Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Σε αυτά τα χλμ δν είναι κακό να τα ανοίξεις και να τα δεις . Αν τα ανοιξεις και καμένα να μην είναι δωστα για περιελιξη
 
Τελευταία επεξεργασία:

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Το πεπρωμένο φυγείν...:( . . . . αν είναι καμένα και πάς να βγάλεις τα πηνία πρόσεξε τις δυο μικρές σταυρόβιδες που κρατάνε τα καλώδια
έχουν κόλλα και χαλάνε εύκολα αν δεν πατήσεις δυνατά το σταυροκατσάβιδο.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά όλα αυτά αλλά άμα μας συμβεί κάτι τέτοιο σε κάνα ταξίδι τί κάνουμε? κουμπώνουμε μπαταρία απο Scania στο συνοδηγό να βγάλουμε χιλιομετρα?!

Κανένας δε πουλάει πηνία έτοιμα να πάρουμε κανένα να έχουμε καβάτζα?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καλά όλα αυτά αλλά άμα μας συμβεί κάτι τέτοιο σε κάνα ταξίδι τί κάνουμε? κουμπώνουμε μπαταρία απο Scania στο συνοδηγό να βγάλουμε χιλιομετρα?!

Κανένας δε πουλάει πηνία έτοιμα να πάρουμε κανένα να έχουμε καβάτζα?
Παίρνεις ένα καλό μπουστερ και συνεχίζεις το ταξίδι κανονικα
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Καλά όλα αυτά αλλά άμα μας συμβεί κάτι τέτοιο σε κάνα ταξίδι τί κάνουμε? κουμπώνουμε μπαταρία απο Scania στο συνοδηγό να βγάλουμε χιλιομετρα?!

Κανένας δε πουλάει πηνία έτοιμα να πάρουμε κανένα να έχουμε καβάτζα?
Είτε θα πάρεις ένα από eBay να υπάρχει καβάτζα , είτε θα συνδεσεις μπαταρία αυτοκινήτου . Δες στο Facebook που ένας με 800gs συνδεσε μπαταρία αυτοκινήτου και έκανε 1500χλμ χωρίς φόρτιση κ επέστρεψε σπίτι του.

Εμας Στα βάθη της Τουρκίας που ξέμεινε το triumph από πηνια δεν δοκιμάσαμε αυτή την λύση . Δυστυχώς .
Παντως εμείς έχουμε πάντα καβάτζα ένα πηνίο φλατζα , antenna ring και μια τρόμπα βενζίνης .
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Παίρνεις ένα καλό μπουστερ και συνεχίζεις το ταξίδι κανονικα
Και αυτό αξίζει , αλλά αυτές οι λύσεις είναι αν σε αφήσει ο ανορθωτής . Νομιζω ότι θα πρέπει και ο ανορθωτής να μείνει ανοιχτός για να κανεις εκκίνηση από booster ή μπαταρία αυτοκινήτου . Αν είσαι τόσο άτυχος τότε δν πετυχαίνει τπτ
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Και αυτό αξίζει , αλλά αυτές οι λύσεις είναι αν σε αφήσει ο ανορθωτής . Νομιζω ότι θα πρέπει και ο ανορθωτής να μείνει ανοιχτός για να κανεις εκκίνηση από booster ή μπαταρία αυτοκινήτου . Αν είσαι τόσο άτυχος τότε δν πετυχαίνει τπτ
Πατριώτης γύρισε από το Μαρόκο με το μπουστερ αυτό
Βέβαια είχε s1000xr ,με πηνία κι αυτός .
Και με το μπουστερ γύρισε κανονικά το μηχανάκι πίσω καβαλώντας.
Είναι καλή λύση.
Άλλο ένα τιπ είναι αν δεν έχεις λεντοφαναρο (εσύ έχεις ) ,να ξεφυσωσεις τις λάμπες και να αφήσεις την ψείρα μόνο για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία στα ρεύματα.
Ανορθωτης που λες βρώμα η δουλεια ,μπορεί να σε πάει και 17 την ένδειξη και να πάρεις φωτιά .
Εκεί ναι ,θες άλλο αμεσα
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Για αυτές τις περιπτώσεις πάντως υπάρχει και η οδική. Για ταξίδι εντός Ελλάδας πάντα. Δε λέει να κουβαλάω μισή πλαϊνή βαλίτσα ανταλλακτικά και εργαλεία για να πάω ένα ταξίδι Τζουμέρκα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για αυτές τις περιπτώσεις πάντως υπάρχει και η οδική. Για ταξίδι εντός Ελλάδας πάντα. Δε λέει να κουβαλάω μισή πλαϊνή βαλίτσα ανταλλακτικά και εργαλεία για να πάω ένα ταξίδι Τζουμέρκα.
Αδερφέ μόνο Λαύριο, λιμανάκια, άντε Βίλια. Ο,τι και να πάθεις ταξακι και πίσω, πρόβλημα λύθηκε.

Ακριβά πράγματα τα Τζουμέρκα, χάνει και αξία το μηχανάκι που φορτώνει χιλιόμετρα, πας για γάμο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Όπως φαίνεται το πηνίο παραπάνω, μάλλον ναι αυτό σου έκανε την ιστορία και καλά που το πρόλαβες πριν σε αφήσει.
Εμένα ήταν ακόμα πιο μαύρο.

Αφήστε τα ηλεκτρολογικά τώρα.
Έχει παίξει κανείς με άλλο γραναζωμα;
Δεν είμαι ακόμα 100% σίγουρος,θέλω να κάνω μια καλή χωμάτινη (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) αλλά νομίζω ότι η πρώτη του είναι λίγο μακριά για χωμάτινα τεχνικά κομμάτια και τεραιν.
Είναι η ιδέα μου;
Έχει αλλάξει κάποιος με ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω πχ;
Επίσης επειδή στα 120-140 έχει αυτόν τον υψισυχνο κραδασμο,έλεγα μήπως βελτιωθεί κι εκεί.χοντρικα έλεγα μήπως κοντυνω λίγο την μετάδοση και ο κραδασμός αυτός που αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 5-5.5 χιλιάδες στροφές,πάει 10χλμ κάτω δηλαδή 110-130 ,ίσως να μπορείς να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο με λίγο πάνω από 130 πιο ευχάριστα.
Δεν ξέρω αν είναι μεγάλη η διαφορά που αναφέρω.
Κυρίως όμως με ενδιαφέρει το να μην χρειάζεται τόσο παίξιμο με συμπλέκτη στο αργό χώμα.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Είτε θα πάρεις ένα από eBay να υπάρχει καβάτζα , είτε θα συνδεσεις μπαταρία αυτοκινήτου . Δες στο Facebook που ένας με 800gs συνδεσε μπαταρία αυτοκινήτου και έκανε 1500χλμ χωρίς φόρτιση κ επέστρεψε σπίτι του.

Εμας Στα βάθη της Τουρκίας που ξέμεινε το triumph από πηνια δεν δοκιμάσαμε αυτή την λύση . Δυστυχώς .
Παντως εμείς έχουμε πάντα καβάτζα ένα πηνίο φλατζα , antenna ring και μια τρόμπα βενζίνης .
Έχουν βγάλει antenna ring τα 800?
Τρόμπα βενζίνης η το ρελέ εννοείς?
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Έχουν βγάλει antenna ring τα 800?
Τρόμπα βενζίνης η το ρελέ εννοείς?
Σπάνια αλλά εχει συμβεί . Δν είναι κόστος σε μια παρέα με 6 800αρια . Τρομπακι βενζίνης εννοώ . Το ρελε είναι ακριβό για να το έχεις κ αυτό μαζί σου. Μπορείς όμως αν βρεις μεταχειρισμένο να το φτιάξεις με bypass και να το έχεις καβάτζα κ αυτό . Αυτά κάνουν οι ξένοι και γυρίζουν ολο τον κόσμο
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σπάνια αλλά εχει συμβεί . Δν είναι κόστος σε μια παρέα με 6 800αρια . Τρομπακι βενζίνης εννοώ . Το ρελε είναι ακριβό για να το έχεις κ αυτό μαζί σου. Μπορείς όμως αν βρεις μεταχειρισμένο να το φτιάξεις με bypass και να το έχεις καβάτζα κ αυτό . Αυτά κάνουν οι ξένοι και γυρίζουν ολο τον κόσμο
Περνάνε σεμινάρια μηχανολογίας δηλαδή πριν από ένα ταξίδι!!!!! :ha
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Όπως φαίνεται το πηνίο παραπάνω, μάλλον ναι αυτό σου έκανε την ιστορία και καλά που το πρόλαβες πριν σε αφήσει.
Εμένα ήταν ακόμα πιο μαύρο.

Αφήστε τα ηλεκτρολογικά τώρα.
Έχει παίξει κανείς με άλλο γραναζωμα;
Δεν είμαι ακόμα 100% σίγουρος,θέλω να κάνω μια καλή χωμάτινη (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) αλλά νομίζω ότι η πρώτη του είναι λίγο μακριά για χωμάτινα τεχνικά κομμάτια και τεραιν.
Είναι η ιδέα μου;
Έχει αλλάξει κάποιος με ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω πχ;
Επίσης επειδή στα 120-140 έχει αυτόν τον υψισυχνο κραδασμο,έλεγα μήπως βελτιωθεί κι εκεί.χοντρικα έλεγα μήπως κοντυνω λίγο την μετάδοση και ο κραδασμός αυτός που αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 5-5.5 χιλιάδες στροφές,πάει 10χλμ κάτω δηλαδή 110-130 ,ίσως να μπορείς να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο με λίγο πάνω από 130 πιο ευχάριστα.
Δεν ξέρω αν είναι μεγάλη η διαφορά που αναφέρω.
Κυρίως όμως με ενδιαφέρει το να μην χρειάζεται τόσο παίξιμο με συμπλέκτη στο αργό χώμα.
Ανοιξα νέο νημα για να μην χαθεί εδω.

 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καλά όλα αυτά αλλά άμα μας συμβεί κάτι τέτοιο σε κάνα ταξίδι τί κάνουμε? κουμπώνουμε μπαταρία απο Scania στο συνοδηγό να βγάλουμε χιλιομετρα?!

Κανένας δε πουλάει πηνία έτοιμα να πάρουμε κανένα να έχουμε καβάτζα?
νομιζω οτι πουλαει...
μαλλον εχω λυση...
ψαγμενη απο τον ''γατουλη''...
παρε τηλεφωνο να σου πω...
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Top Bottom