Στροφές εκτός δρόμου με πέτρες

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ο εξοπλισμός που έχω είναι μέτριος, αλλά σκέφτηκα να τον ανανεώνω (ή να προσθέτω) καθώς θα προχωράω. Τώρα, τα λάστιχα με προβληματίζουν...
Οτι σου ειπαν και οι απο πανω...και για μενα κατι ΒΑΣΙΚΟ!Για να ξεκινησεις χωμα σωστα και χωρις ΑΠΩΛΕΙΕΣ,μην αρχισεις αν δεν παρεις παπουτσια για σενα και για τη μοτο σου...ΕΝΤΟΥΡΟΜΠΟΤΑ για σενα και ΤΑΚΟΥΝΙΑ για τη μηχανη...τα χρηματα που θα δωσεις ...θα γλυτωσεις πολλα αν εχεις καμμια κακια στιγμη λογω μη παπουτσιων...;)
Και να θυμασαι ΠΑΝΤΑ....!!!!!Χωμα αρχαριος απεφευγε δια ροπαλου ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!Παιρνε και ενα φιλο μαζι.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο εξοπλισμός που έχω είναι μέτριος, αλλά σκέφτηκα να τον ανανεώνω (ή να προσθέτω) καθώς θα προχωράω. Τώρα, τα λάστιχα με προβληματίζουν: δεδομένου ότι ούτε μπορώ, αλλά ούτε και θέλω είτε ν'αλλάζω συνέχεια λάστιχα, είτε να έχω 2 ζευγάρια τροχών (που θα ήταν και το καλύτερο) τι θα μπορούσα να κάνω για να μετακινούμαι στο ασφάλτινο ταξίδι και να στέκομαι στοιχειωδώς στο δρόμο; Πίστευα ότι τα Tourance θα ήταν ένας καλός συμβιβασμός...

Θα πάω κόντρα στο ρεύμα ;)
Ως συνήθως...:D

Τα τουράνς γι αυτό που κάνεις τώρα, είναι ΟΚ. Σε λάσπες κλπ, μην μπλέξεις ακόμα έτσι κι αλλιώς.
Στο στάδιο της προπόνησής σου, είναι μια χαρα.
Ομως μπότες να πάρεις!
1ον για να συνηθίσεις την αίσθηση, να μάθεις να πατας φρένο, να αλλάζεις ταχύτητες κλπ με τις γκουμούτσες !
2ον για ασφάλεια ακόμα και σε πέσιμο στο ίσιωμα! Και για να βάζεις άφοβα το πόδι κάτω (όταν φορέσεις εντουρόμποτα θα αντιληφθείς την αίσθηση που λέω).


Πάμε στα άλλα.
Βρες μια αλάνα με χώμα κάτω. Βάλε 4-5 σημάδια (μπουκάλια 1,5 λίτρου είναι ΟΚ) ανά 7-8 μέτρα μεταξύ τους. Με ταχύτητα που ίσα να τσουλάς, κάνε 8αρια - κοιτώντας μακριά (όχι τον τροχό σου...) και πάντα προς τα εκεί που πας. (πχ σε πλήρη κύκλο 360° πρέπει να φαντάζεσαι κάποιον αντιδιαμετρικά από σένα και να κοιτάς εκεί ;) ). Ανάλογα προσάρμοσε στα 8αρια σου και το βλέμα σου! Μην κοιτάς τα μπουκάλια - θα τα κοπανήσεις ;) Αν θες κοίταξέ τα μια -δυο φορές και δεις ότι θα τα ρίξεις!!!
Αφού το κάνεις κανά μισάωρο, όλο και πιο γρήγορα (με μέγιστη τα 20 χαω όμως), μίκρυνε τις αποστάσεις και κάνε το ίδιο. Με μια 1η σχέση στο σαζμάν κι όσο πας θα βάλεις και 2η. Μέχρι εκεί. Πιο γρήγορα δε θέλει και βλάφτει-γενικώς!
Μετά κάνε κύκλους 360° και προς τις 2 κατευθύνσεις (30 και 30 ας πούμε). Να ζαλιστείς, τόσους πολλούς. Κι όσο γίνεται πιο κλειστά σε κάθε κύκλο, να μικραίνει η διαμετρος σα σπείρα. Μέχρι να στρέφεσαι γύρω από τον εαυτό σου με κλειδωμένο τιμόνι.

Ξόδεψε μια μέρα έτσι.

Έχεις μάθει έλεγχο κατεύθυνσης και ταχύτητας, σε ομαλό αλλά σαθρό έδαφος ;)
Θα δεις ότι και το σώμα ακολουθεί, αν κοιτάς πάντα σωστά! Το βλέμα είναι το παν!!! (και στην άσφαλτο, δεν αλλάζει κάτι σ αυτό).


