Οταν εστρωσα το drz ηταν μολις το ειχα κανει 465cc οποτε στην ουσια εστρωσα τα ελατηρια στον κυλινδρο.
Τοτε αλλαξα-εβαλα:
Στροφαλομπιελα, κυλινδρο & πιστονι, νεους εκκ/ρους, βαλβιδες, ελατηρια βαλβιδων κτλ(μονο το σωμα εμεινε ιδιο απο την κεφαλη), νεα ρουλεμαν στροφαλου.
Σασμαν ηταν αριστο-δεν χρειαστηκε κατι οταν γινοταν ο ελεγχος.
Μπηκε απλο λαδι-ορυκτελαιο, εκανα κατι σαν 300-500χλμ αν θυμαμαι καλα, δεν το πηγαινα τερμα γκαζι μεχρι να ζεσταθει, μετα κυνηγι.
Αλλαγη μετα στο κανονικο του ημισυνθετικο 15/50 μαζι με αλλαγη στο φιλτρο λαδιου και δεν ειχα κανενα θεμα.
Πριν κατι μηνες που(απο αμελεια μου..) χρειαστηκε φλατζα καυσης εγινε κι ενα τσεκ σε κυλινδρο-πιστονι, ηταν αριστα μετα απο περιπου 18000χλμ.
Σε καινουργιο μοτο-σκιζω ζελατινα νομιζω δεν θα το εκανα οχι για καποιον αλλο λογο περαν του οτι ισως κατι να μην εχει βιδωθει καλα σε καποιο τροχο-εξαρτημα-δε ξερω γω τι και να την φαω, θα του εκανα τα πρωτα χλμ ψιλοπροσεκτικα για αυτον και μονο τον λογο, φοβια μου..