Συμβαίνει τώρα!

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ειναι στην επιστροφή ,περνας το χωριο Λευκά για να βγεις στη γεφυρα και μετα στο τυροκομείο και μετα απο 200 μετρα στη διασταύρωση που αριστερα πας για Λιδορίκι και δεξια για Μαλανδρίνο.

Παμε παλι πισω λοιπον ,μολις περασεις την γεφυρα κατ ευθειαν κανεις αριστερα και κατεβαινεις στη λίμνη, θα δεις οτι παλια υπηρχε δρομος που σε οδηγεί μεσα στη λιμνη και χάνεται .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Από φρένα το μπροστινό ωραία αίσθηση με αρκετό δάγκωμα, καινούργια τακάκια βέβαια αλλά και το πίσω δεν ήταν άσχημο, απλά θα μπορούσε να ήταν καλύτερο κρίνοντας από τα φρένα του Tracer, γιατι το πισινο του 990 δεν είναι το κατάλληλο για σύγκριση σε ασφάλτινη χρήση.

Ένα άλλο που θα έλεγα ότι δε με κέρδισε είναι η θέση οδήγησης, η οποία σε τοποθετει σε ωραίο σημείο, τουριστικό, άνετο, με τα όργανα-ζελατίνα σε απόσταση μπροστά σου, αλλά αυτό ίσως είναι πάρα πολύ καλό στο μεγαλύτερο μέρος των αναβατών, εμένα όμως που προέρχομαι από την σούπερ επιθετική θέση οδήγησης του 990, το οποίο σε βάζει στη πρίζα να ξεχυθείς στους δρόμους και να τα γ@μήσεις όλα, μου φάνηκε κάπως ουδέτερη. Δε με κέρδισε αλλά ούτε και με έκανε να θέλω να κατέβω.
Το πισω φρενο ειναι επι τουτου σχετικα "μαλακο" γιατι το μηχανακι προοριζεται για σοβαρη χωματινη χρηση και οταν βγαινει το (πισω) ABS μπορει κανεις να το χρησιμοποιει για ελεγχομενα μπασιματα χωρις φοβο. Δεν εχει νοημα να το συγκρινει κανεις με sport touring μηχανακια. Επισης σε συνδυασμο με το πολυ καλο/δυνατο μπροστινο, για το οποιο ισχυει παντα το ABS, το CRF εχει πολυ καλα φρενα στην ασφαλτο ακομη και για μεγαλες ταχυτητες και με μεγαλα φορτια, σε αντιθεση πχ με το παρομοιας φιλοσοφιας 990.

Η θεση οδηγησης δεν ειναι ουτε τουριστικη ουτε επιθετικη, και οντας στενη μπροστα και σε συνδυασμο με το σχημα του ρεζερβουαρ επιτρεπει στον αναβατη να ερθει σχεδον πανω στο ρεζεβουαρ οταν αυτο χρειαζεται στο χωμα. Νομιζω Γιαννη οτι σου φανηκε τουριστικη επειδη το μηχανακι ειναι φτιαγμενο για σχετικα μεγαλους σωματοτυπους, ιδεατα για καποιον με υψος 1.85μ. Εγω που ειμαι 1.80μ, οταν το πρωτοπηρα το τιμονι μου επεσε σχετικα μακρια/τουριστικα και αναγκαστηκα να το φερω προς το μερος μου σηκωνοντας το με αποστατες για να μη χασει υψος. Για καποιον με υψος 1.75μ και αντιστοιχο μηκος χεριων, το τιμονι θα πεσει αρκετα μακρια.


Το καθε μηχανακι αρεσει διαφορετικα στον καθενα αναλογα με τι προτεραιοτητες εχει και τι αναβατης ειναι. Το CRF ειναι on-Off μηχανακι που κατα τη γνωμη μου δεν εχει νοημα να τοχει κανεις αν δεν παει αρκετα χωμα. Εκει που διαπρεπει ειναι στο χωμα και στο δικαβαλο (και φορτωμενο) ταξιδι σε καθε ειδους τεραιν.

EDIT: Απο την αλλη, πολλοι το παιρνουν για σχεδον αποκλειστικη χρηση στην ασφαλτο λογω all round abilities, φιλικοτητας, αξιοπιστιας κλπ, και γι'αυτο το λογο ητανε μεχρι περσι δευτερο σε πωλησεις στην Ευρωπη μετα τα GS.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Εχω οδηγησει αρκετές μοτοσυκλετες.
Μερικες ηταν και πααρα πολυ καλες.
Αλλα σε ολες στο τελος ειπα "ναι μεν αλλα.."
Οταν ομως καβαλησα ενα 950 adventure s περιποιημένο ειπα " ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ"
Και πραγματικά δε νομιζω οτι υπάρχει καινουρια μοτοσυκλετα on off που να εχει τοσο ακέραιο χαρακτήρα οσο καποιες παλιοτερες.

