Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Λαδακια bardahl 10-40 συνθετικά πρώτα 600χλμ δεν μου αφήνουν Καλές εντυπώσεις... Εχω αισθητά ενοχλητικόυς κραδασμούς μετά τα 140, μου ανάβει πολύ εύκολα 4η μπάρα στην θερμοκρασία ενώ μέχρι τώρα ήταν σπάνιο. Επίσης το μοτέρ δεν ακούγεται τόσο ευτυχισμένο... Νομίζω θα πάνε για άμεση αλλαγή..
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Λαδακια bardahl 10-40 συνθετικά πρώτα 600χλμ δεν μου αφήνουν Καλές εντυπώσεις... Εχω αισθητά ενοχλητικόυς κραδασμούς μετά τα 140, μου ανάβει πολύ εύκολα 4η μπάρα στην θερμοκρασία ενώ μέχρι τώρα ήταν σπάνιο. Επίσης το μοτέρ δεν ακούγεται τόσο ευτυχισμένο... Νομίζω θα πάνε για άμεση αλλαγή..
Κραδασμούς μετα τα 140 δν γίνεται να μην έχεις. Η 4η μπάρα ανάβει γιατί έτσι είναι το φυσιολογικό. Δν ξέρω τι διαδρομές κ αποστάσεις έκανες κ με τι θερμοκρασίες . Πάντα ανάβει η 4η. Τωρα σαν μοτέρ βγάζει περίεργους ήχους . Εγώ βάζω συνθετικό Amsoil 10/40
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ προσωπικά ακολουθώ την οδηγία της BMW που απο το 2013 έγραψε στο manual της να μπαίνει 15W50. Έ΅να καλό ημισυνθετικό 15W50 νομίζω είναι ότι πρέπει για αυτό το μοτέρ. Τώρα μάρκες ότι κρίνει ο καθένας.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Κραδασμούς μετα τα 140 δν γίνεται να μην έχεις. Η 4η μπάρα ανάβει γιατί έτσι είναι το φυσιολογικό. Δν ξέρω τι διαδρομές κ αποστάσεις έκανες κ με τι θερμοκρασίες . Πάντα ανάβει η 4η. Τωρα σαν μοτέρ βγάζει περίεργους ήχους . Εγώ βάζω συνθετικό Amsoil 10/40
Ίσως και να είναι ψυχολογικό το θέμα με την αλλαγή ψάχνεις για διαφορές, ίσως και λάθος επιλογή παπουτσιού (πολύ λεπτή σόλα). 4η μπάρα μου άναβε με πολύ ζέστη για λίγο και έσβηνε. Τώρα μου άναψε μόνιμα σε όλο το ταξίδι Αθήνα - Τρίπολη και η θερμοκρασία δεν ήταν πάνω από 31-32 βαθμούς. Για τα amsoil το έχω ξαναδεί κάπου, φοράς και πρόγραμμα gemi?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως εμένα μοντέλο 2011 η 4η μπάρα που πάει στη μέση της ένδειξης είναι η φυσιολογική της λειτουργία. Δηλαδή θα πάρει μπρός και πάντα μετά απο 5-7 λεπτά ανάλογα θερμοκρασίας περιβάλλοντος θα πάει στην 4η μπάρα. Δεν ξέρω αν στα μοντέλα 2013+ άλλαξε κάτι στο όργανο αλλά θεωρώ πώς η 4η μπάρα είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ και αν γενικά δεν σου πάει στη 4η μπάρα ίσως πρέπει να ελέγξεις τί γίνεται με τον θερμοστάτη σου μήπως έχει κολλήσει στο ανοιχτό. Και το καλοκαίρι οκ αλλα τον χειμώνα πρέπει η μοτοσυκλετα να μπορεί να πηγαίνει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας της.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Πάντως εμένα μοντέλο 2011 η 4η μπάρα που πάει στη μέση της ένδειξης είναι η φυσιολογική της λειτουργία. Δηλαδή θα πάρει μπρός και πάντα μετά απο 5-7 λεπτά ανάλογα θερμοκρασίας περιβάλλοντος θα πάει στην 4η μπάρα. Δεν ξέρω αν στα μοντέλα 2013+ άλλαξε κάτι στο όργανο αλλά θεωρώ πώς η 4η μπάρα είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ και αν γενικά δεν σου πάει στη 4η μπάρα ίσως πρέπει να ελέγξεις τί γίνεται με τον θερμοστάτη σου μήπως έχει κολλήσει στο ανοιχτό. Και το καλοκαίρι οκ αλλα τον χειμώνα πρέπει η μοτοσυκλετα να μπορεί να πηγαίνει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας της.
4η μπάρα μου άναβε μονο εθνική και στην κίνηση σταματημένο ς, σε πορεία σε επαρχιακόυς και μέσα στην πόλη σε κίνηση με 3η μπάρα. Το βεντιλατερ δουλεύει μια χαρά πάντως με 4η μπάρα άμα κάτσεις σταματημένος και 4-5 λεπτά ανάβει. Ίσως δώσω λίγο χρόνο ακόμα στα λαδακια γτ πέρα από αυτά που ανέφερα, δεν είπα ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ η λειτουργία του κιβώτιου, βουτηρο....επισης τραβάει καλύτερα και στο άφημα του γκαζιού ρολαρει ομαλοτερα..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
4η μπάρα μου άναβε μονο εθνική και στην κίνηση σταματημένο ς, σε πορεία σε επαρχιακόυς και μέσα στην πόλη σε κίνηση με 3η μπάρα. Το βεντιλατερ δουλεύει μια χαρά πάντως με 4η μπάρα άμα κάτσεις σταματημένος και 4-5 λεπτά ανάβει. Ίσως δώσω λίγο χρόνο ακόμα στα λαδακια γτ πέρα από αυτά που ανέφερα, δεν είπα ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ η λειτουργία του κιβώτιου, βουτηρο....επισης τραβάει καλύτερα και στο άφημα του γκαζιού ρολαρει ομαλοτερα..
Ας πει και κάνας άλλος κάτοχος πιο παλιός γιατί εγώ το 800 το έχω 2 χρόνια. Όσο καιρό είναι στην κατοχή μου και πριν απο service Και μετά και έπειτα απο αλλαγή λαδιών σε μάρκα πάλι η ίδια ιστορία. Έπειτα απο 5-6 λεπτά λειτουργίας σταθεροποίηση στις 4 μπάρες, ειδικά καλοκαίρι. Χειμώνα πές μπορεί και 10 λεπτο. μοντέλο 2011. Μια επιφύλαξη κρατάω αν έχεις 2013+

Δεν μπορεί να δουλέυει αλλιώς το μοτέρ απο μηχανή σε μηχανή προφανώς και η μόνη εξήγηση είναι είτε να τρέχει κάτι με τον θερμοστάτη σου και έχει κολλήσει μισοανοιχτός (έμεινε πολύ καιρό με τα ίδια παραφλού ίσως μέσα?) είτε να μην δείχνει σωστά το οργανάκι (πιο απίθανο). Νομίζω απ όσο έχω διαβάσει και σε φόρουμ στο εξωτερικό το φυσιολογικό είναι να είναι στις 4 μπάρες. Παρόλα αυτά το λέω με επιφύλαξη.

Αν όμως το σωστό είναι να είναι στις 4 μπάρες τότε δεν είναι σωστό στην περίπτωση σου να δουλεύει το μοτέρ για μεγάλο χρονικό διάστημα σε θερμοκρασία κάτω απο την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. έχει αυξημένες φθορές κυρίως λόγω χειρότερης λίπανσης καθώς τα λάδια δεν φτάνουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας τους. Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα πάντως έναν θερμοστάτη και μια παραφλού. Αλήθεια τί λάδια είχες πρίν? Θυμάσαι πάντα όσο έχεις τη μηχανή αυτή τη συμπεριφπορά στον δείκτη θερμοκρασίας?
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Την μηχανή την έχω εδώ και 6 μήνες, την αγόρασα από έμπορο bmw από τους γνωστούς και μου είπε ότι θα άλλαζε λάδια φίλτρα πριν την πάρω οπότε δεν ξέρω τι έβαλε πάντως στην αλλαγή ήταν σε πολυ καλα κατάσταση. Να πω την αλήθεια δεν είχα ποτέ καρφωμένο το μάτι στην θερμοκρασία αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι όπως τα αναφέρω, οι καθημερινή μετακίνηση μου είναι 7+7 χμλ σπίτι δουλειά και οδηγώ σαν ταριφας 2,5-3,0χιλ στροφες αλλαγή ταχυτήτων ίσως και να μην προλαβαίνουν δλδ να ζεσταθουν καλα καλα τα λάδια δλδ.. Όπως και να χει θα κάτσω να βγάλω ψυγείο και να αδειάσω το κύκλωμα και θα βάλω καινούργιο παραφλου, είναι μια δουλειά που θέλω καιρό να την κάνω.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Εντωμεταξύ αν παρατηρήσουμε τις φώτο από το όργανο στα παλιά και στα μετά του 2013 θα δούμε ότι αριστερά από τις μπάρες θερμοκρασίας έχει 2 κάθετες γραμμούλες. Η πρώτη γραμμούλα στο παλιό συμπίπτει στις 4 μπάρες και στο καινούργιο στις 3.
Χωρίς να το ξέρω καθόλου, υποθέτω ότι αυτή είναι η ένδειξη για τη στανταρ θερμοκρασία λειτουργίας του μοτερ για κάθε μοντέλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την μηχανή την έχω εδώ και 6 μήνες, την αγόρασα από έμπορο bmw από τους γνωστούς και μου είπε ότι θα άλλαζε λάδια φίλτρα πριν την πάρω οπότε δεν ξέρω τι έβαλε πάντως στην αλλαγή ήταν σε πολυ καλα κατάσταση. Να πω την αλήθεια δεν είχα ποτέ καρφωμένο το μάτι στην θερμοκρασία αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι όπως τα αναφέρω, οι καθημερινή μετακίνηση μου είναι 7+7 χμλ σπίτι δουλειά και οδηγώ σαν ταριφας 2,5-3,0χιλ στροφες αλλαγή ταχυτήτων ίσως και να μην προλαβαίνουν δλδ να ζεσταθουν καλα καλα τα λάδια δλδ.. Όπως και να χει θα κάτσω να βγάλω ψυγείο και να αδειάσω το κύκλωμα και θα βάλω καινούργιο παραφλου, είναι μια δουλειά που θέλω καιρό να την κάνω.
7 χιλιόμετρα χειμώνα είσαι οριακά σωστά ζεστός στα νερά με ταριφαδικη οδήγηση. Καλοκαίρι το νερό θα είναι οκ, το λάδι μάλλον θέλει λίγο ακόμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
7 χιλιόμετρα χειμώνα είσαι οριακά σωστά ζεστός στα νερά με ταριφαδικη οδήγηση. Καλοκαίρι το νερό θα είναι οκ, το λάδι μάλλον θέλει λίγο ακόμα.
Το λαδι, ειναι παντα αυτο που πιανει πρωτο θερμοκρασια. Μετα ειναι οτιδηποτε αλλο!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το λαδι, ειναι παντα αυτο που πιανει πρωτο θερμοκρασια. Μετα ειναι οτιδηποτε αλλο!!!
Είχα την εντύπωση ότι πάει ανάποδα, ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ίσως και να είναι ψυχολογικό το θέμα με την αλλαγή ψάχνεις για διαφορές, ίσως και λάθος επιλογή παπουτσιού (πολύ λεπτή σόλα). 4η μπάρα μου άναβε με πολύ ζέστη για λίγο και έσβηνε. Τώρα μου άναψε μόνιμα σε όλο το ταξίδι Αθήνα - Τρίπολη και η θερμοκρασία δεν ήταν πάνω από 31-32 βαθμούς. Για τα amsoil το έχω ξαναδεί κάπου, φοράς και πρόγραμμα gemi?
Έχω πρόγραμμα ναι του Γιάννη . Πιθανον λόγω των μικρών αποστάσεων που κανεις να μην προλαβαίνει να αναψει η τελευταια μπάρα . Το παρακολουθείς κ βλέπεις .
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Top Bottom