Στρώσιμο καινούργιου κινητήρα

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Έτυχε και διάβασα αυτό πριν αρκετό καιρό:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Το άρθρο είναι αρκετά ριζοσπαστικό και υποστηρίζει ότι τα σύγχρονα μοτέρ πρέπει οπωσδήποτε να οδηγηθούν στην μέγιστη απόδοσή τους στα πρώτα είκοσι
μίλια της λειτουργίας τους ώστε να αποκτήσουν τα βέλτιστα χαρακτηριστικά απόδοσης οικονομίας και αξιοπιστίας ! ! !

Αναλύει αρκετά την θεωρία του στο παραπάνω link (δυστυχώς στα Αγγλικά).

Σε συζητήσεις που έχω κάνει, όλοι το θεωρούν τρελή ιδέα...

Εσείς τί λέτε...; :)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αρθρα εχουν γραφτει πολλα...αλλα εαν δεν ειναι απο τον κατασκευαστη...δεν τα ασπαζομαι.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έτυχε και διάβασα αυτό πριν αρκετό καιρό:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Το άρθρο είναι αρκετά ριζοσπαστικό και υποστηρίζει ότι τα σύγχρονα μοτέρ πρέπει οπωσδήποτε να οδηγηθούν στην μέγιστη απόδοσή τους στα πρώτα είκοσι
μίλια της λειτουργίας τους ώστε να αποκτήσουν τα βέλτιστα χαρακτηριστικά απόδοσης οικονομίας και αξιοπιστίας ! ! !

Αναλύει αρκετά την θεωρία του στο παραπάνω link (δυστυχώς στα Αγγλικά).

Σε συζητήσεις που έχω κάνει, όλοι το θεωρούν τρελή ιδέα...

Εσείς τί λέτε...; :)
Η προςωπικη μου γνωμη ειναι η εναλαγη της παραπανω φιλοσοφίας με την παλιακια μέθοδο και προσοχή στις πρώτες αλαγες λαδιών ( σύντομο διάστημα )
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Έτυχε και διάβασα αυτό πριν αρκετό καιρό:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Το άρθρο είναι αρκετά ριζοσπαστικό και υποστηρίζει ότι τα σύγχρονα μοτέρ πρέπει οπωσδήποτε να οδηγηθούν στην μέγιστη απόδοσή τους στα πρώτα είκοσι
μίλια της λειτουργίας τους ώστε να αποκτήσουν τα βέλτιστα χαρακτηριστικά απόδοσης οικονομίας και αξιοπιστίας ! ! !


Αναλύει αρκετά την θεωρία του στο παραπάνω link (δυστυχώς στα Αγγλικά).

Σε συζητήσεις που έχω κάνει, όλοι το θεωρούν τρελή ιδέα...

