Συζητηση για τα μαλακά μας μορια || Λιστα σελομαγαζιων

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ανάμεσα στον Ζέφο και τον Jimmy ποιον προτείνεται;;;
Δεδομένα:
Ζέφος:
Τρεις μέρες για να την φτιάξει.
Κεντητό το kawasaki (δεν μου αρέσει το κεντητό).
Πράσινα τα γαζιά.
Δεν έχει σέλα "αντικατάστασης".
60€.
Jimmy's
Την ημέρα που θα μου πει, σε δύο ώρες θα είναι έτοιμη.
"Ζωγραφιστό" (αν μπορώ να το πω έτσι) το kawasaki (το προτιμώ έτσι).
Πράσινα τα γαζιά.
Δεν έχει σέλα "αντικατάστασης".
40€.

Από θέμα δουλειάς/αποτελέσματος, ποιον θα προτιμούσατε με αυτά τα δεδομένα;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει τουλάχιστον ένας μεταποιητής στην Αττική που χρησιμοποιεί άριστα υλικά καλύτερα από τα περισσότερα εργοστάσια. Και η δουλειά του είναι πάντα μοναδική.
+1, εξαιρετικός τεχνίτης και άνθρωπος. Έχω κάνει 2 σέλες εκει με εκπληκτικα αποτελέσματα. Την 2η φορά μάλιστα με είχε στο περίμενε για αρκετό καιρό γιατί δεν είχε υλικά που να τον ικανοποιούσε η ποιότητα και δεν ήθελε να μου βάλει απο αυτά που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι. Αυτό και μόνο λέει πολλά νομίζω.
Τα ίδια και σε μένα. Περιμέναμε 3 μήνες για να βρεθεί το σωστό υλικό για τις περίεργες ανάγκες και απαιτήσεις μου.
Περάσαμε μια ολόκληρη Κυριακή στο μαγαζί έπειτα για να φτιαχτεί η σέλα. Από νωρίς πρωί ως μεσάνυχτα!
Όπως σωστά λες, η σέλα είναι και προσωπική υπόθεση
Εγώ είμαι ευχαριστημένος από το ΜΟτοΚ, το υλικό που χρησιμοποιεί δεν είναι κλασσικά σφουγγάρια και κόψε-τρύψε όπως σε άλλους σελάδες που έχω επισκεφτεί. Σίγουρα δεν είναι όμως και το υλικό που βλέπουμε στις ΟΕΜ σέλες.
Αφού πιάσαμε τη συζήτηση για τις σέλες σε λάθος θέμα ας την συνεχίσουμε εδώ. Σκοπός μου είναι να απομυθοποιήσω κάποια πράγματα (όχι όλα).

Ένα θέμα -σημαντικό- είναι η ποιότητα της εργασίας. Σε αυτήν θα βάλουμε τις ραφές, το σχήμα που θα δώσουμε στο αφρώδες υλικό και τέλος πόσο σωστά ταυτίζονται οι γωνίες και οι ραφές της δερματίνης σε σχέση με το τελικό σχήμα που έχει λάβει το αφρώδες. Αυτά έχουν να κάνουν με την γνώση και το χέρι που έχει ο ταπετσέρης. Το πόσο σωστά έχει γίνει η δουλειά θα αποκαλυφθεί πολλά χρόνια μετά όταν θα δεις πόσο είχε διπλώσει το αφρώδες υλικό σε διάφορα σημεία από την πίεση που ασκούσε η ταπετσαρία ώστε να "έρθει" το σχήμα που βλέπουμε εμείς εξωτερικά. Θα έχετε δει κάποιες μεταποιημένες σέλες που μοιάζουν σαν μπαλόνια...

