Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Για να μαζευόμαστε εδώ οι κάτοχοι F800GS... συμμαζεμένα ΟΛΑ όσα αφορούν το 800αρι μας... Και τα καλά και τα άσΚημα... από βελτιώσεις και πατέντες -που ίσως αρέσουν κ σ'άλλους και θέλουν να ρωτήσουν πώς- έως στραβές και πρόμπλεμς για να μην αγχώνονται -πολύ :p- και οι άλλοι... τουλάχιστο να ξέρουμε αν θα τύχει τι θα κάνουμε...:cool:

Βάλτε εδώ (και εδώ) από πατέντες που κάνατε έως κατασκευές ή ότι συνέβη στο μεκανάκι...
Όλα γίνονται, τρόπο θέλουν ενίοτε και λίγο κόπο...
Για πάμε :)

Επίσημοι Κωδικοί ανταλλακτικών BMW για F800GS
Δες ΕΔΩ

Πατέντες - Κατασκευές - Βελτιώσεις - D.I.Y.
SCOTTS stabilizer για F800GS

Κατασκευή βοηθητικής βάσης Πίνακα Οργάνων F800GS

Φώτααα κάμερα πάμεεε!Hella on F800GS.

D.I.Y.-Αλλαγή πλάκας Οργάνων F800GS

Ανατομική σέλα Τόνη Μπάτζιο για F800GS

Με F800GS στο χώμα με...ασφάλτινα ελαστικα!

Αντικατάσταση (θερμαινόμενων) grips σε F800GS

Εγκατάσταση βολτομέτρου σε F800GS

Επαναπρογραμματισμος ECU F800GS

Ζελατίνα για f800gs

AΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΑΛΙΤΣΩΝ για F800 GS

Έλεγχος βαλβίδων f800 gs

Ρουλεμάν, τσιμούχες εμπρός-πίσω τροχού στο f800

Επισκευή ζαντών




Θεματάκια - Προβλήματα, μεγάλα ή μικρά... προς γνώσιν...
F800GS-Tζόγος στα δισκόφρενα?!?

"Ολέθρια σΚέση"...Μόλις κυκλοφόρησε!

Αλλαγές διάφορες λογω θεμάτων...by YNS

CEV φαναρι σε F800GS...με ημερομηνία ληξης!

Πηνία BMW F800 GS



Απόψεις - Γενικά - Δοκιμές
Μια Γερμανιδα στο χαρέμι...F800GS 30years!

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ F800GS

BMW F800GS vs Triumph Tiger 800XC

Ε Ε Ερχεται!! ΚΤΜ - yamaha - ΒMW ?

Πληροφορίες για F 800 GS


Και συνεχίζουμε...
:friendship:

 
Τελευταία επεξεργασία:

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Σούπερ φίλος!!!!Να έχουμε το garage μας!!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Κώστα, αφού εσύ το ξεκίνησες μπορείς να το επεξεργάζεσαι κιόλας.
Έτσι μπορείς να προσθέσεις και την αλλαγή των γκριπ που έχω βάλει κάπου στην αρχή της πορείας μας στα DIY. ;)
Καθώς και ό,τι άλλο αφορά το 800 και θα σου επισημαίνεται εδώ.
Μπορείς ακόμα και να λινκάρεις σε post και όχι απαραίτητα σε θέματα (πχ ο Markas κάπου στο Συμβαίνει τώρα είχε ανεβάσει το bypass για την αντλία βενζίνης).
Είμαι εκτός pc αλλιώς θα τα έκανα εγώ.
Ωραίο θέμα!

_________________
Ντακάρετε-φον
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Συμπληρωσα το αρχικο ποστ και θα το κανω καθε φορα που πεφτει στην αντιληψη μου ενα θεμα,σχετικο με F800GS,ωστε να υπαρχει και σχετικο λινκ εδω στο αρχικο ποστ.
Περαν αυτου,οτιδηποτε μάς αφορα,μας απασχολει ή απλα θελουμε να ρωτησουμε/συζητησουμε οι συν-κατοχοι 800αρηδες,γραφουμε ελευθερα εδω...Αυτος αλλωστε ειναι και ο πρωταρχικος σκοπος που ανοιξα το τοπικ.Να συζηταμε πιο εξειδικευμενα για τα οσα μας απασχολουν για τα 800αρια μας... :)
 