Εσείς τί λέτε...; :)
Είχα εφαρμόσει αυτή την θεωρία ,το 2009 ,στο ΚΤΜ950SM μου ,που το'χα πάρει καινούργιο.
Το παρέλαβα από τα κεντρικά(τότε) της ΚΤΜ στην Ελευσίνα ,με 00000 χλμ.
Εγινε -πρίν ξεκινήσω- 20άλεπτο static-reset άρα κ καλή προθέρμανση του κινητήρα ,ξεκίνησα ,βγήκα χαλαρά ΕΟ ,και το "ήπια άσπρο πάτο" μέχρι το Περιστέρι.
Κατόπιν ,ακολούθησα την διαδικασία θερμικών κύκλων.
Το έσβησα ,κ το ξανάβαλα μπρός την επόμενη το απόγιωμα ,όπου το "ήπια' παγαιν-έλα Κόρινθο.
Το ξανάσβησα ,κ το ξανάβαλα μπρός την επόμενη το απόγιωμα ,όπου το "ήπια" παγαιν-έλα Θήβα.
Κατόπιν ,έκανα μιά αλλαγή λάδια-φίλτρα (500χλμ είχε περίπου) κ την Κυριακή το έλιωσα σε ολοήμερο track-day στο Μέγαρο.
Δευτέρα μπήκε για το προβλεπόμενο σερβις των 1000 χλμ ,αν κ δεν είχαν συμπληρωθεί (αν έγιναν όλα δεν γνωρίζω ,γιατί λόγω εγγύησης πήγε σε εξουσ/νο...)
Κι απο κεί κι έπειτα ,το "έπινα" μέχρι σταγόνα κάθε φορά που το καβαλούσα.
Ειχα δεί αρκετές φορές 237 κοντερίσια χλμ σε ευθείες
Εφευγα πάντα μπρός σε "μετρήματα" με 2 φίλους στην παρέα που είχαν το ίδιο.
Εκανα μαζί του 22.000 χλμ.
Δεν έκανε κιχ ,ποτέ.
Η κατανάλωση λαδιού ήταν αμελητέα για lc8 (50-100 ml/1000 km - αλλά το 'στυβα μόνιμα)
Συγκριτικά
Το 950ADV που είχα πρίν απ'αυτό ,το οποίο είχε στρωθεί παραδοσιακά ,είχε κατανάλωση απο 300-500 ml / 1000 km.
Και έβλεπα 217 χλμ/ω σε ευθεία ,κ μέχρι 223 σε ελαφρά κατωφέρεια.

Το κράτησα 2 χρόνια (το SM)
Μου'βγαζε κάθε φορά το ίδιο χαμόγελο σαν την πρώτη μέρα.:)
Το'δωσα στην αρχή της Κρίσης.:cool:
Μου λείπει....:(
Βρες λες να....ξανά...:thinking:



ΥΓ: Λόγω οικονομικών δεδομένων ,δεν ξαναπήρα καινούργια μοτοσυκλέτα από τότε.
Αν έπαιρνα ,ή μάλλον ,επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία ,αν ξαναπάρω ποτέ καινούργια μοτό ,θα εφαρμόσω την ίδια ακριβώς διαδικασία.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα ανωτέρω γραφόμενα αποτελούν προσωπική άποψη-χρήση της προσωπικής μου μοτοσυκλέτας κ ΟΧΙ προτροπή εφαρμογής τους από τρίτους.
Οτι πειραματισμό κάνω ,τον κάνω "στο δικό μου το κεφάλι" ,κ είμαι διατεθιμένος να αντιμετωπίσω κ τις όποιες συνέπειες.

Οδηγείτε συνετά κ by the book.:biker2:
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Το είχα διαβάσει αρκετά χρόνια πίσω.Υπήρχε και σηζήτηση σε κάποια ξένα φόρουμ.Οι περισσότεροι κατέληξαν σε κάποια συμπέρασματα.Ναι αυτή η μέθοδος δίνει τα περισσότερα άλογα.Την χρησιμοποιούν και τα περιοδικά,αφού για τις δοκιμές έχουν καινούρια μηχανάκια.Αλλά το μεγάλο ζήτημα είναι η μακροζωία ενός μοτέρ που στρώθηκε κατα αυτόν τον τρόπο.Μηχανάκια που τα δίνουν οι κατασκευαστές στα περιοδικά δεν πωλούνται οπότε δεν τους ενδιαφέρει αν θα βγάλει πχ 100,000χλμ.Αγωνιστικά μοτέρ που τα κάνουν ανακατασκευή μετά απο κάποιες ώρες κλπ πάλι δεν τους ενδιαφέρει αν θα βγάλουν πολλά χλμ.Οπότε η καλύτερη μέθοδος για εμάς που τα κρατάμε αρκετά χρόνια και θέλουμε να έχουν αξιοπηστία καλά είναι να ακολουθούμε την μέθοδο των κατασκευαστών.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κι όμως Σπύρο ,όλα τα "Μηχανάκια που τα δίνουν οι κατασκευαστές στα περιοδικά" πωλούνται κανονικά σε ιδιώτες ,σαν μεταχειρισμένα βέβαια κ σε χαμηλότερες τιμές ,μετα το τελείωμα του χρόνου παρουσιάσεων.
Οσα δεν πουληθούν ,κρατιούνται για test-rides ,μέχρι να πουληθούν κάποια στιγμή και αυτά.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Την έχω υιοθέτηση όταν είχα στρώσει το drz.
Και μερικοί δικοί μου την έχουν κάνει και κανείς δεν είχε κάποιο θέμα.
Κάτι σαν 300-το πολυ 500χλμ κρατάει, μια αλλαγη λαδιου & φιλτρου και έτοιμο.

