Στολή 4 Εποχών (Μπουφάν - Παντελόνι)

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ενδιαφέρον βίντεο για το πως χρησιμοποιούμε το μπουφάν σε υψηλές θερμοκρασίες.
δωσε και μια περιληψη στα ελληνικα αν μπορεις
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Το νερο ειναι πολύ σημαντικό, οπως και στο πολυ κρυο. Η αφυδατωση ειναι ύπουλη και επιφέρει μείωση στα αντανακλαστικά και την ικανότητα αντίληψης. Και εφω συμφωνώ για 2 μπουφαν και αδιάβροχο σετ.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
δωσε και μια περιληψη στα ελληνικα αν μπορεις
Εν συντομία: συμβουλεύει όταν ταξιδεύεις σε πολύ θερμά κλίματα να επιδιώκεις την προσαρμογή στη ζέστη και να μην βρίσκεσαι με κάθε ευκαιρία σε κλιματιζόμενο χώρο. Πρέπει να δώσεις στο σώμα σου την ευκαιρία να προσαρμοστεί. Ακόμα η επιλογή του εξοπλισμού (μπουφάν, παντελόνι) πρέπει να είναι σε ανοικτό χρώμα. Αναφέρει ότι η διαφορά είναι τεράστια. Το ίδιο ισχύει και για το κράνος αλλά σε μικρότερο βαθμό λόγω της μόνωσης. Όσο αφορά το μπουφάν προτείνει να είναι άνετο ώστε να υπάρχει χώρος για εξάτμιση. Στα μπουφάν 3-4 εποχών βγάζοντας τις εσωτερικές επενδύσεις πετυχαίνεις αυτό το αποτέλεσμα. Όσο αφορά την κλιμάκωση της θερμοκρασίας έως τους 35 βαθμούς η ροή αέρα από τα διχτυωτά μέρη είναι θεμιτή και δροσίζει. Για μεγαλύτερες θερμοκρασίες επιβάλλεται το κλείσιμο των εξαερισμών (αφήνοντας) μικρή ποσότητα αέρα να διαπερνά ώστε να είναι δυνατή η σταδιακή εξάτμιση του ιδρώτα η οποία θα φέρει και τον επιθυμητό δροσισμό. Πολύ ελαφρύ ντύσιμο σε τέτοιες θερμοκρασίες επιφέρει άμεση εξάτμιση του ιδρώτα και τελικά υπερθέρμανση/θερμοπληξία. Όταν σταματήσει η εφίδρωση τότε βρίσκεσαι πολύ κοντά στην θερμοπληξία, πρέπει να βρεις σκιά και να ενυδατωθείς άμεσα. Πάγια τακτική πρέπει να είναι η τακτική πρόσληψη νερού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το νερο ειναι πολύ σημαντικό, οπως και στο πολυ κρυο. Η αφυδατωση ειναι ύπουλη και επιφέρει μείωση στα αντανακλαστικά και την ικανότητα αντίληψης. Και εφω συμφωνώ για 2 μπουφαν και αδιάβροχο σετ.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Kαι οχι μονο. Οταν εχει χρειαστει να ταξιδεψω με υψηλες θερμοκρασιες παντα κουβαλαω μαζι ενα μπουκαλι νερο στις βαλιτσες, εκτος απο το υδροδοχειο στην πλατη. Σταματαω στην ακρη, ανοιγω μπουφαν κι αρχιζω και ριχνω νερο στο φανελακι μπρος-πισω μεχρι να ποτησει. Εκει αποδυκνειεται και το νοημα αυτων που γραφω παραπανω αλλα και αυτων που λεει το βιντεο. Αν εχεις καλοκαιρινο μπουφαν με πλεγμα, το πολυ σε μιση ωρα οδηγησης τα ρουχα στεγνωνουν και ζεσταινεσαι παλι. Αν εχεις κλειστο μπουφαν η δροσια κραταει και μιαμιση-δυο ωρες ανετα μεχρι την επομενη σταση. Μιλαμε ομως με καυσωνα ε, οχι με 30βαθμους ξερω γω, να παθουμε καμια πνευμονια.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Πάντως σε ταξίδι πέρσι Ρουμανία τον Ιούνιο που έριχνε καρέκλες απο νερό και Τρανσφαγκαρασαν εκανε κρύο και έριχνε καρέκλες απο νερό εννοείται,να φανταστείτε ήταν κλειστό επίσημα αλλά το περάσαμε εμείς, αλλά και Ιταλικές Αλπεις πιο παλιά. Εγώ ξεκίνησα με καλοκαιρινά πάνω κάτω. Ιταλία που μας έκανε τέλειο καιρό απλά εβαζα ένα πολύ ελαφρύ αντιανεμικό στις κορυφές που είχε ένα ψιλοκρύο. Στα πόδια γενικά δεν κρύωνεις εύκολα στο σώμα και στο στήθος την ακούς πρώτα. Ενώ Ρουμανία που εριχνε και καρέκλες, κάτω εννοείται αδιάβροχο και πάνω πέραν του αδιάβροχου έβαλα και ενα μπουφαν-softshell της nordcap και μετά το αδιάβροχο και δεν είχα θέμα. Για εμένα θέλω να πω είναι πολύ καλύτερα να ξεκινάς με διαφορετικά layers και αναλόγως να βγάζεις να βάζεις.
Γιατί 4 εποχών που δεν βγαίνει αδιάβροχη επένδυση τουλάχιστον για εμένα το καλοκαίρι με την ζέστη θα λιποθυμήσω.
Το μόνο που θα ήθελα να δοκιμάσω και θεωρώ τέλεια ιδέα είναι της κυπριακής εταιρείας που η αδιάβροχη επένδυση εσωτερική δεν υπάρχει αλλά μπαίνει-κουμπώνει από πάνω σαν ένα αδιάβροχο κανονικό.. Ετσι το καλοκαίρι δίχως θερμική επένδυση και το αδιάβροχο θα μπορείς πιστεύω να είσαι μια χαρά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επαναφέρω μια γρήγορη γιατί έχουν περάσει χρόνια και μοντέλα.