Ένα άλλο θέμα είναι η ποιότητα των υλικών. Σε ότι αφορά τις δερματίνες υπάρχει αφθονία αλλά χρειάζεται και η εμπειρία του ταπετσέρη ο οποίος ξέρει τι αντέχει στις εξωτερικές συνθήκες βροχής, ήλιου, ζέστης και κρύου. Οι ιδανικές ταπετσαρίες για τις σέλες μας είναι αυτές που χρησιμοποιούνται στα σκάφη αναψυχής αλλά δυστυχώς εκεί η ποικιλία δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Φυσικά και πολλές ταπετσαρίες αυτοκινήτων κρίνονται κατάλληλες και ας είναι προφυλαγμένες στον εσωτερικό χώρο της καμπίνας ενός αυτοκινήτου. Είναι σίγουρο ότι ταλαιπωρούνται πολύ περισσότερο από τις τριβές των διαφόρων επιβατών. Τέσπα, ας μη μακρηγορώ, στις ταπετσαρίες υπάρχει "πράγμα" πολύ και όλοι οι μάστορες ξέρουν τι πρέπει να προτείνουν προκειμένου να χρησιμοποιηθεί. Πάντως και μόνο η αντικατάσταση μιας πολύ παλιάς ταπετσαρίας θα μπορούσε να κάνει διαφορά αν έχουν γίνει οι ραφές στα σωστά σημεία και το υλικό είναι καλό.

Πάμε τώρα στο αφρώδες. Θα ήθελα να ρωτήσετε τον ταπετσέρη σας, ποιο είναι αυτό το ειδικό υλικό που είναι πιο σωστό, καλύτερο από αυτό που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια, και που δεν είναι κλασικό σφουγγάρι και που δεν είναι αυτό που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι.... Σόρυ αλλά... το ίδιο υλικό χρησιμοποιούν όλοι και έχει την κοινή ονομασία ΑΦΡΟΛΕΞ. Αυτό υπάρχει σε διάφορες ποιότητες και πυκνότητες αλλά δεν υπάρχει τίποτα ειδικό σε αυτό. Και όλοι οι ταπετσέρηδες θα επικαλεστούν ότι βάζουν το πιο καλό, το πιο πύκνο και το πιο ακριβό. Άλλοι θα σας πουν ότι βάζουν μαλακό για να μη πονάει ο κώλος σας, άλλοι θα σας πουν ότι βάζουν σκληρό για να μη πονάει μετά από λίγη ώρα -μαντεψτε- ο κώλος σας. Σε γενικές γραμμές όσο μεγαλύτερη η πυκνότητα τόσο ακριβότερο το υλικό. Κατά τη γνώμη μου συνίσταται το ΑΦΡΟΛΕΞ υψηλής πυκνότητας ή για έναν ταπετσέρη που ξέρει καλά τη δουλειά του ο συνδυασμός πυκνοτήτων μετά από πολύ μελέτη και γνώση των σημείων που εφάπτεται ο κώλος, η ουρά μας, οι μηροί μας και τα λοιπά (κόβουν και ξανά-κολλάνε με κόλλα διαφορετικές πυκνότητες). Πρόκειται δηλαδή για ένα γλυπτό που όμως..... όπως έχω γράψει είναι λαχείο να πετύχει η παρέμβαση. Γιατί στην πολύωρη οδήγηση παίζουν τόσο πολλά πράγματα ρόλο που ο δύσμοιρος ο ταπετσέρης δεν μπορεί να παρέμβει δραστικά. Το πάχος μας, η σωματοδομή μας, οι αρτηρίες μας, η φυσική κατάσταση μας, η καθημερινή στάση στην εργασία μας και άλλα πολλά. Δυο ολόιδιες σέλες για τον έναν είναι ένα θαύμα της σελοποιίας και για τον άλλον ένα αίσχος.