Θα την ξαναέκανα, σε μονοκύλινδρο τουλάχιστον που όλοι αυτό κάνουν & ξέρω.
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Το έχω κάνει και εγώ σε sxv. Δεν ηπιε ποτέ λάδι, δεν είχα ποτέ την παραμικρή πτώση απόδοσης. Είναι σίγουρα ενδεδειγμένος τρόπος να πατήσουν τα ελατήρια σε νικασιλ κύλινδρο. Δεν ξέρω τι φθορά μπορεί να προκαλέσει σε καινουριο σασμαν, μιας και ίσως φύγουν μεγαλύτερα κομματάκια από τα γρανάζια, αν και φαντάζομαι πλέον η τεχνολογία έχει κάνει άλματα και το "κόψιμο" είναι τέλειο.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Κι όμως Σπύρο ,όλα τα "Μηχανάκια που τα δίνουν οι κατασκευαστές στα περιοδικά" πωλούνται κανονικά σε ιδιώτες ,σαν μεταχειρισμένα βέβαια κ σε χαμηλότερες τιμές ,μετα το τελείωμα του χρόνου παρουσιάσεων.
Οσα δεν πουληθούν ,κρατιούνται για test-rides ,μέχρι να πουληθούν κάποια στιγμή και αυτά.
Δεν το γνώριζα αυτό. Και όσα έγραψα τα διάβασα από άλλους. Δεν είχα ποτέ καινούργιο μηχανάκι και δεν έχω εμπειρία στο θέμα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
οι συνχρονοι κινητηρες (αυτοκινητων και μοτοσυκλετων) δεν χρειαζονται στρωσιμο ως προς τα κυλινδροπιστονα,στροφαλο,μπιελες.
πλεον οι ανοχες και τα πατηματα ειναι σχεδον απολυτα.
στο σασμαν χρειαζονται στρωσιμο και γι αυτο λενε οι κατασκευαστες στον καταναλωτη οτι πρεπει να στρωθει για 1000-1500χλμ.
αν και στο σασμαν οπως αναφερθηκε παραπανω,δεν ειναι απολυτο το στρωσιμο γιατι η τεχνολογια εχει προοδευσει αλλα για τον φοβο των ιουδαιων καλο θα ταν
κατεμε να γινοταν ενα υποτυπωδες στρωσιμο.

υ.γ προσοχη μιλαμε για καινουργια οχηματα και οχι για επισκευασμενα που εχουν υποστει ρεκτιφιε (εκει θελει οπωσδηποτε στρωσιμο)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχα εφαρμόσει αυτή την θεωρία ,το 2009 ,στο ΚΤΜ950SM μου ,που το'χα πάρει καινούργιο.
Το παρέλαβα από τα κεντρικά(τότε) της ΚΤΜ στην Ελευσίνα ,με 00000 χλμ.
Εγινε -πρίν ξεκινήσω- 20άλεπτο static-reset άρα κ καλή προθέρμανση του κινητήρα ,ξεκίνησα ,βγήκα χαλαρά ΕΟ ,και το "ήπια άσπρο πάτο" μέχρι το Περιστέρι.
Κατόπιν ,ακολούθησα την διαδικασία θερμικών κύκλων.
Το έσβησα ,κ το ξανάβαλα μπρός την επόμενη το απόγιωμα ,όπου το "ήπια' παγαιν-έλα Κόρινθο.
Το ξανάσβησα ,κ το ξανάβαλα μπρός την επόμενη το απόγιωμα ,όπου το "ήπια" παγαιν-έλα Θήβα.
Κατόπιν ,έκανα μιά αλλαγή λάδια-φίλτρα (500χλμ είχε περίπου) κ την Κυριακή το έλιωσα σε ολοήμερο track-day στο Μέγαρο.
Δευτέρα μπήκε για το προβλεπόμενο σερβις των 1000 χλμ ,αν κ δεν είχαν συμπληρωθεί (αν έγιναν όλα δεν γνωρίζω ,γιατί λόγω εγγύησης πήγε σε εξουσ/νο...)
Κι απο κεί κι έπειτα ,το "έπινα" μέχρι σταγόνα κάθε φορά που το καβαλούσα.
Ειχα δεί αρκετές φορές 237 κοντερίσια χλμ σε ευθείες
Εφευγα πάντα μπρός σε "μετρήματα" με 2 φίλους στην παρέα που είχαν το ίδιο.
Εκανα μαζί του 22.000 χλμ.
Δεν έκανε κιχ ,ποτέ.
Η κατανάλωση λαδιού ήταν αμελητέα για lc8 (50-100 ml/1000 km - αλλά το 'στυβα μόνιμα)
Συγκριτικά
Το 950ADV που είχα πρίν απ'αυτό ,το οποίο είχε στρωθεί παραδοσιακά ,είχε κατανάλωση απο 300-500 ml / 1000 km.
Και έβλεπα 217 χλμ/ω σε ευθεία ,κ μέχρι 223 σε ελαφρά κατωφέρεια.

Το κράτησα 2 χρόνια (το SM)
Μου'βγαζε κάθε φορά το ίδιο χαμόγελο σαν την πρώτη μέρα.:)
Το'δωσα στην αρχή της Κρίσης.:cool:
Μου λείπει....:(
Βρες λες να....ξανά...:thinking:



ΥΓ: Λόγω οικονομικών δεδομένων ,δεν ξαναπήρα καινούργια μοτοσυκλέτα από τότε.
Αν έπαιρνα ,ή μάλλον ,επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία ,αν ξαναπάρω ποτέ καινούργια μοτό ,θα εφαρμόσω την ίδια ακριβώς διαδικασία.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα ανωτέρω γραφόμενα αποτελούν προσωπική άποψη-χρήση της προσωπικής μου μοτοσυκλέτας κ ΟΧΙ προτροπή εφαρμογής τους από τρίτους.
Οτι πειραματισμό κάνω ,τον κάνω "στο δικό μου το κεφάλι" ,κ είμαι διατεθιμένος να αντιμετωπίσω κ τις όποιες συνέπειες.

Οδηγείτε συνετά κ by the book.:biker2:
Ίσως βρήκες το μυστικό της μαύρης θύελλας.......:D
Μάιός του 07.....άνοιγμα από Τρίτη και μετά και αλλαγή λάδιων στα 500 χλμ.
από τότε μέχρι και τις 231000.που έχει φτάσει τώρα οδηγείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, αν και στους boxer κινητήρες δικαιολογεί να κάψει λίγο.

Όπως σωστά λες και εσύ.....δεν παροτρυνω κανέναν να το στρώσει έτσι το μοτερ του..:)
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Δεν ισχύει το ότι όλοι οι κινητήρες μπαίνουν σε λειτουργία όταν βρίσκονται ακόμη στο εργοστάσιο ;;; πριν ακόμη τοποθετηθούν πάνω στο "σκάφος" που θα τους κουβαλάει..;
Θυμάμαι πως είχα δει ένα ντοκιμαντέρ που έλεγε κάτι τέτοιο... Πως πριν βγουν οι κινητήρες στην αγορά μπαίνουν σε κάποια stress tests για πολλές ώρες (όλοι οι κινητηρες, όχι δειγματοληπτικά).

Υ.Γ πιθανόν να μη θυμάμαι καλά και να ήταν μονάχα μιας συγκεκριμένης εταιρίας...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ίσως βρήκες το μυστικό της μαύρης θύελλας.......:D
Μάιός του 07.....άνοιγμα από Τρίτη και μετά και αλλαγή λάδιων στα 500 χλμ.
από τότε μέχρι και τις 231000.που έχει φτάσει τώρα οδηγείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, αν και στους boxer κινητήρες δικαιολογεί να κάψει λίγο.

Όπως σωστά λες και εσύ.....δεν παροτρυνω κανέναν να το στρώσει έτσι το μοτερ του..:)
Και ξαφνικά με έπιασε ενα ρίγος στην σπονδυλική μου στήλη .............
Και οχι μαύρη θύελλα ιςως μαύρη κακοκαιρία ....;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και ξαφνικά με έπιασε ενα ρίγος στην σπονδυλική μου στήλη .............
Και οχι μαύρη θύελλα ιςως μαύρη κακοκαιρία ....;
Εσένα σε έχουν πιάσει πολλά....τέτοια!
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Δεν ισχύει το ότι όλοι οι κινητήρες μπαίνουν σε λειτουργία όταν βρίσκονται ακόμη στο εργοστάσιο ;;; πριν ακόμη τοποθετηθούν πάνω στο "σκάφος" που θα τους κουβαλάει;
Στο εργοστασιο ολοι οι κινητηρες μολις κουμπωθουν πανω στα μηχανακια μπαινουν κατευθειαν σε δωματιο με δυναμομετρο και δοκιμαζονται. ΟΛΟΙ ομως. Ειναι κομματι της διαδικασιας συναρμολογησης. Οποιος εχει παει επισκεψη σε εργοστασιο το εχει δει!
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Μου φαίνεται πολύ σωστή επιχειρηματολογία του! Ειδικά ότι πρέπει τα πρώτα λάδια να αλλαχθούν στα πρώτα 40χλμ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν και τοχα διαβασει αυτο το αρθρο πριν χρονια, εχω στρωσει τους κινητηρες των καινουργιων μοτο που ειχα "παραδοσιακα" για περιπου 1500χμ και οι κινητηρες τους βγαλανε παρα πολλα χιλιομετρα με σχεδον μηδενικη καταναλωση λαδιου παρα τη συνεχη κακομεταχειρηση που τους επιφυλαξα μετα. Το "παραδοσιακα" σημαινει ανοιγμα μεχρι περιπου τη μεγιστη ροπη στα πρωτα 500χμ αλλα με συνεχεις αυξομειωσεις στροφων και αλλαγες ταχυτητων, απο τα 500-1000χμ σταδιακη αυξηση των στροφων που-και-που μεχρι την μεγιστη ισχυ και, μετα την αλλαγη λαδιων, απο τα 1000-1500χμ πολυ πιο συχνες επισκεψεις μεχρι το κοκκινο. Σε ολα αυτα τα χιλιομετρα αποφευγουμε την συνεχη ταχυτητα ταξιδιου με ιδιες στροφες και επισης απογευγουμε επιμελως να κρεμασουμε τον κινητηρα με ψηλη σχεση στο κιβωτιο και χαμηλες στροφες. Η δευτερη αλλαγη λαδιων γινεται μετα απο 4000χμ δηλ. στα 5000χμ, η επομενη μετα απο 5000χμ στα 10000χμ και απο κει και μετα καθε 6000χμ.

