Είχα εφαρμόσει αυτή την θεωρία ,το 2009 ,στο ΚΤΜ950SM μου ,που το'χα πάρει καινούργιο.
Το παρέλαβα από τα κεντρικά(τότε) της ΚΤΜ στην Ελευσίνα ,με 00000 χλμ.
Εγινε -πρίν ξεκινήσω- 20άλεπτο static-reset άρα κ καλή προθέρμανση του κινητήρα ,ξεκίνησα ,βγήκα χαλαρά ΕΟ ,και το "ήπια άσπρο πάτο" μέχρι το Περιστέρι.
Κατόπιν ,ακολούθησα την διαδικασία θερμικών κύκλων.
Το έσβησα ,κ το ξανάβαλα μπρός την επόμενη το απόγιωμα ,όπου το "ήπια' παγαιν-έλα Κόρινθο.
Το ξανάσβησα ,κ το ξανάβαλα μπρός την επόμενη το απόγιωμα ,όπου το "ήπια" παγαιν-έλα Θήβα.
Κατόπιν ,έκανα μιά αλλαγή λάδια-φίλτρα (500χλμ είχε περίπου) κ την Κυριακή το έλιωσα σε ολοήμερο track-day στο Μέγαρο.
Δευτέρα μπήκε για το προβλεπόμενο σερβις των 1000 χλμ ,αν κ δεν είχαν συμπληρωθεί (αν έγιναν όλα δεν γνωρίζω ,γιατί λόγω εγγύησης πήγε σε εξουσ/νο...)
Κι απο κεί κι έπειτα ,το "έπινα" μέχρι σταγόνα κάθε φορά που το καβαλούσα.
Ειχα δεί αρκετές φορές 237 κοντερίσια χλμ σε ευθείες
Εφευγα πάντα μπρός σε "μετρήματα" με 2 φίλους στην παρέα που είχαν το ίδιο.
Εκανα μαζί του 22.000 χλμ.
Δεν έκανε κιχ ,ποτέ.
Η κατανάλωση λαδιού ήταν αμελητέα για lc8 (50-100 ml/1000 km - αλλά το 'στυβα μόνιμα)
Συγκριτικά
Το 950ADV που είχα πρίν απ'αυτό ,το οποίο είχε στρωθεί παραδοσιακά ,είχε κατανάλωση απο 300-500 ml / 1000 km.
Και έβλεπα 217 χλμ/ω σε ευθεία ,κ μέχρι 223 σε ελαφρά κατωφέρεια.
Το κράτησα 2 χρόνια (το SM)
Μου'βγαζε κάθε φορά το ίδιο χαμόγελο σαν την πρώτη μέρα.
Το'δωσα στην αρχή της Κρίσης.
Μου λείπει....
Βρες λες να....ξανά...
ΥΓ: Λόγω οικονομικών δεδομένων ,δεν ξαναπήρα καινούργια μοτοσυκλέτα από τότε.
Αν έπαιρνα ,ή μάλλον ,επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία ,αν ξαναπάρω ποτέ καινούργια μοτό ,θα εφαρμόσω την ίδια ακριβώς διαδικασία.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα ανωτέρω γραφόμενα αποτελούν προσωπική άποψη-χρήση της προσωπικής μου μοτοσυκλέτας κ ΟΧΙ προτροπή εφαρμογής τους από τρίτους.
Οτι πειραματισμό κάνω ,τον κάνω "στο δικό μου το κεφάλι" ,κ είμαι διατεθιμένος να αντιμετωπίσω κ τις όποιες συνέπειες.
Οδηγείτε συνετά κ by the book.