Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πόσο σου πήγε η κάθε ντιζα Στέφανε?

Άμα έρθουν και την βάλεις να μην ξεχάσεις να μας πεις τι έγινε γιατί έχει ενδιαφέρον.
Θα το γράψω σίγουρα γιατί θα ενημερώσω και το θέμα που έχω ανοίξει για το NUDA.
Οι ντίζες στοιχίζαν 14,36€ η κάθε μία και τα ταχυδρομικά ήταν 17,79€, συνολικά για δυο ντίζες πλήρωσα 46,51€ (μαζί με τα ταχυδρομικά).

Από: ΕΔΩ
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Η ντιζα για μένα στοιχίζει περίπου 50 ευρώ αγορά ανταλλακτικού από την επίσημη Bmw εδώ Ελλάδα .Οσον αφορά το σιφτερ το είπα γιατί την μηχανή την οδήγησα σε κοφτες πρώτη δευτέρα τριτη σε βουνό και στροφιλίκια κ ευθείες αργότερα από περιέργεια . Στα στροφιλίκια ήταν must γτ δν έχανε καθόλου δύναμη στις αλλαγές . Άλλωστε αυτό ζητάς
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κωστή πολύ σκληρή ντιζα είναι καμπανάκι ότι πάει για κόψιμο, έχε το νου σου
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κωστή πολύ σκληρή ντιζα είναι καμπανάκι ότι πάει για κόψιμο, έχε το νου σου
Σε αυτή τη φάση είμαι. Και την έχω αφήσει στην άκρη μέχρι να έρθουν οι καινούριες... μη βρεθώ να κάνω καρφωτές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η ντιζα για μένα στοιχίζει περίπου 50 ευρώ αγορά ανταλλακτικού από την επίσημη Bmw εδώ Ελλάδα .Οσον αφορά το σιφτερ το είπα γιατί την μηχανή την οδήγησα σε κοφτες πρώτη δευτέρα τριτη σε βουνό και στροφιλίκια κ ευθείες αργότερα από περιέργεια . Στα στροφιλίκια ήταν must γτ δν έχανε καθόλου δύναμη στις αλλαγές . Άλλωστε αυτό ζητάς
Μια χαρά Δημήτρη, δεν έχω λόγο να επιμείνω, αφού εσένα σου αρέσει. Εμένα δε μου αρέσει η ιδέα να χρησιμοποιώ ένα shifter στη λογική του αυτόματου και φοβάμαι πως αν το έχω θα το κάνω.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πιστεύω πως με τη λίπανση οι ντιζες γίνονται μαγνήτης της σκόνης, του χώματος, της άμμου, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία τους.
Επίσης κάποιες φορές η διαδρομή τους κάνει περίεργες γωνίες, κάτι που επίσης τις καταπονει.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πιστεύω πως με τη λίπανση οι ντιζες γίνονται μαγνήτης της σκόνης, του χώματος, της άμμου, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία τους.
Επίσης κάποιες φορές η διαδρομή τους κάνει περίεργες γωνίες, κάτι που επίσης τις καταπονει.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνώ. Αν προσέξεις στο δεύτερο ποστ μου #175 αναφέρθηκα σε καθαρισμό και όχι σε λίπανση, ο οποίος καθαρισμός έγινε με WD40 το οποίο κάνει τη δουλειά του και μετά εξατμίζεται. Είναι κάτι που μου επεσήμανε και ο Δημήτρης ο surikenjim
Για λίπανση έγραψα σε ότι αφορά τα μοχλικά της μανέτας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα το γράψω σίγουρα γιατί θα ενημερώσω και το θέμα που έχω ανοίξει για το NUDA.
Οι ντίζες στοιχίζαν 14,36€ η κάθε μία και τα ταχυδρομικά ήταν 17,79€, συνολικά για δυο ντίζες πλήρωσα 46,51€ (μαζί με τα ταχυδρομικά).

