Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλημέρα 800αρηδες.. Θέλω να βάλω ελατήρια μπροστά. Πέρασε και σκέψη να ρίξω επάνω φυσσίγγια andreani αλλά είναι too much κοστολογικά αυτή τη φάση.

Το θέμα είναι πώς θέλω να βάλω γραμμικό ελατήριο και μάλλον Ohlins. Ρίχνοντας μια ματιά στη σελίδα του Τασσούλη έχει 3 διαθέσιμες σκληρότητες. Μιλάω για Marzocchi μπροστινό ως 2012.

1)5,0N/mm
2)5.5N/mm
3)6,00N/mm

Στα 89 κιλά στεγνός και περίπου 95 με τον εξοπλισμό ποιό διαλέγω? Έχει κάποιος καμιά ιδέα? Δεν μπορώ να βρω κάποιον αξιοπιστο οδηγό στο net.

Επίσης.. Ένα σπαστικό είναι πώς δεν έχουμε ρύθμιση προφόρτισης εμπρός. Πέρα απο κάποιον αποστάτη αν χρειαστεί για να ρυθμιστεί SAG παίζει τίποτα στο εμπόριο τάπες ανάρτησης με ρύθμιση προφόρτισης? Έχει βάλει κανείς?
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλημέρα 800αρηδες.. Θέλω να βάλω ελατήρια μπροστά. Πέρασε και σκέψη να ρίξω επάνω φυσσίγγια andreani αλλά είναι too much κοστολογικά αυτή τη φάση.

Το θέμα είναι πώς θέλω να βάλω γραμμικό ελατήριο και μάλλον Ohlins. Ρίχνοντας μια ματιά στη σελίδα του Τασσούλη έχει 3 διαθέσιμες σκληρότητες. Μιλάω για Marzocchi μπροστινό ως 2012.

1)5,0N/mm
2)5.5N/mm
3)6,00N/mm

Στα 89 κιλά στεγνός και περίπου 95 με τον εξοπλισμό ποιό διαλέγω? Έχει κάποιος καμιά ιδέα? Δεν μπορώ να βρω κάποιον αξιοπιστο οδηγό στο net.

Επίσης.. Ένα σπαστικό είναι πώς δεν έχουμε ρύθμιση προφόρτισης εμπρός. Πέρα απο κάποιον αποστάτη αν χρειαστεί για να ρυθμιστεί SAG παίζει τίποτα στο εμπόριο τάπες ανάρτησης με ρύθμιση προφόρτισης? Έχει βάλει κανείς?
Καλημέρα. Χωρίς να έχω 800, προτάσεις για σκληρότητα ελατηρίων παίρνω από εδώ:


Ή από τη σελίδα της Racetech.

Για καστομ αναζητήσεις ή για εφαρμογες που δεν υφίστανται προτασεις, μπορεί κανεις να υπολογίσει και μόνος του χονδρικά, αλλά απαιτούνται κάποιες βασικές γνώσεις στατικής.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δες λίγο το κιτ της matris Βαγγέλη, οχι το full cartridge, το απλοτερο με αποστάτες, ελατήρια, βαλβιδα ροής λαδιού, τάπες προφορτισης ρυθμιζόμενες
Ο Σπηλιωτης τα έχει, και δουλεύει το κιτ αυτό άψογα, και είναι λίγο ακριβότερο από ελατήρια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δες λίγο το κιτ της matris Βαγγέλη, οχι το full cartridge, το απλοτερο με αποστάτες, ελατήρια, βαλβιδα ροής λαδιού, τάπες προφορτισης ρυθμιζόμενες
Ο Σπηλιωτης τα έχει, και δουλεύει το κιτ αυτό άψογα, και είναι λίγο ακριβότερο από ελατήρια
ωραία η ιδέα σου Σωτήρη αλλά για το 800GS οσο το έψαξα βγάζει μόνο φυσίγγι ολόκληρο σε τιμές ψηλές και ψηλότερες απο τα andreani.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Καλημέρα 800αρηδες.. Θέλω να βάλω ελατήρια μπροστά. Πέρασε και σκέψη να ρίξω επάνω φυσσίγγια andreani αλλά είναι too much κοστολογικά αυτή τη φάση.

