Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
o_O Έχω την ίδια ζελατίνα αλλά δεν παρατήρησα ποτέ ζεστό αέρα. Ίσως έχει να κάνει με το ύψος αναβάτη.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εγώ Γιαυτο έβαλα την touratech την κοντή φίλε για να χτυπανε όλοι οι αερισμοί . Από κράνος μέχρι μπουφάν . Από κει κ πέρα το χειμώνα βάζω ένα φρυδακι αν εχω εθνική κ μεγάλο ταξίδι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα περιγράφουν αρκετοί κάτοχοι gs adv υδρόψυκτου. Κάποιοι βάζουν τη ζελατίνα του απλού GS για καλοκαίρι οι πιο τολμηροί την βγάζουν εντελώς ειδικά αν πρόκειται για χώμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα περιγράφουν αρκετοί κάτοχοι gs adv υδρόψυκτου. Κάποιοι βάζουν τη ζελατίνα του απλού GS για καλοκαίρι οι πιο τολμηροί την βγάζουν εντελώς ειδικά αν πρόκειται για χώμα.
Τι εννοείς ..ότι ζεσταινονται απο τον κινητήρα λόγω ζελατίνας?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
o_O Έχω την ίδια ζελατίνα αλλά δεν παρατήρησα ποτέ ζεστό αέρα. Ίσως έχει να κάνει με το ύψος αναβάτη.
Έλα μη με τρελαίνεις τωρα!!:oops: Δεν είναι θέμα υψους υποθέτω καθώς μιλάμε για ζέστη στα γονατα και ανάμεσα.

τί μοντέλο έχεις?μηπως είναι 2013+
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι εννοείς ..ότι ζεσταινονται απο τον κινητήρα λόγω ζελατίνας?
Γράφουν ότι η έλλειψη κυκλοφορίας αέρα δημιουργεί μια "ζέστη φούσκα" στην θέση του οδηγού. Αυτό που περιγράφει και ο Βαγγέλης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
έτσι gsmaniac να πονάει που θα μας πεις ότι λέει η μαμά BMW..

:roflmao::roflmao::roflmao:
Δεν θέλω να μπερδέψω το σωστό το γνήσιο gs με το θέμα είναι εδώ, αλλά όποιος μιλάει για ζέστη στο γελαδι είναι ταγαρι
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν θέλω να μπερδέψω το σωστό το γνήσιο gs με το θέμα είναι εδώ, αλλά όποιος μιλάει για ζέστη στο γελαδι είναι ταγαρι
Η λέξη υγρόψυξη σου λέει κάτι?? Εσύ με τα παλιακά τα αερόψυκτα τί δουλειά έχεις εδω??

Θα φώναζα την ασφάλεια να σε συνοδέψει έξω αλλά δεν έχουμε ασφάλεια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Έλα μη με τρελαίνεις τωρα!!:oops: Δεν είναι θέμα υψους υποθέτω καθώς μιλάμε για ζέστη στα γονατα και ανάμεσα.

τί μοντέλο έχεις?μηπως είναι 2013+
2008 μονδέλο έχω. Αλλά η ζέστη που βγάζει εμένα δεν με ενοχλεί , μήπως φοράς σορτσάκι....:rolleyes:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
2008 μονδέλο έχω. Αλλά η ζέστη που βγάζει εμένα δεν με ενοχλεί , μήπως φοράς σορτσάκι....:rolleyes:
Μήπως εσύ κοιμάσαι με πιστολάκι για τα μαλλιά κάτω απ τα σκεπάσματα??:roflmao:

Όχι ρε συ, δεν ξέρω επειδή βλέπω είσαι Γιάννενα μήπως κάνει απλωτές διαδρομές και σε θερμοκρασίες ως 25 βαθμούς. Εκεί δεν ενοχλεί. Αλλά μόλις η θερμοκρασία πάει 28-30+ εμένα τουλάχιστον με την Givi ζελατίνα μαμά το μηχανάκι, φρέσκα παραφλού, full service έβγαζε ζέστη ενοχλητική. Και βασικά όχι μόνο λόγω της Givi, απλά η Givi δεν αφήνει και σωστά τον αερισμό απο το πάνω μέρος όταν ανοίγει ο δρόμος να δροσιστείς (τουλάχιστον εγώ αυτό διαπίστωσα). Χωρίς την Givι τώρα έρχεται περισσότερος αέρας όταν ανοίγει ο δρόμος και όλα καλά. Να ζεσταθείς λίγο στη κίνηση είναι φυσιολογικό.

Το θέμα με την ζέστη απο τα μοτέρ της σειράς F δεν είναι καινούργιο, υπάρχουν άπειρα θέματα σε φόρουμ στο εξωτερικό. Πάτα Engine heat στο google για F800gs, F800GT θα βρεις καμιά 20αριά τοπικς.

Μάλιστα σε ένα τόπικ απο αυτά έλεγε ένας τύπος πως σε ενημέρωση πριν χρόνια απο αρχιμηχανικό της BMW σε interview τον ρώτησαν αν θα κάνει κάτι η εταιρεία για την θερμότητα που βγάζουν τα μοτέρ σειράς F και η απάντηση ήταν: τα μοτέρ μας είναι μια χαρά , να κοιτάξετε τον εξοπλισμό σας (lol)

Σε κάθε περίπτωση κάθε άνθρωπος δεν είναι το ίδιο. Εγώ ιδρώνω εύκολα και ζεσταίνομαι εύκολα. Αλλά δεν είμαι ο μόνος, είναι ένα θέμα πολυσυζητημένο και στο εξωτερικό.

Και όχι δεν φοράω σορτσάκια στην μηχανή!
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Κάπου είχα διαβάσει ότι φταίει το υλικό κατασκευής του μοτέρ (αν μπορούμε να πούμε ότι φταίει) . Αν θυμάμαι έλεγε ότι είναι από μαγνήσιο κ μπήκε για τον λόγο ότι διώχνει άμεσα προς τα έξω την θερμότητα . Με ότι συνεπάγεται για τον οδηγό .
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Έλα όμως μου αυτά τα υπερμεγέθη αυτιά που έχει η ζελατίνα στο πλάι και το γενικότερο μέγεθος της μου δημιουργησε τελικά άλλο πρόβλημα. Σε ανεμοκάλυψη ήταν άψογη και κεφάλι και ώμους όμως έκοβε τελείως την ροή του αέρα στο διάστημα απο την επάνω τιμονόπλακα μέχρι τα γκρίπς


Συνεπώς δημιουργείται μια σάουνα για τον αναβάτη..

Μετά απο πολύ ψάξιμο και δοκιμές και χωρίς να πάει μέχρι χτες το μυαλό μου τελικά λέω κάτσε να δοκιμάσω να βγάλω την ζελατίνα και ως εκ του θαύματος αποκαταστάθηκε η ροή του αέρα και ήρθε αεράκι να εξομαλύνει την (υπάρχουσα) ζεστη.

Συνεπώς αν έχετε θέμα με την ζεστη απο το 800 κοιτάξτε πρώτα τί ζελατίνα φοράτε και αν αυτή που φοράτε τα αυτιά της εκτείνονται αρκετά πέρα απο τις ακρες του φαναριού να ξερετε πως το βασικό πρόβλημα απο εκεί έρχεται.

Το να βγαζει μια ζεστη το μοτερ παλευεται. Η συνεχή ροή όμως ζεστης σαν να έχεις ανάψει το καλοριφερ είναι προβλημα όταν ζεσταίνει ο καιρός.
Μου κάνει λίγο εντύπωση αυτό που λες. Είχα το εφ800 του 2008 τέσσερα χρόνια. Ζελατίνα είχα της Wunderlich η οποία από αυτά που βλέπω μοιάζει αρκετά με της givi. και δεν είχα ποτέ θέμα με τη θερμοκρασία. Ίσα ίσα που το βεντιλατερ λειτουργούσε σπάνια και αυτό σε περιπτώσεις καύσωνα και κολλημένος στο φανάρι. Ήταν από τα πολύ θετικά της μηχανής το κρύο μοτέρ (καμία σχέση με το μπάρμπεκιου του 790).
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το 790 βγάζει ζέστη που την νιώθεις στο κώλο , πιστεύω ότι άμα μονώσεις την σέλα από κάτω θα κάνεις δουλίτσα.

Το 950 είναι δροσερό

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μου κάνει λίγο εντύπωση αυτό που λες. Είχα το εφ800 του 2008 τέσσερα χρόνια. Ζελατίνα είχα της Wunderlich η οποία από αυτά που βλέπω μοιάζει αρκετά με της givi. και δεν είχα ποτέ θέμα με τη θερμοκρασία. Ίσα ίσα που το βεντιλατερ λειτουργούσε σπάνια και αυτό σε περιπτώσεις καύσωνα και κολλημένος στο φανάρι. Ήταν από τα πολύ θετικά της μηχανής το κρύο μοτέρ (καμία σχέση με το μπάρμπεκιου του 790).
Το βεντιλατερ λειτουργεί σπάνια είναι γεγονός. Όταν στριμωχνεσαι στη κίνηση και γενικά άμα έχει ζεστό καιρό ο κινητήρας βάζει τον θερμοστάτη πιο συχνά σε λειτουργία και η ροή του αέρα μέσα από. Το ψυγείο έρχεται προς τα πόδια. Ούτε καίγεσαι, ούτε τσουρουφλιζεσαι. Μια ροή ζέστης υπάρχει που άλλους τους ενοχλεί λίγο η καθόλου και άλλους περισσότερο. Εγώ διαπίστωσα πως με τη givi δεν ανανεωνοταν ο αέρας από τη πάνω μεριά προς τα πόδια και αυτό έκανε αυτή τη θερμότητα από το ψυγείο για μένα τουλάχιστον πιο ενοχλητική.

Είπα κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός αλίμονο. Άλλος κυκλοφορεί με φανελάκι το χειμώνα άλλος βάζει ζιβάγκο την άνοιξη. Ακόμα και στα τοπικ τιυ εξωτερικού σχετικά με το θέμα άλλος το αντιμετώπιζε έντονα και άλλος έλεγε ποια ζέστη?!!! Συνεπώς πάμε παρακάτω!
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Το 790 βγάζει ζέστη που την νιώθεις στο κώλο , πιστεύω ότι άμα μονώσεις την σέλα από κάτω θα κάνεις δουλίτσα.

Το 950 είναι δροσερό

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι ρε γμτ, σαν να σου σιγοβραζουν τον κωλο..
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Ερώτηση, που μπορώ να βρω το μπαράκι που πιάνει πάνω η ζελατινα, και αν ταιριάζει στο απλό αυτό του adv. Και αν μπορώ να βάλω την ζελατινα του adv βασικά...
 
Top Bottom