Το καλοκαιρινό μπουφάν είναι level 1 και από πολύ λεπτό ύφασμα για να δώσει σοβαρή αίσθηση ασφάλειας (level A). Το φοράω φυσικά για άνεση σε αστικές μετακινήσεις, οι δικές μου αστικές μετακινήσεις έχουν και εθνική οδό μέσα οπότε δεν είναι ιδανικό.

Συζητήθηκε στην τελευταία βόλτα, καλοκαίρι μόνο αεριζόμενο ρούχο. Αλλά και το αεριζόμενο παντελόνι είναι level 1 και από το ίδιο ύφασμα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη για πολλά...

Γυρνάμε στο 4 εποχών...
Με level 2 προστασία.
Ιδανικά όχι Α πιστοποιητικό αντοχής.
Όχι απαραίτητα αδιάβροχο σκεφτόμουν αρχικά (μέχρι που είδα ότι και τα klim έρχονται με level 1 d3o προστασία) σίγουρα όχι laminated για ελληνικό καλοκαίρι, δεν επαρκεί σε καμία περίπτωση η διαπνοή.


Το revit sand 4 είναι μονόδρομος για χρήση βόλτας;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
amyroukai
Γιάννη γιατί σε προβληματίζει η αντοχή των καλοκαιρινών μπουφάν ή παντελονιών? Τα σημεία που θα δεχθούν τριβή έχουν υφάσματα πιο ανθεκτικά και νομίζω ότι θα αντέξουν. Έχω τεστάρει μπουφάν και δεν υπήρξε θέμα σε αστικών ταχυτήτων τούμπα.
Παρόλα αυτά, φαντάζομαι όμως πως υπάρχουν διάφορα μοντέλα που θα καλύψουν και αυτό που θες εσύ, πχ το nordcap που φόραγα στο Λεωνίδιο είναι αρκετά πιο ενισχυμένο σε υφάσματα από τα κλασσικά dainese/revit κτλ με το μείον ότι δεν το προτιμώ στην αστική μετακίνηση γιατί δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο το dainese παλιότερα ή το shima που έχω τώρα.
Κακά τα ψέματα, όσο αεριζόμενο κι αν είναι ένα 4 εποχών, για ελληνικό καλοκαίρι και αστική μετακίνηση δεν κάνει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
amyroukai
Γιάννη γιατί σε προβληματίζει η αντοχή των καλοκαιρινών μπουφάν ή παντελονιών? Τα σημεία που θα δεχθούν τριβή έχουν υφάσματα πιο ανθεκτικά και νομίζω ότι θα αντέξουν. Έχω τεστάρει μπουφάν και δεν υπήρξε θέμα σε αστικών ταχυτήτων τούμπα.
Παρόλα αυτά, φαντάζομαι όμως πως υπάρχουν διάφορα μοντέλα που θα καλύψουν και αυτό που θες εσύ, πχ το nordcap που φόραγα στο Λεωνίδιο είναι αρκετά πιο ενισχυμένο σε υφάσματα από τα κλασσικά dainese/revit κτλ με το μείον ότι δεν το προτιμώ στην αστική μετακίνηση γιατί δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο το dainese παλιότερα ή το shima που έχω τώρα.
Κακά τα ψέματα, όσο αεριζόμενο κι αν είναι ένα 4 εποχών, για ελληνικό καλοκαίρι και αστική μετακίνηση δεν κάνει.
Θα συμφωνήσω προσθέτοντας ότι σημασία έχουν οι πραγματικές προστασίες σε ωμους, αγκώνες, γόνατα, πλάτη. Σε αυτές κυκλοφορούν πλέον προστασίες level 2 ακόμη και σε D3O. Από εκεί και πέρα αν εμπλακείς σε ατύχημα τα εγκαύματα από τυχόν σύρσιμο είναι το μικρότερο κακό.
Και σε ότι με αφορά εγώ λέω πάντα ότι το θέμα της άνεσης συμμετέχει ενεργά στην ασφάλεια μου. Το να υποφέρω από ζέστη και να δυσφορώ την ώρα που οδηγώ δεν είναι καλό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν με νοιάζει χειμερινή σεζόν. Αεραγωγοί μόνο στα μανίκια;;;

660 για πάνω κάτω σε ρεβιτ αντί 760 μόνο μπουφάν...





amyroukai
Γιάννη γιατί σε προβληματίζει η αντοχή των καλοκαιρινών μπουφάν ή παντελονιών?
Γιατί φεύγεις να πας Μπαρο ας πούμε. Ή βάλε οποιονδήποτε προορισμό μακριά ή κοντά με ζωηρή οδήγηση, όχι 50-60 στην λ. Αλεξάνδρας.
Θέλω να έχω όλη την προστασία που μπορώ, με την μικρότερη όχληση από συνθήκες. Γιατί μεγαλώνω, είμαι στην θέση να μπορώ, ο κόσμος εκεί έξω γίνεται όλο και περισσότερο ηλίθιος.

Αυτό που ζητάω το έκανε/κάνει το Scott που χρησιμοποιώ πλέον σαν shell στο χώμα μόνο, το έχω δοκιμάσει δηλαδή ακόμα και σε πόλη. Θέλω το επόμενο επίπεδο προστασίας όμως, το πανί της Scott είναι πολύ καλό, όχι οι προστασίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για τις μεγάλες αποστάσεις δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να υπάρχει διαφορετικός εξοπλισμός ασφαλείας. Και αυτό δεν αφορά μόνο τα μπουφάν/παντελόνια αλλά ακόμη και μπότες/γάντια, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και κράνος. Αυτές είναι οι δυσκολίες του μοτοσυκλετισμού που συνδέονται όμως με την ασφάλεια μας.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Οκ, πάσο.
Για μεγάλα ταξίδια ίσως το 4εποχων δεν σε ενοχλήσει σε ζέστες.
Από θέμα προστασίας πάντως, δεν βλέπω που μπορεί να υστερεί ένα επώνυμο καλοκαιρινό μπουφάν, όλα έχουν κανονικές προστασίες σε ώμους/αγκώνες, πλάτη βάζεις αν δεν έχει, καλό είναι αν αντέχεις να βάζεις και θωρακική προστασία ;) εγώ προσπαθώ να την χρησιμοποιω πάντα σε βόλτες.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
ια τις μεγάλες αποστάσεις δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να υπάρχει διαφορετικός εξοπλισμός ασφαλείας. Και αυτό δεν αφορά μόνο τα μπουφάν/παντελόνια αλλά ακόμη και μπότες/γάντια, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και κράνος. Αυτές είναι οι δυσκολίες του μοτοσυκλετισμού που συνδέονται όμως με την ασφάλεια μας.
Σωστός!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
και θωρακική προστασία ;) εγώ προσπαθώ να την χρησιμοποιω πάντα σε βόλτες.
Αυτό μου ξέφυγε πέρυσι με το eclipse, έπρεπε να πάρω ένα επίπεδο πάνω σε μπουφάν για να παίρνει, τέλος πάντων έγινε.