Το θέμα είναι πώς θέλω να βάλω γραμμικό ελατήριο και μάλλον Ohlins. Ρίχνοντας μια ματιά στη σελίδα του Τασσούλη έχει 3 διαθέσιμες σκληρότητες. Μιλάω για Marzocchi μπροστινό ως 2012.

1)5,0N/mm
2)5.5N/mm
3)6,00N/mm

Στα 89 κιλά στεγνός και περίπου 95 με τον εξοπλισμό ποιό διαλέγω? Έχει κάποιος καμιά ιδέα? Δεν μπορώ να βρω κάποιον αξιοπιστο οδηγό στο net.

Επίσης.. Ένα σπαστικό είναι πώς δεν έχουμε ρύθμιση προφόρτισης εμπρός. Πέρα απο κάποιον αποστάτη αν χρειαστεί για να ρυθμιστεί SAG παίζει τίποτα στο εμπόριο τάπες ανάρτησης με ρύθμιση προφόρτισης? Έχει βάλει κανείς?
Βαγγέλη θυμάμαι που όταν είχα έρθει να δούμε ζελατίνες είχαμε συγκρίνει τα δικά μου μπροστινά με hyperpro ελατήρια και τα δικά σου με μαμά και ήταν πολύ μικρή η διαφορά.

Μετά το service στη πίσω ανάρτηση ξαναπήγα στο Ρεμουνδο με τα μαμα εμπρός ελατήρια και τα ξανάβαλα πάνω (κρατάω τα hyperpro στο κουτί τους για διακόσμηση αποθήκης). Υποθέτω (από τα ελάχιστα που ξέρω) ότι ο μάστορας έκανε revalving με χοντρά λάδια και με τα μαμά ελατήρια το μπροστινό έχει σκληρύνει πολύ. Στα 115 κιλά που είμαι όταν φοράω εξοπλισμό αναβάτη δεν τερματίζουν εύκολα.

Είναι λίγο κοπανιάρικο μεν το μπροστινό πλέον αλλά η σταθερότητα που έχει και η αίσθηση μου βγάζει πολύ εμπιστοσύνη σε γρήγορο ρυθμό στο δρόμο. Στο χώμα όμως δε ξέρω αν και πόσο έχω χάσει σε σχέση με το αν έβαζα σκληρότερο γραμμικό ελατήριο. Αυτή τη στιγμή έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν λάστιχα και εξοπλισμός για κάτι περισσότερο από διέλευση σε χωματόδρομο.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Φίλε εγώ έβαλα τα ελατήρια που γράφεις . Αλλά έκανα το λάθος κ έβαλα τα πιο σκληρά . Κ σκέψου φτάνω τα 75 κιλά όταν έχω φάει το αγαπημένο μου φαγητό χαχα

Οταν το καβάλησα ήταν παρά πολύ σκληρο . Όταν έκανα κ χώμα αφού τα είχα μια βδομάδα μου πέταγε το τιμόνι από δω κ από κει .

Τεσπα τώρα μετά από χιλιόμετρα είναι τρομερα.
Στη θέση σου θα πηγαινα σε adreanni. Τα hyper πάντως είναι πιο χαμηλα .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φίλε εγώ έβαλα τα ελατήρια που γράφεις . Αλλά έκανα το λάθος κ έβαλα τα πιο σκληρά . Κ σκέψου φτάνω τα 75 κιλά όταν έχω φάει το αγαπημένο μου φαγητό χαχα

Οταν το καβάλησα ήταν παρά πολύ σκληρο . Όταν έκανα κ χώμα αφού τα είχα μια βδομάδα μου πέταγε το τιμόνι από δω κ από κει .

