Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Βγήκε νέο tutoro pro.
Να οργανωθούμε για ομαδική παραγγελία.
Πληροφορίες @skliros kargiolis


Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό που κάνει ο σκληρός, νομίζω είναι ότι καλύτερο, και λαδώνει κ δεν λερώνει (αν σκουπίσεις γρήγορα, ότι περισσεύει.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Αυτό που κάνει ο σκληρός, νομίζω είναι ότι καλύτερο, και λαδώνει κ δεν λερώνει (αν σκουπίσεις γρήγορα, ότι περισσεύει.
Ανετα. Το επιβεβαιωνει και ο @onroad , εμπειρία από πρώτο δάχτυλ χέρι.

Πέρα απ' την πλάκα όχι δεν είναι, δεν συγκρίνεται το αυτόματο μαραφέτι.
 

alamanos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
F800GS
Δεν έχει σπάσιμο. Το υγρό φεύγει απ την κανονική ροή. Απλά δεν κλείνει καλά. Και οχι πάντα. Ειδικά αν μείνει στο ήλιο και ζεσταθεί.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ανετα. Το επιβεβαιωνει και ο @onroad , εμπειρία από πρώτο δάχτυλ χέρι.

Πέρα απ' την πλάκα όχι δεν είναι, δεν συγκρίνεται το αυτόματο μαραφέτι.
Άλεξ δεν το ξέρω το αυτόματο, αλλά σαν εμπειρία, 45.000κλμ το 636, ένα τζόγο είχα πάρει (η λίπανση αριστερα-δεξια στην αλυσίδα) και ρ1 φίλου που σκίζονταν τότε στην στέρνα, Τρίπολη, 70.000κλμ και ήταν ακόμη οκ. Απλά κάθε 500κλμ λαδώναμε με βαλβολίνη120, 140 ήταν θα σε γελάσω, όχι 90αρα όμως.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Άλεξ δεν το ξέρω το αυτόματο, αλλά σαν εμπειρία, 45.000κλμ το 636, ένα τζόγο είχα πάρει (η λίπανση αριστερα-δεξια στην αλυσίδα) και ρ1 φίλου που σκίζονταν τότε στην στέρνα, Τρίπολη, 70.000κλμ και ήταν ακόμη οκ. Απλά κάθε 500κλμ λαδώναμε με βαλβολίνη120, 140 ήταν θα σε γελάσω, όχι 90αρα όμως.
Το ιδιο "προ" εκανα κι εγω πριν το τουτορο. Σε ταξιδι το ειχα και "ιεροτελεστια", καθε πρωι λαδωνα. Το θεμα ειναι οτι: η θα βαλεις πολλη βαλβολινη το πρωι για να σου φτασει μεχρι το τελος της ημερας μετά από 500χλμ, οποτε θα γινουν ολα χαλια στην αρχη, η θα βαλεις λιγο στην αρχη και το βραδυ θα ειναι στεγνη. Η θα σταματας καθε 200χλμ να ασχολεισαι με την αλυσιδα. Αλλο ενδεχομενο δεν υπαρχει.
Αν τυχει δε να κανεις και ταξιδι με βροχη, θα ξεπλυθει πολυ συντομα.

Φετος στο ταξιδι στη Ρουμανια εκανα 5800χλμ. Ποσες φορες ασχοληθηκα με την αλυσιδα σε αυτο το διαστημα; 1, οταν φουλαρισα το δοχειακι του τουτουτουρουτου καπου στη μεση του ταξιδιου ;)

Σε νιωθω, ουτε εγω το ειχα σε εκτιμηση μεχρι τη Ρουμανια που ειδα την διαφορα στην πραξη.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Το ιδιο "προ" εκανα κι εγω πριν το τουτορο. Σε ταξιδι το ειχα και "ιεροτελεστια", καθε πρωι λαδωνα. Το θεμα ειναι οτι: η θα βαλεις πολλη βαλβολινη το πρωι για να σου φτασει μεχρι το τελος της ημερας μετά από 500χλμ, οποτε θα γινουν ολα χαλια στην αρχη, η θα βαλεις λιγο στην αρχη και το βραδυ θα ειναι στεγνη. Η θα σταματας καθε 200χλμ να ασχολεισαι με την αλυσιδα. Αλλο ενδεχομενο δεν υπαρχει.
Αν τυχει δε να κανεις και ταξιδι με βροχη, θα ξεπλυθει πολυ συντομα.

