Στο δρόμο για μπανιο

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Εάν γινόταν αυτό, πέντε στους εκατό θα μπορούσαν να κυκλοφορουν μηχανή!
Όλοι θα κοβομασταν σε κάτι!
Αλλα χαρτιά θα θέλαμε, για ολοσωστη συντήρηση μηχανής, κατά γράμμα του κατασκευαστή αυστηρά!
Άλλοι σωστοί ιατρικοι έλεγχοι και εξετάσεις, και πάει λέγοντας.
Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα βέβαια!

Εγώ προσωπικά, δεν θα ήθελα ούτε κατά διάνοια να γινόταν ποτέ κάτι τέτοιο!
Όποιος θελει, ξέρει πώς να προστατευτεί, και πως να πηγαίνει στο δρόμο!
Καταλαβαίνω αυτό που λες και μέχρι ένα βαθμό συμπάσχω.
Βλέπω για παράδειγμα αυτό που γίνεται με τους ηλικιωμένους που τους παίρνουν το δίπλωμα, πολλές φορές με παρέμβαση των παιδιών τους.
Σκέφτομαι λοιπόν ότι όταν φτάσω σε τέτοια ηλικία ελπίζω να είμαι η εξαίρεση ή να την "γλιτώσω" και να οδηγώ για πάντα. Από τη άλλη πόσο δίκαιο είναι κάτι τέτοιο για του υπόλοιπους χρήστες των δρόμων.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Στην Γενικη Αεροπορια υπαρχουν κανονες , κανονισμοι, λιστες, διπλοτριπλοτσεκαρισματα, τακτικοι ελεγχοι, και -το βασικοτερο- δεν κατακλύζεται οπως ο κλαδος των μοτοσυκλετων απο ατομα που τους τη βαρεσε και πηραν το Τσεσνα να βγουνε για κιουμπαν εϊτς στην Παραλιακη...

Απο την αλλη, εαν γινοταν πραγματικη πραγματογνωμοσυνη σε καθε ατυχημα, ειμαι σιγουρος οτι θα βλεπαμε συχνα τα παρακατω:
  • Aνικανοτητα οχηματος/ων
  • Ανικανοτητα χειριστη/ων
  • Συνθηκες οδοστρωματος
  • Καιρικες συνθηκες
  • Παραβαση των κανονισμων (ΚΟΚ)
  • Επικινδυνοι ελιγμοι
  • Yπερβαση οριων φακελου "πτησης"
Εκεί είναι το θέμα Κώστα, αυτά που σωστά αναφέρεις είναι η πρώτη ανάγνωση. Σε μια τέτοιου είδους διερεύνηση πάνε ακόμα πιο βαθιά, εξετάζεται τι βοηθάει να δημιουργηθούν εξ αρχής οι παράγοντες που είναι "ιδανικοί" για το ατύχημα. Ειδικά όταν μιλάμε για ατυχήματα που έχουν χαρακτηριστικά που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εκεί είναι το θέμα Κώστα, αυτά που σωστά αναφέρεις είναι η πρώτη ανάγνωση. Σε μια τέτοιου είδους διερεύνηση πάνε ακόμα πιο βαθιά, εξετάζεται τι βοηθάει να δημιουργηθούν εξ αρχής οι παράγοντες που είναι "ιδανικοί" για το ατύχημα. Ειδικά όταν μιλάμε για ατυχήματα που έχουν χαρακτηριστικά που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά.
To ξερω, εχω λιωσει o,τι επεισοδιο Mayday-Air Crash investigation εχει βγει ... :p

To τελικο report ειναι που κανει τη διαφορα παντα. Εδω σε ενα τροχαιο η πραγματογνωμοσυνη σταματαει στο τι εφταιξε και τι ζημιες προκληθηκαν απο το συμβαν, για τα δικαστικα και τις ασφαλιστικες. Στις πραγματογνωμοσυνες αυτες που λες (αλλα και γενικα στις σοβαρες πραγματογνωμοσυνες, οπως και στον δικο μου τον κλαδο, σε σοβαρα εργα) οι τελικες αναφορες περιλαμβανουν παντα ΚΑΙ μετρα αποτροπης, τι θα μπορουσε να ειχε γινει αλλιως, και φυσικα προτασεις για βελτιωση.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ο κλάδος με την πιο ολοκληρωμένη και επιστημονική διερεύνηση ατυχημάτων και των αιτιών τους είναι αυτός της Γενικής Αεροπορίας, by far!
Εκεί το ρητό λέει ότι χρειάζονται τουλάχιστον τρεις παράγοντες για να συμβεί ένα ατύχημα.
Όταν κάποιος αρχίζει να διερευνά σε βάθος τα αίτια ενός ατυχήματος ανακαλύπτει προεκτάσεις πολύ πέρα από το προφανές.

