rock n rolla_990
Μέλος
Κι εγώ το έκανα ο βλάκαςΚριμα! Απροσεξία!
Το έχει πάθει και άλλος ένας που γνωρίζω!
Κι εγώ το έκανα ο βλάκαςΚριμα! Απροσεξία!
Το έχει πάθει και άλλος ένας που γνωρίζω!
Ναι , το πουλάει εξτρα η Komatsu για τις τσαπες της.Αγορα για τουτορο που να ριχνει γρασο στον αξονα υπαρχει παντως.
Λες γιαυτό μια δουλεύει καλά μια όχι; Θα το κοιτάξω και εγώ! Ευχαριστώ!Παιδιά μετά από χρήση όλο το χρονικό διάστημα που έχω την λαδιέρα βρήκα ότι καμιά φορά ειδικά τώρα με τα κρύα κάτι δεν πάει καλά με την ροή. Ακόμα περισσότερο αν δεν χρησιμοποιεί κάποιος τα μαμά λάδια, όπως εγώ. Κάποιες φορές σταματούσε, δεν είχε καλή ροή κλπ. Το πρόβλημα το εντόπισα στην πάρα πολύ μικρή τρυπούλα αερισμού που έχει πάνω στο καπάκι. Αυτή η τρυπούλα ή βούλωνε ή δεν έπαιρνε ικανοποιητικό αέρα για κάποιο λόγο. Με τρυπανάκι 2 mm την άνοιξα και πολύ προσεκτικά καθάρισα μεσα έξω τα γρεζάκια και χειλάκια που είχαν δημιουργηθεί. Από τότε άψογο το εργαλείο και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Λες γιαυτό μια δουλεύει καλά μια όχι; Θα το κοιτάξω και εγώ! Ευχαριστώ!
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Σωστό ότι φταίει η τρύπα, αλλά το χειμώνα αλλάζει το ιξώδες του λιπαντικού και χρειάζεται μικρορυθμισεις.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Με τι λάδι το δουλεύεις? Είχα δοκιμάσει με βαλβολινη 80αρα και δεν έτρεχε σταγόνα...τώρα υδραυλικό λαδιΑυτονόητο, ακόμα και στο τέρμα ανοιχτό έφτασε να μην δουλεύει σωστά. Η λύση τελικά για μένα ήταν η τρύπα....
Με τι λάδι το δουλεύεις? Είχα δοκιμάσει με βαλβολινη 80αρα και δεν έτρεχε σταγόνα...τώρα υδραυλικό λαδι
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παιδιά μετά από χρήση όλο το χρονικό διάστημα που έχω την λαδιέρα βρήκα ότι καμιά φορά ειδικά τώρα με τα κρύα κάτι δεν πάει καλά με την ροή. Ακόμα περισσότερο αν δεν χρησιμοποιεί κάποιος τα μαμά λάδια, όπως εγώ. Κάποιες φορές σταματούσε, δεν είχε καλή ροή κλπ. Το πρόβλημα το εντόπισα στην πάρα πολύ μικρή τρυπούλα αερισμού που έχει πάνω στο καπάκι. Αυτή η τρυπούλα ή βούλωνε ή δεν έπαιρνε ικανοποιητικό αέρα για κάποιο λόγο. Με τρυπανάκι 2 mm την άνοιξα και πολύ προσεκτικά καθάρισα μεσα έξω τα γρεζάκια και χειλάκια που είχαν δημιουργηθεί. Από τότε άψογο το εργαλείο και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Τι λάδι είναι να βάλουμε και εμείς διότι εδώ μου ζητάνε 40 ευρώ το τετραλιτρο
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λες γιαυτό μια δουλεύει καλά μια όχι; Θα το κοιτάξω και εγώ! Ευχαριστώ!
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Έχει τόση διαφορά η 70αρα από την 80αρα? Εμένα η 80αρα καλοκαίρι δεν έτρεχε καθολουBαζουμε βαλβολινη 70w...σκετο 70w, και εχουμε την ιδια ροη χειμωνα καλοκαιρι.
Σπυρο η πηγαινε παρε ενα λιτρο απο τον Τσακανελη η πες μου να σου κανω ενα γεμισμα να την δοκιμασεις πριν κανεις τζαμπα ζημια στο tutoro.
Θα κλείσει τον ρυθμιστή λιγάκι...![]()