80αρα σκετη?Έχει τόση διαφορά η 70αρα από την 80αρα? Εμένα η 80αρα καλοκαίρι δεν έτρεχε καθολου
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
80αρα σκετη?Έχει τόση διαφορά η 70αρα από την 80αρα? Εμένα η 80αρα καλοκαίρι δεν έτρεχε καθολου
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψοφια και αυτήν...Εμένα η 80αρα καλοκαίρι δεν έτρεχε καθολου
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι σκέτη...80αρα σκετη?
Σκληρός...Ναι σκέτη...
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άρα το 32αρι υδραυλικό "πιάνει" όλες τις εποχές, με λίγη ρύθμιση.To 68 που εβαλε ο Gus ειναι σε iso, σε "κλασσικο" SAE αντιστοιχεί σε 20αρι, αντε βαρια 25αρι, αποκλειεται λοιπον να ειναι πιο παχυρευστο απο βαλβολινη εστω και 75αρα.
Επισης το iso220 ειναι αντιστοιχο σε 50αρι. Αρα μιλαμε 20 στο κρυο, 50 στη ζεστη, εμενα μου ακουγεται οτι ενα 20w50 χρησιμοποιημενο απο το μοτερ σαν την καλυτερη λυση. 2 στα 3 μανιουαλ που εχω διαβασει μαλιστα αυτο συνιστούν για τις αλυσίδες.
Το 32αρι ειναι το δεκαρακι.Άρα το 32αρι υδραυλικό "πιάνει" όλες τις εποχές, με λίγη ρύθμιση.
Afam και did που διάβασα, συστήνουν transmission oil, βαλβολινη δλδ, και εναλλακτικά σπρέι αλυσίδας.
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ειμαι ο πλεον ειδικος στα λαδια αλλα η 80αρα ειναι πιο παχυρευστη απο την 75,το καλοκαιρι ομως λογω ζεστης ρεει καπως καλυτερα.Μπορει παρολα αυτα να ηταν αρκετα πηχτη για το tutoro.Εγω με 90αρα που ειχα δοκιμασει ειχα το ιδιο προβλημα.Ναι σκέτη...
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν τα διάβασες όλα !!???..... έχω γράψει πιο πάνω.. " για καλοκαίρι ISO 200+ " όσο για την ροή είναι κάτι που πάντα θα μας παιδεύει...Και το καλοκαιρι που θα εχει ζεστη και τα αυξηθει η ροη θα την ξανακλεισεις?
Ξεχαστηκα οτι το νημα ειναι για το Τουτορο, εχεις δικιο. Ξεχναμε βαλβολινες και το 20w50 που εγραψα εγω.Ας ξαναθυμηθούμε λίγο τα λάδια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν...
Which Oil should I use?
This guide has been prepared to help you make the right choice of oil depending on the ambient temperatures of where you ride... For ambient riding conditions up to around 30°c (86°f) in the summer but winter temps are below 25°c (77°f). Use TUTORO original Chain oil all year round. For...www.tutorochainoiler.com
Αν βάλεις feg iso 68 στο ψαχτηρι θα δεις τιμές στα 12 ε το 4λιτρο.Τι λάδι είναι να βάλουμε και εμείς διότι εδώ μου ζητάνε 40 ευρώ το τετραλιτρο
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φωτό Κωστή....(Παντως στο δικο μου χειροποιητο απο πλαστικο δοχειο υγρου φρενων και σωληνακι με ρυθμιστες ροης δεν εχω θεμα τοσα χρονια με βαλβολινες)
Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως...Noμιζω το εχω ξαναποσταρει
Εχω δυο βανακια, το πανω ειναι ο ρυθμιστης ροης, το βαζω εκει που ρεει καλυτερα και το αφηνω εκει. Ο κατω, ο 2ος, ειναι ο ον-οφ, απο εκει ανοιγοκλεινω το κυκλωμα γιατι δεν εχει βαλβιδα κραδασμων οπως το Τουτορο. Το χρησιμοποιω(ουσα) μονο σε μεγαλα ταξιδια , ανοιγεις ξεκινωντας κλεινεις φτανοντας, γιατι κατα τα αλλα προτιμω το κλασσικο σπρει.Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως...
Ενδιαφέρουσα κατασκευή...
Δύο ερωτήσεις έχω...
Ο ρυθμιστής ροής από τι ακριβώς είναι...?
Προφανώς έχει συνεχή ροή και όταν σταματάς το κλείνεις...?
Ευχαριστώ...Εχω δυο βανακια, το πανω ειναι ο ρυθμιστης ροης, το βαζω εκει που ρεει καλυτερα και το αφηνω εκει. Ο κατω, ο 2ος, ειναι ο ον-οφ, απο εκει ανοιγοκλεινω το κυκλωμα γιατι δεν εχει βαλβιδα κραδασμων οπως το Τουτορο. Το χρησιμοποιω(ουσα) μονο σε μεγαλα ταξιδια , ανοιγεις ξεκινωντας κλεινεις φτανοντας, γιατι κατα τα αλλα προτιμω το κλασσικο σπρει.
Εδιτ> Αναποδα τα εγραψα, το πανω ειναι το ον/οφ, το κατω ο ρυθμιστης
Μάλλον δεν το έθεσα εγώ σωστά. Μιλάει για κλασσικό λιπαντικό χειροκίνητου κιβωτίου, όχι ATF, το οποίο έχει τελείως άλλες ιδιότητες και είναι και αρκετά πιο τοξικό και επικίνδυνο για να πέφτει στο έδαφος, ενώ μπορεί να κάνει και ζημιά στο χρώμα (όπως τα υγρά φρένων)Οι βαλβολινες κανουν ζημια στο δοχειο ρητινης που εχει το Tutoro και οχι στην αλυσιδα.
Επισης καποιος αναφερει πιο πανω οτι κατασκευαστες αλυσιδων προτεινουν transmission oil δηλ βαλβολινη,Λαθος ,η βαλβολινη αναφερεται ως gearbox oil,οποτε εννοουν το κατα κοσμο ATF .