Τι εννοείς ..ότι ζεσταινονται απο τον κινητήρα λόγω ζελατίνας?Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα περιγράφουν αρκετοί κάτοχοι gs adv υδρόψυκτου. Κάποιοι βάζουν τη ζελατίνα του απλού GS για καλοκαίρι οι πιο τολμηροί την βγάζουν εντελώς ειδικά αν πρόκειται για χώμα.
Έλα μη με τρελαίνεις τωρα!! Δεν είναι θέμα υψους υποθέτω καθώς μιλάμε για ζέστη στα γονατα και ανάμεσα.Έχω την ίδια ζελατίνα αλλά δεν παρατήρησα ποτέ ζεστό αέρα. Ίσως έχει να κάνει με το ύψος αναβάτη.
Γράφουν ότι η έλλειψη κυκλοφορίας αέρα δημιουργεί μια "ζέστη φούσκα" στην θέση του οδηγού. Αυτό που περιγράφει και ο Βαγγέλης.Τι εννοείς ..ότι ζεσταινονται απο τον κινητήρα λόγω ζελατίνας?
Δεν θέλω να μπερδέψω το σωστό το γνήσιο gs με το θέμα είναι εδώ, αλλά όποιος μιλάει για ζέστη στο γελαδι είναι ταγαρι
Η λέξη υγρόψυξη σου λέει κάτι?? Εσύ με τα παλιακά τα αερόψυκτα τί δουλειά έχεις εδω??Δεν θέλω να μπερδέψω το σωστό το γνήσιο gs με το θέμα είναι εδώ, αλλά όποιος μιλάει για ζέστη στο γελαδι είναι ταγαρι
2008 μονδέλο έχω. Αλλά η ζέστη που βγάζει εμένα δεν με ενοχλεί , μήπως φοράς σορτσάκι....Έλα μη με τρελαίνεις τωρα!! Δεν είναι θέμα υψους υποθέτω καθώς μιλάμε για ζέστη στα γονατα και ανάμεσα.
τί μοντέλο έχεις?μηπως είναι 2013+
Μήπως εσύ κοιμάσαι με πιστολάκι για τα μαλλιά κάτω απ τα σκεπάσματα??2008 μονδέλο έχω. Αλλά η ζέστη που βγάζει εμένα δεν με ενοχλεί , μήπως φοράς σορτσάκι....
Μου κάνει λίγο εντύπωση αυτό που λες. Είχα το εφ800 του 2008 τέσσερα χρόνια. Ζελατίνα είχα της Wunderlich η οποία από αυτά που βλέπω μοιάζει αρκετά με της givi. και δεν είχα ποτέ θέμα με τη θερμοκρασία. Ίσα ίσα που το βεντιλατερ λειτουργούσε σπάνια και αυτό σε περιπτώσεις καύσωνα και κολλημένος στο φανάρι. Ήταν από τα πολύ θετικά της μηχανής το κρύο μοτέρ (καμία σχέση με το μπάρμπεκιου του 790).Έλα όμως μου αυτά τα υπερμεγέθη αυτιά που έχει η ζελατίνα στο πλάι και το γενικότερο μέγεθος της μου δημιουργησε τελικά άλλο πρόβλημα. Σε ανεμοκάλυψη ήταν άψογη και κεφάλι και ώμους όμως έκοβε τελείως την ροή του αέρα στο διάστημα απο την επάνω τιμονόπλακα μέχρι τα γκρίπς
Συνεπώς δημιουργείται μια σάουνα για τον αναβάτη..
Μετά απο πολύ ψάξιμο και δοκιμές και χωρίς να πάει μέχρι χτες το μυαλό μου τελικά λέω κάτσε να δοκιμάσω να βγάλω την ζελατίνα και ως εκ του θαύματος αποκαταστάθηκε η ροή του αέρα και ήρθε αεράκι να εξομαλύνει την (υπάρχουσα) ζεστη.
Συνεπώς αν έχετε θέμα με την ζεστη απο το 800 κοιτάξτε πρώτα τί ζελατίνα φοράτε και αν αυτή που φοράτε τα αυτιά της εκτείνονται αρκετά πέρα απο τις ακρες του φαναριού να ξερετε πως το βασικό πρόβλημα απο εκεί έρχεται.
Το να βγαζει μια ζεστη το μοτερ παλευεται. Η συνεχή ροή όμως ζεστης σαν να έχεις ανάψει το καλοριφερ είναι προβλημα όταν ζεσταίνει ο καιρός.
Το βεντιλατερ λειτουργεί σπάνια είναι γεγονός. Όταν στριμωχνεσαι στη κίνηση και γενικά άμα έχει ζεστό καιρό ο κινητήρας βάζει τον θερμοστάτη πιο συχνά σε λειτουργία και η ροή του αέρα μέσα από. Το ψυγείο έρχεται προς τα πόδια. Ούτε καίγεσαι, ούτε τσουρουφλιζεσαι. Μια ροή ζέστης υπάρχει που άλλους τους ενοχλεί λίγο η καθόλου και άλλους περισσότερο. Εγώ διαπίστωσα πως με τη givi δεν ανανεωνοταν ο αέρας από τη πάνω μεριά προς τα πόδια και αυτό έκανε αυτή τη θερμότητα από το ψυγείο για μένα τουλάχιστον πιο ενοχλητική.Μου κάνει λίγο εντύπωση αυτό που λες. Είχα το εφ800 του 2008 τέσσερα χρόνια. Ζελατίνα είχα της Wunderlich η οποία από αυτά που βλέπω μοιάζει αρκετά με της givi. και δεν είχα ποτέ θέμα με τη θερμοκρασία. Ίσα ίσα που το βεντιλατερ λειτουργούσε σπάνια και αυτό σε περιπτώσεις καύσωνα και κολλημένος στο φανάρι. Ήταν από τα πολύ θετικά της μηχανής το κρύο μοτέρ (καμία σχέση με το μπάρμπεκιου του 790).
Ναι ρε γμτ, σαν να σου σιγοβραζουν τον κωλο..Το 790 βγάζει ζέστη που την νιώθεις στο κώλο , πιστεύω ότι άμα μονώσεις την σέλα από κάτω θα κάνεις δουλίτσα.
Το 950 είναι δροσερό
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μαλλιά είπες ; έχω ..... Γκουζγκούνης hair style !!Μήπως εσύ κοιμάσαι με πιστολάκι για τα μαλλιά κάτω απ τα σκεπάσματα??