Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

6bbabf67f65a88f1d114ce327d66da46.jpg
 
Βλέπω κόκκινα λάδια, πράσινα λάδια, κίτρινα λάδια!!!!!!
Τελικά, πιο είναι το σωστό χρωμα λάδι για το τουρουτουτού;;;;; :plqtr:
 
Το τσαμπα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Βλέπω κόκκινα λάδια, πράσινα λάδια, κίτρινα λάδια!!!!!!
Τελικά, πιο είναι το σωστό χρωμα λάδι για το τουρουτουτού;;;;; :plqtr:
Τα περισσεύματα από τις αλλαγές λαδιών, στην φώτο που έβαλα είχα το δωράκι μαζί με το τουτόρο που είναι κόκκινο, με το 10W-40 που βάζω τώρα μείωσα μια στροφή την ροή γιατί είναι πιο λεπτά από το 50άρι λάδι για γρύλους μπουλντόζας που πουλάει ο τουτόρος ως ειδικό. Αλλά κάνει τέλεια δουλειά το 10W-40....
 
Γρασαδοράκια δε κάνουν δουλεία που υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη;
 
Στην ακρη του σωληνα, κομμενο κομματι απο δεματικο , το σφηνωνεις μεσα στο σωληνακι και η μυτη να ακουμπαει στο γραναζι. Το λαδι κολλαει πανω του και τρεχει μεχρι την ακρη του πανω στο γραναζι.
 
Περνας από Πειραιά και στο δίνω όλο μαζί... Δεν περάσαμε καλά μαζί στα χώματα και το ξήλωσα.

Στο χωμα εγω το κλεινω τελειως, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ρυθμιση που δουλευει καθως οι κραδασμοι εξαρτωνται απο τη μορφολογια του τεραιν. Αν το ξεχασει κανεις ανοιχτο στη ρυθμιση της ασφαλτου, το λαδι θα καταναλωθει γρηγορα σχετικα και θα κανει το πισω μερος της μοτο ..πτνα.
 
Στο χωμα εγω το κλεινω τελειως, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ρυθμιση που δουλευει καθως οι κραδασμοι εξαρτωνται απο τη μορφολογια του τεραιν. Αν το ξεχασει κανεις ανοιχτο στη ρυθμιση της ασφαλτου, το λαδι θα καταναλωθει γρηγορα σχετικα και θα κανει το πισω μερος της μοτο ..πτνα.
Δεν είχα εκεί πρόβλημα... Αλλά μετά από κάθε βόλτα κάτι έλειπε ή δεν δούλευε η ροή καθόλου
Βαρέθηκα..
 
Γρασαδοράκια δε κάνουν δουλεία που υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη;
Αν δεν θες να αγοράσεις διχάλα παίρνεις ένα πνευματικό σύνδεσμο όπως ο παρακάτω που είναι με είσοδο 6mm που είναι το σωληνάκι του τουτόρου και έξοφδο 4mm και βάζεις τα σκληρά σωλινάκια που έχουν μέσα τα άζαξ και άλλα διάφορα καθαριστικά.

HTB1I_KUdBKw3KVjSZTEq6AuRpXax.jpg_q50.jpg



Αυτό εδώ το έχουν φτιάξει με μπρόυτζινο στο τέλλος αλλά το σωλινάκι από το άζαξ είναι πολύ καλύτερο.

Φυσικά πρέπει να φτιάξεις σταθερή βάση.... φαντασία θέλει ;)


MS1w4Qryuqk4P94T0qNuLAOcgtM-8FQF9cQ-wQ5IeVgO2gNGJHygTg_vEFS253vLZEmgnSfih75R-iY0xWYILC_ex5vdM7ClUloEnIiYPvNXr85pkv_nWFgefpbljVCsuLqwHu4Gh6iJSK6QjH2HqW0ryWoJJXsPszbep_1s5HlLBcYN27CYOSZFvwEDlm6GyxGH40_mnbN1XZFSO8TekFpdN6RhYRr3iwSbIMDa2XI7nuqQVj1Nav_OBfEAt0D0Kl0oraIVb-fqlHg_ROXPm6L89ZWtCWNEqemR9ankLyiPfkrZ-JVXY1YNKGrQIfkUBQcHUD6NtNNrVPrONZNLHt4AXW70zCfFJHJ0QhA1qO4UhP3SjZknNBE2tBUfQYfqEf2yKWFweJ2qJNtcx5UD9dpqXjmqu3lkb810JIUh-X8rZTAtMBRM8wTbFGo9wV1gKQRwqnwSXrWL9wrJ-NHHX537STpkKql3Kh9KZfySekaWZdzcXJgsumt-_lHwkhunFKL7imQFyGtUj6_YH503xVn8_7SxRY_CFQg9zHTz9gWpfhw1IwBJVfw6d9nXHi9VP9m_GrJu_XhTVegiCbs2tq6uDEmxH6kKsjCoXxLxEiHBYNNbo18rNSf0dYM72RTmExcnUaAve-lGSk-spBMn9nEcqdJQYndLCdtLSYiaoo_lJw=w1267-h950-no
 