Στέφανε έχω καλύψει όλες τις πιθανές χρήσεις πλην αυτής που συζητάμε τώρα, θερινή περίοδο και εκτός τοιχών. Δεν γράψαμε πολλά χιλιόμετρα στα λολνταουν αλλά από εξοπλισμό...

Κράνος της πλάκας για πόλη και το "καλό" για βόλτα όχι, δεν θεωρώ ότι αξίζει. Ομοίως τα sneakers που φοράνε όλοι όταν έχει μποτάκια σαν allstar με κάποια προστασία.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό μου ξέφυγε πέρυσι με το eclipse, έπρεπε να πάρω ένα επίπεδο πάνω σε μπουφάν για να παίρνει, τέλος πάντων έγινε.


Στέφανε έχω καλύψει όλες τις πιθανές χρήσεις πλην αυτής που συζητάμε τώρα, θερινή περίοδο και εκτός τοιχών. Δεν γράψαμε πολλά χιλιόμετρα στα λολνταουν αλλά από εξοπλισμό...

Κράνος της πλάκας για πόλη και το "καλό" για βόλτα όχι, δεν θεωρώ ότι αξίζει. Ομοίως τα sneakers που φοράνε όλοι όταν έχει μποτάκια σαν allstar με κάποια προστασία.
Όχι δεν εννοούσα κράνος της πλάκας, όταν έγραψα σε ορισμένες περιπτώσεις εννοούσα πως π.χ. μπορεί να έχεις σαν καθημερινό ένα ονοφφαδικο κράνος και στα ταξίδια να φοράς ένα full face. O "διπλός" εξοπλισμός δεν κάνει συμβιβασμούς στη ποιότητα που αντέχει η τσέπη μας.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Επαναφέρω μια γρήγορη γιατί έχουν περάσει χρόνια και μοντέλα.


Το καλοκαιρινό μπουφάν είναι level 1 και από πολύ λεπτό ύφασμα για να δώσει σοβαρή αίσθηση ασφάλειας (level A). Το φοράω φυσικά για άνεση σε αστικές μετακινήσεις, οι δικές μου αστικές μετακινήσεις έχουν και εθνική οδό μέσα οπότε δεν είναι ιδανικό.

Συζητήθηκε στην τελευταία βόλτα, καλοκαίρι μόνο αεριζόμενο ρούχο. Αλλά και το αεριζόμενο παντελόνι είναι level 1 και από το ίδιο ύφασμα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη για πολλά...

Γυρνάμε στο 4 εποχών...
Με level 2 προστασία.
Ιδανικά όχι Α πιστοποιητικό αντοχής.
Όχι απαραίτητα αδιάβροχο σκεφτόμουν αρχικά (μέχρι που είδα ότι και τα klim έρχονται με level 1 d3o προστασία) σίγουρα όχι laminated για ελληνικό καλοκαίρι, δεν επαρκεί σε καμία περίπτωση η διαπνοή.


Το revit sand 4 είναι μονόδρομος για χρήση βόλτας;
Στις βόλτες/ταξίδια χειμώνα/καλοκαίρι φοράω κατα 90% το revit sand 3 (το άλλο 10% ειναι το linesman jacket της AS) . Στις πολλές ζέστες την ακούω παρά τον μπόλικο αερισμό που έχει αλλα γενικά δεν έχω μεγάλες ανοχές στην ζέστη. Γενικά απέφυγε μπουφάν με laminated αδιαβροχοποίηση καθώς το κάνει ακόμα χειρότερο στη ζέστη.

