ΤΕΝΕΡΕ 700 λαιμοί-εξάτμιση

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καλησπέρα......έχει βάλει κάποιος λαιμούς που αφαιρούν τον καταλύτη, μαζί με τελικό ?
Σκέφτομαι να πάρω σετ από λαιμούς αλλά δεν έχω ιδέα τι θα γίνει μετά.........Το έχει κάνει κάποιος από εδώ ???
  1. Θόρυβος ???? Γίνεται σπαστικό ???
  2. Μοτέρ ??? Θέλει πρόγραμμα μετά ??? Χάνει ροπές κλπ ???
Πριν αρχίσετε τι θες τους λαιμούς στο ψοφίμι με τα 65 άλογα ρόδα........ο μόνος λόγος είναι το βάρος.........με την προυπόθεση ότι δεν θα ακούγεται στο παραδίπλα τετράγωνο και ότι το μοτέρ δεν θα χάσει ροπή χαμηλά και θα δώσει 1,375 άλογα στις 9.000στροφές......
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Τέτοια θέματα-ερωτήματα και ανησυχίες απαγορεύονται...θες να μπει στο θέμα ο mousitsas και να σε περιλάβει;
ο μουσιτσας ειναι για τα V2 τα ντακαρισια….. εδω μιλαμε για ασπαστο romaniacs 65 ιππων!!!!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
ο μουσιτσας ειναι για τα V2 τα ντακαρισια….. εδω μιλαμε για ασπαστο romaniacs 65 ιππων!!!!
Ανταλλασω ντακαρισιο με ασπαστο!!!!

Αυτοι οι προβληματισμοι ειναι universal...
Αν βαλεις ολοσωμη με ησυχο και ταπωμενο τελικο το πιθανοτερο να μη χρειαστεις επεμβαση στην ecu αρκει οι λαιμοι να εχουν ιδια περιπου διαμετρο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ανταλλασω ντακαρισιο με ασπαστο!!!!

Αυτοι οι προβληματισμοι ειναι universal...
Αν βαλεις ολοσωμη με ησυχο και ταπωμενο τελικο το πιθανοτερο να μη χρειαστεις επεμβαση στην ecu αρκει οι λαιμοι να εχουν ιδια περιπου διαμετρο.
το τελικο ειναι αφτερμαρκετ απο ebay με ταπα…. λαιμους λεω να παρω dominator που κανουνε κανα 200αρι ευρω…..απο θορυβο τωρα ειναι σαν το μαμα, απλα ειναι 3κιλα ελαφρυτερο….θεωρεις οτι φθηνοι λαιμοι θα δημιουργησουν προβλημα εκει που πατανε στο μοτερ, η τα ιδια σκατα ειναι ολα????? πχ οι σκραποβιτς κανουνε 800 και βαλε ευρω….
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ακουστα εχω την dominator αλλα δεν εχω ασχοληθει περαιτερω. Ψαξε στο νετ για εντυπωσεις κατοχων. Το σημαντικο ειναι η ποιοτητα μεταλων. Αν ειναι καλο ανοξειδωτο κραμα δε βλεπω κανενα λογο να μη το προτιμησεις. Βεβαια οι ακρα θα ειναι και ελαφρυτεροι και καλλιτερης ποιοτητας.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αν το κάνεις για τα 3 κιλά , ( απλά μην πας ένα ΣΚ στα "τραπεζωματα" ) και θα σου μείνουν και τα 200€ .


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν καταλαβαινω τι γραφεις……
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οτι δεν εχει νοημα να κανεις τετοια μετατροπη για το βαρος προφανως.

Οτι και να βαλεις αν ειναι στην ιδια διαμετρο/μηκος δε θα εχεις θεμα ιδιαιτερο απο αποδοση, αλλα να ξερεις οτι πολλα μηχανακια ειναι τοσο οριακα ρυθμισμενα πλεον που ακομα και με αφαιρεση καταλυτη πολλα χανουν σε αποδοση, και θα χρειαστει δουλεια σε δυναμομετρα για να φτιαξεις αναφλεξη και μειγμα. Αν θες απλα να εχεις το μεγιστο οφελος για οδησηγη σε χωμα, βρες ενα καρμπον η τιτανιο κινεζοβιτσ, βαλε το με μια ταπα και call it a day
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σε ενα τενεροφορουμ πσραδιπλα παντως ολοι λένε για φλασάρισμα με τους λαιμούς της dominator. Επίσης προβλήματα εφαρμογης με διαφορες ποδιες.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Οτι δεν εχει νοημα να κανεις τετοια μετατροπη για το βαρος προφανως.