Επειδη αυτο το συστημα εχει δουλεψει πολυ καλα για μενα στο παρελθον, το εφαρμοζω και στο CRF1000 που στρωνω τωρα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έτσι στρώνονται τα αγωνιάρικα μοτεράκια.
Έτσι στρώθηκε ένα Civic Esi που είχα και γάζωνε.... ;)
Έτσι στρώθηκε μετά από επισκευή η 1η μου Αφρικα, και έραβε κοστούμια αδιακρίτως! ;)
Το BMW μου τώρα, δε στρώθηκε έτσι, ούτε ξέρω πώς στρώθηκε, γιατί το πήρα με 1280 χλμ, ήδη στρωμένο. Οπότε τέζα-μπαλαντέζα απο την πρώτη μέρα.
Το γιατί λένε άλλο στρώσιμο οι εταιρείες, είναι φυσιολογικό. Αυτό το στρώσιμο θέλει ακρίβεια και γνώση! Αυτό που λένε οι εταιρέιες, είναι εύκολο να τηρηθεί κι είναι εφαρμόσιμο από το σύνολο των χρηστών. Γι αυτό το λένε. Κανένας άλλος λόγος δεν υπάρχει.



@christof40 , διαφωνώ φίλος!
Το μόνο που υπόκειται σε "στρώσιμο" (για διαδικασία λείανσης και "παντρέματος" μιλάμε ουσιαστικά), είναι ΜΟΝΟ το κυλινδροπίστονο. Συγκερκιμένα το ελατηριο, να "ξυρίσει" και να κάνει την "πατούρα" του ας πούμε, μέσα στον κύλινδρο. Έτσι αποκτάμε τη μέγιστη συμπίεση (αφού το καλό στρώσιμο θα δώσει την ελάχιστη , ή καθόλου απώλεια λόγω διαφυγής καυσίμου μίγματος και καυσαεριών προς το στροφαλοθάλαμο).
Σαφώς το πιστόνι δε στρώνεται! Δεν ακουμπάει καν στον κύλινδρο ;)
Σαφώς ότι περιστρέφεται σε ρουλεμάν, ή κομβίο δε στρώνεται. Μόνο φθορά παρουσιάζεται εκεί!
Τα σαζμάν/διαφορικά, ναι! Στρώνονται.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
οταν λεω πιστονι,σαφως εννοω τα ελατηρια θοδωρη,με ξερετε οτι δεν ειμαι ασχετος μηχανολογικα και δεν καθομαι να γραψω αναλυτικα τα αυτονοητα.
και οταν λεω οτι δεν χρειαζονται τα ΕΛΑΤΗΡΙΑ στρωσιμο στους καινουργιους κινητηρες (δηλ. απο euro 3 και πανω) το εννοω.
στους κινητηρες προ euro 2 δεν θελαν τα ελατηρια μονο στρωσιμο αλλα σχεδον ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα,οπως π.χ τα κοκορακια με τους εκκεντροφορους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
οταν λεω πιστονι,σαφως εννοω τα ελατηρια θοδωρη,με ξερετε οτι δεν ειμαι ασχετος μηχανολογικα και δεν καθομαι να γραψω αναλυτικα τα αυτονοητα.
και οταν λεω οτι δεν χρειαζονται τα ΕΛΑΤΗΡΙΑ στρωσιμο στους καινουργιους κινητηρες (δηλ. απο euro 3 και πανω) το εννοω.
στους κινητηρες προ euro 2 δεν θελαν τα ελατηρια μονο στρωσιμο αλλα σχεδον ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα,οπως π.χ τα κοκορακια με τους εκκεντροφορους.
Τα ελατήρια δε χρειάζονται στρώσιμο. Ο κύλινδρος χρειάζεται . Το ελατήριο τον "στρώνει", ως πολύ σκληρότερο μέταλλο.
Ότι περιστρέφεται , δε στρώνεται. Σ' αυτό διαφωνώ βασικά.
 
Top Bottom