Φετος στο ταξιδι στη Ρουμανια εκανα 5800χλμ. Ποσες φορες ασχοληθηκα με την αλυσιδα σε αυτο το διαστημα; 1, οταν φουλαρισα το δοχειακι του τουτουτουρουτου καπου στη μεση του ταξιδιου ;)

Σε νιωθω, ουτε εγω το ειχα σε εκτιμηση μεχρι τη Ρουμανια που ειδα την διαφορα στην πραξη.
Ναι, αλήθεια είναι ότι στην αρχή, βγάζει λίπος, το οποίο βέβαια καθαρίζετε εύκολα, όχι σαν τα σπρέι. Αλλά τι βάζεις μέσα? Εννοώ το λάδι. Και πάλι καταλαβαίνω ότι σε κρύο, ή ζέστη, θα θέλει και αυτο την ρύθμισή του. Βγάζει συνέχεια αυτό ή κάθε τόσο?
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
Δεν έχει σπάσιμο. Το υγρό φεύγει απ την κανονική ροή. Απλά δεν κλείνει καλά. Και οχι πάντα. Ειδικά αν μείνει στο ήλιο και ζεσταθεί.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αποστόλη χρησιμοποιείς το λάδι που είχε η συσκευασία??
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
αλλάζει και χρώματα??? δεν το είχα προσέξει!! σαν τα αυτοκινητάκια που αλλάζανε χρώμα με ζεστό/κρύο νερό....
πιθανόν να έχει πειραχτεί/χαλάσει η βιδούλα που ορίζει την ροή, να μην πιάνει καλά δλδ
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Μόλις σου τελειώσει το λαδακι αν δεν θες να το αδειάσεις,ξεβιδωσε τελείως την Βίδουλα και ίσως το λαστιχάκι που έχει για να στεγανοποιεί να έχει χαλάσει από πιθανό παραπάνω σφίξιμο.

Παντος καλό χρυσό το τουτορο αλλά αν δεν θες να ακούς την αλυσίδα πρέπει να τα κανείς όλα τανα πίσω.

Αν δεν δε θες να τα κανείς όλα τανα πίσω πρέπει να ακούς την αλυσίδα.

Τουλάχιστον με το τουτορολαδο και πιο πολύ ακόμα με το υδραυλικό λάδι που προτείνουν.

Η βαλβολίνη είναι η καλύτερη λύση απλά σε περιορίζει η χλμ απόσταση.

Το τουτοροδοχειο λέει δεν θέλει βαλβολίνη γιατί χαλάει.

Εγώ στην επόμενη θα του βάλω να το δω και με βαλβολίνη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
...
Το τουτοροδοχειο λέει δεν θέλει βαλβολίνη γιατί χαλάει.

Εγώ στην επόμενη θα του βάλω να το δω και με βαλβολίνη.
Πού το λέει ρε παιδιά ότι δεν θέλει βαλβολίνη;
Και τι είναι η "βαλβολίνη" τελικά;
Γιατί ,αν δεν απατώμαι ,μόνο στην γΕλλάδα υπάρχει αυτή η ...ορολογία για τα "gear oils"

Aναφέρει κάπου ο κατασκευαστής ,οτι ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ το gear oil ???


ΥΓ.1: Εγώ ,κ όχι μόνο ,βάζω στο Τουρουτουτού εδώ κ 2 χρόνια "βαλβολίνη" 90άρα.
(απλή-φτηνή-ΟΧΙ συνθετική ,η οποία ΙΣΩΣ? βλάψει τα o-rings)
Μόνο πρόβλημα ,οτι στο καταχείμωνο ,δεν τρέχει όσο/όπως θα θελα.
Δοκίμασα , υδραυλικό 32άρι ,κ κάνει ότι θέλει ,πότε τρέχει πολύ (άμα ζεσταθεί) ,πότε λίγο (παγωμένο)

Αν είχε τελειώσει η 90άρα ,θα'χα πάρει την χαμηλότερου ιξώδους που κυκλοφορεί (60άρα νομίζω)

ΥΓ.2: Επειδή τυγχάνει να έχω διαβάσει αρκετά service manuals ,διαφόρων κατασκευαστών ,οι προτάσεις για λίπανση αλυσίδας είναι: Gear Oil -ή- Engine Oil
Γνώμη μου ,με ότι κ να λαδώσεις ,αρκεί να είναι απλό ορυκτέλαιο (μή συνθετικής βάσης δηλ) δεν υπάρχει φόβος βλάβης των o-rings

YΓ.3: Ακόμα κ στις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούν αυστηρά φούλ συνθετικά λάδια ,ο κατασκευαστής ,όπου υπάρχει o-ring ,δίνει οδηγία
"Βάλτε καινούργιο & Λαδώστε το με λάδι κινητήρα πρίν την τοποθέτηση"
Φυσικά...Δεν αναφέρει πουθενά ,οτι θα πρέπει να βρείς λάδι από ...άλλον κινητήρα.:)
Οπότε ,ακόμα κ η πιθανή "βλάβη" των λαστχακίων από το συνθετικό λάδι ,κ πάλι ελέγχεται ως ανακριβής.
Τα o-rings της αλυσίδας ,χαλάνε από συνεχείς τριβές κ θερμοκρασίες ,κ όχι από το λάδι.
Αντίθετα ,το όποιο λάδι ,μειώνει τις τριβές ,άρα κ τις θερμοκρασίες ,οπότε αυξάνει τον χρόνο ζωής των o-rings.