Οτι και να βαλεις αν ειναι στην ιδια διαμετρο/μηκος δε θα εχεις θεμα ιδιαιτερο απο αποδοση, αλλα να ξερεις οτι πολλα μηχανακια ειναι τοσο οριακα ρυθμισμενα πλεον που ακομα και με αφαιρεση καταλυτη πολλα χανουν σε αποδοση, και θα χρειαστει δουλεια σε δυναμομετρα για να φτιαξεις αναφλεξη και μειγμα. Αν θες απλα να εχεις το μεγιστο οφελος για οδησηγη σε χωμα, βρες ενα καρμπον η τιτανιο κινεζοβιτσ, βαλε το με μια ταπα και call it a day
Δίκιο έχεις.......απλά είναι η λογική βγάλε λίγο από εδώ, λίγο από εκεί και έχει κόψει καμιά 10αρια κιλά......το βλέπω να το αφήνω όπως είναι , γιατί με το ΚΤΜ όταν άρχισα εξατμίσεις, χάρτες κλπ είδα και έπαθα να το κάνω το μηχανάκι να βγάζει τα άλογα που έβγαζε μαμά.......Δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ με φλασαρίσματα κλπ ........
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ενα τελικο και μια μπαταρια ηλιθιου θα σου δωσει τη μεγιστη ορθολογικη απωλεια βαρους, απο κει και περα μπαινεις σε αλλα μονοπατια περιεργα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν το κάνεις για τα 3 κιλά , ( απλά μην πας ένα ΣΚ στα "τραπεζωματα" ) και θα σου μείνουν και τα 200€ .


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αμα του μείνουν τα 200€ θα πάρει τα 3 κιλά σε μια βδομάδα...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ενα τελικο και μια μπαταρια ηλιθιου θα σου δωσει τη μεγιστη ορθολογικη απωλεια βαρους, απο κει και περα μπαινεις σε αλλα μονοπατια περιεργα
Μπαταρία λιθίου είναι τεράστια η διαφορά βάρους, αλλά την φοβάμαι......Έχω ακούσει μέχρι και για φωτιά....σε άλλους έχω ακούσει ότι έλιωσε η μπαταρία ..... υπάρχει τελικά τέτοιο ρίσκο ??? Γιατί το μηχανάκι είναι μέσα στα χώματα και στις σκόνες και μετά πέφτει νερό με το λάστιχο και ο χώρος της μπαταρίας γίνεται μούσκεμα.....περνάει νερό εκεί που εφάπτεται η σέλα.....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μπαταρία λιθίου είναι τεράστια η διαφορά βάρους, αλλά την φοβάμαι......Έχω ακούσει μέχρι και για φωτιά....σε άλλους έχω ακούσει ότι έλιωσε η μπαταρία ..... υπάρχει τελικά τέτοιο ρίσκο ??? Γιατί το μηχανάκι είναι μέσα στα χώματα και στις σκόνες και μετά πέφτει νερό με το λάστιχο και ο χώρος της μπαταρίας γίνεται μούσκεμα.....περνάει νερό εκεί που εφάπτεται η σέλα.....

Ρισκο υπαρχει με αυτες τις μπαταριες, αλλα οι περισσοτερες παθαινουν ζημια κυριως απο προβληματικους ανορθωτες. Οσο περνανε τα χρονια παντως τοσο καλυτερες γινονται. Τωρα δε ξερω ακριβως τι επιδραση θα εχουν οι κακες εξωτερικες συνθηκες, αλλα αυτες οι μπαταριες κυριως χρησιμοποιουνται σε competition χρηση, οποτε με ενα βολτομετρακι για να παρακολουθεις τη φορτιση και ενα σχετικα συχνο οπτικο τσεκ θα εισαι στη safe μερια.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μπαταρία λιθίου είναι τεράστια η διαφορά βάρους, αλλά την φοβάμαι......Έχω ακούσει μέχρι και για φωτιά....σε άλλους έχω ακούσει ότι έλιωσε η μπαταρία ..... υπάρχει τελικά τέτοιο ρίσκο ??? Γιατί το μηχανάκι είναι μέσα στα χώματα και στις σκόνες και μετά πέφτει νερό με το λάστιχο και ο χώρος της μπαταρίας γίνεται μούσκεμα.....περνάει νερό εκεί που εφάπτεται η σέλα.....
Ξανα copy paste δικο μου απο αλλο νημα επειδη αναφέρθηκε η λυση της μπαταριας λιθιου :

Η αλλαγη συμβατικης μπαταριας με λιθιου γενικα δεν ειναι απλή διαδικασια. Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να λαβει κανεις υποψη :

A) Η μεγιστη ταση που παραγει ο ανορθωτης καθως και οποιαδηποτε κυματωση της τασης φορτισης (Voltage ripple) πρεπει να ειναι μικροτερη απο αυτην που οριζει ο κατασκευαστης του κυκλωματος ελεγχου της μπαταριας ( Battery management system BMS)
B) Η ποιοτητα κατασκευης της μπαταριας πρεπει να ειναι τετοια ωστε να εγγυάται την σωστη λειτουργια. Υπάρχουν πολλοι παραγωντες : Ο σχεδιασμος του BMS, οι ανοχες των ηλεκτρονικων εξαρτηματων του BMS, η συγκόλληση του BMS με την συστοιχια λιθιου, οι ανοχες σε κραδασμους κλπ. Γενικα οσο φθηνοτερη η μπαταρια τοσο πιο πιθανο ειναι η ποιοτητα κατασκευης και ο ελεγχος ποιοτητας να ειναι χειρότερα.
Γ) To ηλεκτρικο κυκλωμα της μοτοσυκλετας να μπορει να υποστηρίζει τασεις λειτουργιας 12.8V - 14.6V

