Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

noneofyoucanspell

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Bmw f800 gs
Καλησπέρα,

έχει δοκιμάσει κανείς andreani misano?
η τιμή φαίνεται πολύ decent και αν καταλαβαίνω καλά αφορά και τοποθέτηση.

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπέρα,

έχει δοκιμάσει κανείς andreani misano?
η τιμή φαίνεται πολύ decent και αν καταλαβαίνω καλά αφορά και τοποθέτηση.

Subscribed
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα έχει βάλει φίλος . Νομίζω τα αγόρασε ελαφρώς πιο πάνω . Η διαφορά είναι χαοδική. Μετάνιωσα που άλλαξα μόνο ελατήρια. Επρεπε να πάω αμέσως σε αυτά
Δημήτρη ξέρεις καθόλου η μπορείς να ρωτήσεις αν έρχεται πακέτο με ελατήριο όπως φαίνεται στη φωτό στα κιλά σου? Και νομίζω έχει λίγο λιγότερη διαδρομή τελικά κατά 2 πόντους? Επηρεάζει αυτό καθόλου στο χώμα?
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Δημήτρη ξέρεις καθόλου η μπορείς να ρωτήσεις αν έρχεται πακέτο με ελατήριο όπως φαίνεται στη φωτό στα κιλά σου? Και νομίζω έχει λίγο λιγότερη διαδρομή τελικά κατά 2 πόντους? Επηρεάζει αυτό καθόλου στο χώμα?
Αυτό που ξέρω σίγουρα επειδή τα πήρε από το επίσημο σάιτ είναι ότι έβαλε τα κιλά του κ πήρε τα αντίστοιχα ελατήρια για το βάρος του . Για την διαδρομή θα ρωτήσω αν κ δν παίζει ρόλο . Κάνει χώμα με κάτι εντουρο παρέα. Δν κάνει απλο χώμα που μπαίνω εγώ κ οι περισσότεροι.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Τα είχα βάλει πέρσυ τέτοιο καιρό.
Τα ελατήρια πάνε ανάλογα το βάρος σου.
Η τιμή αν θυμάμαι καλά είναι χωρίς τοποθέτηση όμως, και άλλα παρατράγουδα...
Γύρω στα 650 βγήκαν τελικά.
Η διαφορά είναι εμφανείς. Μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τα μαμά σωθικά.
Η διαδρομή στα δεύτερης γενιάς που πωλούνται πλέον, παραμένει η ίδια.
Το αλενάκι ρύθμισης στη κορυφή κάθε καλαμιού είναι αρκετά ευαίσθητα.
 

noneofyoucanspell

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Bmw f800 gs
Τα είχα βάλει πέρσυ τέτοιο καιρό.
Τα ελατήρια πάνε ανάλογα το βάρος σου.
Η τιμή αν θυμάμαι καλά είναι χωρίς τοποθέτηση όμως, και άλλα παρατράγουδα...
Γύρω στα 650 βγήκαν τελικά.
Η διαφορά είναι εμφανείς. Μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τα μαμά σωθικά.
Η διαδρομή στα δεύτερης γενιάς που πωλούνται πλέον, παραμένει η ίδια.
Το αλενάκι ρύθμισης στη κορυφή κάθε καλαμιού είναι αρκετά ευαίσθητα.
είδες διαφορά και στο χώμα και στην άσφαλτο?
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
είδες διαφορά και στο χώμα και στην άσφαλτο?
Ναι φίλε μου, και στα δύο.
Το περίεργο είναι ότι μειώθηκαν και οι κραδασμοί που αισθάνεσαι από τον κινητήρα.
Μην περιμένεις, θαύματα, να περιμένεις μεγάλη βελτίωση.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έπειτα απο 2 χρόνια με το 800 και αφού έχω πειστεί πώς είναι απο τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που μπορεί να έχει κάποιος All around για Ελλάδα και δεν προτίθεμαι να το δώσω αμαχητί έπρεπε να βρω μια λύση για την ζέστη που βγάζει αυτή η μοτοσυκλέτα.

Δεν ξέρω αν κάποιος πει όχι ρε φίλε δεν βγάζει ζέστη κλπ. Κάποιος μπορεί να τη βρίσκει να αγκαλιάζει μια σόμπα ή να κάνει μακροβουτι στη λάβα εγώ με το 800 όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέρναγε τους 26-27 βαθμούς νιώθω πώς μπαίνω στο γκρίλ. Και όταν πάμε σε καύσωνα λες έτσι γίνεται το αντικρυστό!

Ο λόγος που το 800 είναι σαν να έχεις μόνιμα αναμμένο το καλοριφέρ είναι προφανώς ένας.

Όταν σχεδιάστηκε έφτιαξαν τα πλαινά φέρινγκ έβαλαν εκεί στη μέση κλασσικά το ψυγείο και έπειτα σφράγισαν ουσιαστικά το ψυγείο με ένα πλαστικό γύρω γύρω, αυτό..



Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πώς ο αέρας που χτυπάει τη μοτοσυκλέτα απο μπροστά ωθείται να περάσει μέσα απο το ψυγείο ή να φύγει κάτω απο αυτό ή στα πλάγια αυτού.

Ο αναβάτης καλλυμένος πίσω απο το φέρινγκ και την ζελατίνα έχει το κάτω μέρος του σώματος του απο τα γόνατα και πάνω να δέχεται κατα βάση τον αέρα που περνάει μέσα απο το ψυγείο και τίποτα άλλο. ΚΑΜΙΑ δίιοδος φρέσκου αέρα προς τον αναβάτη!!

Αφού δοκίμασα πραγματικά πολλά πράγματα κατέληξα πως η μόνη λύση τελικά είναι η κατάργηση αυτού του πλαστικού. Με αυτόν τον τρόπο ανοίγεις ουσιαστικά την δίιοδο φρέσκου αε΄ρα δίπλα απο το ψυγείο δεξιά και αριστερά και απο εκεί στον αναβάτη. Η διαφορά είναι πραγματικά τεράστια επιτέλους περνάει φρέσκος αέρας να ανακουφίζει την κατάσταση. Υπάρχει ακόμα η αίσθηση του μοτέρ και της ζέστης αυτού αλλά μόλις ανοίγεις ταχύτητα όπως στις περισσότερες μηχανές θα σου έρθει φρέσκος αέρας να σε ανακουφίσει αντίθετα με πριν που απλά χειρότερετε όσο μεγάλωνε η ταχύτητα.

Αυτό το πλαστικό κάνει βέβαια και την δουλειά να έχει βάσεις στήριξης των φλας και να δένει το φέρινγκ στη κατω μεριά και να απομωνώνει ενδεχομένως το πίσω μέρος του ψυγείου απο νερά κλπ αν υπάρχει εκεί κάτι ευαίσθητο.

Είμαι σε φάση δοκιμών και εύρεσης κάποιων λύσεων για στήριξη των φλάς, στήριξη των πλαινών πλαστικών στο κάτω μέρος και προστασίας κάποιου ηλεκτρονικού εξοπλισμού αν χρειάζεται.

Δεν είναι κάτι φοβερό και επειδή φοράω τα κάγκελα της heed έχω αρκετά σημεία στήριξης και πατήματος.

Πιστεύω μέσα στη βδομάδα να τελειώσω το project Και να κάνω και μια παρουσίαση.

Προφανώς το 800 δεν το σχεδίασαν με γνώμονα θερμά κλίματα και ήταν κρίμα για χώρες σαν την Ελλάδα να τρως τόση ζέστη, εμένα τουλάχιστον με χάλαει πάρα πολύ.

Εμφανισιακά δεν θα υπάρχει κάποια φοβερή διαφορά πρέπει κάποιος να το ψάξει να δει τί γίνεται.

ααα.. επεπδή καταργείται και η σίτα του ψυγείου που πιάνει σε αυτό το πλαστικό θα βάλω και μια Aftermarket σίτα μεταλλική που πιάνει πάνω στις υπάρχουσες βάσεις.
Πατώντας πάνω στην ιδέα του tc-drift και θέλοντας να αποφύγω τις μόντες για την στήριξη των φλας της σίτας ψυγείου και των πλαϊνών πλαστικών δοκίμασα την ιδέα να ανοίξω παράθυρα αέρα στο πλαίσιο του ψυγείου.

Επειδή δεν ήμουν καθόλου σίγουρος το πως θα το κόψω και το αν θα δουλέψει βρήκα μεταχειρισμένο πλαίσιο από μάντρα ανταλλακτικών σε χαμηλή τιμή και πειραματίστηκα πάνω του κρατώντας το μαμά στην άκρη για back up σε περίπτωση αποτυχίας.

Η αρχική μου ιδέα ήταν να κοπεί με ακρίβεια σε cnc αλλά από 2 τηλέφωνα που έκανα σε κοντά στο σπίτι δεν βρήκα άκρη, οπότε ξεκίνησα την χειροτεχνία.

Σημάδεψα με μαρκαδόρο όσο πιο φαρδιά παράθυρα καθαρής μονοκόμματης επιφάνειας μπορούσα και έκοψα τις γωνίες με ένα dremer με τροχό κοπής. Ο τροχός ανεβάζει τόσο πολύ την θερμοκρασία που στην ουσία δεν έκοβε το πλαστικό αλλά το έλιωνε.
Γιαυτό το λόγο χρησιμοποίησα το dremer μόνο για τις γωνίες και το υπόλοιπο κόπηκε με ψιλή λάμα πριονιού στο χέρι. Καθόλου ακριβής η κοπή όπως φαίνεται και στην πρώτη φώτο αλλά το αισθητικό δεν ήταν προτεραιότητα στο project.