ΥΓ.4: Οπως λέει κι ο μαστροΚλούνης: "Την παρα'ψυρίσατε(με) την μαϊμού" :laugh:
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Πού το λέει ρε παιδιά ότι δεν θέλει βαλβολίνη;
Και τι είναι η "βαλβολίνη" τελικά;
Γιατί ,αν δεν απατώμαι ,μόνο στην γΕλλάδα υπάρχει αυτή η ...ορολογία για τα "gear oils"

Aναφέρει κάπου ο κατασκευαστής ,οτι ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ το gear oil ???


ΥΓ.1: Εγώ ,κ όχι μόνο ,βάζω στο Τουρουτουτού εδώ κ 2 χρόνια "βαλβολίνη" 90άρα.
(απλή-φτηνή-ΟΧΙ συνθετική ,η οποία ΙΣΩΣ? βλάψει τα o-rings)
Μόνο πρόβλημα ,οτι στο καταχείμωνο ,δεν τρέχει όσο/όπως θα θελα.
Δοκίμασα , υδραυλικό 32άρι ,κ κάνει ότι θέλει ,πότε τρέχει πολύ (άμα ζεσταθεί) ,πότε λίγο (παγωμένο)

Αν είχε τελειώσει η 90άρα ,θα'χα πάρει την χαμηλότερου ιξώδους που κυκλοφορεί (60άρα νομίζω)

ΥΓ.2: Επειδή τυγχάνει να έχω διαβάσει αρκετά service manuals ,διαφόρων κατασκευαστών ,οι προτάσεις για λίπανση αλυσίδας είναι: Gear Oil -ή- Engine Oil
Γνώμη μου ,με ότι κ να λαδώσεις ,αρκεί να είναι απλό ορυκτέλαιο (μή συνθετικής βάσης δηλ) δεν υπάρχει φόβος βλάβης των o-rings

YΓ.3: Ακόμα κ στις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούν αυστηρά φούλ συνθετικά λάδια ,ο κατασκευαστής ,όπου υπάρχει o-ring ,δίνει οδηγία
"Βάλτε καινούργιο & Λαδώστε το με λάδι κινητήρα πρίν την τοποθέτηση"
Φυσικά...Δεν αναφέρει πουθενά ,οτι θα πρέπει να βρείς λάδι από ...άλλον κινητήρα.:)
Οπότε ,ακόμα κ η πιθανή "βλάβη" των λαστχακίων από το συνθετικό λάδι ,κ πάλι ελέγχεται ως ανακριβής.
Τα o-rings της αλυσίδας ,χαλάνε από συνεχείς τριβές κ θερμοκρασίες ,κ όχι από το λάδι.
Αντίθετα ,το όποιο λάδι ,μειώνει τις τριβές ,άρα κ τις θερμοκρασίες ,οπότε αυξάνει τον χρόνο ζωής των o-rings.

ΥΓ.4: Οπως λέει κι ο μαστροΚλούνης: "Την παρα'ψυρίσατε(με) την μαϊμού" :laugh:
Τα μανουαλ από τα μηχανάκια τα έχεις διαβάσει.....του τούτορο μάλλον όχι. :hungry::)

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Τα μανουαλ από τα μηχανάκια τα έχεις διαβάσει.....του τούτορο μάλλον όχι. :hungry::)

Οντως αυτό δεν το'χα διαβάσει.
Δεν την παρα-ψύρισα τη μαίμού....ότι πήρε η χτένα έβγαλα.:p

Τώρα το διάβασα όμως.
Το οποίο όμως λέει ουσιαστικά ΤΙ ?
Οτι εκτός από Τουτόρια ,θέλουμε να πουλάμε κ λάδι ,γιάυτό ΜΗ ΤΖΗΖΖΖ τα άλλα ,κ βάλτε το δικό μας.

Το ίδιο λένε και όλοι οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών ,για λάδια ,φίλτρα λαδιού ,φίλτρα αέρα ,τζιμούχες ,τακάκια ,αλυσιδογράναζα ,κλπ
Βάλτε μόνο τα ΟΕΜ.
Το να χρησιμοποιούμε εναλλακτικά προϊόντα αναλλωσίμων ,σε μια μοτοσυκλέτα αξίας 1000δων ευρώ ,αλλά να κολλάμε να βάλουμε εναλλακτικό λιπαντικό σ'ένα λαδωτήρι ,με ξεπερνάει.

