Στις κορυφές του Ολύμπου με μοτό

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ Κώστα. Θυμάμαι σε ένα ταξίδι μου στα Πυρηναία με προορισμό την Ανδόρρα ο κινητήρας στα 2000μέτρα άρχιζε και ρετάριζε με αρκετή απώλεια δύναμης, δεδομένου ότι ήμουν δικάβαλος και υπερφορτωμένος η μηχανή την "άκουσε" για τα καλά.
Σίγουρα το υψόμετρο επηρεάζει την λειτουργία του καρμπυρατέρ(το έχω πάθει σε μικρότερο υψόμετρο) αλλά η διαδρομή δεν είναι μεγάλη και το/τα μηχανάκια δεν θα είναι υπερφορτωμένα.

Καλημέρα , η αλήθεια είναι πως δεν απαγορεύεται να ανέβεις με.το μηχανάκι μέχρι το σκολιο (άλλοι λένε πως απαγορευεται επειδη είναι εθνικος δρυμος ) αλλά το σίγουρο είναι πως θα στην πουν οι ορειβάτες, πεζοποροι κτλ και θα μαλώνεις. Αν θέλεις να ανέβεις με μηχανή καλύτερα ανέβα καθημερινή που δεν έχει κόσμο . αν θέλεις βόλτες ο Όλυμπος έχει πολλές διαδρομές απ όλες τις μεριές . πχ από πετρα-ξηρολακι- κοκκινοπλο ή από Καρυα προς λιβαδακι ή από Λεπτοκαρυά προς καταφυγιο πηγαδακι ή από Παντελεήμονα προς λίμνη κατη και πολλές αλλες
Καλημέρα
Συμφωνώ ότι είναι καλύτερο να γίνει καθημερινή :ok:.
Επίσης καλό είναι η παρέα να είναι μικρή και (όσο είναι δυνατόν) πιο διακριτική.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παντως εδω ανεβηκε ο Ιβαν...ουπς τον μπερδεψα τον ανθρωπο:p εστω και με trial δεν θα μπορεσουμε εμεις:fun.Και αντε ανεβηκαμε...μην ξεχνας πως πρεπει και να κατεβουμε:he

Αυτό είναι εύκολο!

