Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στο tiger 800 όταν το είχα, ήρθε η ώρα να αλλάξω ρουλεμάν λαιμου και είχα διαβάσει ότι τα αλλάζουν με κωνικά λόγω του ότι τα μαμισια φθείρονται εύκολα και χρήζουν αλλαγής πιο συχνά από το κανονικο.

Σύμφωνα με γνωστό μάστορα της triumph, βάζοντας κωνικά το μπροστινό σύστημα γινόταν πολύ στιβαρό φτιάχνοντας την συμπεριφορά στην καλή άσφαλτο, ωστόσο ήταν πολύ σφιχτο/βαριά αισθηση όταν ο δρόμος ήταν πολύ κλειστός σε στροφιλίκι ή όταν έβγαινες εκτός δρομου.

Μου πρότεινε να μην τα αλλάξω και να βάλω τα μαμά αλλά διαφορετική μάρκα (δε θυμάμαι μάρκες κτλ) και ακολούθησα τη συμβουλή του.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Την λύση της bitubo την έχει δει κανείς? Για τα andreani δεν μ αρέσει το γεγονός, απ ότι έχω διαβάσει, ότι χάνεις την διαδρομή και πέφτει στα 200mm..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ερώτηση προς τους φίλους με 800.Δεν έχω εμπιστευτεί καλά τη μηχανή στα στροφιλικια και αυτό οφείλεται πως νιωθω μια ασάφεια στο μπροστινό. Μάλιστα στα 140+ η μηχανή (Χωρις μπαγκαζιερα) κάνει κάποια ψαρέματακια και στη πίεση σε στροφιλικι πάλι το μπροστινο δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που θα ήθελα, ξεσερνει νωρίς για τα δικά μου γούστα και οδήγηση τουλαχιστον και δεν δίνει εμπιστοσύνη όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοι. Ακόμα και με φρέσκο λάστιχο στο οδοιπορικό τώρα στο Λεωνίδιο δεν μπόρεσαν να οδηγήσω όπως θέλω.

Την ανάρτηση την έκανα service πριν λίγο καιρό έχει φρέσκα λάδια και τσιμουχες.

Παίζει να ειναι θέμα ρουλεμάν λαιμου η μπροστά ρόδας?? Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα? Κάπου διάβασα πως βάζουν κωνικά και σφίγγει το μπροστινό και φτιάχνει. Όντως? Το λέω επειδή έχω 20.000χλμ δεν είναι ταλαιπωρημενα τα ρουλεμάν του λαιμου.

Σφιγγοντας λίγο την προφορτιση πίσω είδα μια μικρή βελτιωση
Βάγγο ,αυτά που περιγραφεις (κ τα κανα bold) οφείλονται στην πίσω ανάρτηση ,κ όχι στην εμπρός.
Μπορεί θεωρητικά να είναι ενταξει το ελατήριο για τα κιλά σου ,αλλά στην πραξη ,αν δεν μετρήσεις sag ,κ μάλλιστα φτιαγμένο πρός το σκληρό για σπόρ οδήγηση ,δεν...
Επίσης (να φανταστώ ασερβισάριστη η πίσω) το ελάχιστο μαμά 2,5άρι λαδάκι που έχει μέσα ,έχει γίνει πιό λεπτόρευστο από νερό ,οπότε αποσβέσεις...δεν.

Για αρχή ,ανέβασε τις τιμονόπλακες στα specs
Μέτρα ενα sag ,για να δεις που είσαι.
Σφίξε πίσω προφόρτιση τερμα ,κ απόσβεση 2 κλίκ πρίν το τερμα.(αν νιώσεις οτι δεν ακούει ιδιέταιρα->τερμα)
Εβγα ΕΟ ,κ πάγαινε επίσης τέρμα.
Αν δεις no problemo any more ,ή έστω μεγάλη βελτίωση ,σιγουρεύεις οτι είναι η πίσω ,κ πράτεις αναλόγως.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάγγο ,αυτά που περιγραφεις (κ τα κανα bold) οφείλονται στην πίσω ανάρτηση ,κ όχι στην εμπρός.
Μπορεί θεωρητικά να είναι ενταξει το ελατήριο για τα κιλά σου ,αλλά στην πραξη ,αν δεν μετρήσεις sag ,κ μάλλιστα φτιαγμένο πρός το σκληρό για σπόρ οδήγηση ,δεν...
Επίσης (να φανταστώ ασερβισάριστη η πίσω) το ελάχιστο μαμά 2,5άρι λαδάκι που έχει μέσα ,έχει γίνει πιό λεπτόρευστο από νερό ,οπότε αποσβέσεις...δεν.

