Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Το μόνο σημείο που ίσως χωρέσει είναι πίσω από το πλαϊνό καπάκι. Αλλιώς θέλω λαμάκι 15εκ για να πιάσει στο πίσω μαρσπιε αλλά πολύ εκτεθειμένη θέση.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Για βγάλε φωτό το μηχανάκι από την πίσω μεριά....

Ίσως μπαίνει από την μέσα μεριά στο πίσω πατάκι ανάμεσα από τις δυο βίδες του μαρσπιέ και ένα ενδιάμεσο κόψιμο που κάνει το πατάκι
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
KTM 690 ENDURO
οταν χρησιμοποιούμε το λάδι της tutoro για πιο υψηλές θερμοκρασίες προφανώς θα χρειάζεται για να τρέχει να το έχεις κ πιο ανοικτό σε σχέση με το απλό λάδι σωστά ; Αν ναι στις πόσες στροφές έχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα ;
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Για βγάλε φωτό το μηχανάκι από την πίσω μεριά....

Ίσως μπαίνει από την μέσα μεριά στο πίσω πατάκι ανάμεσα από τις δυο βίδες του μαρσπιέ και ένα ενδιάμεσο κόψιμο που κάνει το πατάκι
Κατάλαβα τι λες, δεν έχει χώρο ούτε σε ύψος ουτε σε πλάτος.

Η θέση στο πλευρικό καπάκι είναι αντισυμβατική αλλά αν καταφέρω να το στηρίξω σωστά είναι μια χαρά, προστασία και από μάτια και από συνθήκες.



Κάνω μιά προσθήκη γιατί λέω δεν μπορεί να μην το έχει βάλει κανείς με fazer στο μηχανάκι του... Φυσικά το έκανα αυτό αφού παιδεύτηκα με διάφορες θέσεις του σωληνακίου κλπ μέχρι να καταλήξω σε κάποια που να μην βρίσκει στα παξιμάδια του γραναζιού που εξέχουν περισσότερο από όσο νόμιζα. Το τελικό αποτέλεσμα στην τοποθέτηση θα το ανεβάσω πιο μετά, για την ώρα μου έκανε εντύπωση η εγκατάσταση που έχει στην σελίδα, για το μπουκάλι. (δεν μπορώ να ανεβάσω φωτό... γιατί; τέλος πάντων, πιο μετά, πάω να συνεχίσω την απόπειρα).

Dropbox - Yamaha FZS 1000 - Simplify your life


Επίσης δεν ξέρω (σε ότι αφορά την θέση πίσω από το καπάκι όπου χωράει και τελικά εκεί θα μπει) για το πόσο πολύ πρέπει να κοπανιέται κατακόρυφα προκειμένου να ανεβοκατεβαίνει το έμβολο στις λακκούβες και να αφήνει το λάδι να τρέξει. Το ότι πρέπει να κοπανιέται κατακόρυφα είναι βέβαιο, απλά περιμένω να δω αν η εν λόγω θέση προσφέρει ικανοποιητικό κοπάνημα. Πιθανώς να πρέπει να είναι πιο ανοιχτό το ρουμπινέτο. Κοίτα τώρα που εκτός από την εγκατάσταση, πρέπει να το πλύνω κιόλας γιατί έχει επάνω χώματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Ιταλικό θα καταντήσει...

1/3 στροφής και στάζει. Από χτες απόγευμα, ως τώρα.

Βόλτα δεν πήγαμε ακόμα.

 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Μήπως έχει κολλήσει εκείνο το μαραφετι το πυρακι με το σίδερο από πάνω ανοιχτό;;;
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Πρέπει να έχεις βάλει και ανάποδα το τελευταίο μικρό σωληνάκι.

Το μαύρο λαστιχακι με το μικρό μέρος που περισσεύει πάει μέσα. Σαν στοπ λειτουργεί.

Εκτός και αν το μαύρο λαστιχακι κοντεύει να φύγει.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Πρέπει να έχεις βάλει και ανάποδα το τελευταίο μικρό σωληνάκι.

Το μαύρο λαστιχακι με το μικρό μέρος που περισσεύει πάει μέσα. Σαν στοπ λειτουργεί.

Εκτός και αν το μαύρο λαστιχακι κοντεύει να φύγει.
Χμ, όταν το έβαλα ήταν κολλημένο στο διάφανο σωληνάκι με το σίδερο. Πως βρέθηκε εκεί κάτω; πάντως μέσα στο διάφανο σωληνάκι δεν κατάλαβα αν μπαίνει, το λευκό έβρισκε στο σύρμα. Να το λύσω και να το σπρωξω δια της βίας;
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Χμ, όταν το έβαλα ήταν κολλημένο στο διάφανο σωληνάκι με το σίδερο. Πως βρέθηκε εκεί κάτω; πάντως μέσα στο διάφανο σωληνάκι δεν κατάλαβα αν μπαίνει, το λευκό έβρισκε στο σύρμα. Να το λύσω και να το σπρωξω δια της βίας;
ναι ρε συ ...μην μασας....και αμα το ξεσκισεις , θα στο φτιαξει ο θοδωρας....:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Το σύρμα που έχει για να μπαίνει μέσα στο σωληνάκι και να το κρατάει σε κλίση που θα του δώσεις εσύ πρέπει να σταματαει λίγο πριν τελειώσει το σωληνάκι. Μετά βάζεις και το τελευταίο μικρό σωληνάκι και του δίνεις κλίση να ακουμπάει επάνω στο γρανάζι. Να σέρνεται δλδ επάνω του.

