Οντως !!!........................
* Μου φαίνεται πολύ ιδανική αυτή η καμπύλη ροπής ,για να'ναι αληθινή ,γι'αυτό το λέω.(χωρίς να την αμφισβητώ ,εννοείται)
Ειδικά ,τα 7 κιλά ροπής ,στις μόλις 2750 στρ/λ ,κ με μόλις το 35% του γκαζιού ,κόντεψαν να μου δημιουργήσουν αποκόλληση αμφιβληστροειδούς απο το γούρλωμα.
..............................
.............
Εμένα να δεις. Ακόμα δε το πιστεύω. Το είδα σε όλα τα F800GS και ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πως γίνεται..
Κώστα ευχαριστώ που ανέβασες το θέμα, είναι μεγάλη τιμή για μένα.
Η αλήθεια είναι ότι στην δική σου χαρτογράφηση εφάρμοσα νέες μεθόδους με ζητούμενο να πάρει παντού το μηχανάκι αυτό που μπορεί να δώσει
ώστε να έχεις σε όλες τις στροφές ροπές για να πηγαίνεις στο χώμα χωρίς να ψάχνεις τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.
Παρ' όλα αυτά το μηχανάκι πήγε κοντά 90 ίππους γεγονός που με εξέπληξε θετικά.
Αυτό σημαίνει ότι έχεις ένα μηχανάκι που μπορεί να συμπεριφερθεί σαν ντράξτερ, σαν χωμάτινο, ακόμα και σαν street μιας και η αναλογία κιλό ανα ίππο ξεπερνάει και ορισμένα 1000άρια να μη πω και 1200άρια.
Προσωπικά στοιχιματίζω ότι σε κόντρα και με R1200GS θα τον αφήσεις πίσω πολλά μέτρα πίσω..
Να πω 2 λόγια για τον κινητήρα Rotax που φοράνε τα μικρά GS της BMW.
Είναι μεν 2κύλινδρος σε σειρά, αλλά η διαφορά του με άλλα 2κύλινδρα πχ. της Yamaha tdm, tmax κλπ, είναι ότι
η κίνηση των πιστονιών γίνεται και στα 2 το ίδιο, δηλ. ανεβοκατεβαίνουν μαζί και όχι εναλλαξ, οπότε ουσιαστικά
συμπεριφέρεται σαν μονοκύλινδρο.
Αυτός είναι ο λόγος που μπορεί να δώσει 7 κιλά ροπής από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Δηλ. από στάση με χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα γιατί έχει 850 κυβικά να ξεκινούν μαζί από το ρελαντί να τραβήξουν φορτίο και ξεκινάει μπαμ το μηχανάκι.
Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι πως μπορεί και δίνει τόση ιπποδύναμη και πάει 9500 στροφές.(?)
Εντάξει είναι υδρόψυκτο, αυτό βοηθάει πολύ.
Η αλήθεια είναι ότι παλιά τουλάχιστον το φοβόμουν να πειράξω τον κόφτη, αλλά μετά από 10 μηχανάκια που έχω φτιάξει και αρκετό χρόνο λειτουργίας τους είδα ότι δε παθαίνουν τίποτα. Το μόνο που ζήτησα από τα παιδιά είναι να βάζουν φουλ συνθετικά λιπαντικά.
Η μαμά χαρτογράφηση έχει τον κόφτη στις 8000 στροφές, κάπου εκεί τον άφηνα και εγώ αλλά μόλις είδα το νέο F700GS ότι βάλανε από την μαμά τον κόφτη στις 9.000, εκεί συμπέρανα ότι αντέχει ο κινητήρας και μάλλιστα μπορεί να δώσει κ άλλη ιπποδύναμη μετά τις 8.000 στροφές όπως και έγινε στο μηχανάκι του Κώστα.
Αν παρατηρήσετε το διάγραμμα η ιπποδύναμη συνεχίζει να ανεβαίνει όχι μόνο μετά τις 8000 αλλά και μετά τις 9000 στροφές που σημαίνει ότι και να μπει ο κόφτης στις 10.500 η ιπποδύναμη θα συνεχίζει να ανεβαίνει.
Εκτιμώ ότι μπορεί να δώσει στο μέγιστο 93-95 άλογα στις 10.000 παρά κάτι στροφές.. όχι και άσχημα θα λεγα!
Τελικό συμπέρασμα είναι ότι ερωτεύτηκα τον κινητήρα. Ήμουν παλιά ερωτευμένος με το TDM αλλά μάλλον τείνω στο να αποκτήσω και εγώ ένα F800GS το θεωρώ το μηχανάκι "ΟΛΑ" για τα γούστα μου, παιχνιδιάρικο, ελαφρύ και από κατανάλωση.. παπί !!
Παρακάτω έχει βίντεο, δείτε πως ξεκινάει "μπαμ" ένα ίδιο F800GS με του Κωστή :
Εδώ δείτε αρπάγματα :