Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

Ρε παιδιά ... ξέρω ότι έχει πολυσυζητηθεί ... αλλά τι λαδακι προτιμάτε ;
Σκεφτομαι να πάρω λάδι για αλυσίδα πριονιου . ... θα κάνει για αυτήν την χρήση ;
βαλε οτι θες ρε αγορι....
δε με νοιαζει...


εγω απλως ''ξεθαβω'' νηματα....
ετσι για να πηγαινω κοντρα στο μανιακο... :p
 
Ρε παιδιά ... ξέρω ότι έχει πολυσυζητηθεί ... αλλά τι λαδακι προτιμάτε ;
Σκεφτομαι να πάρω λάδι για αλυσίδα πριονιου . ... θα κάνει για αυτήν την χρήση ;

κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι είχαν βάλει λεπτή βαλβολίνη (70άρα??) και δούλευε μια χαρά....
κι εγώ τέτοια έβαζα στο v-strom τέτοιο θα βάλω και στο 640 ;)
 
κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι είχαν βάλει λεπτή βαλβολίνη (70άρα??) και δούλευε μια χαρά....
κι εγώ τέτοια έβαζα στο v-strom τέτοιο θα βάλω και στο 640 ;)
Εκει πάνω που είσαι ,τώρα το χειμώνα ,βάλε 32άρι υδραυλικό.
Το καλοκαίρι ,η βαλβολίνη τρέχει μια χαρά.
Βασικά ,κ μηχανόλαδο να βάλετε ,μια χαρά είναι.
Και μην ακούσω για τα orings που θα χαλάσουν.
Tα μοτέρ είναι γεμάτα από δαύτα.
Και όλα τα μανιουαλζ ,λένε λίπανση αλυσίδας με engine oil.
Βασικά ,βάζετε κάθε φορά ,ότι υπάρχει διαθέσιμο στο ράφι σας.
 
.
Βασικά ,βάζετε κάθε φορά ,ότι υπάρχει διαθέσιμο στο ράφι σας.

Αυτό, και τέλος με το λάδι!!!!!!
 
κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι είχαν βάλει λεπτή βαλβολίνη (70άρα??) και δούλευε μια χαρά....
κι εγώ τέτοια έβαζα στο v-strom τέτοιο θα βάλω και στο 640 ;)

Εγω εχω βαλει.Δουλευει μια χαρα,δεν πεταει και η αλυσιδα ειναι σε αριστη κατασταση.
 
Εγω εχω βαλει.Δουλευει μια χαρα,δεν πεταει και η αλυσιδα ειναι σε αριστη κατασταση.
Κι εγώ ,άνοιξη-καλοκαίρι έβαζα 90άρα ,με τα ίδια καλά αποτελέσματα.
 
Κι εγώ ,άνοιξη-καλοκαίρι έβαζα 90άρα ,με τα ίδια καλά αποτελέσματα.

70 αρα για ολες τις εποχες.
 
Το σκύψιμο πια ένεκα της ηλικίας και των δεκαετιών χρήσης μοτο με αλυσίδα / λαδώματος με έχει κουράσει και η μέση μου αρχίζει να διαμαρτύρεται. Θέλω να τεμπελιάσω και επειδή δεν πρόκειται να πάρω κανα αξονάτο, σκέφτομαι αυτά τα αυτόματα συστηματάκια. Φαντάζομαι εξοικονομούν και χρήματα με χρήση βαλβολίνης όπως διάβασα παραπάνω.
Πριν καταλήξω θα ήθελα να μάθω τις εμπειρίες και τις απόψεις σας, μιας και ήδη το δουλεύεται.

Παιδιά για εσάς που έχετε τοποθετήσει το συγκεκριμένο μαραφέτι, έχω μερικές ερωτήσει μιας και το σκέφτομαι και εγώ και ψάχνω όλα αυτές τις φίρμες που κάνουν αυτή τη δουλειά.

  1. Πόσο είστε ευχαριστημένοι?
  2. Άξιζε τα λεφτά του?
  3. Πραγματικά λιπαίνει και επεκτείνει την ζωή των αλυσογράναζων? Έχετε δει διαφορά στο τέντωμα και το χρονικό διάστημα / χιλιόμετρα που το κάνετε?
  4. Πώς γίνεται να ρίχνει από την μια μεριά το ακριφύσιο και να λιπαίνει και την άλλη μεριά?
  5. Τα όρινγκ λιπαίνονται ή μόνο το κέντρο.
  6. Αν μπορεί κάποιος να μετρήσει το συνολικό ύψος του δοχείου μέχρι και την έξοδο για το σωληνάκι?
  7. Προβλήματα - αξιοπιστία?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Απο το 2015 ή 2016 νομίζω το πηραμε και δεν εχει παθει τιποτα , τωρα ξεκουράζεται