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
Για βαλε τιποτα...μη ντρεπεσαι...ταμπου δεν παιζουν...γνωση και μορφωση το τοπικ...:)
Κοντεύω να τελειώσω το διπλό σταντ που φτιάχνω με κόστος 50 ευρώ.. Όταν τελειώσω θα το ποσταρω..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κοντεύω να τελειώσω το διπλό σταντ που φτιάχνω με κόστος 50 ευρώ.. Όταν τελειώσω θα το ποσταρω..
Μην ξεχάσεις να γράψεις και για την καμμένη λάμπα. ...:friend:
Με το ρημαδι που έμπλεξες. ...:D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Προχθες γυριζοντας απο Ναυπλιο,φορτωμενος τριβαλιτσο και δικαβαλος,σε κατηφορικη στροφη,βλεπω στην εξοδο και εναμιση σκαρτο μετρο απο εμενα,μια λακουβα της κατηγοριας "20.000 λευγες κατω απο την ασφαλτο"...Δεν πηγαινα με πανω απο 40-50χαω...Η μοναδικη αντιδραση μου ηταν να σηκωθω ορθιος και απλα χαλαρα το τιμονι...Ακουσα το γνωστο ΓΚΟΥΠ...φοβηθηκα οτι η ζαντα θα γ@μηθηκ€ και ρολαρω με λιγα να δω αντιδραση απο την κινηση...Καμμια...Λεω οκ τη γλυτωσαμε τη ζαντα...παμε.
Σε σταση στη διαδρομη,δεν παρατηρω τιποτα περιεργο στη συμπεριφορα περα απο ενα σχετικο παιξιμο στο μπροστινο...κατεβαινω απο το GS και αντικρυζω ...2 λαδωμενες μποτες Gaerne!!!!!!!Ωπα λεω!!!Κοιταζω αναρτηση εμπρος ΒΟΥΑΛΑ!!!Απο το καταπημα της λακουβας με το βαρος και σε συναρτηση με τα χωματινα ταλαιπώρια ως τωρα,οι τσιμουχες των αναρτησεων ειχαν αφησει χρονους...Λαδι φρεσκο ετρεχε καλα...κλαμα!!!Με ολη την προσοχη μου φθανω Πατρα ολα καλα...
Μολις επεστρεψα απο Συνεργειο...
Τσιμουχες αναρτησεων(2)εργοστασιακες 38€
Λαδι αναρτησης WP 10w :14€
τα χλμ φτασανε τα 34.995 αρα και μια αλλαγη λαδακι 15w50 motorex 33€
Εργασια 30€
Συνολο κουστουμακι σερβις+αβαρίας αναρτησουλας 115€

ΧΡΗΣΙΜΑ και για υπολοιπους:
  • Ζητησα επισης λιγο πιο σκληρο λαδακι απο αυτο που ειχα(το γραφω λογω τοπικ για recording...)για να εχω ενα τσικ πιο σκληρη αισθηση μπροστα σε συνδιασμο με τα WP γραμμικα εμπρος που εχω ηδη...το πετυχαμε και αυτο.Πιο καλη αισθηση πλεον
  • Τα λαδια του κινητηρα ξαναμπηκαν τα ιδια(Motorex 15w50 ημισυνθετικα).Δεν ειχε τσιμπησει ουτε σταγονα και η συνθεση τους ηταν σε αριστη οπτικα κατασταση.Δεν παρατηρησα κανενα κοπανημα ή θορυβο απο κινητηρα-κιβωτιο απο το σερβις των 30.000χλμ που τα ειχα βαλει οποτε παμε με τα ιδια...
  • Στο ιδιο ταξιδι ειδα την ενδειξη Lamp στην led οθονη...καηκε η λαμπα της μεσαιας σκαλας...Ειχα προνοησει και εχω παντα μαζι spare οποτε αλλαχθηκε αμεσα...
  • Αισθηση μού εκανε οτι στο αποτομο κοπανημα στη λακουβα βγηκα απο μεσα χωρις κανενα απολυτως φοβο "το χανω" και μαλιστα τιγκα φορτωμενος...Προς στιγμην δεν σκεφτηκα γιατι αλλά κατοπιν,επεσε το ματι στο "ξεχασμενο" σταμπιλαϊζερ της Scott που εχω και...καταλαβα καλα γιατι δεν επαιξε ουτε τσικ μπροστα...ναι τα βγαζει τα λεφτα του αθορυβα...Στα συν επισης που του προσαπτω ειναι οτι εξαφανισε και τα τρεμουλα μπροστα με φορτωμα σε Εθνικη και αρκετα χλμ στο κοντερ...Αξιζει,το εχω ξαναγραψει.Ακριβο αλλά αξιζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το Stabilizer είναι μια καταπληκτικη Aftermarket αναβαθμιση για μοτοσυκλέτες με δυνατότητες όπως το 800. Είχα της Scott σε EXC 450 και δούλευε απίστευτα, πιστευω πως με είχε γλυτώσει και απο κάμποσες πολύ αβολες στιγμές..
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Μπράβο κώστα για το θέμα:ok:
Ο φεβρουάριος φαίνεται είναι μήνας συντήρησης για όλους:p