Οσον αφορά την απαγόρευση χρήσης σασμανόλαδου από τον MrTutoro ,το μόνο που βλέπω να επηρεάζεται ίσως ,είναι το καπάκι.
Μπορεί να γλιστρήσει κ να φύγει ,λέει.(όντως ,εμένα μου χε φύγει ένα ,σε φάση που το'χα τιγκάρει "βαλβολίνη)
ή μπορεί να σπάσει το σώμα ,αν ζορίσεις το καπάκι για να μπεί ,λέει.
ΟΚ ,ίσως το υλικό του καπακιού ,να πολυμερίζεται από το κάποια σασμανόλαδα.
Η ουσία ,θεωρώ ,οτι βρισκεται στα αγνώστου σύνθεσης χημικά των συνθετικών λαδιών γενικά.

Πάντως ,τα Τουτόρια που έσπασαν ,κι αυτά που δακρύζουν ,είναι από την παρτίδα αυτών που ήρθαν με τουτουρόλαδο δώρο.
Οσα ξέρω εγώ να δουλεύουν με βαΛβοΛίνη ,δεν έχουν πάθει τίποτα.

Τώρα βέβαια ,περί ορέξεως ,ΤουΤουΡόΛαδο. :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Οντως αυτό δεν το'χα διαβάσει.
Δεν την παρα-ψύρισα τη μαίμού....ότι πήρε η χτένα έβγαλα.:p

Τώρα το διάβασα όμως.
Το οποίο όμως λέει ουσιαστικά ΤΙ ?
Οτι εκτός από Τουτόρια ,θέλουμε να πουλάμε κ λάδι ,γιάυτό ΜΗ ΤΖΗΖΖΖ τα άλλα ,κ βάλτε το δικό μας.

Το ίδιο λένε και όλοι οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών ,για λάδια ,φίλτρα λαδιού ,φίλτρα αέρα ,τζιμούχες ,τακάκια ,αλυσιδογράναζα ,κλπ
Βάλτε μόνο τα ΟΕΜ.
Το να χρησιμοποιούμε εναλλακτικά προϊόντα αναλλωσίμων ,σε μια μοτοσυκλέτα αξίας 1000δων ευρώ ,αλλά να κολλάμε να βάλουμε εναλλακτικό λιπαντικό σ'ένα λαδωτήρι ,με ξεπερνάει.

Οσον αφορά την απαγόρευση χρήσης σασμανόλαδου από τον MrTutoro ,το μόνο που βλέπω να επηρεάζεται ίσως ,είναι το καπάκι.
Μπορεί να γλιστρήσει κ να φύγει ,λέει.(όντως ,εμένα μου χε φύγει ένα ,σε φάση που το'χα τιγκάρει "βαλβολίνη)
ή μπορεί να σπάσει το σώμα ,αν ζορίσεις το καπάκι για να μπεί ,λέει.
ΟΚ ,ίσως το υλικό του καπακιού ,να πολυμερίζεται από το κάποια σασμανόλαδα.
Η ουσία ,θεωρώ ,οτι βρισκεται στα αγνώστου σύνθεσης χημικά των συνθετικών λαδιών γενικά.

Πάντως ,τα Τουτόρια που έσπασαν ,κι αυτά που δακρύζουν ,είναι από την παρτίδα αυτών που ήρθαν με τουτουρόλαδο δώρο.
Οσα ξέρω εγώ να δουλεύουν με βαΛβοΛίνη ,δεν έχουν πάθει τίποτα.

Τώρα βέβαια ,περί ορέξεως ,ΤουΤουΡόΛαδο. :friendship:

Και εγώ γρανάζολαδο θα βάλω και ας χαλάσει.

Ο τουτορος θέλει 20€ περίπου για να σου στείλει τουτορολαδο. (Μεταφορικά συν λάδι)

Ούτε κάν.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Βγήκε νέο tutoro pro.
Να οργανωθούμε για ομαδική παραγγελία.
Πληροφορίες @skliros kargiolis


Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
έχω μάθει ότι κόβει δάχτυλα φιλαράκι, άσε θα μείνουμε με το απλό
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Βαζω τουτουτόRo pro εδω και 25 χρονια....
49 σκατασκευαστές συνιστουν τουτουτοRo pro...αυτοι ξερουν , αλλα ο 50ος δεν παραγγελνει μπυρες πΧια...
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Βαζω τουτουτόRo pro εδω και 25 χρονια....
49 σκατασκευαστές συνιστουν τουτουτοRo pro...αυτοι ξερουν , αλλα ο 50ος δεν παραγγελνει μπυρες πΧια...
Καλά, πόσο χρονών είσαι? Τι 22 λες αν βάζεις 25 χρόνια λάδι, μπας και μας τα κρύβεις τα χρόνια σου?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλά, πόσο χρονών είσαι? Τι 22 λες αν βάζεις 25 χρόνια λάδι, μπας και μας τα κρύβεις τα χρόνια σου?
:ha

:like:
 
Top Bottom