Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σας ευχαριστώ όλους, ειλικρινά δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, η μηχανή ανέβηκε από την bmw παναγιωτοπουλος στον γέρακα και την έκλεισα πριν προλάβουν να βάλουν φωτογραφία. Είχα πει πως θα εμένα με το 650 αλλά τελικά ακολούθησα τα χνάρια του Pikinos . Η διαφορά είναι δαιδαλώδεις, είναι πραγματικά εργαλείο το 800..
Θα το ευχαριστηθείς στο έπακρο!

(δε σε έχω ξεχάσει :secret:)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος

makan-f-

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
bmw f800gs

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπον θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου απο το 800 σε ένα θέμα που μπορεί να απασχολεί και άλλους ιδιοκτήτες ή και όχι..

Γενικά το 800 είναι μια φοβερη μοτοσυκλέτα το απόλυτο All around. Ένα πράγμα μόνο δεν μου άρεσε σε αυτή και ήταν η ζέστη που έβγαζε το μοτέρ η οποία όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέρναγε τους 23-25 βαθμούς άρχιζε και γινόταν ενοχλητική. Θεςωρησα πβς ειναι δικό μου το προβλημα και πως ειμαι ευαισθητος και ηταν ενας απο τους λογους που σκεφτηκα να το δωσω.

Τα μοτέρ της σειράς F είναι ζεστά είναι δεδομένο αλλά απέχει το να βγάζει κάποια ζέστη το μοτέρ απο το να γίνεται και σε ένα βαθμό ενοχλητική.

το θέμα λοιπόν ήταν πώς όταν το μοτέρ έπιανε θερμοκρασία επειδή δουλέυει και φτωχά σχετικά ο θερμοστάτης πλέον δούλευε συνέχεια να κυκλοφορεί τα νερά και το ψυγείο έχει πάντα καυτό νερό μέσα απο το μοτέρ και λόγω σχεδίασης και μεγέθους του ψυγείου σου έρχεται ένα ζεστό αεράκι απο το ψυγείο με συνεχόμενη ροή.

Έλα όμως που η δόλια τύχη με έβαλε απο αρχής σχεδόν να αγοράσω μια Aftermarket ζελατίνα GIVI. Αυτήν



Έλα όμως μου αυτά τα υπερμεγέθη αυτιά που έχει η ζελατίνα στο πλάι και το γενικότερο μέγεθος της μου δημιουργησε τελικά άλλο πρόβλημα. Σε ανεμοκάλυψη ήταν άψογη και κεφάλι και ώμους όμως έκοβε τελείως την ροή του αέρα στο διάστημα απο την επάνω τιμονόπλακα μέχρι τα γκρίπς




η ροή του αέρα όπως δείχνω εδώ με το (πρόχειρο) μαυρο βελάκι ουσιαστικά αποκόβεται με μια τέτοια ζελατίνα όπως η GIVI και απο τις 2 πλευρες



Βάλε τώρα πώς πίσω απο μια ζελατίνα ουσιαστικά δημιουργείτε και μια υποπίεση και ένας στροβιλισμός του αέρα που εγκλωβίζει ακόμα περισσότερο τον θερμό αέρα να διαφύγει



Συνεπώς δημιουργείται μια σάουνα για τον αναβάτη..

Μετά απο πολύ ψάξιμο και δοκιμές και χωρίς να πάει μέχρι χτες το μυαλό μου τελικά λέω κάτσε να δοκιμάσω να βγάλω την ζελατίνα και ως εκ του θαύματος αποκαταστάθηκε η ροή του αέρα και ήρθε αεράκι να εξομαλύνει την (υπάρχουσα) ζεστη.

Συνεπώς αν έχετε θέμα με την ζεστη απο το 800 κοιτάξτε πρώτα τί ζελατίνα φοράτε και αν αυτή που φοράτε τα αυτιά της εκτείνονται αρκετά πέρα απο τις ακρες του φαναριού να ξερετε πως το βασικό πρόβλημα απο εκεί έρχεται.

Το να βγαζει μια ζεστη το μοτερ παλευεται. Η συνεχή ροή όμως ζεστης σαν να έχεις ανάψει το καλοριφερ είναι προβλημα όταν ζεσταίνει ο καιρός.
 
Top Bottom