Στρώσιμο καινούργιου κινητήρα

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
[/Phoenix mode on]

Γενικά αυτό που έχω καταλάβει εγώ, είναι, ότι πολλοί τον στρώνετε τον κύλινδρο...

...το περιστρέφετε το ελατήριο...
...τον λαδώνετε τον στρόφαλο...

[/Phoenix mode off]

:D:D:D:D:D:D:D
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Οταν εστρωσα το drz ηταν μολις το ειχα κανει 465cc οποτε στην ουσια εστρωσα τα ελατηρια στον κυλινδρο.
Τοτε αλλαξα-εβαλα:
Στροφαλομπιελα, κυλινδρο & πιστονι, νεους εκκ/ρους, βαλβιδες, ελατηρια βαλβιδων κτλ(μονο το σωμα εμεινε ιδιο απο την κεφαλη), νεα ρουλεμαν στροφαλου.
Σασμαν ηταν αριστο-δεν χρειαστηκε κατι οταν γινοταν ο ελεγχος.
Μπηκε απλο λαδι-ορυκτελαιο, εκανα κατι σαν 300-500χλμ αν θυμαμαι καλα, δεν το πηγαινα τερμα γκαζι μεχρι να ζεσταθει, μετα κυνηγι.
Αλλαγη μετα στο κανονικο του ημισυνθετικο 15/50 μαζι με αλλαγη στο φιλτρο λαδιου και δεν ειχα κανενα θεμα.
Πριν κατι μηνες που(απο αμελεια μου..) χρειαστηκε φλατζα καυσης εγινε κι ενα τσεκ σε κυλινδρο-πιστονι, ηταν αριστα μετα απο περιπου 18000χλμ.


Σε καινουργιο μοτο-σκιζω ζελατινα νομιζω δεν θα το εκανα οχι για καποιον αλλο λογο περαν του οτι ισως κατι να μην εχει βιδωθει καλα σε καποιο τροχο-εξαρτημα-δε ξερω γω τι και να την φαω, θα του εκανα τα πρωτα χλμ ψιλοπροσεκτικα για αυτον και μονο τον λογο, φοβια μου..
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Στρώσιμο παπιού 4χρ. μια ιδέα κανείς;
Διάβασα εναν PatMacG...κάτι ,ο οποίος ανατρέπει οτι ήξερα ως τώρα για ενα στρώσιμο.Για πείτε γνώμες οι ειδικοί!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν υπάρχει ειδικός σε τέτοια θέματα.
Εγώ δεν έχω στρώσει ποτέ καινούργιο μοτέρ με τις παλιές οδηγίες.
Άνοιγα πάντα ήρεμα το μοτέρ στις μεγάλες σχέσεις μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών
Και κανένα καινούργιο μοτέρ που έχω στρώσει, δεν μου έκαψε σταγόνα λαδιού.

Εσύ κάνε ότι σε φωτίσει ο θεος :p
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Το στρώσιμο ήταν απαραίτητο στους παλιούς κινητήρες με μαντεμένια κύλινδρα και μεγάλες κατασκευαστικές ανοχές.
Η θεωρία ήταν να "εξομαλυνθούν" οι ακμές στις επιφάνειες των μετάλλων και να απομακρυνθούν τα απόβλητα με την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Σήμερα με τις αντιτριβικές επιστρώσεις (nicasil κτλ.) και τις ακριβείς ανοχές κατεργασίας το στρώσιμο δεν έχει την σημασία που είχε παλιά.
Παρόλα αυτά ένα υποτυπώδες στρώσιμο δεν κάνει κακό...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τώρα που τα λέμε .....πριν 2 μήνες ο Παναγιωτόπουλος είχε επισκευτεί το εργοστάσιο της bmw στο Βερολίνο.
Ακολούθησε την γραμμή παραγωγης από την αρχή έως το κομμάτι του δυναμομετρου.
Όταν ανέβηκε στο δυναμομετρου, το δούλεψαν κανένα δεκάλεπτο στα κόκκινα, με τον Παναγιωτόπουλο να κοιτάει κατακόκκινος από το παράθυρο.

Μου έλεγε λοιπόν ότι τσάμπα προσέχουμε έναν καινούργιο κινητήρα, γιατί ήδη στο εργοστάσιο το έχουν σκίσει.
Το περίεργο είναι ότι δεν παθαίνουν τίποτα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εκτός από τον κινητήρα έχει ένα σωρό άλλα μέρη που ίσως θέλουν τον χρόνο τους με πραγματικό φορτίο και όχι εργαστηριακές συνθήκες.

Έχω ακολουθήσει και τις δύο μεθόδους, σε κανένα όχημα δεν είχα παρατράγουδα ποτέ. Το σωστό μάλλον είναι αυτό που σε κάνει να κοιμάσαι καλύτερα το βράδυ ;)
 
Top Bottom