Συνεντευξη:Pierre Terblanche (σχεδιαστής Ducati)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το νέο μου είδωλο.. Μια μορφή του μοτοσυκλετισμου, δημιουργός θρυλικών μοτοσυκλετών και ο μόνος τα τελευταία χρόνια που είπε τα πραγματα με το όνομα τους. Πραγμστα τα οποία εγώ τουλάχιστον τα υιοθετώ από χρόνια, τα αισθάνομαι, τα σκέφτομαι και δεν βλέπω κανέναν σχεδόν να ασχολείται! Βλέπω να βγαίνουν μοτοσυκλέτες αχρωμες, αοσμες, χωρίς καμία καινοτομία, χωρίς προσωπικότητα, βαριές, με τρελούς κυβισμούς, τρελή ιπποδύναμη, ογκώδεις.. Μπούρδες!!


Μία περίληψη σε αυτά που λέει. Η μοτοσυκλετα από χρόνια είναι μόνο marketing. Κάθε εταιρεία έχει κάποιες σταθερές και ένα πελατολόγιο που βασίζεται σε ασφαλείς λύσεις. Η BMW έχει τον boxer, η Ducati τον V2 κλπ κλπ.

Ο σχεδιαστές απλά αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια και τελικά κάνουν όχι καλές μοτοσυκλέτες βαριές, ογκώδεις, με λάθος κινητήρες.

Ουσιαστικά οι V2 όπως και ο boxer αλλά και κάθε κινητήρας που δεν ειναι σε σειρά σε μοτοσυκλέτα σκεφτόμουν μηχανολογικά και χωροταξικά πως είναι μια ανοησία!! Και ο τύπος το επιβεβαιώνει πανηγυρικά! Οι boxer λέει φτιάχτηκαν για να αεριζονται οι κύλινδρο! Τώρα που είναι πλέον υγροψυκτοι wtf! Έχεις μια διάταξη προβληματική κατά βάση που την κρατάς λόγω marketing και ΜΌΝΟ. Αντίστοιχα οι V2 φτιάχτηκαν από συγκυρία απλά είχαν ένα μονοκυλινδρο και για ευκολία κάρφωσα έναν κύλινδρο τότε παλιά. Έγιναν γνωστοί έτσι δεν αλλάζουμε.

Στην πράξη ένας κατασκευαστής θα μπορούσε να φτιάξει μια τέλεια μοτοσυκλέτα 150-160 κιλά 90-100 άλογα σε διάταξη I2 ξέρω γω αλλά δεν το κάνουν καθώς απλά αναπαράγουν αυτά που έχει μάθει ο κόσμος και νόμιζε οτι χρειάζεται!

Χείμαρρος ο τύπος για μένα 100% σωστός σε όλα!

ΣΕ ευχαριστώ που με επιβεβαιώσες που δεν αγόρασα ποτέ στη ζωή μου μοτοσυκλέτα V2 η boxer από άποψη και έμεινα μόνο σε κινητήρες σε σειρά.

Κράξτε με ελεύθερα.. Χαχαχχα
 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Το νέο μου είδωλο.. Μια μορφή του μοτοσυκλετισμου, δημιουργός θρυλικών μοτοσυκλετών και ο μόνος τα τελευταία χρόνια που είπε τα πραγματα με το όνομα τους. Πραγμστα τα οποία εγώ τουλάχιστον τα υιοθετώ από χρόνια, τα αισθάνομαι, τα σκέφτομαι και δεν βλέπω κανέναν σχεδόν να ασχολείται! Βλέπω να βγαίνουν μοτοσυκλέτες αχρωμες, αοσμες, χωρίς καμία καινοτομία, χωρίς προσωπικότητα, βαριές, με τρελούς κυβισμούς, τρελή ιπποδύναμη, ογκώδεις.. Μπούρδες!!


Η ουσία.. Η μοτοσυκλετα από χρόνια είναι μόνο marketing. Κάθε εταιρεία έχει κάποιες σταθερές και ένα πελατολόγιο που βασίζεται σε ασφαλείς λύσεις. Η BMW έχει τον boxer, η Ducati τον V2 κλπ κλπ.