Στην ακρη του σωληνα, κομμενο κομματι απο δεματικο , το σφηνωνεις μεσα στο σωληνακι και η μυτη να ακουμπαει στο γραναζι. Το λαδι κολλαει πανω του και τρεχει μεχρι την ακρη του πανω στο γραναζι.

Το χεις κάνει?Δουλεύει?

Ειχα την αίσθηση ότι στην άκρη θέλει κάτι να το φρενάρει και να το μετατρέπει σε σταγόνες.
Με το δεματικό δεν πέφτει το λάδι όπως έρχεται?
 
Το χεις κάνει?Δουλεύει?

Ειχα την αίσθηση ότι στην άκρη θέλει κάτι να το φρενάρει και να το μετατρέπει σε σταγόνες.
Με το δεματικό δεν πέφτει το λάδι όπως έρχεται?
Όχι δεν θες τίποτα απολύτως να το φρενάρει, αυτό γίνεται στο βιδάκι ψηλά και στην βαλβίδα που έχει η δεξαμενή, όσες μέρες και να το αφήσεις αν το σωλινάκι δεν έχει αέρα και είναι γεμάτο δεν πρόκειται να φύγει σταγόνα.
 
Πάρτε και ένα χρήσιμο λινκ να χαζέψετε λίγο και ίσως κατέβουν και άλλες ιδέες diy oiler moto nozzle - Αναζήτηση Google

Η μαγική λέξη στις αναζητήσεις είναι nozzle
 
Δεν είχα εκεί πρόβλημα... Αλλά μετά από κάθε βόλτα κάτι έλειπε ή δεν δούλευε η ροή καθόλου
Βαρέθηκα..

Αααα, αυτος ειναι αλλος λογος. Εχασα κι'εγω το καπακι αλλα μπαινει απο Milko οπως εχει ειπωθει.

Κατι αλλο που αξιζει να αναφερθει ειναι το εξης: το ακροφυσιο πρεπει να καθαριζεται συχνα και ιδιως μετα απο χωματινες διαδρομες, αλλιως πιανει μουργα και η ροη σταματαει. Εγω δεν ειχα προβλημα με το tutoro για δεκαδες χιλιαδες χμ - εκτος απο ενα χαμενο καπακι - και μ'εχει βολεψει σε δυο μηχανακια (στο CRF και στο ΤΑ).
 
Στο χωμα εγω το κλεινω τελειως, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ρυθμιση που δουλευει καθως οι κραδασμοι εξαρτωνται απο τη μορφολογια του τεραιν. Αν το ξεχασει κανεις ανοιχτο στη ρυθμιση της ασφαλτου, το λαδι θα καταναλωθει γρηγορα σχετικα και θα κανει το πισω μερος της μοτο ..πτνα.

Γιατι το λες αυτο..



1e423063dea27f7ddf6287e48c2a43b9.jpg
 
Μια χαρά είναι η αλυσίδα, αν έχεις ένα πιεστικό μικρό απλά το πλακώνεις χωρίς καθαριστικά , χωρίς τίποτα και φεύγουν όλα.
 
Μια χαρά είναι η αλυσίδα, αν έχεις ένα πιεστικό μικρό απλά το πλακώνεις χωρίς καθαριστικά , χωρίς τίποτα και φεύγουν όλα.

Κηροζινη και γεια σας.

73b9b7c5e572b0ec0e3dac35a85e30fc.jpg
 
Στην ακρη απο 4mm δεν παρεμβαλω τιποτα , δεν χρειάζεται .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Στην ακρη απο 4mm δεν παρεμβαλω τιποτα , δεν χρειάζεται .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
γουηλ τραη.
 
Καλησπέρα παιδιά δίνει κάποιος το κιτ; Διότι εγώ το πούλησα μαζί με το μηχανάκι ο έξυπνος
 
Καλησπέρα παιδιά δίνει κάποιος το κιτ; Διότι εγώ το πούλησα μαζί με το μηχανάκι ο έξυπνος

Κριμα! Απροσεξία!
Το έχει πάθει και άλλος ένας που γνωρίζω!
 
Back
Top Bottom