Πάντως σχετικά με το καλοκαιρινό μπουφάν, είχα πέσει πριν καμια 10ετια με ένα καλοκαιρινό της dainese σε επαρχιακό με μια σχετική ταχύτητα, σύρθηκα αρκετά μέτρα με την πλάτη και το μπουφάν την έβγαλε καθαρή με μια μικρή τρύπα στο διατρητο και κάτι επιφανείακα γδαρσίματα. Απο την άλλη το αντίστοιχο καλοκαιρινό παντελόνι της revit έγινε φυτίλια (έκανε όμως τη δουλειά του).
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κοίτα μια το κ το baja η το S4 από την klim .

Γιάννη εγώ σε μεγάλη περίοδο χειμώνα καλοκαίρι σε ταξίδι χρησιμοποιώ το badland και στα κοντινά το induction first version που είχαν κ την μεμβράνη gore Tex μαζι , όλα τα άλλα μπουφάν τα έδωσα.
Με δυο μπουφάν για όλη την χρονιά και με 3 κράνη , μακρινά με full face shoei gt (που θα το αλλάξω) , on ofades με icon και την πόλη με το nishua on-off που έχω βγάλει την ζελατίνα και ζυγίζει 1 κιλό .
Το arai tour x4 το έβαλα στο σαλόνι για διακοσμητικό (αγορά 2015).

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Τον προηγούμενο μήνα πήρα το spyke equator για παντελόνι με σκοπό να το χρησιμοποιώ όλο το χρόνο. Συνολικά το φόρεσα σε 4 ταξίδια μέχρι τότε. Εννοείται χωρίς την επένδυση. Στα δύο πρώτα οι θερμοκρασίες ήταν από 15 μέχρι 25. Στο τελευταίο που έφτασε μέχρι 32 είχα ανοίξει όλους τους αεραγωγούς συν τις τσέπες-πάνελ. Ήταν ανεκτά ακόμα. Πιστεύω και μέχρι τους 35 θα ήταν οκ. Για μένα ακόμα και καλοκαίρι, θεωρώ πλέον ότι 4 εποχών στολή είναι η χρυσή τομή, καθώς ο αέρας που περνάει είναι όσο χρειάζεται για να σε δροσίζει σε συνδυασμό με τον ιδρώτα σου. Πέρυσι δοκίμασα σε δυωρη βόλτα με θερμοκρασίες 38 + το καλοκαιρινό μπουφάν και ένιωθα συνέχεια καυτό αέρα να με χτυπάει. Ουσιαστικά δε δροσιζόμουν..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν με νοιάζει χειμερινή σεζόν. Αεραγωγοί μόνο στα μανίκια;;;

660 για πάνω κάτω σε ρεβιτ αντί 760 μόνο μπουφάν...






Γιατί φεύγεις να πας Μπαρο ας πούμε. Ή βάλε οποιονδήποτε προορισμό μακριά ή κοντά με ζωηρή οδήγηση, όχι 50-60 στην λ. Αλεξάνδρας.
Θέλω να έχω όλη την προστασία που μπορώ, με την μικρότερη όχληση από συνθήκες. Γιατί μεγαλώνω, είμαι στην θέση να μπορώ, ο κόσμος εκεί έξω γίνεται όλο και περισσότερο ηλίθιος.

Αυτό που ζητάω το έκανε/κάνει το Scott που χρησιμοποιώ πλέον σαν shell στο χώμα μόνο, το έχω δοκιμάσει δηλαδή ακόμα και σε πόλη. Θέλω το επόμενο επίπεδο προστασίας όμως, το πανί της Scott είναι πολύ καλό, όχι οι προστασίες.
Κάτι δεν κατάλαβες καλά αυτό γίνεται τελείως καλοκαιρινο... ανοίγει όλο το στήθος και η πλάτη
Η αδιάβροχη ενσωματωμένη με τήν θερμική
 
Top Bottom