Συζητηση για τα μαλακά μας μορια || Λιστα σελομαγαζιων

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Οταν πηγα στο ΜοtoK για να βαλω στο παπι αλλο αφρωδες και αντιολισθητικο, μου ειπε οτι δεν μπορει να το κανει στην δικια μου, αλλα σε αλλη και μονο το αντιολισθητικο. Αλλα ηταν χειροτερη απ την δικη μου στο αφρωδες!!
Ή να παρω μια ετοιμη δυο επιπεδων, (με πλατος ομοιας απο goldwing) με 120€ προσφορα.
:hh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε την Seat Concepts την εκανες κανονικα παραγγελια απο νετ και σου ηρθε απο Αμερικη Ελλαδα?
Να μια καλή ερώτηση ενδιαφέρει κ εμενα, κ αν μάθουμε και ποσο περιπου βγήκε το τελωνείο κλπ
Πίσω από τη τελική επιλογή της αγοράς μιας σέλας από την Seat Concepts υπάρχει μια σειρά από σκέψεις και ενέργειες που προηγήθηκαν. Κατ' αρχάς για μια μοτοσυκλέτα που αγόρασα καινούρια και αισθάνομαι "δική μου" στο μέγιστο βαθμό, θέλω όλα τα εργοστασιακά παρελκόμενα της να τα συντηρώ ανέπαφα έτσι ώστε όποτε μου τη βιδώσει να την επαναφέρω στην απόλυτη εργοστασιακή κατάσταση. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο και διαχρονικά -για εμένα- σε ότι αφορά μια σέλα που όπως εξήγησα και παραπάνω, το πείραμα μπορεί και να ΜΗΝ σου βγει.

Έτσι αρχικά πήρα μια προσφορά από τη Yamaha για το κόστος μιας νέας κομπλέ σέλας. Το κόστος αυτό ήταν 145€. Έπειτα πήγα στο motoK με το σχέδιο της Seat Concepts στα χέρια μου και τους ρώτησα αν μπορούν να το φτιάξουν και με ποια μέθοδο. Μου απάντησαν πως μπορούν να το φτιάξουν και ότι αφαιρούν τμήμα από το αφρώδες (κόβουν δηλαδή με ηλεκτρικό μαχαίρι ότι πρέπει) και μετά προσθέτουν έξτρα αφρώδες συγκεκριμένης πυκνότητας και το διαμορφώνουν ανάλογα το σχέδιο που θέλουμε να δώσουν. Το κόστος αυτό ήταν μεταξύ 120 και 130€. Το συνολικό κόστος μπορούσε δηλαδή να αγγίξει τα 275€. Σημειώνω πως αυτό αφορά τον δικό μου τρόπο αγοράς ή κατασκευής μιας σέλας, δηλαδή περιλαμβάνει την αποθήκευση της εργοστασιακής αυτούσιας όπως είναι, με επακόλουθο την αύξηση του κόστους διαμόρφωσης μιας νέας "έξτρα" σέλας. Το ίδιο έχω κάνει για κάθε άλλη μοτοσυκλέτα της οποίας διαμόρφωσα μια σέλα. Για κάποιον άλλον αυτό το κόστος θα περιοριζόταν στα 130€ με διαμόρφωση της υπάρχουσας σέλας και τέλος.

Το επόμενο βήμα ήταν η επικοινωνία με την Seat Concepts. Έστειλα e-mail και ζήτησα να μου στείλουν μια λίστα με συνεργάτες τους στην Ευρώπη. Αυτό το έκανα γιατί σκέφθηκα πως οι Ευρωπαίοι συνεργάτες θα αγοράζουν σε άλλη τιμή (χονδρική) και πιθανόν το τελικό κόστος μαζί με τα έξοδα εκτελωνισμού να ήταν χαμηλότερο, συν ότι γλίτωνα όλη τη φασαρία. Μου έστειλαν τη συγκεκριμένη λίστα με την υποσημείωση ότι λόγω της πανδημίας και της καθυστέρησης που έχουν στην παραλαβή πρώτων υλών σε συνδυασμό με την αποστολή της σέλας σε συνεργάτη της Ευρώπης και από εκεί σε εμένα στην Ελλάδα να είμαι έτοιμος για μια χρονική αναμονή της τάξης των 3 μηνών. Θυμάμαι ότι υπήρχαν συνεργάτες σε αρκετές χώρες της Ευρώπης όπως στην Αγγλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Πορτογαλία και αλλού. Έστειλα περισσότερα από 10 e-mails και αργά ή γρήγορα εντός 10 ημερών μου είχαν απαντήσει περίπου οι 6-7 από αυτούς. Ζητούσα να μου στείλουν μια προσφορά για τη σέλα που ήθελα η οποία να περιλαμβάνει τελικό κόστος συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής στην Ελλάδα. Οι προσφορές που έλαβα ήταν από 380€ μέχρι 550€, με τις ακριβότερες να προέρχονται από την Αγγλία (προ εποχής BREXIT).
Την χαμηλότερη προσφορά μου την έστειλε ο συνεργάτης από την Πορτογαλία με την επωνυμία SPEEDFREAK

Τώρα ήμουν μπροστά σε ένα δίλημμα. Να δώσω 380€ για μια πλήρη σέλα της Seat Concepts ή 275€ για μια κομπλέ αγορασμένη σέλα από τη Yamaha η οποία θα διαμορφωθεί από το motoK;
Συζητώντας με την Ομάδα κατόχων WR250R από όλες τις γωνιές του πλανήτη στο Facebook αλλά διαβάζοντας και πολλά reviews δεν βρήκα έναν δυσαρεστημένο από την επιλογή της Seat Concepts. Έτσι αποφάσισα ότι η φθηνότερη επιλογή είχε περισσότερα στοιχεία ρίσκου από την -μάλλον- ασφαλέστερη αν και ακριβότερη επιλογή από την Seat Concepts. Κατέληξα να αγοράσω τη σέλα από την Seat Concepts.

Στη συνέχεια είχα αρκετές ανταλλαγές μηνυμάτων με την Monica από την Speedfreak η οποία επίσης με προειδοποίησε για τη καθυστέρηση της αποστολής για έναν επιπλέον λόγο: Η SpeedFreak συγκέντρωνε πρώτα έναν "x" αριθμό παραγγελιών σε σέλες Seat Concepts πριν προβεί σαν κατάστημα στη δική της παραγγελία. Αυτό εξηγούσε εν μέρει και την χαμηλότερη προσφορά. Ένα άλλο στοιχείο είναι πως έπρεπε να προκαταβάλω στους Πορτογάλους το 50% της αξίας της σέλας μαζί με τα ταχυδρομικά, ήτοι 190€. Ένα μήνα περίπου μετά η Monica με ενημέρωσε πως έχει σταλθεί η παραγγελία στην Seat Concepts και θα με ενημέρωνε ξανά μόλις είχαν εξελίξεις. Δυόμιση μήνες περίπου μετά η Monica επικοινώνησε μαζί μου ενημερώνοντας ότι είχαν ΄παραλάβει τη σέλα και ήταν έτοιμοι να μου τη στείλουν. Εδώ όμως υπήρξε μια έκπληξη... η Monica με ενημέρωνε πως είχε κάνει έναν λάθος υπολογισμό και δεν είχε βάλει στην εξίσωση τον ΦΠΑ. Μου πρότεινε να βρω μια επιχείρηση που μπορούσε να δικαιολογήσει ενδοκοινοτικές αποκτήσεις και να τους στείλω το ΑΦΜ ώστε να αποφύγω το ΦΠΑ. To κατάφερα μέσω ενός φίλου που θέλησε να με βοηθήσει και έτσι το κόστος για εμένα παρέμεινε στα 380€. Έστειλα το ΑΦΜ και τα υπολειπόμενα 190€ για την εξόφληση της σέλας και λίγες ημέρες μετά παρέλαβα την πολυπόθητη σέλα.

Δεν είναι και τόσο εύκολος ο δρόμος για την απόκτηση μιας σέλας από την Seat Concepts αλλά με τον έναν τρόπο ή τον άλλον είναι εφικτός. Ο άλλος τρόπος είναι να παραγγείλετε απευθείας στην Seat Concepts τρέχοντας εσείς τις διαδικασίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πίσω από τη τελική επιλογή της αγοράς μιας σέλας από την Seat Concepts υπάρχει μια σειρά από σκέψεις και ενέργειες που προηγήθηκαν. Κατ' αρχάς για μια μοτοσυκλέτα που αγόρασα καινούρια και αισθάνομαι "δική μου" στο μέγιστο βαθμό, θέλω όλα τα εργοστασιακά παρελκόμενα της να τα συντηρώ ανέπαφα έτσι ώστε όποτε μου τη βιδώσει να την επαναφέρω στην απόλυτη εργοστασιακή κατάσταση. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο και διαχρονικά -για εμένα- σε ότι αφορά μια σέλα που όπως εξήγησα και παραπάνω, το πείραμα μπορεί και να ΜΗΝ σου βγει.

