Στο δρόμο για μπανιο

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Καλησπέρα παιδιά.

Εύχομαι να σας βρίσκω όλους καλά.
Σήμερα λόγο ημέρας και ζέστης αποφάσισα να βγω μια βόλτα με το αμάξι με την σύντροφο μου και την κορούλα μας.

Πήραμε καφεδάκι από Γλυφάδα και ξεκινήσαμε την βόλτα μας χαλαρά μέχρι Λαύριο και μετά επιστροφή από Λαυρίου.

Είχε τόσο ζέστη και κόσμο που το ενδοχομενο μπάνιου ήταν μακρυά από το μυαλό μας.

Κάποια στιγμή λίγο πριν την τρύπα του Καραμανλή μας προσπέρασε ένας κύριος με ένα Indian τύπου πολυθρόνα με μουσική στην διαπασών και ταχύτητα αφύσικη για αυτό που οδηγούσε.
Δεν θα σταθώ στο ποσό καλά είναι στημένο ένα Indian ούτε αν στρίβει με την σκέψη. Απλά δεν με απασχολεί.

Θα σταθώ στο γεγονός ότι βγήκες βόλτα με ένα μηχανάκι που αντιπροσωπεύει κάτι και είσαι χωρίς κατάλληλα ρούχα και χωρίς κράνος. Και το πιο σημαντικό, κυνηγάς ένα έδαφος που το μηχανάκι σου για μένα τουλάχιστον δεν είναι φτιαγμένο για να το κάνει.

Εκείνη την στιγμή είπα στην σύντροφο μου κοίτα τον και είναι και μεγάλος άνθρωπος. Είμαι 43 επομένως μου φάνηκε τουλάχιστον 50+.

Λιγο πριν τα λαιγρενα ήταν όλα σταματημενα.
Το Indianστα βράχια και ο άνθρωπος στην άσφαλτο.
Εύχομαι να είναι καλά και να μην χτύπησε σοβαρά.
Έχω σταματήσει πια να περνάω και να κοιτάω γιατί δεν θέλω τέτοιες εικόνες.
Υπήρχε αστυνομία και αρκετός κόσμος μαζεμένος.

Να λέμε για τους πιτσιρικάδες που βλέπουμε στον δρόμο είναι φυσιολογικό. Και μεις τα ίδια κάναμε και δεν είναι μόνο θέμα παιδείας όταν τα μυαλα είναι στα κάγκελα. Αλλά να είσαι 50 χρόνων και να κυνηγάς τον δρόμο με ένα Indian 350 κιλά και Κυριακή μεσημέρι με κίνηση σε ένα δρόμο άκυρο γιατί????

Και πάλι εύχομαι να είναι καλά ο άνθρωπος.

Χρηστος
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πως αυτό που λέει ο Synchro είναι πως η καγκουριά στα 50+ λέγεται βλακεία και δεν έχει σταθεί μόνο στην οδηγική συμπεριφορά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν νομίζω ότι είναι βλακεία, καγκουριά, έλλειψη γνώσης.

Είναι φιλοσοφία ζωής.
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν νομίζω ότι είναι βλακεία, καγκουριά, έλλειψη γνώσης.

Είναι φιλοσοφία ζωής.
Ελπίζω να είναι ελαφρύ το τραύμα ώστε να έχει την ευκαιρία να το φιλοσοφήσει περισσότερο...
Για μένα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία...
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Να είναι καλά ο άνθρωπος και να μην έπαθε τίποτε σοβαρό.

Και μακάρι να του γίνει μάθημα για της επόμενες βόλτες να φορά τα απαραίτητα.
Έλεος 2020 έχουμε.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Το σκηνικο το ειδε και ενας μπαρμπας και μου κατηγορισε το αμαξι.... Του εδειξα το κατεβατο σου και το βουλωσε....... Κριμα για οτι εγινε , αλλα θελει και λιγο μυαλο γιατι δεν ειμαστε αναγκασμενοι να βλεπουμε διαμελησμενα σωματα παντου.... Φτανει!!!!!

