Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εμένα η 80αρα καλοκαίρι δεν έτρεχε καθολου

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψοφια και αυτήν...
Σαν το μηχανάκι σου...:friend:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To 68 που εβαλε ο Gus ειναι σε iso, σε "κλασσικο" SAE αντιστοιχεί σε 20αρι, αντε βαρια 25αρι, αποκλειεται λοιπον να ειναι πιο παχυρευστο απο βαλβολινη εστω και 75αρα.

Επισης το iso220 ειναι αντιστοιχο σε 50αρι. Αρα μιλαμε 20 στο κρυο, 50 στη ζεστη, εμενα μου ακουγεται οτι ενα 20w50 χρησιμοποιημενο απο το μοτερ σαν την καλυτερη λυση. 2 στα 3 μανιουαλ που εχω διαβασει μαλιστα αυτο συνιστούν για τις αλυσίδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
To 68 που εβαλε ο Gus ειναι σε iso, σε "κλασσικο" SAE αντιστοιχεί σε 20αρι, αντε βαρια 25αρι, αποκλειεται λοιπον να ειναι πιο παχυρευστο απο βαλβολινη εστω και 75αρα.

Επισης το iso220 ειναι αντιστοιχο σε 50αρι. Αρα μιλαμε 20 στο κρυο, 50 στη ζεστη, εμενα μου ακουγεται οτι ενα 20w50 χρησιμοποιημενο απο το μοτερ σαν την καλυτερη λυση. 2 στα 3 μανιουαλ που εχω διαβασει μαλιστα αυτο συνιστούν για τις αλυσίδες.
Άρα το 32αρι υδραυλικό "πιάνει" όλες τις εποχές, με λίγη ρύθμιση.
Afam και did που διάβασα, συστήνουν transmission oil, βαλβολινη δλδ, και εναλλακτικά σπρέι αλυσίδας.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Άρα το 32αρι υδραυλικό "πιάνει" όλες τις εποχές, με λίγη ρύθμιση.
Afam και did που διάβασα, συστήνουν transmission oil, βαλβολινη δλδ, και εναλλακτικά σπρέι αλυσίδας.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το 32αρι ειναι το δεκαρακι.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ας ξαναθυμηθούμε λίγο τα λάδια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν...
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Ναι σκέτη...

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ειμαι ο πλεον ειδικος στα λαδια αλλα η 80αρα ειναι πιο παχυρευστη απο την 75,το καλοκαιρι ομως λογω ζεστης ρεει καπως καλυτερα.Μπορει παρολα αυτα να ηταν αρκετα πηχτη για το tutoro.Εγω με 90αρα που ειχα δοκιμασει ειχα το ιδιο προβλημα.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Και το καλοκαιρι που θα εχει ζεστη και τα αυξηθει η ροη θα την ξανακλεισεις?
Δεν τα διάβασες όλα !!???..... έχω γράψει πιο πάνω.. " για καλοκαίρι ISO 200+ " όσο για την ροή είναι κάτι που πάντα θα μας παιδεύει...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ας ξαναθυμηθούμε λίγο τα λάδια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν...
Ξεχαστηκα οτι το νημα ειναι για το Τουτορο, εχεις δικιο. Ξεχναμε βαλβολινες και το 20w50 που εγραψα εγω.

Ο,τι εχω γραψει παντως για τη συγκριση "βαρους" υδραυλικου σε ISO με μηχανης σε SAE ισχυει.

(Παντως στο δικο μου χειροποιητο απο πλαστικο δοχειο υγρου φρενων και σωληνακι με ρυθμιστες ροης δεν εχω θεμα τοσα χρονια με βαλβολινες)
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Τι λάδι είναι να βάλουμε και εμείς διότι εδώ μου ζητάνε 40 ευρώ το τετραλιτρο

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν βάλεις feg iso 68 στο ψαχτηρι θα δεις τιμές στα 12 ε το 4λιτρο.
Πήρα απο φαρμακείο και ένα μικρό πλαστικό μπουκαλάκι με ρουξουνακι όπου εκεί βάζω μια μικρή ποσότητα γύρο στα 70-80 ml όπου αυτό έχω μαζί μου στην μπαγκαζιέρα. Όπως το έχω δει μέχρι τώρα με βγάζει ένα γέμισμα γύρω στα 1000 + χλμ. χωρίς να έχει πιάσει πάτο το δοχείο στο τουροτορο.


Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
(Παντως στο δικο μου χειροποιητο απο πλαστικο δοχειο υγρου φρενων και σωληνακι με ρυθμιστες ροης δεν εχω θεμα τοσα χρονια με βαλβολινες)
Φωτό Κωστή.... ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Noμιζω το εχω ξαναποσταρει




Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως... ;)
Ενδιαφέρουσα κατασκευή...:ok:
Δύο ερωτήσεις έχω...
Ο ρυθμιστής ροής από τι ακριβώς είναι...?
Προφανώς έχει συνεχή ροή και όταν σταματάς το κλείνεις...?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως... ;)
Ενδιαφέρουσα κατασκευή...:ok:
Δύο ερωτήσεις έχω...
Ο ρυθμιστής ροής από τι ακριβώς είναι...?
Προφανώς έχει συνεχή ροή και όταν σταματάς το κλείνεις...?
Εχω δυο βανακια, το πανω ειναι ο ρυθμιστης ροης, το βαζω εκει που ρεει καλυτερα και το αφηνω εκει. Ο κατω, ο 2ος, ειναι ο ον-οφ, απο εκει ανοιγοκλεινω το κυκλωμα γιατι δεν εχει βαλβιδα κραδασμων οπως το Τουτορο. Το χρησιμοποιω(ουσα) μονο σε μεγαλα ταξιδια , ανοιγεις ξεκινωντας κλεινεις φτανοντας, γιατι κατα τα αλλα προτιμω το κλασσικο σπρει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εχω δυο βανακια, το πανω ειναι ο ρυθμιστης ροης, το βαζω εκει που ρεει καλυτερα και το αφηνω εκει. Ο κατω, ο 2ος, ειναι ο ον-οφ, απο εκει ανοιγοκλεινω το κυκλωμα γιατι δεν εχει βαλβιδα κραδασμων οπως το Τουτορο. Το χρησιμοποιω(ουσα) μονο σε μεγαλα ταξιδια , ανοιγεις ξεκινωντας κλεινεις φτανοντας, γιατι κατα τα αλλα προτιμω το κλασσικο σπρει.

Εδιτ> Αναποδα τα εγραψα, το πανω ειναι το ον/οφ, το κατω ο ρυθμιστης
Ευχαριστώ...:friendship:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Οι βαλβολινες κανουν ζημια στο δοχειο ρητινης που εχει το Tutoro και οχι στην αλυσιδα.
Επισης καποιος αναφερει πιο πανω οτι κατασκευαστες αλυσιδων προτεινουν transmission oil δηλ βαλβολινη,Λαθος ,η βαλβολινη αναφερεται ως gearbox oil,οποτε εννοουν το κατα κοσμο ATF .
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Οι βαλβολινες κανουν ζημια στο δοχειο ρητινης που εχει το Tutoro και οχι στην αλυσιδα.
Επισης καποιος αναφερει πιο πανω οτι κατασκευαστες αλυσιδων προτεινουν transmission oil δηλ βαλβολινη,Λαθος ,η βαλβολινη αναφερεται ως gearbox oil,οποτε εννοουν το κατα κοσμο ATF .
Μάλλον δεν το έθεσα εγώ σωστά. Μιλάει για κλασσικό λιπαντικό χειροκίνητου κιβωτίου, όχι ATF, το οποίο έχει τελείως άλλες ιδιότητες και είναι και αρκετά πιο τοξικό και επικίνδυνο για να πέφτει στο έδαφος, ενώ μπορεί να κάνει και ζημιά στο χρώμα (όπως τα υγρά φρένων)

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βρε σεις, ο χρόνος που ξοδεύετε να γράψετε στο φόρουμ σχετικά με το τουτορο, ισοδυναμεί με τον χρόνο που θα ξοδευατε αν καματε συντήρηση με σπρέι.

Μια η άλλη σας έρχεται :p
 
Top Bottom