Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

Κριμα! Απροσεξία!
Το έχει πάθει και άλλος ένας που γνωρίζω!
Κι εγώ το έκανα ο βλάκας
 
Η μεγαλύτερη βλακεία ήταν πολύ χρήσιμο τζιτζικπλικι
 
Άντε, κανονίστε στο αντίστοιχο νήμα, ακόμα μια ομαδική.
Θέλει αν κατάλαβα καλά και ο Αποστόλης για το δικό του.
 
Βέβαια εγώ πήρα άξονα :p:p:p
 
Αγορα για τουτορο που να ριχνει γρασο στον αξονα υπαρχει παντως.
 
Αγορα για τουτορο που να ριχνει γρασο στον αξονα υπαρχει παντως.
Ναι , το πουλάει εξτρα η Komatsu για τις τσαπες της.

 
Ψαχνεται φιλος για μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση.

Αν υπαρχει κανεις που το βαρεθηκε η δεν τον βολευει,μου στελνει πμ.
 
Παιδιά μετά από χρήση όλο το χρονικό διάστημα που έχω την λαδιέρα βρήκα ότι καμιά φορά ειδικά τώρα με τα κρύα κάτι δεν πάει καλά με την ροή. Ακόμα περισσότερο αν δεν χρησιμοποιεί κάποιος τα μαμά λάδια, όπως εγώ. Κάποιες φορές σταματούσε, δεν είχε καλή ροή κλπ. Το πρόβλημα το εντόπισα στην πάρα πολύ μικρή τρυπούλα αερισμού που έχει πάνω στο καπάκι. Αυτή η τρυπούλα ή βούλωνε ή δεν έπαιρνε ικανοποιητικό αέρα για κάποιο λόγο. Με τρυπανάκι 2 mm την άνοιξα και πολύ προσεκτικά καθάρισα μεσα έξω τα γρεζάκια και χειλάκια που είχαν δημιουργηθεί. Από τότε άψογο το εργαλείο και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
 
Παιδιά μετά από χρήση όλο το χρονικό διάστημα που έχω την λαδιέρα βρήκα ότι καμιά φορά ειδικά τώρα με τα κρύα κάτι δεν πάει καλά με την ροή. Ακόμα περισσότερο αν δεν χρησιμοποιεί κάποιος τα μαμά λάδια, όπως εγώ. Κάποιες φορές σταματούσε, δεν είχε καλή ροή κλπ. Το πρόβλημα το εντόπισα στην πάρα πολύ μικρή τρυπούλα αερισμού που έχει πάνω στο καπάκι. Αυτή η τρυπούλα ή βούλωνε ή δεν έπαιρνε ικανοποιητικό αέρα για κάποιο λόγο. Με τρυπανάκι 2 mm την άνοιξα και πολύ προσεκτικά καθάρισα μεσα έξω τα γρεζάκια και χειλάκια που είχαν δημιουργηθεί. Από τότε άψογο το εργαλείο και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Λες γιαυτό μια δουλεύει καλά μια όχι; Θα το κοιτάξω και εγώ! Ευχαριστώ!

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Gus
Λες γιαυτό μια δουλεύει καλά μια όχι; Θα το κοιτάξω και εγώ! Ευχαριστώ!

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

Πρόσεξε πολύ το καλό καθάρισμα από τα χειλάκια - γρεζάκια που δημιουργούνται από το τρύπημα.
 
Σωστό ότι φταίει η τρύπα, αλλά το χειμώνα αλλάζει το ιξώδες του λιπαντικού και χρειάζεται μικρορυθμισεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Σωστό ότι φταίει η τρύπα, αλλά το χειμώνα αλλάζει το ιξώδες του λιπαντικού και χρειάζεται μικρορυθμισεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Αυτονόητο, ακόμα και στο τέρμα ανοιχτό έφτασε να μην δουλεύει σωστά. Η λύση τελικά για μένα ήταν η τρύπα....
 
Αυτονόητο, ακόμα και στο τέρμα ανοιχτό έφτασε να μην δουλεύει σωστά. Η λύση τελικά για μένα ήταν η τρύπα....
Με τι λάδι το δουλεύεις? Είχα δοκιμάσει με βαλβολινη 80αρα και δεν έτρεχε σταγόνα...τώρα υδραυλικό λαδι

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Gus
Με τι λάδι το δουλεύεις? Είχα δοκιμάσει με βαλβολινη 80αρα και δεν έτρεχε σταγόνα...τώρα υδραυλικό λαδι

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχω βρει για κάτω απο 20 βαθμούς το ISO 68 υδραυλικό λάδι, αυτό βάζω τώρα για καλοκαίρι ISO 200+ . Το βρήκα πάμφθηνο ντόπιας παραγωγής και αν θυμάμαι καλά με 8 ε πήρα 4 λίτρα......
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τι λάδι είναι να βάλουμε και εμείς διότι εδώ μου ζητάνε 40 ευρώ το τετραλιτρο

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Παιδιά μετά από χρήση όλο το χρονικό διάστημα που έχω την λαδιέρα βρήκα ότι καμιά φορά ειδικά τώρα με τα κρύα κάτι δεν πάει καλά με την ροή. Ακόμα περισσότερο αν δεν χρησιμοποιεί κάποιος τα μαμά λάδια, όπως εγώ. Κάποιες φορές σταματούσε, δεν είχε καλή ροή κλπ. Το πρόβλημα το εντόπισα στην πάρα πολύ μικρή τρυπούλα αερισμού που έχει πάνω στο καπάκι. Αυτή η τρυπούλα ή βούλωνε ή δεν έπαιρνε ικανοποιητικό αέρα για κάποιο λόγο. Με τρυπανάκι 2 mm την άνοιξα και πολύ προσεκτικά καθάρισα μεσα έξω τα γρεζάκια και χειλάκια που είχαν δημιουργηθεί. Από τότε άψογο το εργαλείο και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

Και το καλοκαιρι που θα εχει ζεστη και τα αυξηθει η ροη θα την ξανακλεισεις?
 
Θα κλείσει τον ρυθμιστή λιγάκι... ;)
 
Τι λάδι είναι να βάλουμε και εμείς διότι εδώ μου ζητάνε 40 ευρώ το τετραλιτρο



Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Λες γιαυτό μια δουλεύει καλά μια όχι; Θα το κοιτάξω και εγώ! Ευχαριστώ!

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

Bαζουμε βαλβολινη 75w...σκετο 75w, και εχουμε την ιδια ροη χειμωνα καλοκαιρι.

Σπυρο η πηγαινε παρε ενα λιτρο απο τον Τσακανελη η πες μου να σου κανω ενα γεμισμα να την δοκιμασεις πριν κανεις τζαμπα ζημια στο tutoro.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Bαζουμε βαλβολινη 70w...σκετο 70w, και εχουμε την ιδια ροη χειμωνα καλοκαιρι.

Σπυρο η πηγαινε παρε ενα λιτρο απο τον Τσακανελη η πες μου να σου κανω ενα γεμισμα να την δοκιμασεις πριν κανεις τζαμπα ζημια στο tutoro.
Έχει τόση διαφορά η 70αρα από την 80αρα? Εμένα η 80αρα καλοκαίρι δεν έτρεχε καθολου

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Θα κλείσει τον ρυθμιστή λιγάκι... ;)

Απο την μια τα υδραυλικα υγρα συνηθως τραβαν την υγρασια και δεν βλεπω τον λογο να τους δωσεις αιτια να τραβηξουν ακομη περισσοτερη.

Απο την αλλη αφου μπορει να γινει σωστα η δουλεια με αλλο τροπο γιατι να παιζει με τον ρυθμιστη?
 
Back
Top Bottom