Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Σε διάφορα φόρουμ στο εξωτερικό διάβασα ότι βάζουν λάδι κινητήρα, αυτό που περισσεύει από τις αλλαγές.
Αν είναι ορυκτέλαιο δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, αλλά τα συνθετικά ίσως να επηρεάσουν τα orings της αλυσίδας. Ίσως, δεν γνωριζω

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Κατάλαβα πειραματιζόμαστε όλοι... ο Rangos και ο dimos47ki7 βάση αυτών που μου είπε ο πωλητής στο λαδάδικο (ότι το τουτορόλαδο είναι υδραυλικό) θεωρώ ότι έχουν βρει το λάδι που δίνει ο τουτόρος... όμως εγώ θα πειραματιστώ με 15W-50 των 4€ το λίτρο, ορυκτέλαιο και θα γράψω την άποψή μου... όταν αδειάσει η δεξαμενή και κάνω κάμποσα χιλ με αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Κατάλαβα πειραματιζόμαστε όλοι... ο Rangos και ο dimos47ki7 βάση αυτών που μου είπε ο πωλητής στο λαδάδικο (ότι το τουτορόλαδο είναι υδραυλικό) θεωρώ ότι έχουν βρει το λάδι που δίνει ο τουτόρος... όμως εγώ θα πειραματιστώ με 15W-50 των 4€ το λίτρο, ορυκτέλαιο και θα γράψω την άποψή μου... όταν αδειάσει η δεξαμενή και κάνω κάμποσα χιλ με αυτό.
Το εχω γραψει και παραπανω.Εδω και εναμιση χρονο εβαλα 75αρα βαλβολινη και βρηκα την υγεια μου,χωρις να χρειαζετε να παιζω καθε τρεις και λιγο με με την ροη η οποια ειναι σταθερη σε ολες τις συνθηκες και σε ολες τις θερμοκρασιες.Πολυ καλη λιπανση και δεν γινονται ολα πατουρα.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Το εχω γραψει και παραπανω.Εδω και εναμιση χρονο εβαλα 75αρα βαλβολινη και βρηκα την υγεια μου,χωρις να χρειαζετε να παιζω καθε τρεις και λιγο με με την ροη η οποια ειναι σταθερη σε ολες τις συνθηκες και σε ολες τις θερμοκρασιες.Πολυ καλη λιπανση και δεν γινονται ολα πατουρα.
Και που την βρήκες... δεν υπάρχει πουθενά ως μονό ιξώδες ορυκτέλαιο, μόνο 75W-80 ή 90 βρίσκω και μάλιστα όλες με το διπλό ιξώδες είναι συνθετικές !
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
άντε να ψάχνω για τουρουτουτου.... να το βάλω και στο πορτοκαλί μωρό.....

πάντως κι εγώ στο τέλος είχα πάρει 75άρα noname βαλβολίνη (ελπίζω δλδ) από το Praktiker και έκανε μια χαρά τη δουλειά της :)
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Κάπου στην Πίνδο έφυγε το καπάκι του τουρουτουτζουμ.... Τι κάνουμε?
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
Κάπου στην Πίνδο έφυγε το καπάκι του τουρουτουτζουμ.... Τι κάνουμε?

Για τσεκαρε το σάιτ του.

 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Εγω χρησιμοποιω αυτη:
Febi 75W GL-4 1lt

