Καλά ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα για Λεωνιδιο ο δρομος ενώ έδειχνε ότι είχε καλή ποιότητα ασφάλτου δυςτυχως είχαμε χαζογλυστρηματα όλ η παρέα.Ερώτηση προς τους φίλους με 800.Δεν έχω εμπιστευτεί καλά τη μηχανή στα στροφιλικια και αυτό οφείλεται πως νιωθω μια ασάφεια στο μπροστινό. Μάλιστα στα 140+ η μηχανή (Χωρις μπαγκαζιερα) κάνει κάποια ψαρέματακια και στη πίεση σε στροφιλικι πάλι το μπροστινο δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που θα ήθελα, ξεσερνει νωρίς για τα δικά μου γούστα και οδήγηση τουλαχιστον και δεν δίνει εμπιστοσύνη όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοι. Ακόμα και με φρέσκο λάστιχο στο οδοιπορικό τώρα στο Λεωνίδιο δεν μπόρεσαν να οδηγήσω όπως θέλω.
Την ανάρτηση την έκανα service πριν λίγο καιρό έχει φρέσκα λάδια και τσιμουχες.
Παίζει να ειναι θέμα ρουλεμάν λαιμου η μπροστά ρόδας?? Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα? Κάπου διάβασα πως βάζουν κωνικά και σφίγγει το μπροστινό και φτιάχνει. Όντως? Το λέω επειδή έχω 20.000χλμ δεν είναι ταλαιπωρημενα τα ρουλεμάν του λαιμου.
Σφιγγοντας λίγο την προφορτιση πίσω είδα μια μικρή βελτιωση
Έχω την εντύπωση πως έχουμε κωνικά ρουλεμάν ούτως η άλλως . Δν θυμάμαι 100%. Πριν βάλω τα ελατήρια olhins υπήρχε μια ασάφεια που λες αλλά οφείλεται κ στον 21 τροχό . Επίσης με τα μαμά ελατήρια όταν έρχεσαι με χιλιόμετρα κ πατάς φρένα μπαίνει όλο το μπροστινό μέσα όποτε η ασάφεια μεγαλώνει , ενώ με τα ελατήρια το έκανε πολύ διαχειρίσιμο .
Μη το φοβάσαι όμως , το μηχανάκι μπαίνει αποδεδειγμένα . Για μένα άλλαξε ελατήρια αν το κρατήσεις το μηχανάκι . Επίσης τα λάστιχα που έχεις δν σε βοηθανε κ τόσο αν είδα καλά στο Λεωνιδιο. Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση καλά έκανες κ όντως έχει διαφορά προς το καλύτερο .