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Gus
Ότι καλύτερο μπορεί να βάλει κάποιος στο μοτό του.
Βρήκα την υγιά μου, 58 είμαι και επίσης διαμαρτύρεται μέση κλπ.
Λιπαίνει τα πάντα όλα, πως το κάνει ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το κάνει και μάλιστα άριστα !
Τέντωμα τόχω ξεχάσει κυριολεκτικά επίσης και δίνει ζωή - διάρκεια στα αλυσιδογραναζα μιας και λιπαίνονται συνεχώς.
Δεν μπορώ να μετρήσω τώρα γιατί το μοτό τόχω μόνο για ταξίδια και είναι κουκουλωμένο. Δες στην ιστοσελίδα ΕΔΩ
Κανένα πρόβλημα.
Αν τυχόν ο μη γένοιτο χαλάσει θα ξαναπάρω ίδιο χωρίς καμία άλλη έρευνα - σκέψη...θα βάλω και στις αρθρώσεις μου που τρίζουν λόγο ηλικίας μερικά... :fun
 
Ότι καλύτερο μπορεί να βάλει κάποιος στο μοτό του.
Βρήκα την υγιά μου, 58 είμαι και επίσης διαμαρτύρεται μέση κλπ.
Λιπαίνει τα πάντα όλα, πως το κάνει ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το κάνει και μάλιστα άριστα !
Τέντωμα τόχω ξεχάσει κυριολεκτικά επίσης και δίνει ζωή - διάρκεια στα αλυσιδογραναζα μιας και λιπαίνονται συνεχώς.
Δεν μπορώ να μετρήσω τώρα γιατί το μοτό τόχω μόνο για ταξίδια και είναι κουκουλωμένο. Δες στην ιστοσελίδα ΕΔΩ
Κανένα πρόβλημα.
Αν τυχόν ο μη γένοιτο χαλάσει θα ξαναπάρω ίδιο χωρίς καμία άλλη έρευνα - σκέψη...θα βάλω και στις αρθρώσεις μου που τρίζουν λόγο ηλικίας μερικά... :fun

Όποτε μπορείς Σάββα σε παρακαλώ αν γίνεται μέτρα το συνολικό ύψος του δοχείου μέχρι και την έξοδο για το σωληνάκι? Στην ιστοσελίδα δεν βρήκα διαστάσεις. Η ακόμα μια φώτο με ένα μέτρο δίπλα.

Απο το 2015 ή 2016 νομίζω το πηραμε και δεν εχει παθει τιποτα , τωρα ξεκουράζεται

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τι εννοείς ξεκουράζεται?

Τι λάδι βάζετε μέσα?
 
Τι εννοείς ξεκουράζεται?

Τι λάδι βάζετε μέσα?

Το εχω βγαλει γιατι δεν εχω μηχανη με αλυσίδα . Ψαχνω εδω και 2 μερες να βρω αυτα τα πράγματα και δεν ξερω που ειναι , βασικα ψαχνω κατι βιδες μισης στροφης , αλλα καπου κρύβονται.

Απο λαδι εβαζα οτι ειχαν οι φίλοι μου .

Σχεδον δεν τεντωσα ποτε αλυσίδα.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το εχω βγαλει γιατι δεν εχω μηχανη με αλυσίδα . Ψαχνω εδω και 2 μερες να βρω αυτα τα πράγματα και δεν ξερω που ειναι , βασικα ψαχνω κατι βιδες μισης στροφης , αλλα καπου κρύβονται.

Απο λαδι εβαζα οτι ειχαν οι φίλοι μου .

Σχεδον δεν τεντωσα ποτε αλυσίδα.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το πουλάς? αν το βρείς ?
 
Το σκύψιμο πια ένεκα της ηλικίας και των δεκαετιών χρήσης μοτο με αλυσίδα / λαδώματος με έχει κουράσει και η μέση μου αρχίζει να διαμαρτύρεται. Θέλω να τεμπελιάσω και επειδή δεν πρόκειται να πάρω κανα αξονάτο, σκέφτομαι αυτά τα αυτόματα συστηματάκια. Φαντάζομαι εξοικονομούν και χρήματα με χρήση βαλβολίνης όπως διάβασα παραπάνω.
Πριν καταλήξω θα ήθελα να μάθω τις εμπειρίες και τις απόψεις σας, μιας και ήδη το δουλεύεται.

Παιδιά για εσάς που έχετε τοποθετήσει το συγκεκριμένο μαραφέτι, έχω μερικές ερωτήσει μιας και το σκέφτομαι και εγώ και ψάχνω όλα αυτές τις φίρμες που κάνουν αυτή τη δουλειά.

  1. Πόσο είστε ευχαριστημένοι?
  2. Άξιζε τα λεφτά του?
  3. Πραγματικά λιπαίνει και επεκτείνει την ζωή των αλυσογράναζων? Έχετε δει διαφορά στο τέντωμα και το χρονικό διάστημα / χιλιόμετρα που το κάνετε?
  4. Πώς γίνεται να ρίχνει από την μια μεριά το ακριφύσιο και να λιπαίνει και την άλλη μεριά?
  5. Τα όρινγκ λιπαίνονται ή μόνο το κέντρο.
  6. Αν μπορεί κάποιος να μετρήσει το συνολικό ύψος του δοχείου μέχρι και την έξοδο για το σωληνάκι?
  7. Προβλήματα - αξιοπιστία?

Kωστα
1.Το πιο χρησιμο προσθετο που εβαλα ποτε σε μηχανακι.
2.Και αλλα τοσα
3.Ναι.Εχω ξεχασει το τεντωμα και εχω ξεχασει οτι εχω αλυσιδα.
4.Η βαλβολινη που βαζω εγω μοιραζετε παντου.Παρολα αυτα ποτε ποτε βαζω και απο την αλλη μερια με μια οδοντοβουρτσα.
5.Κανει παντου λιπανση.
6. 9,5cm
7.Κανενα σε εμενα.Οσο πιο προσεκτικα γινει η τοποθετηση τοσο μειωνονται οι πιθανοτητες να παθει ζημια.Θελει να μπει σε καλο σημειο για να μην χτυπας το ακρο του και φευγει απο το σημειο που θες να πεφτει το λαδι,Αν βρεις και την σωστη ρυθμιση στην ροη,κατι σχετικα ευκολο μαζευεις το μυαλο σου.

Εγω το εχω λιγο πανω απο δυο χρονια σε δυο διαφορετικες μηχανες (ασφαλτινες) και δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα ουτε προσεξα καποια φθορα.
 
Kωστα
1.Το πιο χρησιμο προσθετο που εβαλα ποτε σε μηχανακι.
2.Και αλλα τοσα
3.Ναι.Εχω ξεχασει το τεντωμα και εχω ξεχασει οτι εχω αλυσιδα.
4.Η βαλβολινη που βαζω εγω μοιραζετε παντου.Παρολα αυτα ποτε ποτε βαζω και απο την αλλη μερια με μια οδοντοβουρτσα.
5.Κανει παντου λιπανση.
6. 9,5cm
7.Κανενα σε εμενα.Οσο πιο προσεκτικα γινει η τοποθετηση τοσο μειωνονται οι πιθανοτητες να παθει ζημια.Θελει να μπει σε καλο σημειο για να μην χτυπας το ακρο του και φευγει απο το σημειο που θες να πεφτει το λαδι,Αν βρεις και την σωστη ρυθμιση στην ροη,κατι σχετικα ευκολο μαζευεις το μυαλο σου.

Εγω το εχω λιγο πανω απο δυο χρονια σε δυο διαφορετικες μηχανες (ασφαλτινες) και δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα ουτε προσεξα καποια φθορα.

Παναγιώτη ζωγράφισες....
Αυτό δεν κατάλαβα... "Αν βρεις και την σωστη ρυθμιση στην ροη,κατι σχετικα ευκολο μαζευεις το μυαλο σου."
Τι χιλιόμετρα σου βγάζει το δοχείο όταν το γεμίσεις με βαλβολίνη (μάρκα -τύπος)
 

Το μοναδικό πράγμα, που αξίζει τα λεφτά του μέχρι το τελευταίο πένι!
Η πιο χρήσιμη αγορά που έχω κάνει ποτέ, σε ολόκληρη την δίτροχη... «καριέρα» μου!!!!!
 
Παναγιώτη ζωγράφισες....
Αυτό δεν κατάλαβα... "Αν βρεις και την σωστη ρυθμιση στην ροη,κατι σχετικα ευκολο μαζευεις το μυαλο σου."
Τι χιλιόμετρα σου βγάζει το δοχείο όταν το γεμίσεις με βαλβολίνη (μάρκα -τύπος)

Λογω καιρου βαζω σκετη 75 αρα.,Το δοχειακι με βγαζει περιπου 1200 χλμ.Εχει εναν ρυθμιστη που κανονιζει την ροη στην αλυσιδα.Πρεπει να βρεις το σημειο που ριχνει τοση βαλβολινη ωστε να γινεται σωστη λιπανση απο την μια και απο την αλλη να μην σου κανει πατουρα την ζαντα.
 
Εχω και εγω ,ψαχνω και για αλλο...οποτε καταλαβες.
Αν γινει παλι καμια αγορα ειμαι μεσα ,θελω αλλα δυο.
 
είχα στο v-strom και το έδωσα προίκα με την μηχανή....
πήρα το 640, βρήκα και πήρα τουρουτουτου και τώρα ψάχνω να δω που θα το βάλω ;)
και στο επόμενο μηχανάκι μου, πάλι τουρουτουτου θα βάλω....
 
Back
Top Bottom