Τεσπα τώρα μετά από χιλιόμετρα είναι τρομερα.
Στη θέση σου θα πηγαινα σε adreanni. Τα hyper πάντως είναι πιο χαμηλα .
Κάτσε ρε συ για πες.

Έβαλες τα 60 σε σκληρότητα ohlins η τα hyperpro? Γιατί εγώ είμαι 15 κιλά πιο βαρύς από σένα. Μήπως για μενα είναι κομπλέ.

Τα andreani είναι σοβαρή αναβάθμιση αλλά αυτή τη στιγμή 6 κατοσταρικα δεν είναι διαθέσιμα για κάτι τέτοιο.

Όταν λες πιο χαμηλά τα hyper εννοείς πιο μαλακά?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη θυμάμαι που όταν είχα έρθει να δούμε ζελατίνες είχαμε συγκρίνει τα δικά μου μπροστινά με hyperpro ελατήρια και τα δικά σου με μαμά και ήταν πολύ μικρή η διαφορά.

Μετά το service στη πίσω ανάρτηση ξαναπήγα στο Ρεμουνδο με τα μαμα εμπρός ελατήρια και τα ξανάβαλα πάνω (κρατάω τα hyperpro στο κουτί τους για διακόσμηση αποθήκης). Υποθέτω (από τα ελάχιστα που ξέρω) ότι ο μάστορας έκανε revalving με χοντρά λάδια και με τα μαμά ελατήρια το μπροστινό έχει σκληρύνει πολύ. Στα 115 κιλά που είμαι όταν φοράω εξοπλισμό αναβάτη δεν τερματίζουν εύκολα.

Είναι λίγο κοπανιάρικο μεν το μπροστινό πλέον αλλά η σταθερότητα που έχει και η αίσθηση μου βγάζει πολύ εμπιστοσύνη σε γρήγορο ρυθμό στο δρόμο. Στο χώμα όμως δε ξέρω αν και πόσο έχω χάσει σε σχέση με το αν έβαζα σκληρότερο γραμμικό ελατήριο. Αυτή τη στιγμή έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν λάστιχα και εξοπλισμός για κάτι περισσότερο από διέλευση σε χωματόδρομο.
Νικόλα η λύση να βάλεις πολύ χοντρά λάδια να δημιουργήσεις μια τεχνητή σκληρότητα με το λάδι δεν είναι σωστή. Χάνεις πολύ σε αμεσότητα αποσβέσεων και εμμέσως σε πρόσφυση.

Είναι πολύ λάθος η διαδικασία που ακολουθεί ο Ρεμούνδος αυτή. Το SAG ρυθμίζεται μόνο από το ελατήριο και μετά με τα λάδια παίζεις για τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς ειδικά σε αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Παρακολουθώ με ενδιαφέρων :like:

στο δικό μου θα προφορτίσω τα ελατήρια με χειροποίητους αποστάτες αλλά δεν ξέρω ακόμη πόσο μήκος....
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Κάτσε ρε συ για πες.

Έβαλες τα 60 σε σκληρότητα ohlins η τα hyperpro? Γιατί εγώ είμαι 15 κιλά πιο βαρύς από σένα. Μήπως για μενα είναι κομπλέ.

Τα andreani είναι σοβαρή αναβάθμιση αλλά αυτή τη στιγμή 6 κατοσταρικα δεν είναι διαθέσιμα για κάτι τέτοιο.

Όταν λες πιο χαμηλά τα hyper εννοείς πιο μαλακά?
Hyper έχει φίλος . Εγώ με τα 60αρια ohlins έχω λίγο πιο ψηλό μούτρο . Οσον αφορά το κόστος που λες για τα αντρεανι αν υπολογισεις ότι θα αλλάξεις ξύστρες τσιμούχες το κόστος μεγαλώνει (εγώ τα άλλαξα ολα αυτά) .

Με τα ελατήρια έχω κάνει 20000 χλμ πλεον , ίσως να χρειάζομαι μια αλλαγή λαδιών . Ισως να πας σαν το δικό μου αφού με τον καιρό θα στρώσουν κ θα μαλακωσουν. Πάντως ακόμα με ελατήρια θα δεις μεγάλη διαφορά στο μπροστινό σύστημα!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Χρειάζεται να τά αλλάξεις η εσύ χρειάζεσαι να μαστορεψεις?
Πάντος από ότι ακούω από μπατζανακιδες κουμπάρους γείτονες και λοιπούς στο καφενείο... τά οχλινς δουλεύουν πολύ καλά...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Νικόλα η λύση να βάλεις πολύ χοντρά λάδια να δημιουργήσεις μια τεχνητή σκληρότητα με το λάδι δεν είναι σωστή. Χάνεις πολύ σε αμεσότητα αποσβέσεων και εμμέσως σε πρόσφυση.

Είναι πολύ λάθος η διαδικασία που ακολουθεί ο Ρεμούνδος αυτή. Το SAG ρυθμίζεται μόνο από το ελατήριο και μετά με τα λάδια παίζεις για τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς ειδικά σε αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις.
:brr:Με προβλημάτισες πολύ τώρα, γτ αυτό έχει γίνει και στα μπροστινά και στο πίσω. Τέλεια!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
:brr:Με προβλημάτισες πολύ τώρα, γτ αυτό έχει γίνει και στα μπροστινά και στο πίσω. Τέλεια!
Κοίτα Νικόλα μου. Να πούμε σε γενικές γραμμές τι παίζει. Τα ελατήρια πρέπει για να θεωρούνται σωστά για το βάρος μας όταν είμαστε επάνω στην μοτοσυκλέτα (rider sag) να χρησιμοποιείται στατικά περίπου το 1/3 της ωφέλιμης διαδρομής.

Συγκεκριμένα για το 800. Αν θυμάμαι καλά έχει μπροστά 230mm διαδρομής. Αυτό σημαίνει πως με σένα επάνω πρέπει να αναλώνει στατικά περίπου 75mm από την διαδρομή. Συνεπώς να μένουν ακόμη 155mm ωφέλιμης διαδρομής για τον δρόμο.

Αυτό εξασφαλίζει πως η ανάρτηση θα έχει αρκετή διαδρομή για να μην τερματίζει σε ανωμαλίες του δρομου ενώ ταυτόχρονα θα έχει και αρκετή διαδρομή στην ανάποδη κίνηση ώστε να μην κρεμάει και χάνει επαφή με το έδαφος.

Υπάρχουν κάποιες διαφορές ανάμεσα σε γραμμικά και προοδευτικά ελατήρια. Εγώ προσωπικά προτιμάω τα γραμμικά γιατί δε κρύβουν εκπλήξεις και έχουν σταθερή απόδοση. Το προοδευτικό σφίγγει όσο συμπιέζεται και αυτό το κάνει πιο ευαίσθητο στην αρχή της διαδρομής και πιο σκληρό στη πορεία.

Τώρα η σκληρότητα του ελατηρίου έχει διττό ρόλο. Ας πάρουμε το γραμμικό ελατήριο που αναλύεται πιο εύκολα. Αν έχεις ένα μαλακό ελατήριο για τα κιλά σου αρχικά χάνεις μέρος της ωφέλιμης διαδρομής και ταυτόχρονα στην συμπίεση τα κιλά σου τρώνε πιο εύκολα την υπόλοιπη διαδρομή επειδή θ αντίσταση του ελατηρίου δεν είναι αυτή που πρέπει για να βγάλει την σωστή αντιδραση.

Άρα έχεις φάει με το μαλακό ελατήριο πολύτιμη διαδρομή και ταυτόχρονα η υπόλοιπη διαδρομή τρώγεται ακόμα πιο εύκολα λόγω μειωμένης δύναμης του ελατηρίου.

Τώρα ο Ρεμουνδος τι σου έκανε μπροστά. Σου έβαλε ένα πιο παχύρευστο λάδι κάτι που δυσκολεύει την κίνηση του μέσα στο cartridge. Όταν δηλαδή συμπιέζεται η ανάρτηση το λαδι δυσκολεύεται να περάσει από τις διόδους που πρεπει να περάσει δημιουργώντας με τεχνητη αντισταση. Αντίστοιχα όμως στην επαναφορα δυσκολευεται να επιστρέψει από τον ίδιο δρόμο!!

Εσύ λοιπόν με αυτόν τον τρόπο έκανες την συμπίεση και την επαναφορά αρκετά πιο αργή στην διαδικασία αυτή. Αυτό το σημαίνει. Σημαίνει πως με τόσο αργή συμπίεση έχεις αυτή την αίσθηση της μειωμένης άνεσης και με τόσο αργή επαναφορά η ρόδα δεν μπορεί να ακολουθήσει με την σωστή ταχύτητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος πιθανώς και να χάνει ανά διαστήματα ακόμα και την επαφή με το οδόστρωμα στιγμιαία.

Ταυτόχρονα υποθέτω σου έβαλε και μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού για να δημιουργήσει τεχνητή προφορτιση με μείωση του θύλακα αέρος και αυτό μαζί με το χοντρό λάδι πιέσουν ασφυκτικά τις τσιμουχες και μην σου κάνει εντύπωση άμα δεις σύντομα λάδι να τρέχει από καμια τσιμουχα μπροστά.

Εσύ ήθελες ένα ελατήριο γραμμικό για τα κιλά σου και αν ήθελες πιο street χρήση άντε ένα λάδι 10w αντί για 7.5 του εργοστασίου. Μιλάω πάντα για μπροστά.

Πίσω δεν ξέρω τι μοντα σου έκανε. Υποθέτω κάτι ανάλογο. Δεν με ρώτησες όμως κι εσύ τίποτα. Έψαχνες να κάνεις μια συντήρηση στη πίσω ανάρτηση αλλά μειναμε εκεί δεν μου πες για τους επιστημονικούς πειραματισμούς του Ρεμούνδου στου κασιδη το κεφάλι..

Εγώ σήμερα πήρα τελικά ένα σετ γραμμικό ohlins 60NM/mm.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο εν λόγω είναι πολύ αντίθετος με αλλαγές ελατηρίων και φαν των πολύ σφιχτων αποσβέσεων.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο εν λόγω είναι πολύ αντίθετος με αλλαγές ελατηρίων και φαν των πολύ σφιχτων αποσβέσεων.
Έχει φτιάξει δηλαδη μια δικιά του θεωρία. Με ποιο επιστημονικό υπόβαθρο και ποιες τεχνικές γνώσεις ο άνθρωπος αυτός επεμβαίνει στην λειτουργία των αναρτήσεων με τόσο βίαιο τρόπο και χρησιμοποιεί μια τεχνική εγώ τουλάχιστον τη βρίσκω επικίνδυνη το λιγότερο.

Αν θέλει να κάνει δοκιμές και τις κάνει σε κάποια αγωνιστική ομάδα σε μια πίστα και ας πειραματιστει εκεί όχι σου Κασιδη το κεφάλι. Αν έχει την τεχνική κατάρτιση να επισκευάζει και να συντηρεί αναρτήσεις να μείνει εκεί καλύτερα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Κοίτα Νικόλα μου. Να πούμε σε γενικές γραμμές τι παίζει. Τα ελατήρια πρέπει για να θεωρούνται σωστά για το βάρος μας όταν είμαστε επάνω στην μοτοσυκλέτα (rider sag) να χρησιμοποιείται στατικά περίπου το 1/3 της ωφέλιμης διαδρομής.

Συγκεκριμένα για το 800. Αν θυμάμαι καλά έχει μπροστά 230mm διαδρομής. Αυτό σημαίνει πως με σένα επάνω πρέπει να αναλώνει στατικά περίπου 75mm από την διαδρομή. Συνεπώς να μένουν ακόμη 155mm ωφέλιμης διαδρομής για τον δρόμο.