Όλοι / όλα κάτω πάνε ;) (το λέγαμε στα αλεξίπτωτα:D:roflmao: )
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Μετά το καταφύγιο και για κάποια μέτρα προχωράς άνετα σχετικά με τη μηχανή, το να ανέβεις στο σημείο που είναι οι φωτογραφίες είναι από επικίνδυνο εώς απόπειρα αυτοκτονίας. Πάντα μιλάμε για πολύ ελαφρύ μηχανάκι όπως εντούρο ή trial , οτιδήποτε άλλο το πιο πιθανό είναι να βρεθεί στο καταφύγιο αφού πρώτα έχει διαλυθεί σε άπειρα κομμάτια! Καλό είναι να το περπατήσετε όλο για να πάρετε μια εικόνα και μετά αποφασίζετε. Σε γενικές γραμμές υπάρχει ένα μονοπάτι , πολύ μεγάλη κλίση και αν φύγεις λίγο τότε δεν σταματάς πουθενά στα 500, γκρεμού μιας και το έδαφος είναι πολύ σαθρό! ΑΝ κάποιος είναι αρκετά έμπειρος στο εντούρο μπορεί να το δοκιμάσει , εγώ προσωπικά ακόμη και εμπειρία να είχα δεν θα το τολμούσα . Όλες οι απορίες λύνονται μόλις το περπατήσεις και αξιολογήσεις τα δεδομένα πράγμα πανέυκολο μιας και σε 1-1,5 ώρα το πολύ είσαι από το καταφύγιο στο σημείο που είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες με τα πόδια.
Όπως και να έχει είναι μια από τις πιο όμορφες διαδρομές η ανάβαση στο καταφύγιο μιας και εικόνες που θα αντικρύσει κάποιος μέχρι να φτάσει εκεί είναι απίστευτες!!Μια γέυση από το μέρος θα πάρεις από εδώ που είχα βάλει αρκετές φωτογραφίες όταν είχα πάει http://advride.gr/threads/Απολαμβάνοντας-Ελλάδα.1427/page-4
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και εγω παντως με ενα οχι βαρυ μηχανακι οπως ας πουμε το ντομι θα το δοκιμαζα και οπου εφτανα Δεν φαινεται σε γενικες γραμμες να εχει καποια ιδιαιτερη δυσκολια
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε ξέρω ποιες είναι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν αλλά έχω βιώσει σε ορεινές περιοχές τόσο δυνατούς ανέμους που το ελαφρύ μηχανάκι από πλεονέκτημα γυρίζει σε μειονέκτημα. Αν λοιπόν έχει τέτοιους ανέμους (που φαντάζομαι ότι δεν είναι διόλου απίθανο) δε θα το σύστηνα γιατί μια καλή ριπή αρκεί για να σε στείλει στα γκρέμια. Έχω δει με τα μάτια μου τέτοιο περιστατικό στη διαδρομή προς Σίγρι στη Λέσβο κάτω από τη Μονή Υψηλού να φεύγει τύπος με παπί και σώθηκε από θαύμα. Τότε είχα ένα DT200R και θυμάμαι πως παίζαμε με την ένταση του ανέμου κρύβοντας τις μηχανές πίσω από τις ανεμογεννήτριες και βάζοντας τα σώματα μας σε γωνία περίπου 45 μοιρών με τη βοήθεια του κόντρα ανέμου.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μετά το καταφύγιο και για κάποια μέτρα προχωράς άνετα σχετικά με τη μηχανή, το να ανέβεις στο σημείο που είναι οι φωτογραφίες είναι από επικίνδυνο εώς απόπειρα αυτοκτονίας. Πάντα μιλάμε για πολύ ελαφρύ μηχανάκι όπως εντούρο ή trial , οτιδήποτε άλλο το πιο πιθανό είναι να βρεθεί στο καταφύγιο αφού πρώτα έχει διαλυθεί σε άπειρα κομμάτια! Καλό είναι να το περπατήσετε όλο για να πάρετε μια εικόνα και μετά αποφασίζετε. Σε γενικές γραμμές υπάρχει ένα μονοπάτι , πολύ μεγάλη κλίση και αν φύγεις λίγο τότε δεν σταματάς πουθενά στα 500, γκρεμού μιας και το έδαφος είναι πολύ σαθρό! ΑΝ κάποιος είναι αρκετά έμπειρος στο εντούρο μπορεί να το δοκιμάσει , εγώ προσωπικά ακόμη και εμπειρία να είχα δεν θα το τολμούσα . Όλες οι απορίες λύνονται μόλις το περπατήσεις και αξιολογήσεις τα δεδομένα πράγμα πανέυκολο μιας και σε 1-1,5 ώρα το πολύ είσαι από το καταφύγιο στο σημείο που είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες με τα πόδια.
Όπως και να έχει είναι μια από τις πιο όμορφες διαδρομές η ανάβαση στο καταφύγιο μιας και εικόνες που θα αντικρύσει κάποιος μέχρι να φτάσει εκεί είναι απίστευτες!!Μια γέυση από το μέρος θα πάρεις από εδώ που είχα βάλει αρκετές φωτογραφίες όταν είχα πάει http://advride.gr/threads/Απολαμβάνοντας-Ελλάδα.1427/page-4
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!


Δε ξέρω ποιες είναι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν αλλά έχω βιώσει σε ορεινές περιοχές τόσο δυνατούς ανέμους που το ελαφρύ μηχανάκι από πλεονέκτημα γυρίζει σε μειονέκτημα. Αν λοιπόν έχει τέτοιους ανέμους (που φαντάζομαι ότι δεν είναι διόλου απίθανο) δε θα το σύστηνα γιατί μια καλή ριπή αρκεί για να σε στείλει στα γκρέμια.
Απο Βικιπαίδεια https://el.wikipedia.org/wiki/Όλυμπος#.CE.9A.CE.BB.CE.AF.CE.BC.CE.B1_-_.CE.9A.CE.B1.CE.B9.CF.81.CF.8C.CF.82
χαμηλότερες περιοχές (Λιτόχωρο και πρόποδες)
''Η θερμοκρασία κυμαίνεται το χειμώνα από -10 °C μέχρι 20 °C και το καλοκαίρι γενικά από 0 °C μέχρι 20 °C, ενώ οι άνεμοι είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Σε γενικές γραμμές, κάθε 200m υψόμετρου η θερμοκρασία πέφτει κατά 1 °C. Όσο ανεβαίνει το υψόμετρο, τα φαινόμενα γίνονται εντονότερα και οι διακυμάνσεις στη θερμοκρασία και την υγρασία συχνά απότομες.''

ψηλότερη ζώνη του βουνού, πάνω από τα 2.000m
''Η μέση θερμοκρασία είναι -5 °C το χειμώνα και 10 °C το καλοκαίρι. Τα μέσα ετήσια βροχομετρικά ύψη κυμαίνονται από 149 cm στα Πριόνια (1.100m) έως 170 cm στον Άγιο Αντώνιο(2.815m),, από τα οποία τα μισά περίπου είναι καλοκαιρινές βροχοπτώσεις-χαλαζοπτώσεις και τα υπόλοιπα χειμερινές χιονοπτώσεις. Μέσα στην ίδια ημέρα ο καιρός μπορεί να αλλάξει αρκετές φορές. Τους καλοκαιρινούς μήνες οι βροχοπτώσεις είναι πολύ συχνές και συνήθως εκδηλώνονται ως απογευματινές καταιγίδες, που αρκετές φορές συνοδεύονται από χαλαζόπτωση και ισχυρούς ανέμους.''
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
http://www.advride.gr/threads/Ανάβαση-στην-κορυφή-του-Ολύμπου-21-22-Σεμπτεμβρίου-2013.74/

Εγώ πάντως δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την βόλτα που είχαμε κάνει τοτε.
Τρομακτική εμπειρία το -7 το βράδυ μέσα στη σκηνή
Το ξεκίνημα της πεζοπορίας με πολύ αέρα και η θέα όταν ανεβήκαμε και φτάσαμε δίπλα στον θρόνο του Δια.!!
Είχε κομμάτια που πραγματικά φυσούσε πολύ
Πέρα από όλες τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπαρχουν και θα συναντησετε εκει πανω.......ευχομαι να καταφέρετε να πάτε, με τα μοτορια ή με το πόδι!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
http://www.advride.gr/threads/Ανάβαση-στην-κορυφή-του-Ολύμπου-21-22-Σεμπτεμβρίου-2013.74/

Εγώ πάντως δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την βόλτα που είχαμε κάνει τοτε.
Τρομακτική εμπειρία το -7 το βράδυ μέσα στη σκηνή
Το ξεκίνημα της πεζοπορίας με πολύ αέρα και η θέα όταν ανεβήκαμε και φτάσαμε δίπλα στον θρόνο του Δια.!!
Είχε κομμάτια που πραγματικά φυσούσε πολύ
Πέρα από όλες τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπαρχουν και θα συναντησετε εκει πανω.......ευχομαι να καταφέρετε να πάτε, με τα μοτορια ή με το πόδι!!
Με έφτιαξες πρωί πρωί,να'σαι καλά Κωστή:friendship:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
PourOλυμπος 2-3 Σεπτεμβριου 2017
1. Λευκάδιος
2. HAWK_46
3.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
PourOλυμπος 2-3 Σεπτεμβριου 2017-Πεζοπορια μεχρι κορφη
1. Λευκάδιος
2. HAWK_46
3.KORAX
4.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmx

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
DR650
Ο Όλυμπος πέρα από το ότι είναι εθνικός δρυμός, αποτελεί ένα φυσικό θησαυρό παγκοσμίου
φήμης. Δέχεται χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο οι οποίοι είναι ήδη αρκετοί για ένα ευαίσθητο
οικοσύστημα.