Η αντικατάσταση του μαμά καλύμματος με το cabrio ήταν πολύ εύκολη αλλά θέλει κανά μισάωρο. Τα κάγκελα της touratech που φοράει το δικό μου επιτρέπουν στα πλαϊνά πλαστικά να ανοίξουν λίγο χωρίς να λυθεί τπτ εκτός από τις βίδες που στερεώνεται το κάλυμμα.

Έγινε δοκιμή σε πολύ ζεστές μέρες με παντελόνι και με βερμούδα, σε αυτοκινητόδρομο, σε αργό επαρχιακό και γύρω γύρω από το σπίτι για δουλειές. Γέρακα - λιμάνι Πειραιά με 41C.

Πριν την μόντα με τα παράθυρα η ζέστη χτύπαγε πάνω από τα γόνατα και μέχρι τους προσαγωγούς και σε αρκετές περιπτώσεις ήταν τόσο έντονη που άνοιγα τα πόδια για να δροσιστώ και να μην ψηθούν τα @@ μου. Για βερμούδα δε το σκεφτόμουν καν, το πλαίσιο και τα πλαστικά τσουρουφλουσαν.

Πλέον με τα παράθυρα αέρα η ζέστη έχει μειωθεί πάρα πολύ (δεν εξαφανίστηκε) και είναι 100% ανεκτή σε όλες τις συνθήκες ακόμα και με βερμούδα (ντροπή μου). Το σημείο που νιώθω τη ζέστη έχει περιοριστεί στο ύψος των γονάτων και όχι πιο πάνω. Η αύξηση ταχύτητας πλεον με δροσίζει, ενώ πριν με έκαιγε περισσότερο.

Με τις θερμοκρασίες λειτουργείας δεν έχω παρατηρήσει κανένα θέμα. Το βεντιλατέρ ανοίγει όσο συχνά και για όση ώρα άνοιγε και πριν.

Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αν ανοιχτούν μεγαλύτερα παράθυρα τα οποία όμως δεν θα είναι συμμετρικά, αλλά ακόμα και έτσι για μένα το θέμα είναι πλέον PROBLEM SOLVED!!!

* credits στον tc-drift για την παρατηρητικότητά και την αρχική ιδέα

 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Ενδιαφέρον αυτές οι παρατηρήσεις κι χρήσιμες. Προσωπικά η ζέστη μου φαίνεται ανεκτή ακόμα και με βερμούδα στην εθνική (ντροπή μου). Ερώτηση τις εισαγωγές του αέρα τις έχεις κάνει υδατοβαφη?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ενδιαφέρον αυτές οι παρατηρήσεις κι χρήσιμες. Προσωπικά η ζέστη μου φαίνεται ανεκτή ακόμα και με βερμούδα στην εθνική (ντροπή μου). Ερώτηση τις εισαγωγές του αέρα τις έχεις κάνει υδατοβαφη?
Μπορεί να παίζει ρόλο το μήκος των ποδιών του κάθε αναβάτη και το πως πατάμε στα μασπιέ. Κάποιοι βγάζουν σπυριά από τη ζέστη (και εγώ μέσα σε αυτούς) και κάποιοι δεν το θεωρούν καν πρόβλημα.
Οι εισαγωγές, μαζί με το μουσούδι και το κάλυμμα γύρω από το κλειδί είναι βαμμένα σε στιλ carbon αλλά όχι από εμένα. Το πήρα έτσι το μηχανάκι, οπότε δεν ξέρω πως έχουν βαφτεί. Προσωπικά δεν θα το έβαφα πάντως γιατί σε 2 σημεία έχει φύγει η βαφή για μερικά χιλιοστά και με χαλάει. Θα προτιμούσα να ήταν όντως carbon για το extreme χαϊλίκι της υπόθεσης.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Υπάρχει κανείς από Αθήνα που να έχει φίλτροκλειδο ή την κούπα για το φίλτρο να μου την δανείσει... Μου έμεινε στο βγάλε...
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τρύπα το με ένα μακρύ κατσαβίδι και ξεβίδωσε το


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Δεν θέλει πολύ σφίξιμο γιατί θα φάει πολύ ζέσταμα μέχρι την επόμενη αλλαγή και δεν θα ξεβιδώνει με τίποτα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τρύπα το με ένα μακρύ κατσαβίδι και ξεβίδωσε το


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πρωτο φιλτρο που αλλαξα στο gs οταν το πηρα απο γερμανια, ετσι το εβγαλα!!!!!
Πρεπει να ειχε τσακωθει ο γερμανος με την γυναικα του το προηγουμενο βραδυ, και την πληρωσε το φιλτρο............... :laugh:
 
Top Bottom