ΤΕΧΝΙΚΟ-Χαρτογραφηση ECU σε F800GS κ οχι μονο...

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Σχετικα με τα φρενα, απο οταν εβαλα ελατηρια μπροστα ohlins ειδα τεραστια διαφορά προς το καλυτερο. Πολυ καλυτερη αισθηση και φρεναρισμα. Προγραμμα στον Γιαννη εννοειται θα το ξαναεκανα! Εκανα γυρω στις 50-60000 χλμ απροβληματιστα με τον επαναπρογραμματισμο.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τι μηχανάκι, με τι αλλαγές,σου προσέφερε αυτή την πικρή εμπειρία?
Ένα καημένο 1200gs του 04
Τι προγράμματα τι μπιστονια τι μοτέρ ολόκληρα από 1200s
Άστα πετάμενα χρήματα
Μπορούσα να πάρω ένα άλλο μηχανάκι που είναι φτιαγμένο για πίστα κλπ
Στο τέλος έκανα ένα ένα s σε κορμί gs και θα το είχα μέχρι τώρα αν δεν έπεφτε ένας Ρουμάνος με αυτοκίνητο από πίσω μου κάνοντας το δύο κομμάτια
Πραγματική δύναμη , έβαζε κάτω και το καινούργιο τότε 1200 lc
Το πιο δυνατό αεροελαιοψυκτο μπόξερ 116 άλογα στον τροχό
Άλλο μοτέρ !!!!!!
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Να πω 2 λόγια για τον κινητήρα Rotax που φοράνε τα μικρά GS της BMW.

Είναι μεν 2κύλινδρος σε σειρά, αλλά η διαφορά του με άλλα 2κύλινδρα πχ. της Yamaha tdm, tmax κλπ, είναι ότι η κίνηση των πιστονιών γίνεται και στα 2 το ίδιο, δηλ. ανεβοκατεβαίνουν μαζί και όχι εναλλαξ, οπότε ουσιαστικά συμπεριφέρεται σαν μονοκύλινδρο.

Αυτός είναι ο λόγος που μπορεί να δώσει 7 κιλά ροπής από τις πολύ χαμηλές στροφές.

Δηλ. από στάση με χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα γιατί έχει 850 κυβικά να ξεκινούν μαζί από το ρελαντί να τραβήξουν φορτίο και ξεκινάει μπαμ το μηχανάκι.
Μία μικρή παρένθεση από μένα άσχετη με το θέμα χαρτογράφησης,για το ακαδημαϊκό του πράγματος και μόνον...
Ναι μεν τα έμβολα ανεβοκατεβαίνουν μαζί,αλλά ο χρονισμός της ανάφλεξης είναι 360 μοιρών,που σημαίνει ότι κάθε κύλινδρος σκάει ανά 360 μοίρες περιστροφής του στροφάλου...
Δηλαδή,όταν ο ένας κύλινδρος είναι στην φάση συμπίεσης, ο άλλος είναι στην φάση εισαγωγής..
Κάθε μπάμ δηλαδή είναι 400 κυβικά κι όχι 800...400 κυβικά σε κάθε πλήρη περιστροφή του στροφάλου,800 σε κάθε δύο...
 

Jts_gs

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Bmw f800gs 2008
Ένα καημένο 1200gs του 04
Τι προγράμματα τι μπιστονια τι μοτέρ ολόκληρα από 1200s
Άστα πετάμενα χρήματα
Μπορούσα να πάρω ένα άλλο μηχανάκι που είναι φτιαγμένο για πίστα κλπ
Στο τέλος έκανα ένα ένα s σε κορμί gs και θα το είχα μέχρι τώρα αν δεν έπεφτε ένας Ρουμάνος με αυτοκίνητο από πίσω μου κάνοντας το δύο κομμάτια
Πραγματική δύναμη , έβαζε κάτω και το καινούργιο τότε 1200 lc
Το πιο δυνατό αεροελαιοψυκτο μπόξερ 116 άλογα στον τροχό
Άλλο μοτέρ !!!!!!
Εντάξει εσύ έβαλες πολύ χέρι σε μπόξερ.. διαφορετικό μοτέρ το 800. Αυτά που έκανες εσύ με το 1200 έκανα εγώ στα αμάξια και όλο λέω το επόμενο θα το αφήσω να αγιασει και όλο δε το αφήνω..!
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Και φυσικά ο τρόπος οδήγησης παίζει και αυτός τον ρόλο του.
Αυτό για εμένα είναι το μεγάλο πρόβλημα.
Ενώ δαπανούμε κάποια *χρήματα για καλύτερη λειτουργία/απόδοση του κινητήρα μας μετά μας πιάνει λύσσα να τον τσιτώνουμε συνέχεια.
Θα το πάρεις στο χέρι,όπως θα το έπαιρνες κι αν τον τσίτωνες σε μαμά κατάσταση.Δεν φταίει το πρόγραμμα.

*Χρήματα:Μιλώ για τα ελάχιστα,πχ ενός σωστού επαναπρογραμματισμού

Για "ξεχειλώματα/αλλαγές αλλαγών" που κατά καιρούς έχω διαβάσει/δει,αποφεύγω(όσο μπορώ) να εκφέρω άποψη.
 
Top Bottom