Πέρα απ'τη πλάκα, έχω μείνει τρομερά ευχαριστημένος.
-Την αλυσίδα την έχει καθαρίσει με τον καιρό, πλήρως από τις "τσιχλες" των σπρευ που έβαζα.
-Δεν "μετραω" πια χλμ για να βάλω σπρευ κτλ...
-Οι μικρές σταγόνες λαδιου που πετάει, δεν κολλάνε και καθαρίζουν με ένα πέρασμα, ακόμα και με χαρτοπετσέτα.
-Έχει πάντα λίπανση, συνεχόμενη, ανανεώσιμη, φρέσκια.
Πλέον το'χω ρυθμίσει στην μισή στροφή, αλλά με βλέπω να το περιορίζω ακόμα λίγο, καθώς έχω αρκετή λιπανση. (Ιδίως τώρα που θα έρθει το καλοκαίρι, επιβάλεται ο περιορισμός ροής). Αυτό αυτομάτως σημαίνει ακόμα καλύτερη αυτονομία του συστήματος, αλλά παράλληλα και οικονομία στην τσέπη.
-Η περιοχή της αλυσίδας, των γραναζιων καθώς και ο χώρος γύρω από αυτά, έχουν πάψει πλέον να είναι η "άσχημη" εικόνα της μηχανής, γιατί απλά είναι όλα καθαρά εκεί κατω. Δεν "σιχαίνεσαι" πλέον να κάνεις δουλίτσες εκεί.
-Το ακροφύσιο του ήταν επίσης ακομα μια έκπληξη για εμένα, και αυτό γιατί πιστευα, πολύ λογικά, ότι θα φαγωνοταν γρήγορα με την τριβή του με το γρανάζι. Όμως, η φθορά του είναι πάρα πολύ μικρή έως αμελητέα, με βάση τα χιλιόμετρα που έχω κάνει και με βάση αυτό που περίμενα.
-Σε βάθος χρόνου, το συστηματακι αυτό θα τα "επίστρεψει" τα λεφτά του στον ιδιοκτήτη, ειτε μέσω των σπρευ (10 με 12€ το σπρευ), ειτε μέσω της ευκολίας που προσφέρει στο καθάρισμα του κυρίως (σκυφτός με τις ωρες να καθαρίζεις αλυσίδα και να πας να σηκωθείς μετά.... θάνατος για την μέση. Πάνε αυτά, τα ξεχνάμε)
Με κριτήριο λοιπον την απλότητα του συστήματος, και τα φθηνα υλικα κατασκευής του, η πρώτη σκέψη για αυτό το συστηματακι είναι ότι, "είναι πολλά τα 60€". Αυτή ήταν και η δικιά μου πρώτη σκέψη, όμως προχώρησα στην αγορά του, υπολογίζοντας σε κάποια απ' τα πλεονεκτήματα που προσφέρει. Όσο περνάνε τα χλμ όμως, συνειδητοποιείς ότι έχει περισσότερα οφέλη απ'οσα που στην αρχη υπολογιζες.
Συγκαταλέγεται λοιπον, στις καλύτερες και πιο χρήσιμες αγορες που έχω κάνει για μηχανακι ή μηχανή. ΑΞΙΖΕΙ μέχρι και το τελευταίο του σεντς!!!!!