Για αρχή ,ανέβασε τις τιμονόπλακες στα specs
Μέτρα ενα sag ,για να δεις που είσαι.
Σφίξε πίσω προφόρτιση τερμα ,κ απόσβεση 2 κλίκ πρίν το τερμα.(αν νιώσεις οτι δεν ακούει ιδιέταιρα->τερμα)
Εβγα ΕΟ ,κ πάγαινε επίσης τέρμα.
Αν δεις no problemo any more ,ή έστω μεγάλη βελτίωση ,σιγουρεύεις οτι είναι η πίσω ,κ πράτεις αναλόγως.
Ευχαριστώ Κωστή. Πολύ τέρμα τερμα όλα βέβαια και φοβήθηκα..!!
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Καλησπέρα ομάδα, έχουμε κωδικούς για μπουζί ιριδίου?
Δεν θυμάμαι αν το έχω γράψει πιο πίσω , αλλά ο κατάλογος που είχα βρει εγώ ήταν λάθος. Με αποτέλεσμα όταν τα πέρασα τα μπουζί να μου κάνει διακοπές στο γκάζι . Έκτοτε γύρισα στα κλασικά . Επίσης φίλοι που έβαλαν στο ίδιο μηχανάκι δν κατάλαβαν διαφορά. Τσάμπα τα λεφτά . Δν θα καταλάβεις κάτι , δοκίμασε τα βέβαια αν βρεις αυτό που πρέπει .
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Με λίγο ψάξιμο τελικά το βρήκα
Θα το δοκιμάσω και θα πω και εγώ αν είδα κάποια διαφορά.
Παντως στο 650το μονομπουζο όταν το έβαλα υπήρχε μια αίσθηση καλύτερου δουλεματος
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Τελικά το θέμα με την κατανάλωση έχει βελτιωθεί πάρα πολύ, έχω αλλάξει και τον τρόπο οδήγησης μου βέβαια,είχα συνηθίσει με το μονοκυλινδρο που το άλλαζα ψηλά ταχύτητες, με χαλαρή οδήγηση πάντα μου δείχνει αυτα
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Και σήμερα που έκανα λίγα χλμ μέσα στην κίνηση 208 σύνολο και το trip λέει 165 ακόμα, η μέση έπεσε στο 4,9...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση προς κατόχους F800GS. Θα λέγατε πως ο συμπλέκτης σας είναι βαρύτερος του μέσου όρου;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ερώτηση προς κατόχους F800GS. Θα λέγατε πως ο συμπλέκτης σας είναι βαρύτερος του μέσου όρου;
Θα έλεγα πως είναι στον μέσο όρο. Βαρύτερος όχι σίγουρα από τον μέσο όρο.
Ένα tiger sport 1050 που είχα σαφώς πιο βαρύς.ειναι παρομοιος μάλλον με το bandit 650 που είχα και σαφώς πιο βαρύς από τη νέα γενιά μονοδρομων συμπλεκτων.

Ενδεικτικά αναφέρω πως ένα cfmoto 800mt πραγματικά δουλεύεται με ένα δάχτυλο.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ο δικός μου με 95000 είναι αρκετά βαρύς . Φίλος με 800 στα ίδια χλμ άλλαξε την ντιζα και το δοκίμασα . Σχεδόν με ένα δάχτυλο τον χειρίζεται . Και το έβαλα στο πρόγραμμα να κάνω προληπτική αντικατάσταση κ γώ .
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Θα συμφωνήσω, νορμάλ το βάρος του...
Προσθέτω ερώτηση, έχει δοκιμάσει κανείς το κιτ για μετατροπή σε υδραυλικό συμπλέκτη-μανετα?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα έλεγα πως είναι στον μέσο όρο. Βαρύτερος όχι σίγουρα από τον μέσο όρο.
Ένα tiger sport 1050 που είχα σαφώς πιο βαρύς.ειναι παρομοιος μάλλον με το bandit 650 που είχα και σαφώς πιο βαρύς από τη νέα γενιά μονοδρομων συμπλεκτων.

Ενδεικτικά αναφέρω πως ένα cfmoto 800mt πραγματικά δουλεύεται με ένα δάχτυλο.
Ο δικός μου με 95000 είναι αρκετά βαρύς . Φίλος με 800 στα ίδια χλμ άλλαξε την ντιζα και το δοκίμασα . Σχεδόν με ένα δάχτυλο τον χειρίζεται . Και το έβαλα στο πρόγραμμα να κάνω προληπτική αντικατάσταση κ γώ .
Θα συμφωνήσω, νορμάλ το βάρος του...
Προσθέτω ερώτηση, έχει δοκιμάσει κανείς το κιτ για μετατροπή σε υδραυλικό συμπλέκτη-μανετα?
Σας ευχαριστώ. Οι απαντήσεις σας ταιριάζουν και με το πρόβλημα που με απασχολεί
To NUDA από τότε που το πήρα είχε βαρύ συμπλέκτη. ΟΚ λέω, ανεβασμένα τα κυβικά, ανεβασμένα τα άλογα μάλλον θα του έχουν βάλει πιο σκληρά ελατήρια. Διάβαζα στην ομάδα στο FB με τα NUDA πως και άλλοι έχουν αυτό το πρόβλημα οπότε το θεωρούσα αποδεκτό. Έκανα και έναν καθαρισμό με τον surikenjim πριν από 3-4 μήνες και τα πράγματα βελτιώθηκαν, όχι σημαντικά αλλά υπήρξε μια αισθητή διαφορά.

Τώρα τελευταία άρχισε να βαραίνει πάλι έντονα. Το τριήμερο στις βόλτες που πήγα εντός Αττικής άρχισε να με πονάει το χέρι και από προχθές άρχισα να ακούω και τα συνήθη "σκριτς-σκρατς" εντός του μακαρονιού. Οπότε αποφάσισα πως πρέπει να δώσω κάποια λύση.
Hellmarine ήμουν έτοιμος να παραγγείλω τον υδραυλικό συμπλέκτη HYMEC της MAGURA μιας που είναι Plug and play για F800 και NUDA και στην ομάδα (FB) λένε πως ήταν μια από τις καλύτερες επενδύσεις που έχουν κάνει. Δεν παύει όμως να είναι μια επένδυση στη ζώνη των 320-350 ευρώ, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο.

Έτσι για αρχή, παράγγειλα από Ολλανδία δυο ντίζες (για να μοιράσω και το κόστος των ταχυδρομικών εξόδων). Αυτή που είναι ήδη τοποθετημένη μάλλον θα με αποχαιρετίσει σύντομα, οπότε θα βάλω μια νέα και θα κρατήσω άλλη μια καβάντζα για τα ταξίδια.

Αφού μου λέτε πως είναι στο μέσο όρο το βάρος του συμπλέκτη σας περιμένω σημαντική βελτίωση (αν κρίνω και από την αναφορά του dimprio ). Αν πράγματι επανέλθει και η δικιά μου στο μέσο όρο θα ξέρω πως είναι κάτι που θα το φροντίζω περιοδικά -έστω και με αντικατάσταση- και όλα καλά. Αν δε μείνω ευχαριστημένος -που θα σημαίνει πως μάλλον πράγματι έχει σκληρότερα ελατήρια- τα Χριστούγεννα θα προχωρήσω σε υδραυλικό σε συνεργασία με τον Άγιο Βασίλη.

Μόλις κάνω την αντικατάσταση θα ενημερώσω σχετικά με τα αποτελέσματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
υδραυλικό συμπλέκτη και shifter θα ήθελα παρά πολύ να βάλω . Πολλά τα λεφτά βέβαια πια. Με shifter έχω οδηγήσει άλλου παιδιού με 800αρι κ είναι απίστευτη αίσθηση. Νομίζεις ότι έχει πάρει δέκα άλογα πάνω στα ψηλά .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
υδραυλικό συμπλέκτη και shifter θα ήθελα παρά πολύ να βάλω . Πολλά τα λεφτά βέβαια πια. Με shifter έχω οδηγήσει άλλου παιδιού με 800αρι κ είναι απίστευτη αίσθηση. Νομίζεις ότι έχει πάρει δέκα άλογα πάνω στα ψηλά .
Να είσαι σίγουρος πως σκέφτεσαι το shifter επειδή έχεις κι εσύ βαρύ συμπλέκτη. Το shifter στη πραγματικότητα είναι για συγκεκριμένη χρήση και για να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς έντονες φθορές καλό είναι να χρησιμοποιείται μόνο σε συγκεκριμένο εύρος στροφών.
Εγώ θεωρώ πως είναι περιττό για μηχανές σαν το GS αλλά από την άλλη περί ορέξεως.
Θέλω να πιστεύω πως κι εσύ με μια νέα ντίζα θα μείνεις ευχαριστημένος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Που να δείτε σκληραδα του xr η ντιζα .
Ευτυχώς έχει shifter
Πάντως όταν η σκληράδα φαίνεται μη φυσιολογική κάτι φταίει. Άλλο έχω βαρύ συμπλέκτη άλλο μετά από βόλτα δυο ωρών να σε πονάνε οι τένοντες στα δάχτυλα μέχρι την επόμενη μέρα.
Επειδή διάβασα πολύ σχετικά με τις ντίζες κατάλαβα πως έχουν σημαντικά συντομότερη ημερομηνία λήξης σε βαριούς συμπλέκτες γιατί ταλαιπωρούνται και αυτές. Ο καθαρισμός και η λίπανση δίνει πρόσκαιρα αποτελέσματα επειδή έχει φθαρεί και το εσωτερικό του μακαρονιού. Οπότε μια αντικατάσταση κάθε 2-3 χρόνια μάλλον θα πρέπει να μπει στα πλαίσια της συντήρησης. Θα δω βέβαια αν αυτά επιβεβαιώνονται μετά την αλλαγή που θα κάνω. Επίσης κάτι που πρέπει να γίνεται είναι και η λίπανση με γράσο των μοχλικών της μανέτας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πόσο σου πήγε η κάθε ντιζα Στέφανε?

Άμα έρθουν και την βάλεις να μην ξεχάσεις να μας πεις τι έγινε γιατί έχει ενδιαφέρον.
 
Top Bottom