Ο σχεδιαστές απλά αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια και τελικά κάνουν όχι καλές μοτοσυκλέτες βαριές, ογκώδεις, με λάθος κινητήρες.

Ουσιαστικά οι V2 όπως και ο boxer αλλά και κάθε κινητήρας που δεν ειναι σε σειρά σε μοτοσυκλέτα σκεφτόμουν μηχανολογικά και χωροταξικά πως είναι μια ανοησία!! Και ο τύπος το επιβεβαιώνει πανηγυρικά! Οι boxer λέει φτιάχτηκαν για να αεριζονται οι κύλινδρο! Τώρα που είναι πλέον υγροψυκτοι wtf! Έχεις μια διάταξη προβληματική κατά βάση που την κρατάς λόγω marketing και ΜΌΝΟ. Αντίστοιχα οι V2 φτιάχτηκαν από συγκυρία απλά είχαν ένα μονοκυλινδρο και για ευκολία κάρφωσα έναν κύλινδρο τότε παλιά. Έγιναν γνωστοί έτσι δεν αλλάζουμε.

Στην πράξη ένας κατασκευαστής θα μπορούσε να φτιάξει μια τέλεια μοτοσυκλέτα 150-160 κιλά 90-100 άλογα σε διάταξη I2 ξέρω γω αλλά δεν το κάνουν καθώς απλά αναπαράγουν αυτά που έχει μάθει ο κόσμος και νόμιζε οτι χρειάζεται!

Χείμαρρος ο τύπος για μένα 100% σωστός σε όλα!

ΣΕ ευχαριστώ που με επιβεβαιώσες που δεν αγόρασα ποτέ στη ζωή μου μοτοσυκλέτα V2 η boxer από άποψη και έμεινα μόνο σε κινητήρες σε σειρά.
Είδαμε κ την Απριλια που τόλμησε..κ τα μαζεύει πίσω με το 660.

Πέραν αυτού όμως δεν διαφωνώ απλά θυμιζω ότι έχουν ήδη χτίσει κ μια αξιοπιστία σε αυτούς τους κινητήρες οι εταιρίες κ δεν εχουν λόγο να κάνουν πειράματα..
Δλδ ένα Τίμιο ξύλο ή ένα Αφρικα ενα VTR δεν λες ότι έχουν κακό μοτέρ..
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για τους κοκκινους νεροσωληνες γραφει κατι?
katana με boxer θελω. :ha
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το νέο μου είδωλο.. Μια μορφή του μοτοσυκλετισμου, δημιουργός θρυλικών μοτοσυκλετών και ο μόνος τα τελευταία χρόνια που είπε τα πραγματα με το όνομα τους. Πραγμστα τα οποία εγώ τουλάχιστον τα υιοθετώ από χρόνια, τα αισθάνομαι, τα σκέφτομαι και δεν βλέπω κανέναν σχεδόν να ασχολείται! Βλέπω να βγαίνουν μοτοσυκλέτες αχρωμες, αοσμες, χωρίς καμία καινοτομία, χωρίς προσωπικότητα, βαριές, με τρελούς κυβισμούς, τρελή ιπποδύναμη, ογκώδεις.. Μπούρδες!!


Μία περίληψη σε αυτά που λέει. Η μοτοσυκλετα από χρόνια είναι μόνο marketing. Κάθε εταιρεία έχει κάποιες σταθερές και ένα πελατολόγιο που βασίζεται σε ασφαλείς λύσεις. Η BMW έχει τον boxer, η Ducati τον V2 κλπ κλπ.

Ο σχεδιαστές απλά αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια και τελικά κάνουν όχι καλές μοτοσυκλέτες βαριές, ογκώδεις, με λάθος κινητήρες.