Αυτό που δεν μπορούν να κάνουν οι περισσότεροι ταπετσέρηδες και που ΑΥΤΟ έχουν οι εργοστασιακές σέλες (που δεν είναι της BMW, ή της Yamaha, αλλά του προμηθευτή τους) είναι ότι το αφρώδες υλικό έρχεται έτοιμο φτιαγμένο και καλουπωμένο (αυτό που εγώ "μεταφορικά" λέω ψημένο σε συγκεκριμένο σχήμα). Δεν κόβεται δηλαδή εκ των υστέρων με ένα μαχαίρι από ένα κομμάτι μπλοκ αφρώδους υλικού. Και δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να το συναγωνιστεί ένα συνοικιακός ταπετσέρης όπως είναι ΚΑΙ ο motoK (τον χρησιμοποιώ ως παράδειγμα γιατί φαίνεται να είναι ο πιο οργανωμένος ή εξωτικός ή όπως θέλετε πέστε το). Όλοι αυτοί χρησιμοποιούν ένα ηλεκτρικό μαχαιράκι και δίνουν σχήμα στο αφρώδες υλικό της πυκνότητας που επιλέγουν. Οι περισσότεροι 0 ή 1 ή 2 σκαλοπάτια κάτω από το πιο πυκνό. Το ποιας εταιρείας και πόσο ακριβό δεν μπορούμε να το ξέρουμε, αλλά πάντως αυτό δεν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά, κυρίως έχει να κάνει με τη μακροζωία του υλικού και όχι με την επιτυχία της παρέμβασης.

Οπότε... αν η εργοστασιακή σέλα σας δεν είναι δραματικά κακή για εσάς, μη περιμένετε τεράστιες βελτιώσεις από την παρέμβαση ενός ταπετσέρη. Αν όμως έχετε την ατυχία η σέλα σας να σας ενοχλεί επίπονα ή το είδος της μοτοσυκλέτας να είναι τέτοιο που εκ των πραγμάτων δε θα είναι άνετα τα πράγματα, τότε μπορεί "κάτι" να γίνει αλλά πάντως όχι θαύματα.

Άντε να βάλω μια μικρή επιφύλαξη να έχουν εξελιχθεί κάποια πράγματα στο χώρο -που δε μπορώ να φανταστώ- και που θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε από τους επαγγελματίες του χώρου. Για αυτό, μη ντρέπεστε να τους ρωτήσετε ώστε να μάθουμε όλοι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο
Να ρωτησω κι εγω...θερμαινομενη σελα εχει τροποποιησει κανεις?Γινεται?
και σε ποιον?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
STF δεν κάνω συγκεκριμένες παραθέσεις αλλα θα απαντήσω απο αυτά που έχω δει ψάχνοντας να βρώ κάποιον να μου φτιάξει την σέλα.. Καταρχάς δεν εχω επαφή με το χώρο και πράγματι δεν μπορώ να ξέρω τι χρησιμοποιεί ο κάθε μάστορας και τι έχει διαθέσιμο σε αφρολέξ οπως λες, αλλα προφανώς δεν ειναι ίδιας ποιότητας/χρήσης. Όπως σε όλους τους χώρους σίγουρα και σε αυτά μπορείς να βρεις ό,τι πληρώσεις, άλλο πχ η φτηνή ποιότητα του κιλου και άλλο ενα ποιοτικό memory foam.

Σχετικά με το σχήμα που λές και το μαχαίρι σε εμένα προσωπικά αυτό ήταν που με οδήγησε σε μια custom λύση γιατι ήθελα κάτι πολυ συγκεκριμένο που η έτοιμη λύση δεν μου έδινε. Με το να φτιάξω μία όπως την θέλω είχα το περιθόριο να εξηγήσω στον μαστορα τι ήθελα, να το φτιάξει, να το δοκιμάσω 3-4 φορές σε βόλτες αρκετών χιλιομέτρων, οχι γυρω στο τετράγωνο και να καταλήξω στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απλά Μαρίνο Mariner ένιωσα πως ίσως κάποιοι από τους φίλους μας εδώ μέσα πιστεύουν πως υπάρχουν διαφορετικά υλικά για αυτήν την χρήση (εννοώ πως το αφρολέξ είναι αφρολέξ και τέλος). Δυστυχώς το θέμα ποιότητας δεν μπορεί να ελεγχθεί από κάποιον που δεν ξέρει, ακόμη και στο χέρι να το πιάσει.

