Τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
Περί γκαζιού, όντως το ΚΤΜ έχει αρκουδόγκαζο. Τόσο που καταντούσε και λίγο ενοχλητικό για τα δικά μου γούστα. Δεν ήθελε με τιποτα να πάει ήρεμα, βέβαια ήταν στο σπορ πρόγραμμα και δεν επιχείρησα να το αλλάξω (το μενού της ΚΤΜ θέλει σοβαρή εξοικείωση, κάμια σχέση με την ευκολία χρήσης στο BMW που όμως είναι λιγότερο παραμετροποιήσιμο). Ίσως στο στρητ πρόγραμμα να μου άρεσε περισσότερο για την διαδρομή που κινηθήκαμε, το 1290SD που είχα οδηγήσει παλιότερα ήταν σαφώς πιο ήρεμο στο στρητ πρόγραμμα.
Γενικότερα περί γκαζιού, σε πραγματικές συνθήκες (ρολαριστές ρεπρίζ δηλαδή), πιστεύω πως το ΚΤΜ θα πετάγεται σχεδόν πάντα μπροστά, νομίζω όμως πως μετά τα 180-200 τα άλογα και το γενικότερο στήσιμο στο XR (αεροδυναμική, κλιμάκωση κιβωτίου) θα κάνουν την διαφορά υπέρ του BMW.
Κατά τα άλλα, πολύ ωραίο μηχανάκι, μαζεύει χλμ για πλάκα, φαίνεται όμως ότι είναι ΟΝοφ, στα πολλά χλμ ενώ είναι σταθερό, μου έδινε την αίσθηση ότι κάθομαι σε κριάρι. Πάλι πιστεύω πως το πρόγραμμα στις αναρτήσεις (όλα κούτσουρο) δεν βοηθήσε, προσπάθησα να το αλλάξω αλλά είπαμε πιο πάνω...
Στο στροφιλίκι, πολύ καλό και σταθερό, σίγουρα όχι τόσο καλό όσο το XR όμως. Θέλει περισσότερη δύναμη για να πλαγιάσει, μετά είναι σταθερότατο ενώ το γκάζι έχει πλάκα, πολύ πλάκα...
Θα το αγόραζα? Πιθανότατα, όχι όμως τώρα.
Νομίζω πως είναι πολύ παραμετροποιήσιμο (περισσότερο από το XR), στο σπορ του είναι περισσότερο σπορ από ότι το περίμενα (και μάλλον αρκετό για το μεγαλύτερο μέρος της χρήσης που κάνω), πιθανότατα στα "μαλακά" του θα είναι και πιο άνετο από το XR. Win, win δηλαδή.
Το θέμα είναι ότι μου αρέσει ακόμα το BMW, δεν έχω ξενερώσει από κάτι ώστε να ωθηθώ σε αλλαγή.