Και μέχρι να καεί το μοτεράκι του DCT...Να γιατί NC750X DCT.... πραγματικά ήμουν στον καναπέ στο σαλόνι, μεγάλη ευκολία σε αυτό το θέμα. Δεν το αντιλαμβάνεσαι μέχρι να το ζήσεις.
Και μέχρι να καεί το μοτεράκι του DCT...Να γιατί NC750X DCT.... πραγματικά ήμουν στον καναπέ στο σαλόνι, μεγάλη ευκολία σε αυτό το θέμα. Δεν το αντιλαμβάνεσαι μέχρι να το ζήσεις.
Αν καίγεται κάθε 3 χρόνια χαλάλι του.Και μέχρι να καεί το μοτεράκι του DCT...
Ναι ok δεν έχει κάνα τρελό κόστος αντικατάστασης...Αν καίγεται κάθε 3 χρόνια χαλάλι του.
FixedΝα γιατί CRF300L.... πραγματικά ήμουν στον καναπέ στο σαλόνι, μεγάλη ευκολία σε αυτό το θέμα. Δεν το αντιλαμβάνεσαι μέχρι να το ζήσεις.
Άμα δν κάνεις πολύ χωμα κ σκληρο δν χρειάζεσαι το σταμπιλιζατερ.Δν έχουμε κ τα πολλά άλογα που δεν κρατιέται στην άσφαλτο . Εγώ θα πήγαινα σε μπροστινά adreanni . Είναι ότι καλύτερο υπάρχει για την μηχανή μας .Πάντως το shifter και για μένα όντως λίγο υπερβολή καθότι το ατού της μηχανής δεν είναι η επιθετική οδήγηση και οι επιδόσεις. Ο συμπλέκτης της magura και το σταμπιλαηζερ της Scott ειναι δύο αγορές που έχουν μπει στο πρόγραμμα
Άμα βάλεις την καινούργια δοκίμασε cable spray της denicol...Συμφωνώ. Αν προσέξεις στο δεύτερο ποστ μου #175 αναφέρθηκα σε καθαρισμό και όχι σε λίπανση, ο οποίος καθαρισμός έγινε με WD40 το οποίο κάνει τη δουλειά του και μετά εξατμίζεται. Είναι κάτι που μου επεσήμανε και ο Δημήτρης ο surikenjim
Για λίπανση έγραψα σε ότι αφορά τα μοχλικά της μανέτας.
Το ξέρω αυτό, το έχω μάλιστα σε άσπρο. Είναι το πιο ενδεδειγμένο γιατί είναι εξαιρετικά λεπτόρευστο. Το θέμα είναι πως μετά πρέπει να είσαι συνεπής και κατά διαστήματα να κάνεις και τον καθαρισμό και την λίπανση.[url=https://ibb.co/PwF3Nyk][/URL]
δοκιμάστε λίπανση ντιζας, ΚΑΙ καινούριας με αυτό, και εδώ είμαστε να τα πούμε..
Μα η μοτοσυκλέτα θελει συνέχεια να είσαι από πάνω της,αν θέλεις να σου δίνει το βέλτιστο πάντα, τουλάχιστον αυτό εχω καταλαβει εγω πολλά χρόνια τώρα...Το ξέρω αυτό, το έχω μάλιστα σε άσπρο. Είναι το πιο ενδεδειγμένο γιατί είναι εξαιρετικά λεπτόρευστο. Το θέμα είναι πως μετά πρέπει να είσαι συνεπής και κατά διαστήματα να κάνεις και τον καθαρισμό και την λίπανση.
Αυτό ισχύει για τα πάντα. Δεν μπορείς πάντα, ή τέλος πάντων δεν μπορούν όλοι λόγω χρόνου, χρήματος κτλ. Το θέμα είναι -πράγματι- ο καθένας να κάνει το καλύτερο που μπορεί και να τη σέβεται για να τον σέβεται.Μα η μοτοσυκλέτα θελει συνέχεια να είσαι από πάνω της,αν θέλεις να σου δίνει το βέλτιστο πάντα, τουλάχιστον αυτό εχω καταλαβει εγω πολλά χρόνια τώρα...
Νικόλα μέχρι 40€ για το φανάρι LED δεν παίρνεις. Παίρνει όμως με 20-25€ ένα σετ Phillips οπως οι extreme vision ή οι night vision που θα βελτιώσουν πολύ την φωτεινότητα.Πήρα πρόσφατα ένα φου800 και όσο το βοτλάρω / σκαλίζω προκύπτει χώρος για βελτιώσεις / επισκευές.
Οπότε θέλω την γνώμη/βοήθειά σας για τα παρακάτω 2 θέματα:
Βελτίωση εμπρός φαναριού:
Το μηχανάκι έχει φανάρι HELLA πάνω το οποίο είναι σε εξαιρετική κατάσταση και μιας και από ότι έχω διαβάσει δε καίει το κάτοπτρο σκέφτομαι να βελτιώσω τον φωτισμό του με μια καλύτερη λάμπα. Τι δυνατότητα υπάρχει για καλύτερο φως χωρίς να χρειάζεται να γίνει χειρουργείο στο σώμα του φαναριού και με λογικό κόστος (μέχρι 40€);
Service Πίσω Ανάρτησης:
Η μηχανή είναι μεν του 2008 αλλά με μόνο 25,000 χιλ. Ένα σερβισακι στη πίσω ανάρτηση λόγω παλαιότητας το θέλει λέτε; Αυτή τη στιγμή έχω προφορτίσει σχεδόν τέρμα το ελατήριο ώστε να έχω 1/3 SAG με μένα πάνω (110κιλά με ρούχα μότο & κράνος) και ψάχνομαι με το rebound dumping αλλά ακόμα στο δρόμο μου δίνει μια αίσθηση μαλακής/"σουστάδικης" συμπίεσης και επαναφοράς. Είναι πολύ πιθανό να έχω λάθος ρυθμίσεις όμως. (Δεν έχω μεγάλη εμπειρία).
Παίρνει service η μαμά ανάρτηση; Αν ναι, ποιος αναλαμβάνει εντός Αττικής και με τι κόστος;
Γεια σου Βαγγέλη! Off topic, αλλά με την ευκαιρία να σου πω ότι οι δοκιμές της Κυριακής αρχίζουν και αποδίδουν καρπούς. Με 30ε πήρα την πολύ κοντή στρογγυλεμένη ζελατίνα του f650gs (σαν καινούργια) και για τα καθημερινά γύρω γύρω είμαι μια χαρά πλέον.Νικόλα μέχρι 40€ για το φανάρι LED δεν παίρνεις. Παίρνει όμως με 20-25€ ένα σετ Phillips οπως οι extreme vision ή οι night vision που θα βελτιώσουν πολύ την φωτεινότητα.
Όσο για την ανάρτηση απο την στιγμή που άλλαξες το μπροστά ελατήριο και με τα κιλά που έχεις μάλλον η λύση είναι ελατήριο και πίσω στα κιλά σου και ένα σερβις. Ρεμούνδος λέγεται ένας καλός μάστορας που κάνει τέτοιες επισκευές να το ψάξεις.
Πολύ καλή περίπτωση!Edit
Τις είχα πάρει από wish ,πλέον γράφει unavailable ,υπάρχουν όμως στο ali ,στο Λινγκ που έβαλα.
H7 ,αυτή φοράειΠολύ καλή περίπτωση!
Ποιο socket κάνει για το f800 όμως;