Αυτό εξασφαλίζει πως η ανάρτηση θα έχει αρκετή διαδρομή για να μην τερματίζει σε ανωμαλίες του δρομου ενώ ταυτόχρονα θα έχει και αρκετή διαδρομή στην ανάποδη κίνηση ώστε να μην κρεμάει και χάνει επαφή με το έδαφος.

Υπάρχουν κάποιες διαφορές ανάμεσα σε γραμμικά και προοδευτικά ελατήρια. Εγώ προσωπικά προτιμάω τα γραμμικά γιατί δε κρύβουν εκπλήξεις και έχουν σταθερή απόδοση. Το προοδευτικό σφίγγει όσο συμπιέζεται και αυτό το κάνει πιο ευαίσθητο στην αρχή της διαδρομής και πιο σκληρό στη πορεία.

Τώρα η σκληρότητα του ελατηρίου έχει διττό ρόλο. Ας πάρουμε το γραμμικό ελατήριο που αναλύεται πιο εύκολα. Αν έχεις ένα μαλακό ελατήριο για τα κιλά σου αρχικά χάνεις μέρος της ωφέλιμης διαδρομής και ταυτόχρονα στην συμπίεση τα κιλά σου τρώνε πιο εύκολα την υπόλοιπη διαδρομή επειδή θ αντίσταση του ελατηρίου δεν είναι αυτή που πρέπει για να βγάλει την σωστή αντιδραση.

Άρα έχεις φάει με το μαλακό ελατήριο πολύτιμη διαδρομή και ταυτόχρονα η υπόλοιπη διαδρομή τρώγεται ακόμα πιο εύκολα λόγω μειωμένης δύναμης του ελατηρίου.

Τώρα ο Ρεμουνδος τι σου έκανε μπροστά. Σου έβαλε ένα πιο παχύρευστο λάδι κάτι που δυσκολεύει την κίνηση του μέσα στο cartridge. Όταν δηλαδή συμπιέζεται η ανάρτηση το λαδι δυσκολεύεται να περάσει από τις διόδους που πρεπει να περάσει δημιουργώντας με τεχνητη αντισταση. Αντίστοιχα όμως στην επαναφορα δυσκολευεται να επιστρέψει από τον ίδιο δρόμο!!

Εσύ λοιπόν με αυτόν τον τρόπο έκανες την συμπίεση και την επαναφορά αρκετά πιο αργή στην διαδικασία αυτή. Αυτό το σημαίνει. Σημαίνει πως με τόσο αργή συμπίεση έχεις αυτή την αίσθηση της μειωμένης άνεσης και με τόσο αργή επαναφορά η ρόδα δεν μπορεί να ακολουθήσει με την σωστή ταχύτητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος πιθανώς και να χάνει ανά διαστήματα ακόμα και την επαφή με το οδόστρωμα στιγμιαία.

Ταυτόχρονα υποθέτω σου έβαλε και μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού για να δημιουργήσει τεχνητή προφορτιση με μείωση του θύλακα αέρος και αυτό μαζί με το χοντρό λάδι πιέσουν ασφυκτικά τις τσιμουχες και μην σου κάνει εντύπωση άμα δεις σύντομα λάδι να τρέχει από καμια τσιμουχα μπροστά.

Εσύ ήθελες ένα ελατήριο γραμμικό για τα κιλά σου και αν ήθελες πιο street χρήση άντε ένα λάδι 10w αντί για 7.5 του εργοστασίου. Μιλάω πάντα για μπροστά.

Πίσω δεν ξέρω τι μοντα σου έκανε. Υποθέτω κάτι ανάλογο. Δεν με ρώτησες όμως κι εσύ τίποτα. Έψαχνες να κάνεις μια συντήρηση στη πίσω ανάρτηση αλλά μειναμε εκεί δεν μου πες για τους επιστημονικούς πειραματισμούς του Ρεμούνδου στου κασιδη το κεφάλι..