Διάβασα πρόσφατα ένα εξαιρετικό βιβλίο σχετικά, το "Black Box Thinking" του Matthew Syed. Το βιβλίο αναλύει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν το Λάθος-Ατύχημα άλλοι κλάδοι, όπως ο δικαστικός ή η νοσοκομειακή περίθαλψη. Εκεί είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πως ο στιγματισμός του λάθους γίνεται εμπόδιο στο να σταματήσουν να γίνονται τα ίδια λάθη ξανά και ξανά.

Το ίδιο εμπόδιο είναι και η μπακαλίστικη Ελληνική αντιμετώπιση, η "κακιά ώρα" ο Μολώχ της ασφάλτου, η ταχύτητα έτσι γενικά, που ακούμε για τα τροχαία ατυχήματα.
Θα ήμουν πολύ περίεργος να δω τα αποτελέσματα που θα προέκυπταν αν για ένα χρόνο εφαρμόζονταν η μέθοδος της Γενικής Αεροπορία στην διερεύνηση των τροχαίων και ειδικά στις μοτοσυκλέτες.
Αντώνη μην ξεχνάς ένα πράγμα όμως όσον αφορά την διερεύνηση ατυχημάτων στην Γενική Αεροπορία, γίνεται τόσο σχολαστική έτσι ώστε να βγουν κανονισμοί ώστε να μην επαναληφθεί, γιατί στα αεροπλάνα αυτά μεταφέρονται άνθρωποι.
Οπότε εγώ δεν λέω να γινόταν το ίδιο στα αυτοκίνητα ή τις μηχανές.
Γίνεται όμως (ή μπορει να γίνει?) στα μέσα μαζικής μεταφοράς?
Λεωφορεία, πούλμαν, σχολικά λεωφορεία, κ.ο.κ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο χαρλεας φίλος Νίκος που τράκαρε, είναι ένας πολύ έμπειρος αναβάτης 60 περίπου ετών με πολλά ταξίδια κάθε χρόνο στο εξωτερικό.
Είναι κάτοχος 5 Harley, αλλά έχουν ένα κακό συνήθειο να μην φοράνε συχνά εξοπλισμό ασφαλείας
Νοσηλεύεται στον ευαγγελισμό και πηγαίνει καλύτερα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Περαστικά στον άνθρωπο.


ΥΓ: Black Humor

Και το'χε πεί ο ΜητσοΤάκης:
"Φίλε μοτοσυκλετιστή ,σε κλείσαμε μέσα γιατί άμα βγείς βόλτα και(ΘΑ) πέσεις κ(ΘΑ) χτυπήσεις κ(θα) αποσχολήσεις κλίνες κ προσωπικό σε νοσοκομείο αναφοράς Κορωνοϊού ,κι αυτό δεν το θέλουμε ούτε εμείς ,ούτε κι εσύ."

Μα όλα τα'χει προβλέψει πΧιά...??? :brr:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο χαρλεας φίλος Νίκος που τράκαρε, είναι ένας πολύ έμπειρος αναβάτης 60 περίπου ετών με πολλά ταξίδια κάθε χρόνο στο εξωτερικό.
Είναι κάτοχος 5 Harley, αλλά έχουν ένα κακό συνήθειο να μην φοράνε συχνά εξοπλισμό ασφαλείας
Νοσηλεύεται στον ευαγγελισμό και πηγαίνει καλύτερα.
Το πόρισμα της ανάλυσης είναι ότι συντρέχουν τρεις λόγοι για να τσακιστεί τουλάχιστον, αν το συζητήσουμε πάμε για πολλούς παραπάνω... Το σημαντικό είναι ότι δεν πήρε κανέναν μαζί του στο δίπλα κρεββάτι.
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Ο χαρλεας φίλος Νίκος που τράκαρε, είναι ένας πολύ έμπειρος αναβάτης 60 περίπου ετών με πολλά ταξίδια κάθε χρόνο στο εξωτερικό.
Είναι κάτοχος 5 Harley, αλλά έχουν ένα κακό συνήθειο να μην φοράνε συχνά εξοπλισμό ασφαλείας
Νοσηλεύεται στον ευαγγελισμό και πηγαίνει καλύτερα.
Χαιρομαι που βγηκε γνωστος καποιου και εμαθα οτι ειναι καλα γιατι ειλικρινα στεναχωρεθηκα. Να ειναι ολα περαστικα ευχομαι.
 
Top Bottom