Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ερώτηση προς τους φίλους με 800.Δεν έχω εμπιστευτεί καλά τη μηχανή στα στροφιλικια και αυτό οφείλεται πως νιωθω μια ασάφεια στο μπροστινό. Μάλιστα στα 140+ η μηχανή (Χωρις μπαγκαζιερα) κάνει κάποια ψαρέματακια και στη πίεση σε στροφιλικι πάλι το μπροστινο δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που θα ήθελα, ξεσερνει νωρίς για τα δικά μου γούστα και οδήγηση τουλαχιστον και δεν δίνει εμπιστοσύνη όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοι. Ακόμα και με φρέσκο λάστιχο στο οδοιπορικό τώρα στο Λεωνίδιο δεν μπόρεσαν να οδηγήσω όπως θέλω.

Την ανάρτηση την έκανα service πριν λίγο καιρό έχει φρέσκα λάδια και τσιμουχες.

Παίζει να ειναι θέμα ρουλεμάν λαιμου η μπροστά ρόδας?? Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα? Κάπου διάβασα πως βάζουν κωνικά και σφίγγει το μπροστινό και φτιάχνει. Όντως? Το λέω επειδή έχω 20.000χλμ δεν είναι ταλαιπωρημενα τα ρουλεμάν του λαιμου.

Σφιγγοντας λίγο την προφορτιση πίσω είδα μια μικρή βελτιωση
Καλά ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα για Λεωνιδιο ο δρομος ενώ έδειχνε ότι είχε καλή ποιότητα ασφάλτου δυςτυχως είχαμε χαζογλυστρηματα όλ η παρέα.

Έχω την εντύπωση πως έχουμε κωνικά ρουλεμάν ούτως η άλλως . Δν θυμάμαι 100%. Πριν βάλω τα ελατήρια olhins υπήρχε μια ασάφεια που λες αλλά οφείλεται κ στον 21 τροχό . Επίσης με τα μαμά ελατήρια όταν έρχεσαι με χιλιόμετρα κ πατάς φρένα μπαίνει όλο το μπροστινό μέσα όποτε η ασάφεια μεγαλώνει , ενώ με τα ελατήρια το έκανε πολύ διαχειρίσιμο .

Μη το φοβάσαι όμως , το μηχανάκι μπαίνει αποδεδειγμένα . Για μένα άλλαξε ελατήρια αν το κρατήσεις το μηχανάκι . Επίσης τα λάστιχα που έχεις δν σε βοηθανε κ τόσο αν είδα καλά στο Λεωνιδιο. Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση καλά έκανες κ όντως έχει διαφορά προς το καλύτερο .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν και δεν έχω 800,αυτό που περιγράφεις έχει σίγουρα σχέση με την πίσω ανάρτηση. Το ελατήριο είναι εντάξει για τα κιλά σου; Εγώ στο τενερέ είδα μεγάλη βελτίωση στην αίσθηση που μου δίνει το μπροστινό από τότε που έβαλα σωστό ελατήριο. Αν είναι εντάξει το ελατήριο για το βάρος σου κοίτα μετά για τα ρουλεμάν λαιμού ή και δοκίμασε να κατεβάσεις λίγο την τιμονόπλακα.
Το πίσω ελατήριο δεν νομίζω πως έχει θέμα. Έσφιξα την προφορτιση και πράγματι είδα διαφορά μεν αλλά όχι λύση. Εσφιξε το πίσω αρκετά.

Τιμονοπλακες έχω κατεβάσει 2 πόντους περίπου.

Ίσως όπως ανέφερε και ο dimprio έχει να κάνει με το μαλακό ελατήριο μπροστά η αλήθεια είναι πως βουτάει έντονα το μπροστινό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα για Λεωνιδιο ο δρομος ενώ έδειχνε ότι είχε καλή ποιότητα ασφάλτου δυςτυχως είχαμε χαζογλυστρηματα όλ η παρέα.

