Μπαταρία λιθίου είναι τεράστια η διαφορά βάρους, αλλά την φοβάμαι......Έχω ακούσει μέχρι και για φωτιά....σε άλλους έχω ακούσει ότι έλιωσε η μπαταρία ..... υπάρχει τελικά τέτοιο ρίσκο ??? Γιατί το μηχανάκι είναι μέσα στα χώματα και στις σκόνες και μετά πέφτει νερό με το λάστιχο και ο χώρος της μπαταρίας γίνεται μούσκεμα.....περνάει νερό εκεί που εφάπτεται η σέλα.....
Ξανα copy paste δικο μου απο αλλο νημα επειδη αναφέρθηκε η λυση της μπαταριας λιθιου :
Η αλλαγη συμβατικης μπαταριας με λιθιου γενικα δεν ειναι απλή διαδικασια. Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να λαβει κανεις υποψη :
A) Η μεγιστη ταση που παραγει ο ανορθωτης καθως και οποιαδηποτε κυματωση της τασης φορτισης (Voltage ripple) πρεπει να ειναι μικροτερη απο αυτην που οριζει ο κατασκευαστης του κυκλωματος ελεγχου της μπαταριας ( Battery management system BMS)
B) Η ποιοτητα κατασκευης της μπαταριας πρεπει να ειναι τετοια ωστε να εγγυάται την σωστη λειτουργια. Υπάρχουν πολλοι παραγωντες : Ο σχεδιασμος του BMS, οι ανοχες των ηλεκτρονικων εξαρτηματων του BMS, η συγκόλληση του BMS με την συστοιχια λιθιου, οι ανοχες σε κραδασμους κλπ. Γενικα οσο φθηνοτερη η μπαταρια τοσο πιο πιθανο ειναι η ποιοτητα κατασκευης και ο ελεγχος ποιοτητας να ειναι χειρότερα.
Γ) To ηλεκτρικο κυκλωμα της μοτοσυκλετας να μπορει να υποστηρίζει τασεις λειτουργιας 12.8V - 14.6V
Αν δεν συντρεχουν τα Α και Γ τα κυκλωματα και της μοτοσυκλετας αλλα και της μπαταριας μετα απο καποιο συντομο διαστημα θα τα παιξουν.
Το Β αφορα την διαρκεια ζωης της μπαταριας και την χρηση πανω στη μοτοσυκλετα. Κακη ποιοτητα κατασκευης συνηθως σημαινει καλωδιωσεις που κοβονται, BMS που διαλυονται απο κραδασμους, BMS που δεν δουλεύουν στις προδιαγραφες, κουτια μπαταριων που ανοιγουν σαν στρείδια κλπ.
Αν συντρεχουν ολα αυτα η μπαταρια θα αντεξει μια 5αετια + σιγουρα.