Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Βλέπω κόκκινα λάδια, πράσινα λάδια, κίτρινα λάδια!!!!!!
Τελικά, πιο είναι το σωστό χρωμα λάδι για το τουρουτουτού;;;;; :plqtr:
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Βλέπω κόκκινα λάδια, πράσινα λάδια, κίτρινα λάδια!!!!!!
Τελικά, πιο είναι το σωστό χρωμα λάδι για το τουρουτουτού;;;;; :plqtr:
Τα περισσεύματα από τις αλλαγές λαδιών, στην φώτο που έβαλα είχα το δωράκι μαζί με το τουτόρο που είναι κόκκινο, με το 10W-40 που βάζω τώρα μείωσα μια στροφή την ροή γιατί είναι πιο λεπτά από το 50άρι λάδι για γρύλους μπουλντόζας που πουλάει ο τουτόρος ως ειδικό. Αλλά κάνει τέλεια δουλειά το 10W-40....
 

nikosrr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Multistrada 620 Dark, CBR600RR
Γρασαδοράκια δε κάνουν δουλεία που υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στην ακρη του σωληνα, κομμενο κομματι απο δεματικο , το σφηνωνεις μεσα στο σωληνακι και η μυτη να ακουμπαει στο γραναζι. Το λαδι κολλαει πανω του και τρεχει μεχρι την ακρη του πανω στο γραναζι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Περνας από Πειραιά και στο δίνω όλο μαζί... Δεν περάσαμε καλά μαζί στα χώματα και το ξήλωσα.
Στο χωμα εγω το κλεινω τελειως, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ρυθμιση που δουλευει καθως οι κραδασμοι εξαρτωνται απο τη μορφολογια του τεραιν. Αν το ξεχασει κανεις ανοιχτο στη ρυθμιση της ασφαλτου, το λαδι θα καταναλωθει γρηγορα σχετικα και θα κανει το πισω μερος της μοτο ..πτνα.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Στο χωμα εγω το κλεινω τελειως, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ρυθμιση που δουλευει καθως οι κραδασμοι εξαρτωνται απο τη μορφολογια του τεραιν. Αν το ξεχασει κανεις ανοιχτο στη ρυθμιση της ασφαλτου, το λαδι θα καταναλωθει γρηγορα σχετικα και θα κανει το πισω μερος της μοτο ..πτνα.
Δεν είχα εκεί πρόβλημα... Αλλά μετά από κάθε βόλτα κάτι έλειπε ή δεν δούλευε η ροή καθόλου
Βαρέθηκα..
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Γρασαδοράκια δε κάνουν δουλεία που υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη;
Αν δεν θες να αγοράσεις διχάλα παίρνεις ένα πνευματικό σύνδεσμο όπως ο παρακάτω που είναι με είσοδο 6mm που είναι το σωληνάκι του τουτόρου και έξοφδο 4mm και βάζεις τα σκληρά σωλινάκια που έχουν μέσα τα άζαξ και άλλα διάφορα καθαριστικά.




Αυτό εδώ το έχουν φτιάξει με μπρόυτζινο στο τέλλος αλλά το σωλινάκι από το άζαξ είναι πολύ καλύτερο.

Φυσικά πρέπει να φτιάξεις σταθερή βάση.... φαντασία θέλει ;)


 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Ανδρομεδα
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Στην ακρη του σωληνα, κομμενο κομματι απο δεματικο , το σφηνωνεις μεσα στο σωληνακι και η μυτη να ακουμπαει στο γραναζι. Το λαδι κολλαει πανω του και τρεχει μεχρι την ακρη του πανω στο γραναζι.
Το χεις κάνει?Δουλεύει?

Ειχα την αίσθηση ότι στην άκρη θέλει κάτι να το φρενάρει και να το μετατρέπει σε σταγόνες.
Με το δεματικό δεν πέφτει το λάδι όπως έρχεται?
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Το χεις κάνει?Δουλεύει?

Ειχα την αίσθηση ότι στην άκρη θέλει κάτι να το φρενάρει και να το μετατρέπει σε σταγόνες.
Με το δεματικό δεν πέφτει το λάδι όπως έρχεται?
Όχι δεν θες τίποτα απολύτως να το φρενάρει, αυτό γίνεται στο βιδάκι ψηλά και στην βαλβίδα που έχει η δεξαμενή, όσες μέρες και να το αφήσεις αν το σωλινάκι δεν έχει αέρα και είναι γεμάτο δεν πρόκειται να φύγει σταγόνα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Δεν είχα εκεί πρόβλημα... Αλλά μετά από κάθε βόλτα κάτι έλειπε ή δεν δούλευε η ροή καθόλου
Βαρέθηκα..
Αααα, αυτος ειναι αλλος λογος. Εχασα κι'εγω το καπακι αλλα μπαινει απο Milko οπως εχει ειπωθει.

Κατι αλλο που αξιζει να αναφερθει ειναι το εξης: το ακροφυσιο πρεπει να καθαριζεται συχνα και ιδιως μετα απο χωματινες διαδρομες, αλλιως πιανει μουργα και η ροη σταματαει. Εγω δεν ειχα προβλημα με το tutoro για δεκαδες χιλιαδες χμ - εκτος απο ενα χαμενο καπακι - και μ'εχει βολεψει σε δυο μηχανακια (στο CRF και στο ΤΑ).
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Ανδρομεδα
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Στο χωμα εγω το κλεινω τελειως, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ρυθμιση που δουλευει καθως οι κραδασμοι εξαρτωνται απο τη μορφολογια του τεραιν. Αν το ξεχασει κανεις ανοιχτο στη ρυθμιση της ασφαλτου, το λαδι θα καταναλωθει γρηγορα σχετικα και θα κανει το πισω μερος της μοτο ..πτνα.
Γιατι το λες αυτο..



 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Μια χαρά είναι η αλυσίδα, αν έχεις ένα πιεστικό μικρό απλά το πλακώνεις χωρίς καθαριστικά , χωρίς τίποτα και φεύγουν όλα.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Ανδρομεδα
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Μια χαρά είναι η αλυσίδα, αν έχεις ένα πιεστικό μικρό απλά το πλακώνεις χωρίς καθαριστικά , χωρίς τίποτα και φεύγουν όλα.
Κηροζινη και γεια σας.

 

onroad

Superhero
Περιοχή
city center
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
αμήχανη κατάσταση
Στην ακρη απο 4mm δεν παρεμβαλω τιποτα , δεν χρειάζεται .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Ανδρομεδα
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Στην ακρη απο 4mm δεν παρεμβαλω τιποτα , δεν χρειάζεται .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
γουηλ τραη.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλησπέρα παιδιά δίνει κάποιος το κιτ; Διότι εγώ το πούλησα μαζί με το μηχανάκι ο έξυπνος
 
Top Bottom