Τώρα άστο δεν πειράζει. Απλά όσο πιο κοντά φτάνει στην άκρη τόσο πιο εύκολα δίνεις κλίση για να ακουμπάει επάνω στο γρανάζι.

Εγώ παντός το έχασα το τελευταίο μικρό σωληνάκι.
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
Εγώ παντός το έχασα το τελευταίο μικρό σωληνάκι.
πάρε μια μύτη από αυτές που βάζουν στα σωληνάρια σιλικόνης, κόψτην εκεί που θες, άνοιξε μια ελάχιστη τρύπα μπροστά (με καυτή-ζεστή καρφίτσα) και με θερμοσυστελλώμενο κορδόνι τα ενώνεις και είσαι οκ!!!! τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ (όχι πως θα δούλευε, αλλά λέμε τώρα...)
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
πάρε μια μύτη από αυτές που βάζουν στα σωληνάρια σιλικόνης, κόψτην εκεί που θες, άνοιξε μια ελάχιστη τρύπα μπροστά (με καυτή-ζεστή καρφίτσα) και με θερμοσυστελλώμενο κορδόνι τα ενώνεις και είσαι οκ!!!! τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ (όχι πως θα δούλευε, αλλά λέμε τώρα...)
Πήγα και πήρα καλαμάκια από τζάμπο σε μικρό μέγεθος και η ζημιά αποκαταστηθηκε επί τόπου.

Έχω να αλλάζω για μια ζωή σωληνάκια. :laugh:
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
επειδή πήγα τώρα και δοκίμασα να το σπρώξω ανάμεσα στο τελευταίο ακροφύσιο και το διάφανο σωληνάκι, δεν έχει χώρο. Και επειδή και στο βάλσιμο ήταν "δύσκολο" νόμιζα ότι το ακροφύσιο σφραγίζει ικανοποιητικά και το μαύρο λαστιχάκι απλώς δείχνει ποιά άκρη να εισάγεις στο διάφανο σωληνάκι. Δεν φαίνεται να χάνει πάντως, από το ακροφύσιο έχει στάξει. Στην χειρότερη των περιπτώσεων, θα το πλύνω με καθαριστικό αλυσίδας να φύγει το λάδι και μερικές σταγόνες κόλλα στιγμής θα δώσουν λύση.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
πάρε μια μύτη από αυτές που βάζουν στα σωληνάρια σιλικόνης, κόψτην εκεί που θες, άνοιξε μια ελάχιστη τρύπα μπροστά (με καυτή-ζεστή καρφίτσα) και με θερμοσυστελλώμενο κορδόνι τα ενώνεις και είσαι οκ!!!! τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ (όχι πως θα δούλευε, αλλά λέμε τώρα...)
εισαι ''τρελλα'' ρε ....σε παω λεμε....:inlove:
και μια ερωτηση ...ετσι απο περιεργεια....
απο την αρχικη συσκευασια που παρελαβες τι εχει μεινει ''αυθεντικο'':rolleyes: ??????????????????
:p :fun:fun:fun:fun:fun:fun:fun:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
@sugariasgeorge έλα υπερβολές!!! :wacky::wacky::wacky:

ολόκληρος ο μηχανισμός, οι βάσεις και τα σωληνάκια.... αύριο θα πάρω να βάλω και θερμοσυστελλώμενο, γιατί το είδα στους άλλους και με άρεσε πολύ!!!!

αύριο που θα πάρω την μηχανή, θα το ξανά βάλω (θα βγάλω και φώτο να δω που ακουμπάει με μένα πάνω στο μεχανάκι) και θα περιμένει βόλτα για test oiling ;)
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Πρώτη τουτοροβόλτα για καφέ και μπουζί που αυτές τις ημέρες (εδώ στον βορρά) είναι πιο σπάνια από πολική αρκούδα στην Σαχάρα.

Στο πήγαινε είχε βγει εκτός θέσης. Μικρό το κακό γιατί πάλι "σωστά" έσταζε αλλά με πιάνει το ψυχαναγκαστικό με μερικά πράγματα. Το κόκκινο λάδι φαινόταν σε ένα "δαχτυλίδι" εκεί που φτάνει και η αλυσίδα, σε όλη την περίμετρο του γραναζιού άρα η ροή στο 1/3 στροφής ήταν οκ. Στο γύρνα δεν άλλαξε θέση το ακροφύσιο, το γραναζι νοτισμένο αλλά χωρίς "περισσεύματα" επάνω.

Οπότε, η θέση φιάλης οκ, διαδρομή περίπου οκ, ρύθμιση ροής υπό παρακολούθηση.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Πηγαινοντας την μηχανη στον μαστορα,διαπυστωσε κατι που δεν ειχα δει εγω.
Η λιπανση της αλυσιδας γινοταν μονο απο την μερια που εσταζε το λαδι.Η μιση αλυσιδα ηταν ξερη.Η κανω πατεντα με διπλο ακροφυσιο για να εχω ομοιομορφη λιπανση,η βαζω το ακροφυσιο να σταζει στο μεσο της αλυσιδας και οχι στο πισω γραναζι που το εχω τωρα.
 
Top Bottom