Εγώ σήμερα πήρα τελικά ένα σετ γραμμικό ohlins 60NM/mm.
Βαγγέλη καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και το ενδιαφέρον. Δέχομαι αυτά που λες και αναγνωρίζω το λάθος μου. Όπου και να έψαξα όσο έψαξα για αλλαγή ελατηρίων διάβαζα ώστε να έχουμε το σωστό sag. Λίγο η απειρία λίγο ο ενθουσιασμός έγινε οτι έγινε με το τρόπο που έγινε.

Κρατάω και το γεγονός ότι ακόμα και με αυτά που έγιναν υπάρχει βελτίωση σε σχέση με πριν και δε με προβληματίζει κάτι στη συμπεριφορά της μηχανής ώστε να νιώθω ανασφάλεια και ανάγκη για άμεση διόρθωση. Όταν ξανάρθει η ώρα για συντήρηση θα το ξαναδώ το θέμα.

Μεγεια τα ελατήρια! Καλοφόρετα και να τα ευχαριστηθείς!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και το ενδιαφέρον. Δέχομαι αυτά που λες και αναγνωρίζω το λάθος μου. Όπου και να έψαξα όσο έψαξα για αλλαγή ελατηρίων διάβαζα ώστε να έχουμε το σωστό sag. Λίγο η απειρία λίγο ο ενθουσιασμός έγινε οτι έγινε με το τρόπο που έγινε.

Κρατάω και το γεγονός ότι ακόμα και με αυτά που έγιναν υπάρχει βελτίωση σε σχέση με πριν και δε με προβληματίζει κάτι στη συμπεριφορά της μηχανής ώστε να νιώθω ανασφάλεια και ανάγκη για άμεση διόρθωση. Όταν ξανάρθει η ώρα για συντήρηση θα το ξαναδώ το θέμα.

Μεγεια τα ελατήρια! Καλοφόρετα και να τα ευχαριστηθείς!
Εσύ που την Καβάλας ξέρεις καλύτερα! Κάτι μη αναστρέψιμο δεν είναι. Πίσω οκ δεν πιστεύω να σου έβαλε τόσο χοντρό λάδι. Παίξε λίγο με προφορτιση και επαναφορά αν θυμάμαι καλά έχουμε εμείς και μπροστά αν δεις πως δεν σε ικανοποιεί και είναι πολύ σφιχτό αλλάζεις εκανλαδακι αργότερα με ένα πιο ψιλό. Και ενδεχομένως παίζεις τοτε με ένα πιο σκληρό ελατήριο.

Άμα βάλω επανω και τα δικα μου μοιραζόμαστε εντυπώσεις. Μπορεί να έχω κι εγώ λάθος τι να πω και σε χρήση ασφάλτου τουλάχιστον το marzochi να δέχεται καλά τα πιο χοντρά λάδια.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όποτε υπάρξει χρόνος και όρεξη βρισκόμαστε για ένα συγκριτικό. Μόνο να βρούμε καμια ζώνη δύτη με 20κιλα μολύβι για να πίασεις τα 115 και να είναι αξιόπιστη η δοκιμή. :cool:
Αν δεν βρείτε "μολύβι", ελάτε βόλτα από Ελευσίνα μεριά :p!
Θα σας γεμίζω με όσα κιλά σαβούρα γουστάρετε :laugh:!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όποτε υπάρξει χρόνος και όρεξη βρισκόμαστε για ένα συγκριτικό. Μόνο να βρούμε καμια ζώνη δύτη με 20κιλα μολύβι για να πίασεις τα 115 και να είναι αξιόπιστη η δοκιμή. :cool:
Ο βυθός δεν έχει χώρο για 2 800. Ένας έναςε.τη σειρά του..:wacky:

Θα βάλουμε σε αυτά το μολύβι και πάμε μαγαζιά για κάτι άλλο..χεχε
 
Top Bottom