Αυτή την είχα δει στο λαδάδικο αλλά μου είπε ότι είναι συνθετική με πολλά πρόσθετα τα οποία δεν ξέρει τι μπορούν να κάνουν στα χ-ρινκ... πόσο καιρό την χρησιμοποιείς;
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Αυτή την είχα δει στο λαδάδικο αλλά μου είπε ότι είναι συνθετική με πολλά πρόσθετα τα οποία δεν ξέρει τι μπορούν να κάνουν στα χ-ρινκ... πόσο καιρό την χρησιμοποιείς;
Εναμιση χρονο και πανω απο 25000 χλμ. αν θυμαμαι καλα.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Εντάξει αφού είναι δοκιμασμένη... άσε τον Άγγλο να λέει ό,τι θέλει! Θα την πάρω μόλις τελειώσει το μπουκάλι που έχω. Περιμένω και ένα διπλό ακροφύσιο από προ-όιλερ για να κάνω μόνιμη την κατασκευή, το διπλό ακροφύσιο του τουτόρου το βλέπω προβληματικό, ειδικά με την στήριξη που πιάνει με κολιέ ενώ το άλλο σε βίδα επάνω σε λαμάκι... πολύ καθυστερεί ο Ολανδός... δύο εβδομάδες τώρα και ακόμα να έρθει.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Επανέρχομαι με το τελείωμα της κατασκευής.
Στις παρακάτω φώτο βλέπουμε την πατέντα που έχω κάνει... όλα έγιναν στο χέρι με πριόνι, τρυπάνι και λίμα (μπήκε και λίγο βούρτσα... )










Εδώ κατασκευάστηκε το ρυθμιστικό λαμάκι το οποίο έχει ήδη τοποθετηθεί σε ένα αυτάκι στο ψαλίδι που αγνοώ για πιο λόγο υπάρχει.... το τρύπησα λοιπόν και βίδωσα το λαμάκι .




 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Και το τελικό αποτέλεσμα .....
Εννοείται ότι η μελέτη της διαδρομής ρύθμισης έγινε με πρώτα την τελειωμένη αλυσίδα και μετά με την καινούργια. Όποιος ενδιαφέρεται η διαδρομή είναι 3cm

 
Τελευταία επεξεργασία:

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Και το τελικό αποτέλεσμα .....
Εννοείται ότι η μελέτη της διαδρομής ρύθμισης έγινε με πρώτα την τελειωμένη αλυσίδα και μετά με την καινούργια. Όποιος ενδιαφέρεται η διαδρομή είναι 3cm
Μαρέσει... Μερακλιδικη δουλειά! Μπραβο σου!! :ok:
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Επανέρχομαι με το τελείωμα της κατασκευής.
Στις παρακάτω φώτο βλέπουμε την πατέντα που έχω κάνει... όλα έγιναν στο χέρι με πριόνι, τρυπάνι και λίμα (μπήκε και λίγο βούρτσα... )










Εδώ κατασκευάστηκε το ρυθμιστικό λαμάκι το οποίο έχει ήδη τοποθετηθεί σε ένα αυτάκι στο ψαλίδι που αγνοώ για πιο λόγο υπάρχει.... το τρύπησα λοιπόν και βίδωσα το λαμάκι .




Το "πιάσιμο" στο ψαλίδι πως εγινε?
Υπήρχε κάποιο λαμάκι ή κόλλησες?

Ακυρο.. τωρα το διάβασα!
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Το "πιάσιμο" στο ψαλίδι πως εγινε?
Υπήρχε κάποιο λαμάκι ή κόλλησες?

Ακυρο.. τωρα το διάβασα!
Έχει ένα άκυρο λαμάκι που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το έχει ούτε ο προφυλακτήρας της αλυσίδας δεν ακουμπάει καν είναι ακριβώς πίσω από το νεύρο με την βίδα του και έτσι την γλύτωσε με το τρύπημα το ψαλίδι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Να αναφερω για οποιον παει χωμα και κοπανιεται με tutoro στο μηχανακι οτι υπαρχει κινδυνος να λασκαρει και να χαθει το καπακι του, εγω εχασα το δικο μου καπου στα Βαρδουσια. Το καπακι πουλιεται ξεχωριστα απο την Tutoro στις 4.73 λιρες, δειτε εδω. Εγω μετα απο αυτο εσφιξα το δικο μου με ενα δεματικο το οποιο αφηνω μονιμα πανω ωστε να μπαινει/βγαινει πιο σφιχτα, δειτε φωτο.

ΥΓ Εννοειται οτι κλεινουμε τη ροη τελειως οταν μπαινουμε χωμα για να μην αδειασει για πλακα.

 
Top Bottom