#xrv_world_explorer
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Παιδιά μπορεί όντως και να έφταιγε ένα αμάξι. Δεν αποκλείεται. Εγω στάθηκα στο γεγονός ότι πρώτα από όλα χωρίς κράνος και με καπέλο στο Indian δεν έχεις καμία δικαιολογία και δεύτερον μιλάμε για ένα τσοπερ 300++ κιλά. Βγες βόλτα με 50 χιλιόμετρα και απόλαυσε το. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους που κατεβαίνουν Σούνιο για βόλτα. Αλλά γιατί να καταλήξεις έτσι? Αμαρτία δεν είναι?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σίγουρα δε προσφέρεται για κανιβαλισμό ένα θέμα που είχε τέτοια κατάληξη. Κάποιες φορές δε μπορείς να ξέρεις πως μπορεί να προέκυψαν μια σειρά από λανθασμένες επιλογές. Το μάθημα είναι πως δε πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε εκτεθειμένοι και να σεβόμαστε τους άλλους που κυκλοφορούν μαζί μας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι λέει ο από πάνω..
Δεν υπάρχει σωτηρία..
Υπαρχει πολύ πληροφορία πλέον για την ασφάλεια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εμ ήθελε να το παίξει Ινδιάνος...



Επίσης ο μη έχων κάνει καγκουριές, πρώτος τον λίθον βαλέτω.


(Εύχομαι να μην έχει χτυπήσει σοβαρά ο Ινδιάνος).
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ο κλάδος με την πιο ολοκληρωμένη και επιστημονική διερεύνηση ατυχημάτων και των αιτιών τους είναι αυτός της Γενικής Αεροπορίας, by far!
Εκεί το ρητό λέει ότι χρειάζονται τουλάχιστον τρεις παράγοντες για να συμβεί ένα ατύχημα.
Όταν κάποιος αρχίζει να διερευνά σε βάθος τα αίτια ενός ατυχήματος ανακαλύπτει προεκτάσεις πολύ πέρα από το προφανές.

Διάβασα πρόσφατα ένα εξαιρετικό βιβλίο σχετικά, το "Black Box Thinking" του Matthew Syed. Το βιβλίο αναλύει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν το Λάθος-Ατύχημα άλλοι κλάδοι, όπως ο δικαστικός ή η νοσοκομειακή περίθαλψη. Εκεί είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πως ο στιγματισμός του λάθους γίνεται εμπόδιο στο να σταματήσουν να γίνονται τα ίδια λάθη ξανά και ξανά.

Το ίδιο εμπόδιο είναι και η μπακαλίστικη Ελληνική αντιμετώπιση, η "κακιά ώρα" ο Μολώχ της ασφάλτου, η ταχύτητα έτσι γενικά, που ακούμε για τα τροχαία ατυχήματα.
Θα ήμουν πολύ περίεργος να δω τα αποτελέσματα που θα προέκυπταν αν για ένα χρόνο εφαρμόζονταν η μέθοδος της Γενικής Αεροπορία στην διερεύνηση των τροχαίων και ειδικά στις μοτοσυκλέτες.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.
Θα ήμουν πολύ περίεργος να δω τα αποτελέσματα που θα προέκυπταν αν για ένα χρόνο εφαρμόζονταν η μέθοδος της Γενικής Αεροπορία στην διερεύνηση των τροχαίων και ειδικά στις μοτοσυκλέτες.
Εάν γινόταν αυτό, πέντε στους εκατό θα μπορούσαν να κυκλοφορουν μηχανή!
Όλοι θα κοβομασταν σε κάτι!
Αλλα χαρτιά θα θέλαμε, για ολοσωστη συντήρηση μηχανής, κατά γράμμα του κατασκευαστή αυστηρά!
Άλλοι σωστοί ιατρικοι έλεγχοι και εξετάσεις, και πάει λέγοντας.
Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα βέβαια!

Εγώ προσωπικά, δεν θα ήθελα ούτε κατά διάνοια να γινόταν ποτέ κάτι τέτοιο!
Όποιος θελει, ξέρει πώς να προστατευτεί, και πως να πηγαίνει στο δρόμο!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και προστατευμενος να εισαι και να πηγαινεις κυριος, δεν θα εισαι ποτε σιγουρος για τον Ινδιανο του αντιθετου ρευματος που θα σκασει πανω σου επειδη εχασε τον ελεγχο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και προστατευμενος να εισαι και να πηγαινεις κυριος, δεν θα εισαι ποτε σιγουρος για τον Ινδιανο του αντιθετου ρευματος που θα σκασει πανω σου επειδη εχασε τον ελεγχο...
Αυτό ακριβώς...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ο κλάδος με την πιο ολοκληρωμένη και επιστημονική διερεύνηση ατυχημάτων και των αιτιών τους είναι αυτός της Γενικής Αεροπορίας, by far!
Εκεί το ρητό λέει ότι χρειάζονται τουλάχιστον τρεις παράγοντες για να συμβεί ένα ατύχημα.
Όταν κάποιος αρχίζει να διερευνά σε βάθος τα αίτια ενός ατυχήματος ανακαλύπτει προεκτάσεις πολύ πέρα από το προφανές.

Διάβασα πρόσφατα ένα εξαιρετικό βιβλίο σχετικά, το "Black Box Thinking" του Matthew Syed. Το βιβλίο αναλύει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν το Λάθος-Ατύχημα άλλοι κλάδοι, όπως ο δικαστικός ή η νοσοκομειακή περίθαλψη. Εκεί είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πως ο στιγματισμός του λάθους γίνεται εμπόδιο στο να σταματήσουν να γίνονται τα ίδια λάθη ξανά και ξανά.

Το ίδιο εμπόδιο είναι και η μπακαλίστικη Ελληνική αντιμετώπιση, η "κακιά ώρα" ο Μολώχ της ασφάλτου, η ταχύτητα έτσι γενικά, που ακούμε για τα τροχαία ατυχήματα.
Θα ήμουν πολύ περίεργος να δω τα αποτελέσματα που θα προέκυπταν αν για ένα χρόνο εφαρμόζονταν η μέθοδος της Γενικής Αεροπορία στην διερεύνηση των τροχαίων και ειδικά στις μοτοσυκλέτες.
Στην Γενικη Αεροπορια υπαρχουν κανονες , κανονισμοι, λιστες, διπλοτριπλοτσεκαρισματα, τακτικοι ελεγχοι, και -το βασικοτερο- δεν κατακλύζεται οπως ο κλαδος των μοτοσυκλετων απο ατομα που τους τη βαρεσε και πηραν το Τσεσνα να βγουνε για κιουμπαν εϊτς στην Παραλιακη...

Απο την αλλη, εαν γινοταν πραγματικη πραγματογνωμοσυνη σε καθε ατυχημα, ειμαι σιγουρος οτι θα βλεπαμε συχνα τα παρακατω:
  • Aνικανοτητα οχηματος/ων
  • Ανικανοτητα χειριστη/ων
  • Συνθηκες οδοστρωματος
  • Καιρικες συνθηκες
  • Παραβαση των κανονισμων (ΚΟΚ)
  • Επικινδυνοι ελιγμοι
  • Yπερβαση οριων φακελου "πτησης"
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και προστατευμενος να εισαι και να πηγαινεις κυριος, δεν θα εισαι ποτε σιγουρος για τον Ινδιανο του αντιθετου ρευματος που θα σκασει πανω σου επειδη εχασε τον ελεγχο...
Εννοείται αυτό!

Αλλά αυτό, ισχύει και στην περίπτωση που φυλάγεσαι και προστατεύεσαι όσο μπορεις, αλλά και στην περίπτωση που είσαι καγκουρας!
Στην πρώτη τουλάχιστον, μειώνεις τις πιθανότητες για τα χειρότερα, οποία και αν νοει ο καθένας!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομίζω ότι αυτά τα δύο και μόνο αυτά, περιλαμβάνουν όλα τα άλλα!!!!
Οπως σωστα λεει ο Αντωνης, θες να συμβουν ταυτοχρονα τουλαχιστον 2 απο αυτα για να γινει το κακο στον δρομο, στη ΓΑ οντως λογω αυστηροτερων μετρων ειναι δυσκολο να γινει μονο με 2 παραγοντες το κακο, θες και 3ο και παραπανω.
 
Top Bottom