mAthosalas
I love my GS
Γατε...Κωστη,το οτι επιβεβαιωνεις τον Γιαννη και την δουλεια του στη μοτοσυκλετα μου,δινει αλλο ενα ποντο στη δικη μου ηρεμια και χαμογελο
Αυτά ακριβώς φανταζόμουν.
Και..
Με αυτόν ακριβώς τον συλλογισμό ,κ με παρεμφερείς (για να μην πώ πανομοιότυπες) τιμές ,έχω σετάρει το Τενερέ μου.
Με την διαφορά ότι ,επειδή δεν μπορώ να παραμετροποιήσω Λ ,τον έχω βγάλει εκτός.(δινοντας μιά σταθερή τιμή στην ECU)
Χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι (και θεωρητικά) για τις επιλογές μου ,μέσω του δικού σου -επιτυχώς εφαρμοσμένου- σκεπτικού.
Επίσης ,μένω εντυπωσιασμένος ,με το πλήθος προεγκατεστημένων υποενοτήτων χαρτογράφησης ,αλλά κ με το εύρος δυνατοτήτων παραμετροποίησης ,της ECU του F800.
Τα συγχαρητήριά μου για το επιτυχές "ξεκλείδωμα" και κυρίως για την δουλειά σου στον προγραμματισμό της.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις Γιάννη.
Υπό τις ίδιες περίπου συνθήκες που περιγράφεις + παράλληλο εγκέφαλο.Κώστα ερώτηση, πως κατάφερες με απενεργοποιημένο "λ" να φέρεις τα μίγματα όπως πρέπει ?
Το έχω δοκιμάσει σε ένα S1000RR (με βγαλμένο καταλύτη, racing εξάτμιση και DNA φίλτρο) και καταφέραμε να δουλέυει συνέχεια σε "ανοιχτό" βρόγχο με σχετικά πλούσια μίγματα.
Με ενεργοποιημένο το λαμβδα και φυσικά με το νέο hardware setup (ολόσωμη εξάτμιση + φίλτρο) έσβηνε και έκοβε απότομα στις 10.000 στορφές- ο εγκέφαλος έψαχνε λαμβδα.
Η μόνη λύση που βρήκαμε ήταν να πάμε το χάρη "λ" στο off. \
Δούλεψε κανονικά και μπήκε σε πίστα με επιτυχία, αλλά από καύσιμο προσωπικά δε μ άρεσε έκαιγε το κ@λο του..
Φυσικά αυτές οι ρυθμίσεις είναι "only for circuit" και όχι σε μηχανάκι βόλτας.
Εσύ πως το ρύθμισες ?
To 2oΈτσι το καταλαβαίνω. Με παράλληλο εγκέφαλο (?), έδωσες το στίγμα του Λαμβδα στον παράλληλο, ή το απενεργοποίησες τελείως και "έπαιξες" με τον άμεσο ψεκασμό direct ?
Δεν έχω κάνει ακριβείς μετρήσεις ,αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχω ανέβει λίγο.Από κατανάλωση ανέβηκες ?
Έλα πες μας λεπτομέρεις.Υπό τις ίδιες περίπου συνθήκες που περιγράφεις + παράλληλο εγκέφαλο.
Ξηλωμένος "λ" ,και Απενεργοποιημένος λειτουργικά.
Μόνιμη λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο ,2 χ Αckrap (χωρίς καταλύτες) ,DNA Stage2 , + PCV (με πολλές δοκιμές) για τις ρυθμίσεις του AFR ,από πολύ χαμηλά(αφού δεν επεμβαίνει "λ" ώστε να αναιρεί τις όποιες αλλαγές) έως τα κόκκινα.
Ακόμα το "πειράζω" δοκιμάζοντας διάφορα.
Ωχχχ....Ωραία δουλειά και μπραβο.
Με 1190 ktm ? Ασχολήθηκες?
Δεν έτυχε, αλλά είμαι όλος διάθεση !!Ωραία δουλειά και μπραβο.
Με 1190 ktm ? Ασχολήθηκες?
Να μην ξεχασεις να βαλεις και φτερα σε αυτο...θα χρειασθουν!!!Δεν έτυχε, αλλά είμαι όλος διάθεση !!
Στην οδηγηση να δεις...την ξερεις τη λεξη μηναρομπεης;...ετσι νοιωθω αμα με κοιτανε μεσα απ το κρανος...χαμογελο λεμε...το βλεπω και το ξαναβλεπω το διαγραμα και δεν πιστευω στο τραπεζωμα αυτο της ροπης!
μπραβο σου φιλε.
Μα ,τα ανέφερα ήδηΈλα πες μας λεπτομέρεις.
Τι hardware άλλαξες (εξατμίσεις κλπ), τι παράλληλο εγγέφαλο έβαλες, πως ρύθμισες τα μίγματα και τι αποτελέσματα είχες ? Δείξε μας μερικούς χάρτες please
Τα μίγματα τα ρύθμισα στον δρόμο ,με δανεικό φορητό καυσαναλυτή ,ώστε να φτιάξω έναν base map ,τον οποίον χρησιμοποιώ σαν "μπούσουλα" πλέον ,ανεβοκατεβάζοντας ελαφρά % το καύσιμο ,εκεί που νιώθω ότι θέλω αλλαγές ,και αναλόγως προς τα που τις θέλω.Υπό τις ίδιες περίπου συνθήκες που περιγράφεις + παράλληλο εγκέφαλο.
Ξηλωμένος "λ" ,και Απενεργοποιημένος λειτουργικά.
Μόνιμη λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο ,2 χ Αckrap (χωρίς καταλύτες) ,DNA Stage2 , + PCV (με πολλές δοκιμές) για τις ρυθμίσεις του AFR ,από πολύ χαμηλά(αφού δεν επεμβαίνει "λ" ώστε να αναιρεί τις όποιες αλλαγές) έως τα κόκκινα.
Ακόμα το "πειράζω" δοκιμάζοντας διάφορα.