Από: ΕΔΩ
Πολύ λογική τιμή σε σχέση με την τιμή της bmw εδώ τουλάχιστον που όπως ειπώθηκε είναι κάπου 50€
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Συμφωνώ. Αν προσέξεις στο δεύτερο ποστ μου #175 αναφέρθηκα σε καθαρισμό και όχι σε λίπανση, ο οποίος καθαρισμός έγινε με WD40 το οποίο κάνει τη δουλειά του και μετά εξατμίζεται. Είναι κάτι που μου επεσήμανε και ο Δημήτρης ο surikenjim
Για λίπανση έγραψα σε ότι αφορά τα μοχλικά της μανέτας.
Το ξέρω, το διάβασα και συμφωνώ με ότι έγραψες Στέφανε.
Αναφέρομαι σε αλχημείες του στυλ λιπαινω με λιπαντικό για να μην έχει αντίσταση.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τέτοια αίσθηση έχουν στα xr καπτεν....ρώτησα .
Κωστή δεν αμφισβητώ αυτό που λες καθώς όπως έγραψα άλλο βαρύς συμπλέκτης άλλο προβληματικά βαρύς. Έγραψα κάτι όμως και για επιταχυνόμενη φθορά λόγο αυτής της έντασης στην σύμπλεξη/αποσύμπλεξη. Εχθρός αυτής της ιστορίας είναι η εξοικείωση καθώς προσαρμοζόμαστε στην ιδέα ενός βαριού συμπλέκτη και καταλήγουμε με πολύ-πολύ-πολύ βαρύ συμπλέκτη. Απλά το καταθέτω γιατί μπορεί η λύση να είναι απλή και η αίσθηση να είναι σημαντικά καλύτερη.
Άλλωστε θα δείξει....
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Τέτοια αίσθηση έχουν στα xr καπτεν....ρώτησα .
Κώστα, έχεις ψαχτεί με μεγαλύτερο μοχλό στο κάτω άκρο, στον συμπλέκτη;
Θεωρώ πως θα υποπολλαπλασιαζε τη δύναμη στη μανετα.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ λογική τιμή σε σχέση με την τιμή της bmw εδώ τουλάχιστον που όπως ειπώθηκε είναι κάπου 50€
Και ευτυχώς γιατί μάλλον θα τις "τρώει" σα κουφετάκια...
Πιθανά να ταιριάζουν οι ντίζες καθώς και το πλαίσιο είναι σχεδόν ίδιο (ένα cm κοντύτερο στο NUDA) και λογικά και οι διαδρομές να μην έχουν μεγάλη διαφορά. Πάντως η MAGURA δίνει ίδιο κωδικό για F700/800 και NUDA. Από ότι έχω δει και όλο το σύστημα της μανέτας είναι ίδιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κώστα, έχεις ψαχτεί με μεγαλύτερο μοχλό στο κάτω άκρο, στον συμπλέκτη;
Θεωρώ πως θα υποπολλαπλασιαζε τη δύναμη στη μανετα.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε αυτό το ζητούμενο είναι να υπάρχει αξεσουάρ/ανταλλακτικό για τη συγκεκριμένη μηχανή. Γιατί εκτός από το μοχλό χρειάζεται και ο αντάπτορας/βάση που φέρνει τη ντίζα ακριβώς απέναντι από το μοχλό και σε σωστή γωνία.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Σε αυτό το ζητούμενο είναι να υπάρχει αξεσουάρ/ανταλλακτικό για τη συγκεκριμένη μηχανή. Γιατί εκτός από το μοχλό χρειάζεται και ο αντάπτορας/βάση που φέρνει τη ντίζα ακριβώς απέναντι από το μοχλό και σε σωστή γωνία.
Σωστά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να γιατί NC750X DCT.... πραγματικά ήμουν στον καναπέ στο σαλόνι, μεγάλη ευκολία σε αυτό το θέμα. Δεν το αντιλαμβάνεσαι μέχρι να το ζήσεις.

:p
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Που να δείτε σκληραδα του xr η ντιζα .
Ευτυχώς έχει shifter
Κωστα το παρατήρησα και στα βιντεο σου οτι το δούλευες πολυ στο shifter ενώ ειχες γράψει οτι ειναι για πολυ συγκεκριμένη χρήση, στα κόκκινα.
Γενικα ρωταω οχι για να κανω παρατηρηση, αλλα τι ισχυει τελικα.
Απλα πανω απο 3000 στροφες το δουλεύεις πχ; Το δουλεύεις στα κόκκινα μονο;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τέτοια αίσθηση έχουν στα xr καπτεν....ρώτησα .
Αίσθηση χάλια αλλά έχει να κάνει γενικότερα, θα την αλλάξω στα 30 γιατί ενώ δεν την χρησιμοποιώ έχει τεντώσει αρκετά.

Ο σωστός αντρικός συμπλέκτης είναι του Fazer. Όλοι οι άλλοι γατάκια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αίσθηση χάλια αλλά έχει να κάνει γενικότερα, θα την αλλάξω στα 30 γιατί ενώ δεν την χρησιμοποιώ έχει τεντώσει αρκετά.

Ο σωστός αντρικός συμπλέκτης είναι του Fazer. Όλοι οι άλλοι γατάκια.
Πρέπει να δουλέψετε συμπλέκτη από CRF300L.... τη πρώτη φορά νόμιζα πως έχει κοπεί το συρματόσχοινο, ότι είναι κάτι χαλασμένο... λέω δεν είναι δυναμόν... Ο συμπλέκτης αυτός κάνει τα αυτόματα να ντρέπονται.
 
Top Bottom