λοιπόν ερώτηση,
Η παροχή ρευματος-μπριζα που είναι δίπλα από το κλειδί συνδέεται με ένα καλώδιο - φίσα κάτω από το πλαστικό μπροστά από την θέση του αναβάτη. Για να μην κόβουμε καλώδια, από εκεί που συνήθως παίρνουμε ρεύμα για προβολάκια κτλ, μπορούμε να κουμπώσουμε φισα που βγάζει άλλη μια "έξοδο" ? υπάρχει στο εμπόριο? δεν ξέρω αν σας έδωσα να καταλάβετε τι σκέφτομαι:geek:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Μπράβο κώστα για το θέμα:ok:
Ο φεβρουάριος φαίνεται είναι μήνας συντήρησης για όλους:p

λοιπόν ερώτηση,
Η παροχή ρευματος-μπριζα που είναι δίπλα από το κλειδί συνδέεται με ένα καλώδιο - φίσα κάτω από το πλαστικό μπροστά από την θέση του αναβάτη. Για να μην κόβουμε καλώδια, από εκεί που συνήθως παίρνουμε ρεύμα για προβολάκια κτλ, μπορούμε να κουμπώσουμε φισα που βγάζει άλλη μια "έξοδο" ? υπάρχει στο εμπόριο? δεν ξέρω αν σας έδωσα να καταλάβετε τι σκέφτομαι:geek:
Έχω την εντύπωση πως υπάρχει έτοιμη φίσα που μπαίνει εκεί χωρίς να κόψεις κάτι. Υποδοχή πάντως υπάρχει.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Έχω την εντύπωση πως υπάρχει έτοιμη φίσα που μπαίνει εκεί χωρίς να κόψεις κάτι. Υποδοχή πάντως υπάρχει.
Γιάννη, κουμπώνει το καλώδιο της μηχανής με το καλώδιο της παροχής ρεύματος-μπρίζας του πλαστικού. υπάρχει δηλαδή κάτι στο εμπόριο που να μεσολαβεί εκεί, να κουμπώσει κάτι δηλ στις 2 υποδοχές και να βγάζει μία έξοδο καλώδια για προβόλια κτλ χωρίς να κόψουμε κάτι από τα υπάρχοντα καλώδια και να εκμεταλλευτούμε τα + της μπρίζας (απενεργοποίηση με το κλείσιμο του κλειδιού) ? αυτό λες, αν κατάλαβα καλά και αν ναι τι?
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Γιάννη, κουμπώνει το καλώδιο της μηχανής με το καλώδιο της παροχής ρεύματος-μπρίζας του πλαστικού. υπάρχει δηλαδή κάτι στο εμπόριο που να μεσολαβεί εκεί, να κουμπώσει κάτι δηλ στις 2 υποδοχές και να βγάζει μία έξοδο καλώδια για προβόλια κτλ χωρίς να κόψουμε κάτι από τα υπάρχοντα καλώδια και να εκμεταλλευτούμε τα + της μπρίζας (απενεργοποίηση με το κλείσιμο του κλειδιού) ? αυτό λες, αν κατάλαβα καλά και αν ναι τι?
Το μόνο που θυμάμαι είναι πως από την 2η αναμονή που βρίσκεται εκεί πήραμε ρεύμα για τα (κινέζικα led) προβολάκια. Ακριβώς για να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι κλείνουν λίγα λεπτά αφότου βγάλεις το κλειδί. Δεν θυμάμαι τώρα αν ο Σπύρος (@enkefalos ακούει;; ) είχε βρει τη φίσα ή είχε φτιάξει κάτι δικό του.
Για το 2ο 12V μπριζάκι είχα πάρει απ'ευθείας από την μπαταρία (για να μπορώ πχ να φορτίζω κινητό με κλειστό διακόπτη).
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
θενκς, περιμένουμε...:ok:
για μπρίζα με καλύπτει η μαμά. για μία ακόμα "έξοδο" για τα προβόλια ενδιαφέρομαι, τα ίδια κινέζικα:). μέχρι τώρα έπαιρνα απευθείας από την μπαταρία τοποθετώντας μία ασφάλεια, και έσπασα την υποδοχή της ασφάλειας που είχα κάτω από το τιμόνι. και σκέφτομαι αφού θα χώσω που θα χώσω φίλο, να κάνω κάτι άλλο, αλλά χωρίς να κόψω μαμά καλώδια.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Μήτσο, κι επειδή τώρα κατάλαβα πως ίσως δεν το έχεις προσέξει, υπάρχει 2ο καλώδιο έτοιμο εκεί. Όχι αυτό για την 12v παροχή που υπάρχει ήδη. Για προβολάκια, GPS κτλ.
Όπως και να'χει για προβολάκια βάλε και μια ασφάλεια να υπάρχει.
 
Top Bottom