Είσαι πολύ τυχερός και ο μάστορας πολύ λεπτολόγος αφού σου δόθηκε η δυνατότητα αυτή. Γιατί το να αφαιρείς υλικό είναι εύκολο -για κάποιες διορθωτικές- το να προστεθούν μικρά τμήματα δεν είναι και τόσο εύκολο.

Για μια τυπική κατασκευή σέλας συνεχίζω να πιστεύω πως είναι λαχείο η υπόθεση (εννοώ να περιγράφουμε τι θέλουμε, να μας το φτιάχνουν, να ανεβαίνουμε για μια βολτούλα και τέλος). Και εμένα στο MotoK καλή μου βγήκε η σέλα αλλά δεν είναι και σούπερ ουάου από άνεση, ούτε είχα αυτήν την απαίτηση φυσικά, καθώς υπάρχουν φυσικοί περιορισμοί. Αλλά ειλικρινά σε μια ας πούμε ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα ή σε μια μεγάλη On/Off δύσκολα θα χάλαγα την εργοστασιακή, δε θα πολύ-πίστευα ότι θα είχα να πάρω πολλά παραπάνω.
Προσωπική άποψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF ο πιο "εξωτικός" όπως λες είναι ο Κακουλίδης (χωρίς να έχω πάει motoK).
Κάνε μια βόλτα και θα με θυμηθείς...:geek:
Το ακούω Μιχάλη!
Να διευκρινίσω πως η πρόθεση μου δεν ήταν ούτε η διαφήμιση ούτε η δυσφήμηση φυσικά.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το ακούω Μιχάλη!
Να διευκρινίσω πως η πρόθεση μου δεν ήταν ούτε η διαφήμιση ούτε η δυσφήμηση φυσικά.
Προς Θεού δεν υπονόησα σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλοκάθιστη Τζόρτζιο μπιγκ πλέια :ok::ok:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μια και είδα το θέμα και το θυμήθηκα να προσθέσω πως δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος από τη δουλειά που έγινε στην σέλα οδηγού του 1150 στο Starsel στο Μεταξουργείο.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μια και είδα το θέμα και το θυμήθηκα να προσθέσω πως δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος από τη δουλειά που έγινε στην σέλα οδηγού του 1150 στο Starsel στο Μεταξουργείο.
Σε τι επιπεδο Κώστα; Η ποιότητα της δουλειάς ή το υλικο;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σε τι επιπεδο Κώστα; Η ποιότητα της δουλειάς ή το υλικο;
Και τα δύο αλλά κυρίως το εσωτερικό υλικό, αφού βγήκε υπερβολικά μαλακή με αποτέλεσμα να κουράζει. Επίσης αισθητικά δεν ήταν καλή.

Την προηγούμενη φορά την είχε φτιάξει καλά. Την πήγα μετά από 100.000 km για φρεσκάρισμα γιατί είχε κάτσει ελαφρώς και δυστυχώς αυτό που πήρα ήταν κατώτερο των προσδοκιών μου.

Επειδή εν το μεταξύ έσπασε ένα αυτακι από κάτω, πήρα άλλη μεταχειρισμένη και λύθηκε το θέμα .
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επειδή εν το μεταξύ έσπασε ένα αυτακι από κάτω, πήρα άλλη μεταχειρισμένη και λύθηκε το θέμα .
To βάζω εδώ για να υπάρχει σαν πληροφορία.

Υπάρχει μάστορας που κάνει επισκευές (κόλληση, κατασκευή) στις πλαστικές βάσεις των σελών (και όχι μόνο), μου τον είχε προτείνει ο ΜΟΤΟΚ και έχω πάει 2-3 φορές. Πολύ καλή δουλειά και πολύ λογικές τιμές. Βρίσκεται στα Λιόσια, στην Βρισηίδος και το τηλ του είναι 6906229847
;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
To βάζω εδώ για να υπάρχει σαν πληροφορία.