Ουσιαστικά οι V2 όπως και ο boxer αλλά και κάθε κινητήρας που δεν ειναι σε σειρά σε μοτοσυκλέτα σκεφτόμουν μηχανολογικά και χωροταξικά πως είναι μια ανοησία!! Και ο τύπος το επιβεβαιώνει πανηγυρικά! Οι boxer λέει φτιάχτηκαν για να αεριζονται οι κύλινδρο! Τώρα που είναι πλέον υγροψυκτοι wtf! Έχεις μια διάταξη προβληματική κατά βάση που την κρατάς λόγω marketing και ΜΌΝΟ. Αντίστοιχα οι V2 φτιάχτηκαν από συγκυρία απλά είχαν ένα μονοκυλινδρο και για ευκολία κάρφωσα έναν κύλινδρο τότε παλιά. Έγιναν γνωστοί έτσι δεν αλλάζουμε.

Στην πράξη ένας κατασκευαστής θα μπορούσε να φτιάξει μια τέλεια μοτοσυκλέτα 150-160 κιλά 90-100 άλογα σε διάταξη I2 ξέρω γω αλλά δεν το κάνουν καθώς απλά αναπαράγουν αυτά που έχει μάθει ο κόσμος και νόμιζε οτι χρειάζεται!

Χείμαρρος ο τύπος για μένα 100% σωστός σε όλα!

ΣΕ ευχαριστώ που με επιβεβαιώσες που δεν αγόρασα ποτέ στη ζωή μου μοτοσυκλέτα V2 η boxer από άποψη και έμεινα μόνο σε κινητήρες σε σειρά.

Κράξτε με ελεύθερα.. Χαχαχχα
Νομίζω πως δεν είναι πια στη ducati.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Θαβει τον V2 αλλά ο V4 δεν εχει χωροταξικα προβληματα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι "αν δεν είναι σε σειρά"....

Καλά τα λέει (ή τουλάχιστον καλά ακούγονται σε όσους συμφωνούν μαζί του). Δεν είναι ο πρώτος ή ο μόνος που έχει μιλήσει για ατολμία και δεν αφορά μόνο τις μοτοσικλέτες αυτό. 928, το πιο τρανταχτό παράδειγμα στον χώρο του αυτοκινήτου.

Το κοινό των οχημάτων είναι πιο συντηρητικό και από φανατικό τιμητή της επταετίας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θαβει τον V2 αλλά ο V4 δεν εχει χωροταξικα προβληματα?
Γιατι ...εχει χωροταξικο προβλημα ο boxer?
Δεν αναφερεται και στα πλεονεκτηματα αυτωβ των κινητηρων βεβαια, γιατι μιλαει σαν σχεδιαστης

Τεσπα...τι να μας πει ο κωστετσος?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατι ...εχει χωροταξικο προβλημα ο boxer?
Δεν αναφερεται και στα πλεονεκτηματα αυτωβ των κινητηρων βεβαια, γιατι μιλαει σαν σχεδιαστης

Τεσπα...τι να μας πει ο κωστετσος?
Ο boxer μάλλον δεν έχει χωροταξικό θέμα αλλά θέμα βάρους έχει σίγουρα. Θα μπορούσε άνετα να φτιάξει η BMW ένα 3κυλινδρο σε σειρά αν ήθελα π. Χ. Για πλάκα με καλύτερη απόδοση από τον boxer και 10-15 κιλά κάτω αλλά δεν μπορεί να ξεφύγει από την παράδοση της. Όπως και οι περισσότερες εταιρείες.

Και εντάξει ο boxer έχει αντικειμενικά και πλεονεκτήματα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο boxer μάλλον δεν έχει χωροταξικό θέμα αλλά θέμα βάρους έχει σίγουρα. Θα μπορούσε άνετα να φτιάξει η BMW ένα 3κυλινδρο σε σειρά αν ήθελα π. Χ. Για πλάκα με καλύτερη απόδοση από τον boxer και 10-15 κιλά κάτω αλλά δεν μπορεί να ξεφύγει από την παράδοση της. Όπως και οι περισσότερες εταιρείες.

Και εντάξει ο boxer έχει αντικειμενικά και πλεονεκτήματα
Ναι...και να παει μετα το κεντρο βαρους στον θεο και να μην μπορει να τη στριψεο ουτε ο ροσσι
Δεν ειναι ωραια τωρα που την στριβει και ο πιο κουλος...βλεπε πουλι
 
Top Bottom