Triumph βλέπει το ποστ σου και ρωτάει αν έχει κατουρήσει στο πηγάδιΚαταλήγουμε λοιπόν στο γνωστό συμπέρασμα, "όλοι μπεμβε θα πάρετε στο τέλος" ?![]()
Το ένα, το έχω στο μηχανάκι απ' το '17! Δουλεύει άψογα ακόμα.Το TUTORO πουλιέται εντός Ε.Ε. για να μην μπλέξουμε με τελωνεία;
Τελικά δουλεύει καλά ακόμη σε όλους;
Το περσινό από που το αγόρασες;Το ένα, το έχω στο μηχανάκι απ' το '17! Δουλεύει άψογα ακόμα.
Το δευτερο το έβαλα πέρυσι το χειμώνα στο άλλο.
Γενικότερα, όσες αλυσίδες έχω, τόσα και τα tutoro!!!!!
Δουλεύει μια χαρά και με διαφορετικούς τύπους λαδιού. Έχω χρησιμοποιήσει βαλβολίνη 75αρα και λαδι υδραυλικών 60αρι. Απλά μόνο λόγω θερμοκρασιών ανάλογα την εποχή ανοίγω ή κλείνω περισσότερο το ρυθμιστικό του.Το TUTORO πουλιέται εντός Ε.Ε. για να μην μπλέξουμε με τελωνεία;
Τελικά δουλεύει καλά ακόμη σε όλους;
Λειτουργεί όσον αφορά την λίπανση της αλυσίδας, αλλά δεν στεγανοποιεί όταν είναι στάσιμο χωρίς να ξέρω την αιτία.Το TUTORO πουλιέται εντός Ε.Ε. για να μην μπλέξουμε με τελωνεία;
Τελικά δουλεύει καλά ακόμη σε όλους;
Και σε εμένα λειτουργεί ακόμα μια χαρά και το έχω 5+ χρόνια.Το TUTORO πουλιέται εντός Ε.Ε. για να μην μπλέξουμε με τελωνεία;
Τελικά δουλεύει καλά ακόμη σε όλους;
Ωωωχχ.... αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά στην έδρα της βελόνας εσωτερικά στο δοχείο.... Θα το έβγαζα - έλυνα και θα το καθάριζα σχολαστικά. ειδικά εσωτερικά.Λειτουργεί όσον αφορά την λίπανση της αλυσίδας, αλλά δεν στεγανοποιεί όταν είναι στάσιμο χωρίς να ξέρω την αιτία.
Παρόλο που το άνοιξα και το καθάρισα εξακολουθεί και κάνει το ίδιο.
Οπότε όταν σταματάω κλείνω την βίδα για να μην πλυμηριζει λάδι το έδαφος.
Το έχω κάνει αλλά και πάλι δεν σταμάτησε.Ωωωχχ.... αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά στην έδρα της βελόνας εσωτερικά στο δοχείο.... Θα το έβγαζα - έλυνα και θα το καθάριζα σχολαστικά. ειδικά εσωτερικά.
Τρίψιμο της έδρας με λεπτή σμυριδαλοιφή, όπως κάνουμε τις βαλβίδες του κινητήρα.Το έχω κάνει αλλά και πάλι δεν σταμάτησε.
Εκεί μέσα που είναι μόνο στην βελόνα μπορείς να επέμβεις.Τρίψιμο της έδρας με λεπτή σμυριδαλοιφή, όπως κάνουμε τις βαλβίδες του κινητήρα.
Δεν ξέρω τις διαστάσεις της βελόνας και της έδρα της, αν είναι πολύ μικρές δεν γίνεται αυτό που λέω.Εκεί μέσα που είναι μόνο στην βελόνα μπορείς να επέμβεις.
Η βελόνα στεγανοποιει σε o'ring. Όπως είναι τα "πυραυλάκια" των καρπυρατερ.Τρίψιμο της έδρας με λεπτή σμυριδαλοιφή, όπως κάνουμε τις βαλβίδες του κινητήρα.
Έχεις κάνει τα σχετικά καθαρίσματα κτλ που λες Θάνο, η βελόνα παλινδρομεί ελεύθερα, ή κάπου ενδεχομένως "κολλάει";Λειτουργεί όσον αφορά την λίπανση της αλυσίδας, αλλά δεν στεγανοποιεί όταν είναι στάσιμο χωρίς να ξέρω την αιτία.
Παρόλο που το άνοιξα και το καθάρισα εξακολουθεί και κάνει το ίδιο.
Οπότε όταν σταματάω κλείνω την βίδα για να μην πλυμηριζει λάδι το έδαφος.
Είχαμε κάνει ξανα αγορά, πάλι από Αγγλία, εγώ με ένα φίλο μου πέρυσι!Το περσινό από που το αγόρασες;
Δεν πληρώσατε επιπλέον φόρους;Είχαμε κάνει ξανα αγορά, πάλι από Αγγλία, εγώ με ένα φίλο μου πέρυσι!
Περίπου 62 ευρώ το πρώτο (το '17), και 100 ευρώ περίπου πέρυσι!!!![]()