Έτσι αρχικά πήρα μια προσφορά από τη Yamaha για το κόστος μιας νέας κομπλέ σέλας. Το κόστος αυτό ήταν 145€. Έπειτα πήγα στο motoK με το σχέδιο της Seat Concepts στα χέρια μου και τους ρώτησα αν μπορούν να το φτιάξουν και με ποια μέθοδο. Μου απάντησαν πως μπορούν να το φτιάξουν και ότι αφαιρούν τμήμα από το αφρώδες (κόβουν δηλαδή με ηλεκτρικό μαχαίρι ότι πρέπει) και μετά προσθέτουν έξτρα αφρώδες συγκεκριμένης πυκνότητας και το διαμορφώνουν ανάλογα το σχέδιο που θέλουμε να δώσουν. Το κόστος αυτό ήταν μεταξύ 120 και 130€. Το συνολικό κόστος μπορούσε δηλαδή να αγγίξει τα 275€. Σημειώνω πως αυτό αφορά τον δικό μου τρόπο αγοράς ή κατασκευής μιας σέλας, δηλαδή περιλαμβάνει την αποθήκευση της εργοστασιακής αυτούσιας όπως είναι, με επακόλουθο την αύξηση του κόστους διαμόρφωσης μιας νέας "έξτρα" σέλας. Το ίδιο έχω κάνει για κάθε άλλη μοτοσυκλέτα της οποίας διαμόρφωσα μια σέλα. Για κάποιον άλλον αυτό το κόστος θα περιοριζόταν στα 130€ με διαμόρφωση της υπάρχουσας σέλας και τέλος.

Το επόμενο βήμα ήταν η επικοινωνία με την Seat Concepts. Έστειλα e-mail και ζήτησα να μου στείλουν μια λίστα με συνεργάτες τους στην Ευρώπη. Αυτό το έκανα γιατί σκέφθηκα πως οι Ευρωπαίοι συνεργάτες θα αγοράζουν σε άλλη τιμή (χονδρική) και πιθανόν το τελικό κόστος μαζί με τα έξοδα εκτελωνισμού να ήταν χαμηλότερο, συν ότι γλίτωνα όλη τη φασαρία. Μου έστειλαν τη συγκεκριμένη λίστα με την υποσημείωση ότι λόγω της πανδημίας και της καθυστέρησης που έχουν στην παραλαβή πρώτων υλών σε συνδυασμό με την αποστολή της σέλας σε συνεργάτη της Ευρώπης και από εκεί σε εμένα στην Ελλάδα να είμαι έτοιμος για μια χρονική αναμονή της τάξης των 3 μηνών. Θυμάμαι ότι υπήρχαν συνεργάτες σε αρκετές χώρες της Ευρώπης όπως στην Αγγλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Πορτογαλία και αλλού. Έστειλα περισσότερα από 10 e-mails και αργά ή γρήγορα εντός 10 ημερών μου είχαν απαντήσει περίπου οι 6-7 από αυτούς. Ζητούσα να μου στείλουν μια προσφορά για τη σέλα που ήθελα η οποία να περιλαμβάνει τελικό κόστος συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής στην Ελλάδα. Οι προσφορές που έλαβα ήταν από 380€ μέχρι 550€, με τις ακριβότερες να προέρχονται από την Αγγλία (προ εποχής BREXIT).
Την χαμηλότερη προσφορά μου την έστειλε ο συνεργάτης από την Πορτογαλία με την επωνυμία SPEEDFREAK

Τώρα ήμουν μπροστά σε ένα δίλημμα. Να δώσω 380€ για μια πλήρη σέλα της Seat Concepts ή 275€ για μια κομπλέ αγορασμένη σέλα από τη Yamaha η οποία θα διαμορφωθεί από το motoK;
Συζητώντας με την Ομάδα κατόχων WR250R από όλες τις γωνιές του πλανήτη στο Facebook αλλά διαβάζοντας και πολλά reviews δεν βρήκα έναν δυσαρεστημένο από την επιλογή της Seat Concepts. Έτσι αποφάσισα ότι η φθηνότερη επιλογή είχε περισσότερα στοιχεία ρίσκου από την -μάλλον- ασφαλέστερη αν και ακριβότερη επιλογή από την Seat Concepts. Κατέληξα να αγοράσω τη σέλα από την Seat Concepts.