Εάν αρχίσουν μοτοσυκλέτες να ανεβαίνουν στα μονοπάτια των εθνικών δρυμών θα συμβούν τα εξής:
-Θα σκαφτούν και θα αλειωθούν τα μονοπάτια από τα λάστιχά μας.
-Θα επιβαρυνθεί από το θόρυβο η πανίδα.
-Θα επισπευθούν οι διαδικασίες για πιο αυστηρή νομοθεσία περι εθνικών δρυμών.
Πολύ λίγες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπουν τη κίνηση σε χωματόδρομους
όπως η Ελλάδα και η Ισπανία. Δεν μιλάμε καν για εντουροβόλτα μέσα σε δρυμό.
Ήδη η προστασία των δρυμών έχει περάσει σε φορείς διαχείρησης οι οποίοι σκοπό έχουν
να αυστηροποιήσουν τους κανόνες εισόδου και παραμονής στο δρυμό.
-Αναπαράγεται η φιλοσοφία του εύκολου και του γρήγορου. Μετά από μας θα ακολουθήσουν
κάποιοι με τζιπ και ύστερα από χρόνια ίσως ανεβαίνουν και πόρσε. Το έχουμε δει με πολλές
παραλίες-καβάτζες αλλά και βουνά.

Και κάτι τελευταίο:
Με το αμάξι βλέπεις ελάχιστα, με τη μοτοσυκλέτα βλέπεις αρκετά, με τα πόδια αισθάνεσαι τα πάντα.
Εγώ για χρόνια συνδίαζα τη μηχανή με την ορειβασία παρακάμπτοντας τους χωματόδρομους και φτάνοντας
πιο κοντά στο μονοπάτι για την κορυφή.
Τέλος ο Όλυμπος έχει ονειρεμένες διαδρομές τριγύρω.

Έχουμε ευθύνη απέναντι στη φύση και απέναντι στον μοτοσυκλετισμό.
Πρέπει να τα προστατέψουμε και τα δύο
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ο Όλυμπος πέρα από το ότι είναι εθνικός δρυμός, αποτελεί ένα φυσικό θησαυρό παγκοσμίου
φήμης. Δέχεται χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο οι οποίοι είναι ήδη αρκετοί για ένα ευαίσθητο
οικοσύστημα.

Εάν αρχίσουν μοτοσυκλέτες να ανεβαίνουν στα μονοπάτια των εθνικών δρυμών θα συμβούν τα εξής:
-Θα σκαφτούν και θα αλειωθούν τα μονοπάτια από τα λάστιχά μας.
-Θα επιβαρυνθεί από το θόρυβο η πανίδα.
-Θα επισπευθούν οι διαδικασίες για πιο αυστηρή νομοθεσία περι εθνικών δρυμών.
Πολύ λίγες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπουν τη κίνηση σε χωματόδρομους
όπως η Ελλάδα και η Ισπανία. Δεν μιλάμε καν για εντουροβόλτα μέσα σε δρυμό.
Ήδη η προστασία των δρυμών έχει περάσει σε φορείς διαχείρησης οι οποίοι σκοπό έχουν
να αυστηροποιήσουν τους κανόνες εισόδου και παραμονής στο δρυμό.
-Αναπαράγεται η φιλοσοφία του εύκολου και του γρήγορου. Μετά από μας θα ακολουθήσουν
κάποιοι με τζιπ και ύστερα από χρόνια ίσως ανεβαίνουν και πόρσε. Το έχουμε δει με πολλές
παραλίες-καβάτζες αλλά και βουνά.

Και κάτι τελευταίο:
Με το αμάξι βλέπεις ελάχιστα, με τη μοτοσυκλέτα βλέπεις αρκετά, με τα πόδια αισθάνεσαι τα πάντα.
Εγώ για χρόνια συνδίαζα τη μηχανή με την ορειβασία παρακάμπτοντας τους χωματόδρομους και φτάνοντας
πιο κοντά στο μονοπάτι για την κορυφή.
Τέλος ο Όλυμπος έχει ονειρεμένες διαδρομές τριγύρω.

Έχουμε ευθύνη απέναντι στη φύση και απέναντι στον μοτοσυκλετισμό.
Πρέπει να τα προστατέψουμε και τα δύο
Εχεις δικιο
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Έχεις ναι....
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ο Όλυμπος πέρα από το ότι είναι εθνικός δρυμός, αποτελεί ένα φυσικό θησαυρό παγκοσμίου
φήμης. Δέχεται χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο οι οποίοι είναι ήδη αρκετοί για ένα ευαίσθητο
οικοσύστημα.

Εάν αρχίσουν μοτοσυκλέτες να ανεβαίνουν στα μονοπάτια των εθνικών δρυμών θα συμβούν τα εξής:
-Θα σκαφτούν και θα αλειωθούν τα μονοπάτια από τα λάστιχά μας.
-Θα επιβαρυνθεί από το θόρυβο η πανίδα.
-Θα επισπευθούν οι διαδικασίες για πιο αυστηρή νομοθεσία περι εθνικών δρυμών.
Πολύ λίγες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπουν τη κίνηση σε χωματόδρομους
όπως η Ελλάδα και η Ισπανία. Δεν μιλάμε καν για εντουροβόλτα μέσα σε δρυμό.
Ήδη η προστασία των δρυμών έχει περάσει σε φορείς διαχείρησης οι οποίοι σκοπό έχουν
να αυστηροποιήσουν τους κανόνες εισόδου και παραμονής στο δρυμό.
-Αναπαράγεται η φιλοσοφία του εύκολου και του γρήγορου. Μετά από μας θα ακολουθήσουν
κάποιοι με τζιπ και ύστερα από χρόνια ίσως ανεβαίνουν και πόρσε. Το έχουμε δει με πολλές
παραλίες-καβάτζες αλλά και βουνά.

Και κάτι τελευταίο:
Με το αμάξι βλέπεις ελάχιστα, με τη μοτοσυκλέτα βλέπεις αρκετά, με τα πόδια αισθάνεσαι τα πάντα.
Εγώ για χρόνια συνδίαζα τη μηχανή με την ορειβασία παρακάμπτοντας τους χωματόδρομους και φτάνοντας
πιο κοντά στο μονοπάτι για την κορυφή.
Τέλος ο Όλυμπος έχει ονειρεμένες διαδρομές τριγύρω.

Έχουμε ευθύνη απέναντι στη φύση και απέναντι στον μοτοσυκλετισμό.
Πρέπει να τα προστατέψουμε και τα δύο
Πολύ ωραία και εμπεριστατωμένη η άποψη σου .
Δεν νομίζω βέβαια να φτάσουν ποτέ πόρσε στις κορυφές του Ολύμπου αλλά το παράδειγμα είναι απόλυτα κατανοητό.
Διαβάζω τους κανονισμούς για τον Εθνικό Δρυμό και μου κάνει εντύπωση η μη αναφορά απαγόρευσης διέλευσης σε μηχανοκίνητα μέσα
http://www.olympusfd.gr/GR/Rules.asp
Θα μου πεις ο νοών νοείτω αλλά θα έπρεπε να υπάρχει αναφορά.

Και κάτι τελευταίο που έγραψες
'Αναπαράγεται η φιλοσοφία του εύκολου και του γρήγορου'
Αν θες το πιστεύεις αλλά στην δική μου περίπτωση το να προσπαθούσα να ανέβαινα με το μηχανάκι που έχω θα ήταν πιο δύσκολο απ'ότι με τα πόδια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παιδες σε εθνικο δρυμο απαγορευεται δια ροπαλου η διελευση με μηχανοκινητο οχημα.

Ψηνομαι και γω για την βολτα αλλα με περπατημα απο το καταφυγιο και πανω. Οι εντουρο- βολτες μπορουν να γινουν στα περιξ του βουνου και λιγο πιο περα στα Πιερια.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολύ ωραία και εμπεριστατωμένη η άποψη σου .
Δεν νομίζω βέβαια να φτάσουν ποτέ πόρσε στις κορυφές του Ολύμπου αλλά το παράδειγμα είναι απόλυτα κατανοητό.
Διαβάζω τους κανονισμούς για τον Εθνικό Δρυμό και μου κάνει εντύπωση η μη αναφορά απαγόρευσης διέλευσης σε μηχανοκίνητα μέσα
http://www.olympusfd.gr/GR/Rules.asp
Θα μου πεις ο νοών νοείτω αλλά θα έπρεπε να υπάρχει αναφορά.

Και κάτι τελευταίο που έγραψες
'Αναπαράγεται η φιλοσοφία του εύκολου και του γρήγορου'
Αν θες το πιστεύεις αλλά στην δική μου περίπτωση το να προσπαθούσα να ανέβαινα με το μηχανάκι που έχω θα ήταν πιο δύσκολο απ'ότι με τα πόδια.

