Συμφωνώ...Δεν ξέρω γιατί τα κατατάσσουμε στην κατηγορία βουνού σχεδόν αποκλειστικά.
Τα μηχανάκια είναι για all around χρήση παντού να γυρίσεις όλη την Ελλάδα από άκρη σε άκρη να πας εθνική σταθερά 130-150 άνετα να μπεις στον επαρχιακό και φυσικά να πας σε ότι χώμα εκτός μονοπάτι βρεις.
Για την παραπάνω χρήση συγνώμη εγώ θα θέλω όλα τα παραπάνω ηλεκτρονικά και έξτρα που μου προσφέρει έναντι του ανταγωνισμού.
Αν το ήθελα αποκλειστικά για χώμα θα επερνα ένα με 100 άντε 140 κιλά και όχι 200.
Δεν ξέρω αν το βλέπω λάθος αλλα εγώ έτσι το βλέπω.
Καλημέρα από Τρίπολη. Με υγεία και αγάπη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα με την χρήση πού αναφέρεις, γιαυτό και το πήρα ακριβώς. Θα μπορούσα εύκολα να πάρω το Aprilia αν υπήρχε τότε, θεωρώ ότι είναι πολύ κοντά σε αυτά που προσφέρουν με το tenere. Να είμαστε καλά και να κάνουμε βόλτες και ας είναι και χωρίς cc..Δεν ξέρω γιατί τα κατατάσσουμε στην κατηγορία βουνού σχεδόν αποκλειστικά.
Τα μηχανάκια είναι για all around χρήση παντού να γυρίσεις όλη την Ελλάδα από άκρη σε άκρη να πας εθνική σταθερά 130-150 άνετα να μπεις στον επαρχιακό και φυσικά να πας σε ότι χώμα εκτός μονοπάτι βρεις.
Για την παραπάνω χρήση συγνώμη εγώ θα θέλω όλα τα παραπάνω ηλεκτρονικά και έξτρα που μου προσφέρει έναντι του ανταγωνισμού.
Αν το ήθελα αποκλειστικά για χώμα θα επερνα ένα με 100 άντε 140 κιλά και όχι 200.
Δεν ξέρω αν το βλέπω λάθος αλλα εγώ έτσι το βλέπω.
Καλημέρα από Τρίπολη. Με υγεία και αγάπη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το ίδιο σκέφτομαι και εγώ συχνά, πως και την είχαμε γλυτώσει τότε με τετοιες ταχύτητες με σαμπρέλες..Kαθε τοσο οταν πιανουμε τετοιες κουβεντες σκεφτομαι κατι αεροποριες με το 950/990 μου με 180 σταθερα και λεω που πηγαιναμε...
Συμφωνώ απόλυτα, ούτε στο mtb δεν έχω σαμπρέλες πλέον και όσο για το cruise control είναι κάτι που θα βάλω με την 1η ευκαιρία στο ktm ,αρκετές φορές στο γύρνα απο βόλτα ωρών το έχω ζητήσει στην βαρετή εθνική.Δεν ξέρω γιατί τα κατατάσσουμε στην κατηγορία βουνού σχεδόν αποκλειστικά.
Τα μηχανάκια είναι για all around χρήση παντού να γυρίσεις όλη την Ελλάδα από άκρη σε άκρη να πας εθνική σταθερά 130-150 άνετα να μπεις στον επαρχιακό και φυσικά να πας σε ότι χώμα εκτός μονοπάτι βρεις.
Για την παραπάνω χρήση συγνώμη εγώ θα θέλω όλα τα παραπάνω ηλεκτρονικά και έξτρα που μου προσφέρει έναντι του ανταγωνισμού.
Αν το ήθελα αποκλειστικά για χώμα θα επερνα ένα με 100 άντε 140 κιλά και όχι 200.
Δεν ξέρω αν το βλέπω λάθος αλλα εγώ έτσι το βλέπω.