Αν δεν συντρεχουν τα Α και Γ τα κυκλωματα και της μοτοσυκλετας αλλα και της μπαταριας μετα απο καποιο συντομο διαστημα θα τα παιξουν.
Το Β αφορα την διαρκεια ζωης της μπαταριας και την χρηση πανω στη μοτοσυκλετα. Κακη ποιοτητα κατασκευης συνηθως σημαινει καλωδιωσεις που κοβονται, BMS που διαλυονται απο κραδασμους, BMS που δεν δουλεύουν στις προδιαγραφες, κουτια μπαταριων που ανοιγουν σαν στρείδια κλπ.

Αν συντρεχουν ολα αυτα η μπαταρια θα αντεξει μια 5αετια + σιγουρα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ξανα copy paste δικο μου απο αλλο νημα επειδη αναφέρθηκε η λυση της μπαταριας λιθιου :

Η αλλαγη συμβατικης μπαταριας με λιθιου γενικα δεν ειναι απλή διαδικασια. Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να λαβει κανεις υποψη :

A) Η μεγιστη ταση που παραγει ο ανορθωτης καθως και οποιαδηποτε κυματωση της τασης φορτισης (Voltage ripple) πρεπει να ειναι μικροτερη απο αυτην που οριζει ο κατασκευαστης του κυκλωματος ελεγχου της μπαταριας ( Battery management system BMS)
B) Η ποιοτητα κατασκευης της μπαταριας πρεπει να ειναι τετοια ωστε να εγγυάται την σωστη λειτουργια. Υπάρχουν πολλοι παραγωντες : Ο σχεδιασμος του BMS, οι ανοχες των ηλεκτρονικων εξαρτηματων του BMS, η συγκόλληση του BMS με την συστοιχια λιθιου, οι ανοχες σε κραδασμους κλπ. Γενικα οσο φθηνοτερη η μπαταρια τοσο πιο πιθανο ειναι η ποιοτητα κατασκευης και ο ελεγχος ποιοτητας να ειναι χειρότερα.
Γ) To ηλεκτρικο κυκλωμα της μοτοσυκλετας να μπορει να υποστηρίζει τασεις λειτουργιας 12.8V - 14.6V

Αν δεν συντρεχουν τα Α και Γ τα κυκλωματα και της μοτοσυκλετας αλλα και της μπαταριας μετα απο καποιο συντομο διαστημα θα τα παιξουν.
Το Β αφορα την διαρκεια ζωης της μπαταριας και την χρηση πανω στη μοτοσυκλετα. Κακη ποιοτητα κατασκευης συνηθως σημαινει καλωδιωσεις που κοβονται, BMS που διαλυονται απο κραδασμους, BMS που δεν δουλεύουν στις προδιαγραφες, κουτια μπαταριων που ανοιγουν σαν στρείδια κλπ.

Αν συντρεχουν ολα αυτα η μπαταρια θα αντεξει μια 5αετια + σιγουρα.
Αρα τον μπούλο και η ηλιθιου...........Ποιός θα τα ελέγξει αυτά....????........
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αρα τον μπούλο και η ηλιθιου...........Ποιός θα τα ελέγξει αυτά....????........

Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Το bms ειναι κυκλωμα της μπαταριας, και στο κουτακι γραφει τασεις λειτουργιας. Πολλες μοτο πλεον εχουν ποιοτικοτερους ανοθρωτες, οποτε ισως και το Τ7 να πεφτει σε αυτη την περιπτωση. Ακομα και αν δεν εχει, μπορεις απλα να βαλεις καποιον πιο συγχρονο ανοθρωτη ειτε του εμποριου, ειτε απο καποια αλλη μοτο που ερχεται με ανορθωτη απο το εργοστασιο. Οπως ειπα και πιο πανω, στην πραξη αν προσεχεις την ταση ωστε να προλαβεις τυχον αστοχια του ανοθρωτη σου, τσεκαρεις την μπαταρια για φουσκωματα και λοιπες παραμορφωσεις και προσεχεις λιγο την μπαταρια χρησιμοποιωντας την οπως πρεπει, θα εισαι μια χαρα. Τωρα αυτα για την χρηση που κανεις εσυ, που το εχεις κανει σχεδον μοτοκρος το μηχανακι, για οποιονδηποτε εχει τη μοτο για δρομο, δεν αξιζει ο κοπος.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αλέξη μην πετάς λεφτά!!!
Ktm δεν γίνεται :)
Εκτός και αν θέλεις να ασχολήσαι με κάτι.
Κουβέντα να γίνεται δηλαδή ;):inlove:
 
Top Bottom