Έχω την εντύπωση πως έχουμε κωνικά ρουλεμάν ούτως η άλλως . Δν θυμάμαι 100%. Πριν βάλω τα ελατήρια olhins υπήρχε μια ασάφεια που λες αλλά οφείλεται κ στον 21 τροχό . Επίσης με τα μαμά ελατήρια όταν έρχεσαι με χιλιόμετρα κ πατάς φρένα μπαίνει όλο το μπροστινό μέσα όποτε η ασάφεια μεγαλώνει , ενώ με τα ελατήρια το έκανε πολύ διαχειρίσιμο .

Μη το φοβάσαι όμως , το μηχανάκι μπαίνει αποδεδειγμένα . Για μένα άλλαξε ελατήρια αν το κρατήσεις το μηχανάκι . Επίσης τα λάστιχα που έχεις δν σε βοηθανε κ τόσο αν είδα καλά στο Λεωνιδιο. Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση καλά έκανες κ όντως έχει διαφορά προς το καλύτερο .
Αυτο που λες για τα ελατήρια ίσως κάνει τη διαφορά. Θα ελέγξω και τα ρουλεμάν αλλά μάλλον δε γλυτώνω την αλλαγή στο μπροστινό.

Να πω την αλήθεια λοξό κοίταζα και την λύση της andreani για ολόκληρο cartridge. Πες 150 θες για ελατήρια αυτό έχει 550. Οκ 400 ευρό αλλά πιστεύω να έχει σημαντική διαφορά. Θα κάνω και τις καλοκαιρινές μου βόλτες και αν όντως μείνει το 800 παίζει να παίξω λίγο με αναρτήσεις. Ohlins μπροστά έβαλες γραμμικό? Ισχύει πάντως αυτό που λες. Εμένα μου αρέσει και φρεναρω μέχρι βαθειά στη στροφή και ειναι κάπως σουμιες με το μαμά ελατήριο και δεν δίνει εμπιστοσύνη. Λογικά και μόνο με ένα σωστό ελατήριο θα δω σημαντική διαφορα

Τα λάστιχα τα mitas e07+ που φοράω τώρα ναι έχεις δίκιο δεν είναι τα τέλεια για ασφαλτο αλλά δεν ειναι καθόλου κακά ειδικά σε στεγνό. Δεν προέρχεται από εκεί το πρόβλημα μου!

Εχει κάνει τίποτα με πίσω ανάρτηση? Γενικά στη παρέα τι έχετε κάνει με τις αναρτήσεις? Κάτι μου χες πει ο ένας φίλος φοράει andreani μπροστά?
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
Εσύ έχεις "περίεργα" γούστα...(ξέρω πως πας )
Εμένα όταν άρχισε να κουνάει ..(άλλο μηχανάκι)
Είχε φάει το ρουλεμάν από την πλευρά του γραναζιού.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Βασικά θα σου έγραφα ότι αν μπορείς οικονομικά να πας σε adreanni. Κ γώ το μετάνιωσα γιατί αφού μπήκα στα έξοδα έπρεπε να κάνω σωστή δουλειά . Η πίσω ανάρτηση πέρα από την πεταλούδα που γυρίζεις , έχει μια βίδα πιο χαμηλά στη βάση του ελατηρίου . Κ αυτή θέλει σωστή ρύθμιση . Αν είσαι μέχρι 80,90 κιλά είσαι κομπλέ με το ελατήριο .
Καλά θυμάσαι , οι δυο έχουμε olhins (γραμμικά βγάζει μόνο ), ο τρίτος έχει τα hyper που δεν είναι γραμμικά κ είναι κ λίγο πιο κοντά από τα υπόλοιπα . Κ ο τέταρτος έχει τα αντρεανι που είναι άλλο μηχανάκι. Ειναι πληρως ρυθμιζόμενα κ πραγματικά αξίζουν τα χρήματα τους . Κρίμα που δεν βρεθήκαμε να τα έκανες βόλτα γμτ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερώτηση προς τους φίλους με 800.Δεν έχω εμπιστευτεί καλά τη μηχανή στα στροφιλικια και αυτό οφείλεται πως νιωθω μια ασάφεια στο μπροστινό. Μάλιστα στα 140+ η μηχανή (Χωρις μπαγκαζιερα) κάνει κάποια ψαρέματακια και στη πίεση σε στροφιλικι πάλι το μπροστινο δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που θα ήθελα, ξεσερνει νωρίς για τα δικά μου γούστα και οδήγηση τουλαχιστον και δεν δίνει εμπιστοσύνη όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοι. Ακόμα και με φρέσκο λάστιχο στο οδοιπορικό τώρα στο Λεωνίδιο δεν μπόρεσαν να οδηγήσω όπως θέλω.

Την ανάρτηση την έκανα service πριν λίγο καιρό έχει φρέσκα λάδια και τσιμουχες.

Παίζει να ειναι θέμα ρουλεμάν λαιμου η μπροστά ρόδας?? Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα? Κάπου διάβασα πως βάζουν κωνικά και σφίγγει το μπροστινό και φτιάχνει. Όντως? Το λέω επειδή έχω 20.000χλμ δεν είναι ταλαιπωρημενα τα ρουλεμάν του λαιμου.

Σφιγγοντας λίγο την προφορτιση πίσω είδα μια μικρή βελτιωση
Με τι λάστιχα είσαι είπαμε???:waiting:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με τι λάστιχα είσαι είπαμε???:waiting:
Mitas e07+ δε φταίνε αυτά μωρέ. Έχω στρίψει τέζα κάτω με μοτοκροσαδικα λάστιχα σε άσφαλτο. Τα τελευταία που φταίνε σε τέτοιες καταστάσεις είναι τα λάστιχα εκτός αν ειναι παλιά και φαγωμένα.

Ο Χρήστος κι αυτός e07 φόραγε και στρίβει τέζα.

Τίποτα η μοιρα μου το χει τόσα χρόνια δεν είχα παρέα να μπορεί να πάει σε ρυθμό δυνατό σε τέτοιες βόλτες λέω ας πάρω ένα ον οφφ και μετά έμπλεξα με τις σουρλουλουδες που το παίζουν VR46 κι εγώ δεν μπορώ να συνεργαστώ σωστά με το μηχανακι!

Θα πάω να ρίξω ένα andreani μπροστά και ένα σετ ασφάλτινα για καλύτερα και θα επανέλθω δριμύτερος!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Mitas e07+ δε φταίνε αυτά μωρέ. Έχω στρίψει τέζα κάτω με μοτοκροσαδικα λάστιχα σε άσφαλτο. Τα τελευταία που φταίνε σε τέτοιες καταστάσεις είναι τα λάστιχα εκτός αν ειναι παλιά και φαγωμένα.

Ο Χρήστος κι αυτός e07 φόραγε και στρίβει τέζα.

Τίποτα η μοιρα μου το χει τόσα χρόνια δεν είχα παρέα να μπορεί να πάει σε ρυθμό δυνατό σε τέτοιες βόλτες λέω ας πάρω ένα ον οφφ και μετά έμπλεξα με τις σουρλουλουδες που το παίζουν VR46 κι εγώ δεν μπορώ να συνεργαστώ σωστά με το μηχανακι!

Θα πάω να ρίξω ένα andreani μπροστά και ένα σετ ασφάλτινα για καλύτερα και θα επανέλθω δριμύτερος!!
Μιλάς για ψαρέματα στα ψιλά...πριν αναγκαστείς να σπάσεις το γουρουνάκι σου για να δώσεις λεφτά στους μακαρονάδες, βάλε ένα λάστιχο για άσφαλτο .
Θα δεις άλλο μηχανακι
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μιλάς για ψαρέματα στα ψιλά...πριν αναγκαστείς να σπάσεις το γουρουνάκι σου για να δώσεις λεφτά στους μακαρονάδες, βάλε ένα λάστιχο για άσφαλτο .
Θα δεις άλλο μηχανακι
Νταξει είπα αυτή τη μοτοσυκλέτα να την κρατήσω με ένα 60-40 λάστιχο να μπορώ όπου δω χώμα να μπαίνω. Βέβαια στη πράξη σπάνια θα συμβεί αυτό αφού έχω το 640. Έστω ένα ελατήριο πάντως θα κάνει σημαντική διαφορά γιατί το βασικό πρόβλημα είναι το μεγάλο βούτηγμα του μπροστινού στα φρένα που αποσταθεροποιει το μηχανάκι αν μπεις μέσα στη στροφή με φρένα.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αν βάλεις το κιτακι της hyper και το σπαμπιλιζατερ της scott θα στρώσει παντού το μηχανάκι ,δρόμο και χώμα.
Θα πάρεις τη σιγουριά που θες από το μπροστινό στο 100%.
Θες και λάστιχα ,αυτά τα μιτας όπως είπες δεν.
ΒΑλε ένα πιρελακι ραλυ str να σε δει ο Θεός.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νταξει είπα αυτή τη μοτοσυκλέτα να την κρατήσω με ένα 60-40 λάστιχο να μπορώ όπου δω χώμα να μπαίνω. Βέβαια στη πράξη σπάνια θα συμβεί αυτό αφού έχω το 640. Έστω ένα ελατήριο πάντως θα κάνει σημαντική διαφορά γιατί το βασικό πρόβλημα είναι το μεγάλο βούτηγμα του μπροστινού στα φρένα που αποσταθεροποιει το μηχανάκι αν μπεις μέσα στη στροφή με φρένα.
Ευάγγελε, εφόσον συνηθίζεις να φρενάρεις μέχρι βαθιά στην στροφή θα πρέπει να σκεφτείς εκτός από ελατήρια πού θα αποτρέψουν το έντονο βύθισμα, μήπως φταίει και η επαναφορά πού μάλλον είναι πολύ γρήγορη. Αυτό δεν διορθώνεται με σκληρότερα ελατήρια μόνο δυστυχώς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θυμάσαι να έχεις δοκιμάσει να πιέσεις τη μηχανή πριν ρίξεις τις τιμονόπλακες; Αν ναι, ποιά ήταν η αίσθηση τότε;
Δυο εκατοστά "ρίξιμο" είναι πολύ μεγάλο νούμερο, μπορεί πλέον να επηρεάζεις αρνητικά τη γεωμετρία της μηχανής. Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο θα σου έλεγα να ξεκινήσεις από το μηδέν. Να επαναφέρεις τα πάντα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και να φτιάξεις μόνο το SAG (αν χρειάζεται, μιας που έχεις ήδη προφορτίσει).

Οι κύριες διαφορές στο NUDA είναι πως φοράει άλλες αναρτήσεις (για διαφορετική χρήση), φυσικά με πιο στρητάδικη διαδρομή και αντίστοιχα 17άρες στρητάδικες διαστάσεις ζαντών. Επίσης αν και το πλαίσιο θεωρητικά είναι ίδιο... στη πραγματικότητα είναι κοντύτερο (άρα όχι εντελώς ίδιο). Όλα αυτά στη πράξη μεταφράζονται σε μέρα με νύχτα.

Επειδή όμως οι συγγένειες υπάρχουν χωρίς να το θέλω το μυαλό μου ταξιδεύει στο manual.... όπου θα διαβάσει κάποιος -με κάποια έκπληξη- πως για track days (motard χρήση) οι τιμονόπλακες πρέπει να σηκωθούν 1 cm από τη στάνταρ θέση και όχι να πέσουν. Λόγω ασύμμετρης άνω τιμονόπλακας, μετράει "ανάποδα" την απόσταση από τη κάτω τιμονόπλακα μέχρι το τελείωμα τις τσιμούχας, επομένως μεγαλύτερο μήκος σημαίνει σήκωμα της τιμονόπλακας. Μήπως λοιπόν έχουμε κάποια παρόμοια "ιδιαιτερότητα" που μας χαλάει τη μαγιά εφαρμόζοντας πράγματα που μέχρι τώρα ξέραμε αλλιώς;
Τέσπα, αν θέλεις μια φιλική συμβουλή έτσι και αλλιώς ο ευκολότερος τρόπος να εντοπίσεις το πρόβλημα είναι να το πας βήμα-βήμα ξεκινώντας από τις στάνταρ ρυθμίσεις. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η μοτοσυκλέτα να συμπεριφέρεται υπό νορμάλ συνθήκες όπως σου συμβαίνει*. Γνώμη μου.