Στη συνέχεια είχα αρκετές ανταλλαγές μηνυμάτων με την Monica από την Speedfreak η οποία επίσης με προειδοποίησε για τη καθυστέρηση της αποστολής για έναν επιπλέον λόγο: Η SpeedFreak συγκέντρωνε πρώτα έναν "x" αριθμό παραγγελιών σε σέλες Seat Concepts πριν προβεί σαν κατάστημα στη δική της παραγγελία. Αυτό εξηγούσε εν μέρει και την χαμηλότερη προσφορά. Ένα άλλο στοιχείο είναι πως έπρεπε να προκαταβάλω στους Πορτογάλους το 50% της αξίας της σέλας μαζί με τα ταχυδρομικά, ήτοι 190€. Ένα μήνα περίπου μετά η Monica με ενημέρωσε πως έχει σταλθεί η παραγγελία στην Seat Concepts και θα με ενημέρωνε ξανά μόλις είχαν εξελίξεις. Δυόμιση μήνες περίπου μετά η Monica επικοινώνησε μαζί μου ενημερώνοντας ότι είχαν ΄παραλάβει τη σέλα και ήταν έτοιμοι να μου τη στείλουν. Εδώ όμως υπήρξε μια έκπληξη... η Monica με ενημέρωνε πως είχε κάνει έναν λάθος υπολογισμό και δεν είχε βάλει στην εξίσωση τον ΦΠΑ. Μου πρότεινε να βρω μια επιχείρηση που μπορούσε να δικαιολογήσει ενδοκοινοτικές αποκτήσεις και να τους στείλω το ΑΦΜ ώστε να αποφύγω το ΦΠΑ. To κατάφερα μέσω ενός φίλου που θέλησε να με βοηθήσει και έτσι το κόστος για εμένα παρέμεινε στα 380€. Έστειλα το ΑΦΜ και τα υπολειπόμενα 190€ για την εξόφληση της σέλας και λίγες ημέρες μετά παρέλαβα την πολυπόθητη σέλα.

Δεν είναι και τόσο εύκολος ο δρόμος για την απόκτηση μιας σέλας από την Seat Concepts αλλά με τον έναν τρόπο ή τον άλλον είναι εφικτός. Ο άλλος τρόπος είναι να παραγγείλετε απευθείας στην Seat Concepts τρέχοντας εσείς τις διαδικασίες.
Κουράστηκα και μόνο που το διάβασα όλο αυτό!! Χωρια που 400 ευρό ειναι πολλά.

Όταν βρέθηκα σε ίδιο δίλημμα με το 640 για να μην χαλάσω την σέλα την πιο enduro που είχε και καινούργιο κάλυμμα όταν την αγόρασα βρήκα με 50 ευρό μια μεταχειρισμένη σέλα βασικά το πλαστικό ήθελα, αγόρασα με 30 ευρό από το Μοναστηράκι διαφορά αφρώδη και πανί μαύρο αδιάβροχο ειδικό για σέλες και κάτι κόλλες και κάθισα ένα πρωινό και έφτιαξα μια δεύτερη σέλα comfort στο γκαράζ μου με κόστος 80 ευρό σύνολο και προσωπική εργασία και αφρατη αφρατη με έχει κρατησει ξεκούραστο σε πολλές βόλτες.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ο Νικόλας είναι τίμιος κ σωστος
Έχω φτιάξει 3 σέλες εκεί κ όλα απόλυτα οκ.


Επιβεβαίωνω ότι το γνωστό μαγαζί είναι παγίδα πια καθώς την πάτησα κ εγώ.. Απαραδεκτοι ποιοτικά, τιμολογιακά..κ πολλά άλλα.

Ο δε κυρ Γιάννης νομιζω δεν μαστορευει πια..
Είχε κ ένα ατύχημα στο χέρι πριν μερικά χρόνια..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ο Νικόλας είναι τίμιος κ σωστος
Έχω φτιάξει 3 σέλες εκεί κ όλα απόλυτα οκ.


Επιβεβαίωνω ότι το γνωστό μαγαζί είναι παγίδα πια καθώς την πάτησα κ εγώ.. Απαραδεκτοι ποιοτικά, τιμολογιακά..κ πολλά άλλα.

Ο δε κυρ Γιάννης νομιζω δεν μαστορευει πια..
Είχε κ ένα ατύχημα στο χέρι πριν μερικά χρόνια..
Πριν μερικούς μήνες ήταν ακόμα στο ποστο του ;)
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Star Sell (STAR SEL Σακης)

Leonidou 41, Athina 104 35

21 0522 2216

Ο Σάκης ο αιγύπτιος τα σπάει.

Στο 690 δεν τον προτίμησα και έκανα λάθος. Στο 640 ξεπέρασα τους ενδοιασμούς μου και δεν το μετάνιωσα.

Να γράψω εδώ την αρνητική μου εμπειρία για το moto k. Μου έκανε τεράστια εντύπωση πως έκραζε όλους τους άλλους σελάδες όλοι τον αντέγραφαν και γενικά έπασχε από μανία καταδίωξης. Με χάλασε τόσο αυτο που αν είχε συμβεί στην παράδοση της Σέλας και όχι στην παραλαβή θα είχα σηκωθεί να φύγω. Η σελα καλή πολύ καλή βγήκε αλλά και σε μένα πιο πλατιά και άσχημη αλλά σαν άνεση πολύ καλή.

Από εδώ και πέρα μόνο στον Σάκη τον Αιγύπτιο στην ομονοια και στην Μισή τιμή τιμή από τον άλλο τον ψηλομύτα.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Σάκης είχε φτιάξει την σέλα στο Fazer, 11 χρόνια μετά είναι κουρασμένο το έξτρα αφρώδες που είχε μπει τότε, άξιζε η μετατροπή.

Ο γάτος μου είπε για αυτόν στο στενό στο Περιστέρι. Πολλές επιλογές...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κουράστηκα και μόνο που το διάβασα όλο αυτό!! Χωρια που 400 ευρό ειναι πολλά.

Όταν βρέθηκα σε ίδιο δίλημμα με το 640 για να μην χαλάσω την σέλα την πιο enduro που είχε και καινούργιο κάλυμμα όταν την αγόρασα βρήκα με 50 ευρό μια μεταχειρισμένη σέλα βασικά το πλαστικό ήθελα, αγόρασα με 30 ευρό από το Μοναστηράκι διαφορά αφρώδη και πανί μαύρο αδιάβροχο ειδικό για σέλες και κάτι κόλλες και κάθισα ένα πρωινό και έφτιαξα μια δεύτερη σέλα comfort στο γκαράζ μου με κόστος 80 ευρό σύνολο και προσωπική εργασία και αφρατη αφρατη με έχει κρατησει ξεκούραστο σε πολλές βόλτες.
Αν βρεις μεταχειρισμένη σέλα από WR250R στην Ελλάδα... τρύπα μου τη μύτη. Τα υπόλοιπα τα εξήγησα αλλά να προσθέσω ότι μια σέλα σαν του WR250R που είναι πολύ κοντά σε μέγεθος με αυτό των καθαρόαιμων, δεν είναι και τόσο εύκολο να γίνει comfort... οπότε λύσεις σαν της seat concept είναι ακριβές μεν, ευεργετικές δε.

Φυσικά όλες οι επιλογές είναι προσωπική υπόθεση. Θα συμφωνήσω πως χωρίς αμφιβολία τα 380€ είναι πολλά λεφτά για σέλα. Υπάρχουν όμως και πολλά άλλα πράγματα που επενδύονται πάνω σε μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο κόστος και μικρότερη πρακτικά χρησιμότητα. Οπότε τα πάντα είναι σχετικά αναλόγως ιδιοκτήτη και αναλόγως πως ιεραρχεί τη σημαντικότητα των επιλογών του.
 
Reactions: Gus

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ο Σάκης είχε φτιάξει την σέλα στο Fazer, 11 χρόνια μετά είναι κουρασμένο το έξτρα αφρώδες που είχε μπει τότε, άξιζε η μετατροπή.

Ο γάτος μου είπε για αυτόν στο στενό στο Περιστέρι. Πολλές επιλογές...
Ισχυει
Όταν είχα πάει για έρευνα φάνηκε πολύ σωστός
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στον Σάκη είχα φτιάξει την 2η σέλα για το XT660Z. Αρκετά καλό αποτέλεσμα και πολύ κοντά στο σχέδιο που του είχα φτιάξει αν και με είχε καθυστερήσει αρκετά και μου κότσαρε ένα επιπλέον δεκάρικο στο τέλος.

Φωτό ΕΔΩ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν βρεις μεταχειρισμένη σέλα από WR250R στην Ελλάδα... τρύπα μου τη μύτη. Τα υπόλοιπα τα εξήγησα αλλά να προσθέσω ότι μια σέλα σαν του WR250R που είναι πολύ κοντά σε μέγεθος με αυτό των καθαρόαιμων, δεν είναι και τόσο εύκολο να γίνει comfort... οπότε λύσεις σαν της seat concept είναι ακριβές μεν, ευεργετικές δε.

Φυσικά όλες οι επιλογές είναι προσωπική υπόθεση. Θα συμφωνήσω πως χωρίς αμφιβολία τα 380€ είναι πολλά λεφτά για σέλα. Υπάρχουν όμως και πολλά άλλα πράγματα που επενδύονται πάνω σε μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο κόστος και μικρότερη πρακτικά χρησιμότητα. Οπότε τα πάντα είναι σχετικά αναλόγως ιδιοκτήτη και αναλόγως πως ιεραρχεί τη σημαντικότητα των επιλογών του.
Ναι είναι γεγονός πως στα lc4 βρίσκεις πολλά πράγματα και φτηνά. Αυτή είναι η ευχή και κατάρα των πιο σπάνιων μοτοσυκλετών όπως το wr που έχεις η και του nuda και διάφορα άλλα μοντέλα σε μάρκες πιο μικρές. Μπορεί να ειναι εξαιρετικά μηχανάκια αλλά καμία φορά άμα χρειαστείς ανταλλακτικά η αξεσουάρ να παλέψεις να βρεις και να τα πληρώσεις και ακριβά. Θυμήθηκα ένα φίλο που είχε ένα benelli tnt1130 και χρειάστηκε γενική επισκευή και καταλαβαίνεις πως πάλευε ένα χρόνο για αυτή και έγινε κολλητός με Ιταλούς να βρει πράγματα.

Σε κάθε περίπτωση εγώ κουράστηκα με την διαδικασία που έκανες με την σέλα μόνο που το διαβασα χαρά στο κουράγιο σου!!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εντάξει Στέφανε STF, δεν είσαι ο μόνος.
Κι εγώ τα έσκασα πέρσι: 475
225 ευρώ για αγορά και αποστολή καινούργιας σέλας στην Πορτογαλία.
200 η μεταποίηση
50 ευρώ η αποστολή σε εμένα

Απλά κάθε φορά που παραγγέλνω κάτι το στέλνω στη δουλειά για ευνόητο λόγο (= γυναίκα)


 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μιας και ειχα το πρωτο ποσταρισμα, εκανα ενα εντιτ και μαζεψα οποιον αναφερθηκε εδω μεσα. Δυο επιλογες δεν εχουν πληροφοριες οποτε αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας το πει να κανω ενα update τον πινακα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιας και ειχα το πρωτο ποσταρισμα, εκανα ενα εντιτ και μαζεψα οποιον αναφερθηκε εδω μεσα. Δυο επιλογες δεν εχουν πληροφοριες οποτε αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας το πει να κανω ενα update τον πινακα
Το "στενό στο Περιστέρι" είναι αυτός στην Βέργας που έχεις γράψει κατά 95% οπότε σβήσε μια γραμμή
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το "στενό στο Περιστέρι" είναι αυτός στην Βέργας που έχεις γράψει κατά 95% οπότε σβήσε μια γραμμή
Οκ, περιμενω να το επιβεβαιωσει καποιος και το σβηνω. Επισης, εχω βαλει nicknames διπλα αν θελει καποιον να παρει ενα γρηγορο feedback, αν καποιος δεν θελει το ονομα του εκει, ας μου πει να τον αφαιρεσω.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Βάλτε και ένα ''ζ'' στον τίτλο , κάτι ξέφυγε.
:laugh:
Ή αν λεει σίτηση να βαλω μια συνταγη που ξερω απ το κρεοπωλειο.
:ha
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οκ, περιμενω να το επιβεβαιωσει καποιος και το σβηνω. Επισης, εχω βαλει nicknames διπλα αν θελει καποιον να παρει ενα γρηγορο feedback, αν καποιος δεν θελει το ονομα του εκει, ας μου πει να τον αφαιρεσω.
Βάλτε και ένα ''ζ'' στον τίτλο , κάτι ξέφυγε.
Μηπως να αλλαζε τελειως ο τιτλος, γιατι με το ¨Συζητηση για τα μαλακά μας μορια¨, δεν το ψαχνει κανενας;;;

Πχ, επισκευη σελας, ή ταπετσαριες, ή μαγαζια για σελες κτλ κτλ!!!!

Προταση κανω.
 
Top Bottom