Υπάρχει μάστορας που κάνει επισκευές (κόλληση, κατασκευή) στις πλαστικές βάσεις των σελών (και όχι μόνο), μου τον είχε προτείνει ο ΜΟΤΟΚ και έχω πάει 2-3 φορές. Πολύ καλή δουλειά και πολύ λογικές τιμές. Βρίσκεται στα Λιόσια, στην Βρισηίδος και το τηλ του είναι 6906229847
;)
Ωραίος!

Θα πάω την παλιά να μου τη φτιάξει από κάτω και μετά θα την πάω σε σελά να μου την ψηλώσει για τις χωμάτινες βόλτες.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Επιβεβαιώνω κατοχος exc 450 3 χρόνια με την πλαστική πόδια της ktm πως δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Δε παθαίνει τίποτα. Εξάλλου το εργαλείο χτίζεται για rally όχι για hard enduro


Μη βάζεις στοίχημα. Δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα δωρεάν διόρθωση σέλας από το motok και αντικειμενικά ειναι ένα τεράστιο μειονέκτημα αυτού του μαγαζιού. Έχουν γίνει φασαρίες για τέτοια ζητήματα.

Και σε μένα έχει συμβεί και σε φίλο και σε πολλούς άλλους.

Εγώ φίλε έχω εργατικά θα σου πει ξεραψε ράψε και μπλα μπλα μπλα και θα σε χρεώσει 30-50 ευρό. Έχει χάσει πελάτες έτσι αλλά μυαλό δε βάζουν απ όσο ακούω. Ένα μαγαζί που φτιάχνει custom σέλες να χρεώνει την μικροδιορθωση που θα ζητήσεις είναι ατυχές..

Δεύτερη μαρτυρία έχει σίγουρα ο Doc.DD στο θέμα. Γιατί πρέπει να λεγονται τα καλά και τα κακά. Κάνει καλή δουλειά, έχω φτιάξει 4 σέλες αλλά αν μπορώ τον αποφεύγω.
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Μια και είδα το θέμα και το θυμήθηκα να προσθέσω πως δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος από τη δουλειά που έγινε στην σέλα οδηγού του 1150 στο Starsel στο Μεταξουργείο.
Και δικος μου ανθρωπος δεν εμεινε ευχαριστημενος στην τελευταια του επισκεψη.
Μαλλον κουραστηκε ο Σακης.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Παιδιά ο Σάκης, καλό παιδί,φιλότιμο,προσπαθεί να σε ευχαριστήσει, αλλά η δουλειά είναι τελείως ότι να ναι.ραφες στραβές,υλικά όπως να ναι,πχ έβαλε.τα τζελ κάτω από το αφρώδες, γενικά είναι μια ζαρια κ άμα βγει.για να ντύσω σελα παππού θα πήγαινα.για μεγάλη μηχανή ή μετατροπή σέλας για κανέναν λόγο.και το λέω αφού πήγα δύο σελες και από το μπεμβε, που μετά την ξαναφτιαξα, και από σκουτερ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παιδιά ο Σάκης, καλό παιδί,φιλότιμο,προσπαθεί να σε ευχαριστήσει, αλλά η δουλειά είναι τελείως ότι να ναι.ραφες στραβές,υλικά όπως να ναι,πχ έβαλε.τα τζελ κάτω από το αφρώδες, γενικά είναι μια ζαρια κ άμα βγει.για να ντύσω σελα παππού θα πήγαινα.για μεγάλη μηχανή ή μετατροπή σέλας για κανέναν λόγο.και το λέω αφού πήγα δύο σελες και από το μπεμβε, που μετά την ξαναφτιαξα, και από σκουτερ
Ο Σάκης είναι εξαιρετικός άνθρωπος αλλά ενώ είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος με τη σέλα που είχε φτιάξει στο xrv 750 (και την πρώτη του 1150 ) βλέπω ότι η ομάδα δεν τραβάει όπως παλιότερα. Ακούω αντιφατικά σχόλια δυστυχώς οπότε δεν μπορώ να τον συστήσω σε κόσμο όπως έκανα παλιότερα.

Εν τω μεταξύ υπάρχουν πλέον πολλοί και καλοί μάστορες - σελάδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom