Σε γενικές γραμμές προσπαθώ τα κατάστηματα ελαστικών που συνεργάζομαι να είναι στη περιοχή που μένω διότι καλό είναι να υπάρχει μια καλή σχέση και για μικρο-εξυπηρετήσεις που μπορεί να προκύψουν.Νομίζω πως είναι σαφές πως δεν μιλάμε για έκπτωση στις τιμές της αγοράς (πιάτσας). Ο αστερίσκος ξεκάθαρα αποσαφηνίζει πως η έκπτωση είναι πάνω στην επίσημη τιμή του τιμοκαταλόγου των εταιρειών. Ο τιμοκατάλογος των εταιρειών είναι αυτός που "συστήνει" την ανώτατη τιμή λιανικής. Από εκεί και πέρα λειτουργεί ο ανταγωνισμός και άλλα στοιχεία όπως είναι ο "στόχος" κάθε καταστήματος (συνήθως με μεγάλο αριθμό πωλήσεων) και οι εκπτώσεις που παίρνει το ίδιο το κατάστημα μεταπώλησης από τον προμηθευτή.
Τώρα αν η τιμή της πιάτσας είναι μειωμένη π.χ. κατά 20% ή 30%, μια σύντομη έρευνα αγοράς αρκεί για να βγάλει κανείς ένα συμπέρασμα. Πιστεύω πως το 33% είναι μια καλή έκπτωση και υπολογίζω -μάλλον αυθαίρετα- ότι η αγορά θα κινείται στο 25% χαμηλότερα από τις προτεινόμενες τιμές λιανικής. Στη σημερινή εποχή πάντως όλοι οι τιμοκατάλογοι των καταστημάτων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί. Τη διαφορά τη κάνει ο συνδυασμός τιμής και παροχής υπηρεσιών.
Συμφωνώ πως για τη διευκόλυνση της έρευνας αγοράς καλό θα ήταν οι τιμοκατάλογοι των εταιρειών να ήταν αναρτημένοι. Πάντως ο συγκριτικός έλεγχος παραμένει εφικτός, δυο τηλεφωνήματα υπόθεση είναι.
Με ενδιαφέρει πολύ το περιβάλλον να είναι φιλικό και με διάθεση για εξυπηρέτηση και λιγότερο αν θα γλιτώσω 10-20 ευρώ γιατί παρά τις δύσκολες εποχές που ζούμε -ευτυχώς- έχω τη τύχη και τη δυνατότητα να τα δώσω. Σημειώνω πως κάποια καταστήματα δεν συνεργάζονται με όλες τις εταιρείες ελαστικών. Κάποια άλλα συνεργάζονται με άλλες περισσότερο και με άλλες λιγότερο και σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να δεις σημαντικές διαφορές στις τιμές διότι είναι διαφορετικές οι εκπτώσεις που παίρνουν από τους προμηθευτές τους.
Συνήθως τα ελαστικά μου τα αντικαθιστώ στο MOTORACER. Έχω πάει όμως και τρεις φορές στον ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ και άλλες τόσες στον ΚΟΥΖΗ γιατί ο Πάνος (γιος) είναι γαμώ τα παιδιά, με τον πατέρα του πρέπει να είσαι λίγο υπομονετικός αλλά τελικά έχει και αυτός τα "κουμπιά" του. Τελευταία που πήγα στον ΚΟΥΖΗ και μου έβαλαν τις Heavy Duty σαμπρέλες μου έκανε θετική εντύπωση που στον έλεγχο που έκανα είχε αφήσει τα εξωτερικά παξιμάδια στις βαλβίδες χαλαρά χωρίς να του πω τίποτα. Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες δείχνουν μια εξειδικευμένη γνώση. Στα παιδιά στο MOTORODA ψώνιζα όταν ακόμη είχαν το παλιό κατάστημα στην απέναντι πλευρά επί της Αλεξάνδρας αλλά όχι ελαστικά, είχαν τότε την αντιπροσωπεία (αν δεν κάνω λάθος) της SW-Motech. Από όλους τους παραπάνω δεν είχα ποτέ παράπονο ούτε στην εξυπηρέτηση ούτε στις τιμές που ήταν πάντα προς το καλές.
Ιντερνετικές αγορές αποφεύγω γιατί μια πολύ χαμηλή τιμή είναι πιθανό κάτι να κρύβει. Ένα μικρό ελάττωμα ή ημερομηνίες παλιές, για τα οποία δε θα είχα κάποιο πρόβλημα με την προϋπόθεση ότι θα το ξέρω πριν ψωνίσω... αλλά δεν συμβαίνει έτσι. Υπάρχουν κάποια πράγματα για τα οποία προτιμώ τη προσωπική επαφή. Τα ελαστικά εντάσσονται σε αυτό και μου έχουν τύχει περιστατικά... θυμάμαι για παράδειγμα κάποτε με κάτι Bridgestone που είχα βάλει στο TDM900 ξαφνικά μετά από 3000 χλμ παρουσίασαν σκισίματα στο πέλμα τους. Ε, πήγα στον Κορδερά (MOTORACER) και μου τα άλλαξε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Δε ξέρω αν αυτό θα συνέβαινε μετά από μια απρόσωπη ιντερνετική αγορά. Μου έχουν τύχει και άλλα, με στραβό ελαστικό για παράδειγμα...
Τελευταία επεξεργασία: