Συνεργείο για f800gs

tsambion

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
BMW F 800 GS 2009
Αν ειμαι σε αλλο τοπικ παρακαλω διαφωτιστε με.

Εχετε κατα νου καποιο Συνεργειο για τα καθιερωμένα σερβις αλλα και για πιο χοντρα σε δυτικη αττικη?

Της προκοπης εννοειτε!

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το πράγμα που είναι όλοι σκληροί καριοληδες βόλτα νορντκαπ για εσπρέσσο αλλά αν τους πεις κάνε 10 χλμ από το σπίτι σου για καλό συνεργείο είναι πολλά, φαίνεται περίεργο μόνο σε εμένα;
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Αυτό το πράγμα που είναι όλοι σκληροί καριοληδες βόλτα νορντκαπ για εσπρέσσο αλλά αν τους πεις κάνε 10 χλμ από το σπίτι σου για καλό συνεργείο είναι πολλά, φαίνεται περίεργο μόνο σε εμένα;
Εγώ πάω 18 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μόνο για δουλειά...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτό το πράγμα που είναι όλοι σκληροί καριοληδες βόλτα νορντκαπ για εσπρέσσο αλλά αν τους πεις κάνε 10 χλμ από το σπίτι σου για καλό συνεργείο είναι πολλά, φαίνεται περίεργο μόνο σε εμένα;
To συνεργειο ειναι αγγαρεία, δεν ειναι βολτα :sneaky:!!!!! :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
To συνεργειο ειναι αγγαρεία, δεν ειναι βολτα :sneaky:!!!!! :p
Σωστό και η φάση άμα δουλεύεις ειδικά το αφήνω φεύγω και ξαναπάω να το πάρω η κάθομαι εκεί 4 ώρες νταξει απλά άμα περάσεις τα 30 ειδικά φαίνεται σαν να κάνεις υπερωρία σε ορυχειο!

Ακόμα θυμάμαι να αφήνω το bandit που είχα σε εξουσιοδοτημένο πάνω από Αλεξάνδρας και να περπατάω 1χλμ να πάω μέτρο να παίρνω μέτρο μετά να ρχονται να με παίρνουν και ανάποδα μετά. Κασκαντέρ ειμαστε?!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σέρβις στα 160χλμ τα ιταλικά, στα 37 το γιαπωνέζικο...55 τα γερμανικά...αυτά δεν τα κάνει ούτε ο κύριος amyroukai...προτείνω όταν το συνεργείο είναι μακριά να παίρνετε ένα τηλ τον κύριο anyroukai να το πηγαίνει αυτός...που είναι ετοιμος για νορκαπ...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Θυμάμαι τι έκανα για τα service με το πρώτο μηχανάκι και απορώ με τον εαυτό μου!

26 χιλ σπίτι συνεργείο, άφηνα το μηχανάκι στο άνοιγμα το πρωί, περπάταγα 1.5 χιλ για να μπω μετρό να κάνω 35' μέχρι Πλακεντίας για να πάρω προαστιακό και να πάω δαχτυλίδι Κηφισίας για δουλεία στις 10 αργοπορημένος 1 ώρα.

Όταν ήταν έτοιμο έπρεπε να με πάει καποιος στη Καντζα για πάρω μετρό. Μετά πάλι περπάτημα 1.5 για να είμαι στο συνεργείο στο άνοιγμα και να ανέβω όλο το κέντρο μέχρι δαχτυλίδι Κηφισίας για δουλεία.

Τώρα πλέον αν δεν μπορώ να το πάω να κάτσω εκεί και να το πάρω σε μερικές ώρες παίρνω τηλ οδική για βλάβη και έρχονται να το πάρουν από το σπίτι. :ll:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εγώ περπατάω 2 μέτρα μέχρι το γκαράζ και το φτιάχνω μόνος μου... (να αφήσω άλλον να της βάλει χέρι ; αρ γιου σιριους ?)
Γενικά είναι εύκολο μηχανάκι,αλλά δεν βαριέσαι ;
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Γενικά είναι εύκολο μηχανάκι,αλλά δεν βαριέσαι ;

Όχι μόνο δεν βαριέμαι μου αρέσει κιόλας... συν το ότι ξέρω ακριβώς τι έχω κάνει με το μηχανάκι και είμαι σίγουρος για το παραμικρό.

Παλιότερα έχω δει εξουσιοδοτημένους και μή να κάνουν βλακείες ασυγχώρητες ! αλλά και καλός να είναι ο μάστορας δεν θα κάτσει να καθαρίσει π.χ. μία μία τις βίδες με οδοντόβουρτσα και να τις λιπάνει πριν τις ξαναδέσει όπως κάνω εγώ … (ναι ξέρω έχω...psychoπρόβλημα !)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όχι μόνο δεν βαριέμαι μου αρέσει κιόλας... συν το ότι ξέρω ακριβώς τι έχω κάνει με το μηχανάκι και είμαι σίγουρος για το παραμικρό.

Παλιότερα έχω δει εξουσιοδοτημένους και μή να κάνουν βλακείες ασυγχώρητες ! αλλά και καλός να είναι ο μάστορας δεν θα κάτσει να καθαρίσει π.χ. μία μία τις βίδες με οδοντόβουρτσα και να τις λιπάνει πριν τις ξαναδέσει όπως κάνω εγώ … (ναι ξέρω έχω...psychoπρόβλημα !)
Μια χαρά τα λες και έχω εφαρμόσει σχεδόν το ίδιο αλλά πέρα από την διάθεση,τα εργαλεία,τον χώρο,την ικανότητα και τον χρόνο,πέραν των βασικών εργασιών οι πιο πολύπλοκες εργασίες όπως η ρύθμιση βαλβίδων σε μια μοτοσυκλέτα με καπελοτα η μία ενδεχόμενη επισκευή στο μοτέρ η μία ηλεκτρονική με φύσεως βλάβη που θα θέλει διάγνωση και εξειδικευμένα εργαλεία όλα αυτά κάνουν την ύπαρξη ενός καλού συνεργείου απαραίτητη τουλάχιστον για τις πιο χοντρές εργασίες. Εκτός αν κάποιος θέλει να ρισκάρει ξέρω γω η να δοκιμάσει και ρυθμίσει βαλβίδες με καπελοτα χωρίς να έχει εμπειρία να κανει κάποιο λάθος και να το πληρώσει με έναοτερ η μια κεφαλή. Δεν είναι τόσο απλό το πράγμα
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Μια χαρά τα λες και έχω εφαρμόσει σχεδόν το ίδιο αλλά πέρα από την διάθεση,τα εργαλεία,τον χώρο,την ικανότητα και τον χρόνο,πέραν των βασικών εργασιών οι πιο πολύπλοκες εργασίες όπως η ρύθμιση βαλβίδων σε μια μοτοσυκλέτα με καπελοτα η μία ενδεχόμενη επισκευή στο μοτέρ η μία ηλεκτρονική με φύσεως βλάβη που θα θέλει διάγνωση και εξειδικευμένα εργαλεία όλα αυτά κάνουν την ύπαρξη ενός καλού συνεργείου απαραίτητη τουλάχιστον για τις πιο χοντρές εργασίες. Εκτός αν κάποιος θέλει να ρισκάρει ξέρω γω η να δοκιμάσει και ρυθμίσει βαλβίδες με καπελοτα χωρίς να έχει εμπειρία να κανει κάποιο λάθος και να το πληρώσει με έναοτερ η μια κεφαλή. Δεν είναι τόσο απλό το πράγμα
Ναι είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχει κάποιος μια εμπειρία π.Χ. ξεκινώντας από παπί και προχωρώντας σε πιο πολύπλοκα μηχανάκια.
Αυτό που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο όμως είναι το κέφι και μεράκι να μάθεις και να δοκιμάζεις. Αν δεν σε συναρπάζει το όλο πράμα ας το καλύτερα !
Και ναι με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά δυστυχώς ένας ιδιώτης χομπίστας θα τα βρει σκούρα.

Μια και ανέφερες τις βαλβίδες : είδα μάστορα να τις ελέγχει σε μισό λεπτό , εγώ θα κάτσω μισή ώρα μέχρι να βάλω όλα τα φίλλερ για να βρω πόσο ακριβώς είναι το διάκενο και να το συγκρίνω με τις προηγούμενες μετρήσεις ώστε να ξέρω αν μειώνεται ή αυξάνεται !

Αυτά παθαίνεις αν διαβάζεις το zen and the art of motorcycle maintenance !! :hungover:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχει κάποιος μια εμπειρία π.Χ. ξεκινώντας από παπί και προχωρώντας σε πιο πολύπλοκα μηχανάκια.
Αυτό που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο όμως είναι το κέφι και μεράκι να μάθεις και να δοκιμάζεις. Αν δεν σε συναρπάζει το όλο πράμα ας το καλύτερα !
Και ναι με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά δυστυχώς ένας ιδιώτης χομπίστας θα τα βρει σκούρα.

Μια και ανέφερες τις βαλβίδες : είδα μάστορα να τις ελέγχει σε μισό λεπτό , εγώ θα κάτσω μισή ώρα μέχρι να βάλω όλα τα φίλλερ για να βρω πόσο ακριβώς είναι το διάκενο και να το συγκρίνω με τις προηγούμενες μετρήσεις ώστε να ξέρω αν μειώνεται ή αυξάνεται !

Αυτά παθαίνεις αν διαβάζεις το zen and the art of motorcycle maintenance !! :hungover:
Ο έλεγχος των βαλβίδων είναι το εύκολο σκέλος. Αν όμως χρειαστεί να ρυθμίσεις ειδικά σε μοτέρ με καπελοτα μπλέκει αρκετά το πράγμα. Να αναφέρω ενδεικτικά bandit 650 που το είχα. Είχε ένα περίεργο οδηγό πάνω στο καπάκι για την καδένα. Ήθελε ιδιαίτερη προσοχή να μπει σωστά και στο κουμπωμα του καπακιου να μην πέσει να μην μετακινηθεί κλπ αλλιώς θα γινόταν ζημιά. Άντε τώρα να είσαι αγχωμενος άπειρος κλπ και να γίνει χοντρή ζημια. Δεν απουρεοω κανένα. Να ασχοληθεί αλλά θέλει εξοπλισμό χώρο εργαλεία χρόνο και υπομονή βήμα βήμα. Απ' απλές εργασίες όρος πιο πολύπλοκες. Οι περισσότεροι για ένα ετήσιο σέρβις των 150 200€ δεν θα μπουν ποτέ σε αυτή τη διαδικασία. ψάχνουν ένα καλό συνεργείο να το κάνουν. Δεν έχει και χρόνο ο κόσμος. Παιδιά υποχρεώσεις τρέξιμο δυστυχώς
 
Reactions: dan
Top Bottom