γιώργη, από αυτά που λέει εδώ:

"Κανονισμός Εθνικού Δρυμού Ολύμπου


  • Η είσοδος στον Εθνικό Δρυμό επιτρέπεται μόνον από τους υπάρχοντες δρόμους και η κυκλοφορία επιτρέπεται μόνο στα διαμορφωμένα μονοπάτια, από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου.


    Δεν επιτρέπεται :
  • H είσοδος χωρίς συνοδό σε παιδιά κάτω των 14 ετών


  • H στάθμευση σε άλλους χώρους εκτός των ειδικών χώρων στάθμευσης

  • H κοπή δέντρων, η μεταφορά φυτοχώματος, το ξερίζωμα και η συλλογή θάμνων, φυτών ή σπόρων

  • Tο άναμμα φωτιάς και η κατασκήνωση στην ύπαιθρο

  • Tο κυνήγι κάθε ζώου με οποιοδήποτε μέσο, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους

  • H καταστροφή και η συλλογή φωλιών, αυγών ή νεοσσών και γενικότερα η ενόχληση και καταστροφή ειδών της πανίδας

  • H πρόσκληση ζημιών σε γεωλογικούς σχηματισμούς

  • H ελεύθερη κυκλοφορία οποιωνδήποτε ζώων που συνοδεύουν επισκέπτες

  • Ο Εθνικός Δρυμός του Ολύμπου προστατεύεται με ειδική νομοθεσία. Για τους παραβάτες εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν.Δ. 86/1969, του Ν.Δ. 996/1971, και των Νόμων 177/1975, 998/1979, 1650/1986, 2742/1996 και 3044/2002."
Θα μπορούσε να εξαχθεί κι ως συμπέρασμα η μη κυκλοφορία μηχανοκίνητων (δες για χώρους στάθμεσυης..., πού θα σταθμεύσεις εφόσον περάσεις τους κανονικούς χώρους?).
Πέραν αυτού, μάλλον απαιτείται μελέτη των νόμων που αναφέρονται στην τελευταία παράγραφο.
Εκεί προφανώς θα λέει κάτι γενικώς για τους δρυμούς.
Πιθανότατα όποιος έγραψε αυτό, δεν είχε υπόψη του εντουράδες και τραϊαλάδες..... Οπότε δεν έγραψε κάτι για μοτοσυκλέτες , θεωρώντας το απίθανο να συμβεί.
Δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένα, απλώς κάνω κάποιες σκέψεις.
 

bmx

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
DR650
Στην Ελλάδα το νομικό πλαίσιο προστασίας των εθνικών δρυμών είναι παλιό,
η φύλαξη ελλιπής και υπάρχει μεγάλη ανοχή ως προς τους κανόνες.
Αυτό δίνει μια δυνατότητα σε μας, να οδηγήσουμε, να διανυκτερεύσουμε και να χαιρόμαστε τους
εθνικούς δρυμούς και τις προστατευόμενες περιοχές με τις μηχανές μας, κάτι το οποίο
δεν παίζει πουθενά
στην Ευρώπη (Εκτός από τις χώρες των βαλκανίων).

Αυτό κάποια στιγμή θα αλλάξει και η Ελλάδα θα ευθυγραμμιστεί με τους κανόνες προστασίας της
Ευρώπης. Μέχρι τότε δεν πρέπει να κάνουμε κατάχρηση αυτης της χαλαρότητας. Καλό είναι να ταξιδεύουμε
και να να κάνουμε τα πράγματα που αγαπάμε με ήθος, σεβασμό και ισορροπία και να μην περιμένουμε ένα
αυστηρό νομικό πλαίσιο να μας ορίσει τι είναι σωστό και τι όχι.

Επίσης είναι χρέος μας να διαδίδουμε μια υγιή αντίληψη του μοτοσυκλετισμού σε σχέση με τη φύση,
και να μην δίνουμε δικαιώματα για την γρηγορότερη ποινικοποίηση της μοτοσυκλετας στο βουνό.
(Γιατί εκεί πάει το πράμα).

Και για να εξηγηθώ: Εγώ ο γράφων, δεν έχω συμπεριφερθεί με το καλύτερο τρόπο στη φύση...
 
Top Bottom