*Ρίξε μια ματιά μήπως έχεις και κάποιο στραβό ελαστικό, έστω και ελαφρά.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγέλη θα σου πρότεινα να φέρεις τις τιμονοπλακες στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και να αυξήσεις την σκληρότητα του μπροστινού με αλλά ελατήρια ή να πειραματιστείς με ιξώδες λαδιού/στάθμη.

Επίσης αν έχεις προοδευτικά ελατήρια μπροστά πέταξέ τα, θεωρώ πως δεν κάνουν για σβέλτη οδήγηση γιατί λόγω διαφορετικής σκληρότητας κατά τη διαδρομή του μπροστινού συμπεριφέρονται νευρικά, πολύ μαλακό στην αρχή, αρκετά σκληρό στο τέλος, άσε που οι οποιεσδήποτε ρυθμίσεις πάνε περίπατο.
Θεωρώ ότι κάνουν μόνο για τουριστικούς ρυθμούς και γενικά έλα ελατήριο που τα κάνει όλα μέτρια.

Αν ήμουν στη θέση βέβαια θα πήγαινα σε andreani η κάτι άλλο δοκιμασμένο, αλλά εγώ είμαι εγώ.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Καλημέρα σας.
Να πω και γω τις σκέψεις μου καθώς είχα την 800 με λάστιχα eo7 . Είχα παρατηρήσει κουνίματα κοντά στα 140, ιδιαίτερα έντονα όταν ήμουν σχετικά κοντά σε προπορευόμενο αυτοκίνητο. Οπότε παίζει και αεροδυναμική...
Όμως είναι κάτι που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, κολλητός, και ιδιαίτερα απαιτητικός δεν μου είχε επισημάνει. Όπως δεν το είχα επισημάνει και εγώ με τα προηγούμενα, πιο ασφάλτινα λάστιχα όταν την δανειζόμουν.
Σε άσφαλτο δεν την πίεσα ποτέ την μηχανή για να επισημάνω ασάφειες. Στο χώμα, τουριστικό, όμως την βρήκα απαράδεκτη...
Με αλλαγή εμπρός σε adreanni, η μηχανή άλλαξε προς το πολύ καλύτερο.
Επιπλέον, δεν ξέρω γιατί, μειώθηκαν αισθητά, οι κραδασμοί μεταξύ 120/130 χλμ.
Πριν το 800 είχα το 640adv.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Να πω και ΄γω την οπίνιον μου.
Στο δικό μου με μανίσιες αναρτήσεις (αλλά σχολαστικά συντηρημένες) λάστιχα tourance (όχι τα next) δεν παρατήρησα ποτέ κοσκινίσματα αλλά
ούτε υποστρέφει στα στροφιλίκια. Γενικά είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει ουδέτερη συμπεριφορά.
Άρα εγώ θα έψαχνα λάστιχα - ρουλεμάν λαιμού (είναι κωνικά πρόσφατα τα άλλαξα) - ρουλεμάν τροχού.
Τέλος έχε υπόψη ότι η κατανομή βάρους είναι λίγο μεγαλύτερη στον πίσω τροχό (πισόβαρο) και σε συνδυασμό με τον 21 τροχό μπροστά δεν έχει την αίσθηση στρήτ μοτό.
Όπως και να το κάνουμε είναι ένα φιλικό ον οφ για να κάνει λίγο απ΄όλα και εγώ δεν θα πήγαινα σε ακραίες λύσεις όπως ασφάλτινα λάστιχα και υπερβολικά σκληρές αναρτήσεις.
 

makan-f-

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
bmw f800gs
Να πω και εγω την δικη μου γνωμη!! ειχα τρελα κουνηματα και εφτιαξε με ακτινολογηση!! γενικα τα στεφανια του 800 δν ειναι οτι καλυτερο!!!! εφτιαξε πολυ!!! οποτε αν κανεις και αρκετο χωμα μπορει να εχουν χτυπηθει οποτε ξεκινα απο εκει!!! εγω εβαλα hyper pro μπροστα πισω και το μηχανακι εχει μεταμορφωθει!!! με κωνικα ρουλεμαν καινουργια!! παω τριβαλιτσο 200 και ενα χερι!!! ξεκινα απο τα απλα και μετα πηγαινε σε αναρτησεις! ακτινολογηση!!
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Καλημέρα ομάδα, σήμερα παρέλαβα το κινεζοφαναρο μου, το βάζω πάνω ανάβει κομπλέ, κανένα σφάλμα, με το που βάζω πρώτη βγάζει σφάλμα. Σβήνω γυρνάω κλειδί κανένα σφάλμα, ταχύτητα ξεκινάει πάλι σφάλμα... Τι κάνουμε?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θυμάσαι να έχεις δοκιμάσει να πιέσεις τη μηχανή πριν ρίξεις τις τιμονόπλακες; Αν ναι, ποιά ήταν η αίσθηση τότε;
Δυο εκατοστά "ρίξιμο" είναι πολύ μεγάλο νούμερο, μπορεί πλέον να επηρεάζεις αρνητικά τη γεωμετρία της μηχανής. Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο θα σου έλεγα να ξεκινήσεις από το μηδέν. Να επαναφέρεις τα πάντα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και να φτιάξεις μόνο το SAG (αν χρειάζεται, μιας που έχεις ήδη προφορτίσει).

Οι κύριες διαφορές στο NUDA είναι πως φοράει άλλες αναρτήσεις (για διαφορετική χρήση), φυσικά με πιο στρητάδικη διαδρομή και αντίστοιχα 17άρες στρητάδικες διαστάσεις ζαντών. Επίσης αν και το πλαίσιο θεωρητικά είναι ίδιο... στη πραγματικότητα είναι κοντύτερο (άρα όχι εντελώς ίδιο). Όλα αυτά στη πράξη μεταφράζονται σε μέρα με νύχτα.

Επειδή όμως οι συγγένειες υπάρχουν χωρίς να το θέλω το μυαλό μου ταξιδεύει στο manual.... όπου θα διαβάσει κάποιος -με κάποια έκπληξη- πως για track days (motard χρήση) οι τιμονόπλακες πρέπει να σηκωθούν 1 cm από τη στάνταρ θέση και όχι να πέσουν. Λόγω ασύμμετρης άνω τιμονόπλακας, μετράει "ανάποδα" την απόσταση από τη κάτω τιμονόπλακα μέχρι το τελείωμα τις τσιμούχας, επομένως μεγαλύτερο μήκος σημαίνει σήκωμα της τιμονόπλακας. Μήπως λοιπόν έχουμε κάποια παρόμοια "ιδιαιτερότητα" που μας χαλάει τη μαγιά εφαρμόζοντας πράγματα που μέχρι τώρα ξέραμε αλλιώς;
Τέσπα, αν θέλεις μια φιλική συμβουλή έτσι και αλλιώς ο ευκολότερος τρόπος να εντοπίσεις το πρόβλημα είναι να το πας βήμα-βήμα ξεκινώντας από τις στάνταρ ρυθμίσεις. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η μοτοσυκλέτα να συμπεριφέρεται υπό νορμάλ συνθήκες όπως σου συμβαίνει*. Γνώμη μου.

*Ρίξε μια ματιά μήπως έχεις και κάποιο στραβό ελαστικό, έστω και ελαφρά.

Πολύ ενδιαφέρουσα η σύσταση σου Στέφανε, σε μια τέτοια περίπτωση να ξεκινήσεις απο το μηδέν είναι η πιο σοφή επιλογή. Δεν είμαι σίγουρος αν έκανα καλά εν τέλει που έριξα τις τιμονόπλακες, πιο πολύ το έκανα για να έχω λίγο καλύτερο πάτημα κάτω αλλά θα τα επαναφέρω μπαμ μπαμ να ξεκινήσω απο εκεί να δω αν τελικά επηρέασε αυτό σε κάτι.

λάστιχο στραβό δεν έχω, για την ακρίβεια είναι ολοκαίνουργιο και ίδια ακριβώς συμπεριφορά είχε και με αυτό που άλλαξα οπότε αυτό το αποκλείω.

Ρυθμίσεις μπροστά το 800 μαμά δεν έχει καμία δυστυχώς

Σ'ευχαριστώ πολύ.

Βαγγέλη θα σου πρότεινα να φέρεις τις τιμονοπλακες στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και να αυξήσεις την σκληρότητα του μπροστινού με αλλά ελατήρια ή να πειραματιστείς με ιξώδες λαδιού/στάθμη.

Επίσης αν έχεις προοδευτικά ελατήρια μπροστά πέταξέ τα, θεωρώ πως δεν κάνουν για σβέλτη οδήγηση γιατί λόγω διαφορετικής σκληρότητας κατά τη διαδρομή του μπροστινού συμπεριφέρονται νευρικά, πολύ μαλακό στην αρχή, αρκετά σκληρό στο τέλος, άσε που οι οποιεσδήποτε ρυθμίσεις πάνε περίπατο.
Θεωρώ ότι κάνουν μόνο για τουριστικούς ρυθμούς και γενικά έλα ελατήριο που τα κάνει όλα μέτρια.

Αν ήμουν στη θέση βέβαια θα πήγαινα σε andreani η κάτι άλλο δοκιμασμένο, αλλά εγώ είμαι εγώ.
Η αλήθεια είναι πώς το Andreani είναι η τέλεια λύση, 5,5 κατοστάρικα. θα το σκεφτώ αν θέλω να τα δώσω. Η εναλλακτική είναι ένα ελατήριο aftermarket στα σωστά κιλά για μένα και κάνα 10αρακι λαδάκι

Δεν ξέρω αν φοράει προοδευτικά απο το εργοστάσιο. Άρα εσύ λες να πάω σε γραμμικό.. Να μας πουν τα άλλα παιδιά τί έχουν βάλει σε ελατήριο!

