Ανάμεσα στο καινούργιο
και στο Μακελλεμένο
υπάρχουν πολλές αποχρώσεις του γκρί
το θέμα είναι ποιά θα επιλέξεις
οποια κ να'ναι αυτή
θα σε γεμίσει εμπειρίες χρήσιμες
για την επόμενη επιλογή σου
Οι μοτό είναι για χρήση χομπυ
και είναι πολλές για να καθυστερούμε με την ίδια σε μακροχρόνιες σχέσεις
πρέπει να προλάβουμε να καβαλήκουμε όσες περισσότερες μας κάνουν κλίκ
Δες το αλλιως ψηλε, μολις ξεμπερδεψεις και το φτιαξεις απο το μακελεμα του προηγουμενου, θα εχεις ενα γαματο μηχανακι, αξιοπιστο και κουρδισμενο σωστα.
Καλα δεν νομιζω πως αυτο που πηρες συγκρινεται με ενα μεσο g 650 x...τοτε που το ζυγιζα και χαζευα αυτο που πηρες ηταν πολυ ωραια στημενο αλλα φαινοταν οτι εχει κανει πολυ σκληρο χωμα και ζορικα πραγματα.σε μαμα κατασταση και σωστα δουλεμενο δεν εχει ιδιαιτερα θεματα.κατι που δεν ισχυει τοσο για το 640.
Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για να εξηγηθώ γιατί πάει μακριά η συζήτηση και εγώ ευθύνομαι, με τα νεύρα της στιγμής.
Το ότι υπάρχει όριο στο πόσο αξίζει να ασχοληθείς όπως λέει ο
el-Gatto είναι γεγονός. Και είναι υπό διευρεύνηση. Οι Αμερικανοί λένε μην πετάς καλά λεφτά εκεί που πήγαν τα κακά λεφτά.
Από εκεί και πέρα: Η δική μου φιλοσοφία στο θέμα μηχανάκι είναι λίγο περίεργη. Το να πάρω ένα μηχανάκι το οποίο είναι "λουλούδι" και να το κάνω σώβρακο λόγω ασχετοσύνης αρχικά, από πεσίματα κλπ δεν μου αρέσει. Δεν το έκανα με τον Πήγασο, τον οποίο αγόρασα "τζάμπα" και στοίχισε λίγα ακόμα σε ρουλεμάν (ΟΚ και πολλές εργατοώρες αλλά αυτό δεν με πείραξε πολύ, εξεπλάγην με το πόσο απαράδεκτοι ιδιοκτήτες υπάρχουν για αρκετούς λόγους αλλά έμαθα πράγματα κιόλας) και που τον πήρα με την λογική ότι ΟΛΟ το μηχανάκι στοιχίζει λιγότερο από ένα "καλό" πέσιμο με ένα μεγάλο ον-οφ άρα να τον κάνω κομματάκια δεν πειράζει, δεν μου πήγε ρε παιδί μου, δεν το'χω, ήταν/είναι σε καλή κατάσταση για τα χρόνια του, τα χιλιόμετρά του και το ότι ήταν καθημερινό για τον προηγούμενο.
Οπότε το ότι ήταν/είναι ταλαιπωρημένο και δουλεμένο στο χώμα το εν λόγω μηχανάκι δεν με πειράζει καθόλου γιατί καλώς εχόντων των πραγμάτων ακριβώς το ίδιο θα κάνω και εγώ και για αυτό φτιάχτηκε. Συζητούσαμε με τον Σπύρο και μου είπε ότι θέλει να βάψει το δικό του, εμένα η πατίνα αυτή μου αρέσει. Πως βλέπεις κάτι 50άρες με τις ρυτίδες τους και βλέπεις μετά τις μποτοξιασμένες ΛΟΛ με το πρόσωπο "μάσκα", κάτι τέτοιο.
Το ότι κάποιος μαλάκας έβαλε άσχημα χέρι σε καλώδια και χωρίς λόγο κιόλας, είναι ένα άλλο θέμα.
Και το ότι όλο το μηχανάκι έχει... 10-12 μέτρα καλώδιο σύνολο, σημαίνει πως ακόμα και αν αναγκαστώ να ξαναφτιάξω κάποιες γραμμές περιφερειακές από την αρχή δεν θα είναι τραγικό, είναι όμως ενοχλητικό. Εκεί μπαίνει το κομμάτι που είπε ο ελγάτος, για το κοστολόγιο.
Προφανώς και το Xchallenge δεν έχει γενικότερα θέματα, εξαιρώντας τα κλασικά των ρόταξ που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Ευελπιστώ στο ότι θα βρεθεί λύση και αν δεν, η χειρότερη και φτηνότερη των περιπτώσεων είναι να καταπιέσω το OCD μου ότι το μηχανάκι ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύει σωστά όλο, να αγνοήσω το εμπρός φρένο, να βρω μιά θέση που πατάει σωστά τα καλώδια και να το δουλεύω όπως δούλευε ως τώρα. Εντάξει κάποια ημέρα που θα έχω διάθεση, θα περάσω να πω δυό πράγματα με τον Έλβις σε ήρεμο τόνο γιατί ούτε εκεί αξίζει να χαλάσω την ζαχαρένια μου.
Πάω να ψήσω το ψάρι μου και από τις δύο πλευρές, θα μου καούν και οι μελιτζάνες με την φλυαρία...