Συμβαίνει τώρα!

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Για να μην ανοίγω νεο θεμα..
Αν υπάρχει κάποιος που να έχει ένα φίλο,γνωστό, μπατζανακη, ξάδερφο η ξερω γω τι στη διεύθυνση συγκοινωνιών εκει στην Αθήνα,και έχει την καλή διάθεση και μπορεί, ας μου στείλει ένα πμ να του πω τι και πώς μπας και ξεμπερδέψουμε κάποτε.....
Περισσότερα δε θα ήθελα να γράψω
Ευχαριστώ πολύ.
δεν θα στο πάρουν στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας τον δεινόσαυρό σου... τα είπαμε!!

έλα ξανά Βόλο και πέρνα από εδώ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συγνώμη αλλά τσαγιέρα ήταν το gsxf!!!
Ναι μωρέ έχεις δίκιο...
Με τόσες που κυκλοφόρησαν μπερδεύτηκα...:laugh:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ γιατί έχουν βάλει κιγκλιδώματα στα παράθυρα? Φοβούνται μην τους κλέψει ο σπάιντερμαν?
έχουν όλοι κόρες πριγκήπισσες και φοβούνται τους λόκαλς που θέλουν να τις κλέψουν από το κάστρο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
έχουν όλοι κόρες πριγκήπισσες και φοβούνται τους λόκαλς που θέλουν να τις κλέψουν από το κάστρο.
Καρχιες, ωταν το λαικω παιδί θέλει να γκρεμιση τα κάστρα σας για να αποδείξη τον έροτά του, εσείς βάζετε καγκέλια στα παλκόνια να πούμε γιατί τετχιες ηστε...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ενώ ώταν ο πενφεδάκιας με το τσιές πατάει τη γκορνα να κατεβητε, μόνο μπατζι τζάμπι που δεν κάνετε
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και όλα αφτα για ένα καφέ στα σταρπακσ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομιζω ενα κρεβατι χωραει διπλα!!
:zzz:
Χα, χα, χα. Είναι πολλά χρόνια που είχα να αισθανθώ έτσι για σίδερα. Αυτή μετά από κάθε βόλτα με κάνει να θέλω να ξανακαβαλήσω!
Τις τελευταίες δυο νυχτερινές κατέληξα με μια φαρυγγίτιδα τη φορά -με διαφορά 10 ημερών μεταξύ τους- γιατί έχω τεμπελιάσει να καθαρίσω λίγο τη ζελατίνα στο κράνος που αφήνω στο γκαράζ και τα μάτια μου δεν είναι πια όπως παλιά. Οπότε ανοιχτή ζελατινά και... STF ==> καπούτ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Το μονο πραγμα που με ξενερωσε στο xr ηταν το γκαζι του, βασικα οχι τοσο το γκαζι, οσο το μοτερ, δειχνει πολυ αδυναμο αν ξεκαβαλησεις απο το KTM και ανεβεις στο xr
Το KTM σου τεντωνει τα χερια και γουσταρεις, το xr απλα επιταχυνει
Ας μας πει και ο Γιωργος την αποψη του
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην τα λέτε έτσι, θα πάθουμε καμία κήλη από το γέλιο και τα νοσοκομεία δεν δέχονται ασθενείς πια.

Το 1290 έχει υπέροχο κινητήρα αλλά, ε, λολ..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το μονο πραγμα που με ξενερωσε στο xr ηταν το γκαζι του, βασικα οχι τοσο το γκαζι, οσο το μοτερ, δειχνει πολυ αδυναμο αν ξεκαβαλησεις απο το KTM και ανεβεις στο xr
Το KTM σου τεντωνει τα χερια και γουσταρεις, το xr απλα επιταχυνει
Ας μας πει και ο Γιωργος την αποψη του
Μιλάς για αίσθηση και αυτό είναι κάτι υποκειμενικό και θα συμφωνήσω μαζί σου.
Όλα τα ΚΤΜ έχουν το χαρακτηριστικό που αναφέρεις.

Όσο για τον Γιώργο... Σίγουρα το κτμ του ταιριάζει περισσότερο λόγω σωματοδομης
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Περί γκαζιού, όντως το ΚΤΜ έχει αρκουδόγκαζο. Τόσο που καταντούσε και λίγο ενοχλητικό για τα δικά μου γούστα. Δεν ήθελε με τιποτα να πάει ήρεμα, βέβαια ήταν στο σπορ πρόγραμμα και δεν επιχείρησα να το αλλάξω (το μενού της ΚΤΜ θέλει σοβαρή εξοικείωση, κάμια σχέση με την ευκολία χρήσης στο BMW που όμως είναι λιγότερο παραμετροποιήσιμο). Ίσως στο στρητ πρόγραμμα να μου άρεσε περισσότερο για την διαδρομή που κινηθήκαμε, το 1290SD που είχα οδηγήσει παλιότερα ήταν σαφώς πιο ήρεμο στο στρητ πρόγραμμα.
Γενικότερα περί γκαζιού, σε πραγματικές συνθήκες (ρολαριστές ρεπρίζ δηλαδή), πιστεύω πως το ΚΤΜ θα πετάγεται σχεδόν πάντα μπροστά, νομίζω όμως πως μετά τα 180-200 τα άλογα και το γενικότερο στήσιμο στο XR (αεροδυναμική, κλιμάκωση κιβωτίου) θα κάνουν την διαφορά υπέρ του BMW.

Κατά τα άλλα, πολύ ωραίο μηχανάκι, μαζεύει χλμ για πλάκα, φαίνεται όμως ότι είναι ΟΝοφ, στα πολλά χλμ ενώ είναι σταθερό, μου έδινε την αίσθηση ότι κάθομαι σε κριάρι. Πάλι πιστεύω πως το πρόγραμμα στις αναρτήσεις (όλα κούτσουρο) δεν βοηθήσε, προσπάθησα να το αλλάξω αλλά είπαμε πιο πάνω...
Στο στροφιλίκι, πολύ καλό και σταθερό, σίγουρα όχι τόσο καλό όσο το XR όμως. Θέλει περισσότερη δύναμη για να πλαγιάσει, μετά είναι σταθερότατο ενώ το γκάζι έχει πλάκα, πολύ πλάκα...
Θα το αγόραζα? Πιθανότατα, όχι όμως τώρα.
Νομίζω πως είναι πολύ παραμετροποιήσιμο (περισσότερο από το XR), στο σπορ του είναι περισσότερο σπορ από ότι το περίμενα (και μάλλον αρκετό για το μεγαλύτερο μέρος της χρήσης που κάνω), πιθανότατα στα "μαλακά" του θα είναι και πιο άνετο από το XR. Win, win δηλαδή.

Το θέμα είναι ότι μου αρέσει ακόμα το BMW, δεν έχω ξενερώσει από κάτι ώστε να ωθηθώ σε αλλαγή.
 
Top Bottom