Καλημέρα σας.
Να πω και γω τις σκέψεις μου καθώς είχα την 800 με λάστιχα eo7 . Είχα παρατηρήσει κουνίματα κοντά στα 140, ιδιαίτερα έντονα όταν ήμουν σχετικά κοντά σε προπορευόμενο αυτοκίνητο. Οπότε παίζει και αεροδυναμική...
Όμως είναι κάτι που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, κολλητός, και ιδιαίτερα απαιτητικός δεν μου είχε επισημάνει. Όπως δεν το είχα επισημάνει και εγώ με τα προηγούμενα, πιο ασφάλτινα λάστιχα όταν την δανειζόμουν.
Σε άσφαλτο δεν την πίεσα ποτέ την μηχανή για να επισημάνω ασάφειες. Στο χώμα, τουριστικό, όμως την βρήκα απαράδεκτη...
Με αλλαγή εμπρός σε adreanni, η μηχανή άλλαξε προς το πολύ καλύτερο.
Επιπλέον, δεν ξέρω γιατί, μειώθηκαν αισθητά, οι κραδασμοί μεταξύ 120/130 χλμ.
Πριν το 800 είχα το 640adv.
Ίσως το λάστιχο το 60/40 να παίζει και αυτό τον ρόλο του ευχαριστώ.
Να πω και ΄γω την οπίνιον μου.
Στο δικό μου με μανίσιες αναρτήσεις (αλλά σχολαστικά συντηρημένες) λάστιχα tourance (όχι τα next) δεν παρατήρησα ποτέ κοσκινίσματα αλλά
ούτε υποστρέφει στα στροφιλίκια. Γενικά είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει ουδέτερη συμπεριφορά.
Άρα εγώ θα έψαχνα λάστιχα - ρουλεμάν λαιμού (είναι κωνικά πρόσφατα τα άλλαξα) - ρουλεμάν τροχού.
Τέλος έχε υπόψη ότι η κατανομή βάρους είναι λίγο μεγαλύτερη στον πίσω τροχό (πισόβαρο) και σε συνδυασμό με τον 21 τροχό μπροστά δεν έχει την αίσθηση στρήτ μοτό.
Όπως και να το κάνουμε είναι ένα φιλικό ον οφ για να κάνει λίγο απ΄όλα και εγώ δεν θα πήγαινα σε ακραίες λύσεις όπως ασφάλτινα λάστιχα και υπερβολικά σκληρές αναρτήσεις.
Με την αλλαγή των ρουλεμάν είδες κάποια διαφορά? Κωνικά φόραγε απο μαμά?Λόγω φθοράς τα άλλαξες?

Όχι κι εγώ δεν θέλω υπερβολικά σκληρές αναρτήσεις. Η μοτοσυκλέτα είναι ΄και άνετη και να πηγαίνει και χώμα. Ομολογώ πάντως πως κι εγώ στο χώμα δεν έχω βρει την ιδιαίτερη εμπιστοσύνη.
Να πω και εγω την δικη μου γνωμη!! ειχα τρελα κουνηματα και εφτιαξε με ακτινολογηση!! γενικα τα στεφανια του 800 δν ειναι οτι καλυτερο!!!! εφτιαξε πολυ!!! οποτε αν κανεις και αρκετο χωμα μπορει να εχουν χτυπηθει οποτε ξεκινα απο εκει!!! εγω εβαλα hyper pro μπροστα πισω και το μηχανακι εχει μεταμορφωθει!!! με κωνικα ρουλεμαν καινουργια!! παω τριβαλιτσο 200 και ενα χερι!!! ξεκινα απο τα απλα και μετα πηγαινε σε αναρτησεις! ακτινολογηση!!
Όχι αρκετό χώμα δεν κάνω αλλά εντάξει την μηχανή την πήρα μεταχειρισμένη και δεν ξέρω αν είχε φάει τίποτα καλές λακούβες. Ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί καθόλου για ακτινολόγηση, καλή η πρόταση σου. Θα ρωτήσω μήπως κάνω μια ακτινολόγηση. Και θα ελέγξω καλά και το ρουλεμάν του τροχού μπροστά. Εσύ με τα κωνικά τα ρουλεμάν είδες διαφορά σε σχέση με τα μαμά? Ελατήρια Hyper pro έβαλες γραμμικά μπροστά ή προοδευτικά?
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Η ohlins δίνει σετ ελατήρια (γραμμικά) κ λάδι, τα είχα πάρει από Τασούλη.
Λίγο πιο σκληρό κ το λάδι λίγο πιο χοντρό αποτι θυμάμαι.
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλο, η μοτο έστριβε σωστά χωρίς να σε βγάζει απο την γραμμή κ χωρις την υπερβολική βύθιση κατά το φρενάρισμα. Γενικά σου έδινε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη παντού, αισθητή διαφορά
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Τα ρουλεμάν στη δική μου είχαν φθαρεί (65000 km) και το τιμόνι "σκάλωνε" στο δεξιά - αριστερά. Ακόμα και έτσι δεν μου δημιουργούσε ιδιαίτερο πρόβλημα.
Αλλάχτηκαν με SKF κωνικά σαν τα μαμίσια.
 
Top Bottom