Αν κανεις test ride και αρχισεις τις γκρινιες η μοτοσυκλετα δεν κανει για σενα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εχω οδηγησει αρκετές μοτοσυκλετες.
Μερικες ηταν και πααρα πολυ καλες.
Αλλα σε ολες στο τελος ειπα "ναι μεν αλλα.."
Οταν ομως καβαλησα ενα 950 adventure s περιποιημένο ειπα " ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ"
Και πραγματικά δε νομιζω οτι υπάρχει καινουρια μοτοσυκλετα on off που να εχει τοσο ακέραιο χαρακτήρα οσο καποιες παλιοτερες.

Αν κανεις test ride και αρχισεις τις γκρινιες η μοτοσυκλετα δεν κανει για σενα.
Εγώ τα λέω αλλά δε με μπιστέβουνε... :(
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Εχω οδηγησει αρκετές μοτοσυκλετες.
Μερικες ηταν και πααρα πολυ καλες.
Αλλα σε ολες στο τελος ειπα "ναι μεν αλλα.."
Οταν ομως καβαλησα ενα 950 adventure s περιποιημένο ειπα " ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ"
Και πραγματικά δε νομιζω οτι υπάρχει καινουρια μοτοσυκλετα on off που να εχει τοσο ακέραιο χαρακτήρα οσο καποιες παλιοτερες.

Αν κανεις test ride και αρχισεις τις γκρινιες η μοτοσυκλετα δεν κανει για σενα.
Πριντ σκρεεν και αφησοκολλησει εξω απο το αφρικα κλαμπ χαχαχα..... Θα σας δειξω εγω θα δειτε τι θα παθετεεε.... .... Αστιευω γιατι μονο η κτμ εβγαλε ντακαρισιο μηχανακι οπως πρεπει... Να ταν και λιγο πιο ιαπωνικο θα ειχαμε ολοι απο ενα δαυτο...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μια βόλτα μοναχική και κοντινή για τους προφανείς λόγους, με το έρωτα
Μετα από service εμπρός ανάρτησης και 1 εκατοστό περισσότερο λάδι στα μπροστινά, και μπάνιο στο wd.

Μπράβο Βασίλη billrace, είχες δίκιο!

Με καθρέπτες, λάστιχα στους μασπιεδες, και σεταρισμα στάνταρ
Νόμιζα ότι οδηγούσα transalp, africa
κ. τ. λ. (all around moto δηλαδή)


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Μια βόλτα μοναχική και κοντινή για τους προφανείς λόγους, με το έρωτα
Μετα από service εμπρός ανάρτησης και 1 εκατοστό περισσότερο λάδι στα μπροστινά.

Μπράβο Βασίλη billrace, είχες δίκιο!

Με καθρέπτες, λάστιχα στους μασπιεδες, και σεταρισμα στάνταρ
Νόμιζα ότι οδηγούσα transalp, africa
κ. τ. λ. (all around moto δηλαδή)


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα το χαρείς αλλιώς τώρα Θάνο :happy:
Και κάνει κάτι μέρες ρε πστμ!!!!!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Μια βόλτα μοναχική και κοντινή για τους προφανείς λόγους, με το έρωτα
Μετα από service εμπρός ανάρτησης και 1 εκατοστό περισσότερο λάδι στα μπροστινά.

Μπράβο Βασίλη billrace, είχες δίκιο!

Με καθρέπτες, λάστιχα στους μασπιεδες, και σεταρισμα στάνταρ
Νόμιζα ότι οδηγούσα transalp, africa
κ. τ. λ. (all around moto δηλαδή)


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ένα εκατοστό παραπάνω λάδι σε τι βοηθάει?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Κάνει την μπροστινή ανάρτηση λιιιγο
πιο σκληρή (λιγότερο βύθισμα)

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κάνει την μπροστινή ανάρτηση λιιιγο
πιο σκληρή (λιγότερο βύθισμα)

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θανάση τι λάδι έβαλες;
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Wp sae 5 αλλά manual!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Κάνει την μπροστινή ανάρτηση λιιιγο
πιο σκληρή (λιγότερο βύθισμα)

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό ήξερα και εγώ απλά όταν είπες τρανσαλπ και Άφρικα με μπερδεψες...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ήμουν με Φανή ακριβώς από πάνω σου, στην διαδρομή endouro
Αγ. Νικόλαο!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ήμουν με Φανή ακριβώς από πάνω σου, στην διαδρομή endouro
Αγ. Νικόλαο!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτά είναι :woot::woot:
Τι ωραία ημέρα σήμερα!!! Δεν έχω δει τη λίμνη έτσι..... άπνοια
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
..το περας της βάρδιας εχει χρωμα ενίοτε...
Καλημερες


Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom