Να πω 2 λόγια για τον κινητήρα Rotax που φοράνε τα μικρά GS της BMW.
Είναι μεν 2κύλινδρος σε σειρά, αλλά η διαφορά του με άλλα 2κύλινδρα πχ. της Yamaha tdm, tmax κλπ, είναι ότι η κίνηση των πιστονιών γίνεται και στα 2 το ίδιο, δηλ. ανεβοκατεβαίνουν μαζί και όχι εναλλαξ, οπότε ουσιαστικά συμπεριφέρεται σαν μονοκύλινδρο.
Αυτός είναι ο λόγος που μπορεί να δώσει 7 κιλά ροπής από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Δηλ. από στάση με χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα γιατί έχει 850 κυβικά να ξεκινούν μαζί από το ρελαντί να τραβήξουν φορτίο και ξεκινάει μπαμ το μηχανάκι.