Αφού το κάνεις, κάντο ξανά σε 10-15 μέρες (όσο πιο σύντομα, τόσο καλύτερα βέβαια), θα χρειαστείς λιγότερο χρόνο για καλύτερα αποτελέσματα!

Όλα τα παραπάνω ενώ είσαι όρθιος στα μασπιέ, έχεις ρυθμίσει τιμόνι εκεί που σε βολεύει και μεταφέρεις το βάρος από πόδι σε πόδι για να αλλάξεις κατεύθυνση.

Τα λοιπά, (δυνατό φρένο/γκάζι, απότομες ανηφόρες-κατηφόρες , ανωμαλίες κλπ) θέλουν καθοδήγηση.
Τα πρώτα τα απλά, μπορείς και μόνος σου. Απλώς για να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση.
Μετά από αυτό κι ενώ είσαι για παραπέρα, βάλε και ντακούνια λάστιχα, τότε θα τα χρειαστείς. ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αμα είσαι αρχάριος στο χώμα είναι φυσιολογικό και να πέσεις και να φοθηβείς.

Θα είσαι σφιγμένος πάνω στο τιμόνι, η ισορροπία του σώματος σου θα είναι χάλια, η μέση σου άκαμπτη και σκληρή, γενικά όλα λάθος. Και η μοτοσυκλέτα αντιδρά με το σώμα σου, όπως ο σκύλος που καταλαβαίνει άμα φοβάσαι.

Υπάρχουν κανόνες γενικοί, όπως το να είσαι χαλαρός πάνω στη μηχανή, τα χέρια σου χαλαρά και ακουμπηστά πάνω στο τιμόνι, να δουλεύεις τη μέση σου και να αγκαλιάζεις όσο μπορείς και το ρεζερβουάρ και να ελέγχεις απο κει την κίνηση της μηχανής, πώς θα πλασσάρεις τη μηχανή και θα ελέγχεις το μπροστινό μέρος με το πίσω φρένο και πολλά άλλα.

ϊσως ένα σχολείο χωμάτινο να σου έκανε πολύ καλό όπως φυσικά και η εξάσκηση και η ενασχόληση σου γενικώς με το σπορ. Η χωμάτινη οδήγηση σε κάνει γενικότερα καλό οδηγό και δεν είναι τυχαίο που μεγάλοι οδηγοί αγώνων στην άσφαλτο κάνουν προπονήσεις έντονες στο χώμα.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εγώ δεν τολμώ να σου δώσω "οδηγίες ασφαλούς οδήγησης"...Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ένα Σχολείο Χωμάτινο σε κάποια σχολή υπό την καθοδήγηση ενός δασκάλου...Και θα μάθεις και δεν θα κινδυνεύσεις.
 

EvangeloSKG

Μέλος
Περιοχή
Μαρούσι
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R1200GS, 2004 (K25)
Εγώ δεν τολμώ να σου δώσω "οδηγίες ασφαλούς οδήγησης"...Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ένα Σχολείο Χωμάτινο σε κάποια σχολή υπό την καθοδήγηση ενός δασκάλου...Και θα μάθεις και δεν θα κινδυνεύσεις.
Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες και είναι η πιο υπεύθυνη στάση. Παρ'όλα αυτά οι υποδείξεις των προηγουμένων, αφού δεν απευθύνονται σε νεοφώτιστο μοτοσυκλετιστή, μπορούν να δώσουν μια καλή εικόνα του τι σε περιμένει κατά το ξεκίνημα στο χώμα. Φυσικά και ψάχνω για σχολείο και ιδανικά και για χώρο προπονήσεων.

Ευχαριστώ και πάλι!
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Και να θυμασαι ΠΑΝΤΑ....!!!!!Χωμα αρχαριος απεφευγε δια ροπαλου ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
Παιρνε και ενα φιλο μαζι.
Βολτες στο χωμα χαλαρα μπορεις να ξεκινησεις και με τα λαστιχα που εχεις, και με τις τουριστικες μποτες και με τον ασφαλτινο εξοπλισμο, και με οτι αλλο εχεις τελοσπαντων και σιγα σιγα οπως το ειπες θα ανανεωθεις και θα προστεσεις εξοπλισμο,δεν ειναι αναγκη να πας να χρεωθεις...το σημαντικοτερο ομως ειναι η παρεα! ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ!!!
Καλη αρχη στο σκοτεινο κοσμο του χωματος :p :p
 
Top Bottom