Καλημέρα από Τρίπολη. Με υγεία και αγάπη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ετσι ακριβως μαρινο,τι να θυμηθουμε κατι οτομπαν εξω απ τη νυρερβεργη με ΜΙΝ 170 ή κατι αυτοστρατες για να προλαβουμε την ανκονα,η απριλια σωστα επραξε και πιστευω οτι και η γιαμαχα ειδικα στο raid επρεπε να βαλει tubelles οπως και η χοντα στο αφρικα,οπως και η γκουζι στα πρωτα v85 και παει λεγονταςΤο ίδιο σκέφτομαι και εγώ συχνά, πως και την είχαμε γλυτώσει τότε με τετοιες ταχύτητες με σαμπρέλες..
Μου χει σκάσει απο το παπί και είμαι κηφισό με 110 και πίσω στο 1 μετρο Iveco...δεν τιθεται θεμα πρακτικοτητας του tubeless,χωραει το κιτ ανετα κατω απ τη σελα,ξεκινας να πας με το γκομενακι βολτα,βλεπεις και μια ομορφη παραλια ή μια ομορφη βρυση καπου στο βουνο και πρεπει να κουβαλας σαμπρελες ,λεβιεδιες κτλπ....μην τρελαθουμε...
δηλ μια προκα να πατησεις ολοκληρη ιστορια,ασε που χανει και τον αερα στο τσακ μπαμ...και ποση νομιζετε οτι μπορουν να βγαλουν μονοι τους μια πισω σαμπρελα απ το 990 π.χ
επισης θελω να μου πειτε αν εχει τυχει σε κανεναν να σκασει σαμπρελα με 130 μπροστινη,τι επικες στιγμες εζησε..γιατι ευτυχως που ηταν ευθεια!!!
στραβωμενη ζαντα κτλπ ειναι μια παραμετρος πολυ πολυ εξεζητημενη,στο 99% των περιπτωσεων το tubeless ειναι το σωστο,πως να το κανουμε
Το tubeless, αν η ζάντα ανοίξει σαν γαρύφαλλο,.πως θα σε πάει παραπέρα όμως;Το tubeless πως είναι άχρηστο ρε παιδιά στο χώμα ;
Σε μια βόλτα στην Δημητσάνα με το africa μπαίνοντας σε χωματόδρομο πάτησα ΞΥΛΟ αιχμηρό και μου έσκασε το λάστιχο και πήρα οδική βοήθεια .
επίσης για να πας στο χώμα διανύεις ασφαλτινα χιλιόμετρα . Οι μηχανές είναι all around , δεν είναι καθαρά που τα βάζεις σε τρέιλερ και τα πας στο βουνό
+1000Για κάθε έναν που ζητάει tubeless υπάρχει ο "ορθόδοξος" που κάνει ιερό πόλεμο για την τιμή της σαμπρέλας. Όπως και με πολλά πολλά άλλα δηλαδή (ηλεκτρονικά, βάρος, άνεση - δες πρόσφατο ποστ ΝΣ στο φέσιμπουκ) όλοι ζητάνε 100% αντίθετα πράγματα.
ΕΥΤΥΧΩΣ που μπορείς να πάρεις το μηχανάκι που σου ταιριάζει και να γράψεις στα παλιά σου λάστιχα όλους τους άλλους που θέλουν το ανάποδο από αυτό που πήρες...
μπορεί να έχεις δίκιο ! Αλλά αν ανοίξει το λάστιχο σαν γαρίφαλο με καμία απτις δυο δεν θα πας παραπέραΤο tubeless, αν η ζάντα ανοίξει σαν γαρύφαλλο,.πως θα σε πάει παραπέρα όμως;
+ Οκ, έγινε επαρκης ανάλυση ήδη.
Ευτυχώς που τα συγκρινόμενα παραπνω μοντέλα δεν έχουν τις χάρτινες ζάντες των σκατεμ.Ευτυχώς στο παρακάτω ντόινγκ , η ζάντα μου ήταν tubeless......,nooooooooooooooooooot
Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk