ΤΕΧΝΙΚΟ-Χαρτογραφηση ECU σε F800GS κ οχι μονο...

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Γατε...Κωστη,το οτι επιβεβαιωνεις τον Γιαννη και την δουλεια του στη μοτοσυκλετα μου,δινει αλλο ενα ποντο στη δικη μου ηρεμια και χαμογελο :friendship:
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Αυτά ακριβώς φανταζόμουν.
Και..
Με αυτόν ακριβώς τον συλλογισμό ,κ με παρεμφερείς (για να μην πώ πανομοιότυπες) τιμές ,έχω σετάρει το Τενερέ μου.
Με την διαφορά ότι ,επειδή δεν μπορώ να παραμετροποιήσω Λ ,τον έχω βγάλει εκτός.(δινοντας μιά σταθερή τιμή στην ECU)
Χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι (και θεωρητικά) για τις επιλογές μου ,μέσω του δικού σου -επιτυχώς εφαρμοσμένου- σκεπτικού.

Επίσης ,μένω εντυπωσιασμένος ,με το πλήθος προεγκατεστημένων υποενοτήτων χαρτογράφησης ,αλλά κ με το εύρος δυνατοτήτων παραμετροποίησης ,της ECU του F800.

Τα συγχαρητήριά μου για το επιτυχές "ξεκλείδωμα" και κυρίως για την δουλειά σου στον προγραμματισμό της.:ok:


Σ'ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις Γιάννη. :friendship:

Κώστα ερώτηση, πως κατάφερες με απενεργοποιημένο "λ" να φέρεις τα μίγματα όπως πρέπει ?
Το έχω δοκιμάσει σε ένα S1000RR (με βγαλμένο καταλύτη, racing εξάτμιση και DNA φίλτρο) και καταφέραμε να δουλέυει συνέχεια σε "ανοιχτό" βρόγχο με σχετικά πλούσια μίγματα.
Με ενεργοποιημένο το λαμβδα και φυσικά με το νέο hardware setup (ολόσωμη εξάτμιση + φίλτρο) έσβηνε και έκοβε απότομα στις 10.000 στορφές- ο εγκέφαλος έψαχνε λαμβδα κάποια στιγμή και έκοβε τον ψεκασμό..
Η μόνη λύση που βρήκαμε ήταν να πάμε το χάρτη "λ" στο off. \
Δούλεψε κανονικά και μπήκε σε πίστα με επιτυχία, αλλά από καύσιμο προσωπικά δε μ άρεσε έκαιγε το κ@λο του.. λέμε τώρα..
Φυσικά αυτές οι ρυθμίσεις είναι "only for circuit" και όχι σε μηχανάκι βόλτας.
Εσύ πως το ρύθμισες ? Από κατανάλωση πως πας ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ρε φιλαρακια....



Αυτα ειναι τεχνικα!!!!

Για παμε... ;)

:biker:

:yew:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κώστα ερώτηση, πως κατάφερες με απενεργοποιημένο "λ" να φέρεις τα μίγματα όπως πρέπει ?
Το έχω δοκιμάσει σε ένα S1000RR (με βγαλμένο καταλύτη, racing εξάτμιση και DNA φίλτρο) και καταφέραμε να δουλέυει συνέχεια σε "ανοιχτό" βρόγχο με σχετικά πλούσια μίγματα.
Με ενεργοποιημένο το λαμβδα και φυσικά με το νέο hardware setup (ολόσωμη εξάτμιση + φίλτρο) έσβηνε και έκοβε απότομα στις 10.000 στορφές- ο εγκέφαλος έψαχνε λαμβδα.
Η μόνη λύση που βρήκαμε ήταν να πάμε το χάρη "λ" στο off. \
Δούλεψε κανονικά και μπήκε σε πίστα με επιτυχία, αλλά από καύσιμο προσωπικά δε μ άρεσε έκαιγε το κ@λο του..
Φυσικά αυτές οι ρυθμίσεις είναι "only for circuit" και όχι σε μηχανάκι βόλτας.
Εσύ πως το ρύθμισες ?
Υπό τις ίδιες περίπου συνθήκες που περιγράφεις + παράλληλο εγκέφαλο.

Ξηλωμένος "λ" ,και Απενεργοποιημένος λειτουργικά.
Μόνιμη λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο ,2 χ Αckrap (χωρίς καταλύτες) ,DNA Stage2 , + PCV (με πολλές δοκιμές) για τις ρυθμίσεις του AFR ,από πολύ χαμηλά(αφού δεν επεμβαίνει "λ" ώστε να αναιρεί τις όποιες αλλαγές) έως τα κόκκινα.

Ακόμα το "πειράζω" δοκιμάζοντας διάφορα. :rolleyes:
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Έτσι το καταλαβαίνω. Με παράλληλο εγκέφαλο (?), έδωσες το στίγμα του Λαμβδα στον παράλληλο, ή το απενεργοποίησες τελείως και "έπαιξες" με τον άμεσο ψεκασμό direct ?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Έτσι το καταλαβαίνω. Με παράλληλο εγκέφαλο (?), έδωσες το στίγμα του Λαμβδα στον παράλληλο, ή το απενεργοποίησες τελείως και "έπαιξες" με τον άμεσο ψεκασμό direct ?
To 2o
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Μιας και το thead αναφέρεται σε χαρτογραφήσεις και πέραν του F800GS, ας βάλω και 2 ακόμα, R1200GS και R1100S :

r1100S 1999 (του RMAN για όσους τον γνωρίζουν) : από 86 στα 95 άλογα
(Ακόμα περιμένω την ECU από το R1200R που οδηγάει τελευταία.. :cool:)




R1200rt του 2008 από 94 στα 107,5 άλογα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Εδώ είναι ένα R1200GS με έκκεντρα χαρτογράφηση από τον φίλο και δάσκαλο Σάκη, στην ΑΘήνα (πονεμένη ιστορία, το μηχανάκι του Phoenix αν θυμάμαι καλά..) :

 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
..και εδώ το FORD FOCUS ΙΙ μου με κινητήρα 1,6 ti-vct (ατμοσφαιρικός με μεταβλητό χρονισμό εξαγωγής), μία χαρτογράφηση από τις πιο δύσκολες θα λεγα, μιας και δεν ασχολείται κανείς, έχει τον πιο δύσκολο εγκέφαλο Siemens sim29.
(Απειρα ξενύχτια, άπειρες δοκιμές, δουλεύαμε παράλληλα με τον Σωκράτη τον φίλο μου που έχει ακριβώς το ίδιο αμάξι..).

Καταφέραμε να αυξήσουμε (θεαματικά) τη ροπή +1 κιλό μιας και η τελική ιππδύναμη στον κόφτη δεν ήταν το ζητούμενο..:

Αποτέλεσμα να καίει 1λ/100km λιγότερο, να πηγαίνει πλέον με 1 ταχύτητα επάνω εντός πόλης και να παράγει ροπές από το πολύ χαμηλά, στις δε μεσαίες συμπεριφέρεται σα τουρμπο ένα πράμα :

 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Υπό τις ίδιες περίπου συνθήκες που περιγράφεις + παράλληλο εγκέφαλο.

Ξηλωμένος "λ" ,και Απενεργοποιημένος λειτουργικά.
Μόνιμη λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο ,2 χ Αckrap (χωρίς καταλύτες) ,DNA Stage2 , + PCV (με πολλές δοκιμές) για τις ρυθμίσεις του AFR ,από πολύ χαμηλά(αφού δεν επεμβαίνει "λ" ώστε να αναιρεί τις όποιες αλλαγές) έως τα κόκκινα.

Ακόμα το "πειράζω" δοκιμάζοντας διάφορα. :rolleyes:
Έλα πες μας λεπτομέρεις.
Τι hardware άλλαξες (εξατμίσεις κλπ), τι παράλληλο εγγέφαλο έβαλες, πως ρύθμισες τα μίγματα και τι αποτελέσματα είχες ? Δείξε μας μερικούς χάρτες please :)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
το βλεπω και το ξαναβλεπω το διαγραμα και δεν πιστευω στο τραπεζωμα αυτο της ροπης! :Watching:
μπραβο σου φιλε.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Ωραία δουλειά και μπραβο.

Με 1190 ktm ? Ασχολήθηκες?
Δεν έτυχε, αλλά είμαι όλος διάθεση !!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
το βλεπω και το ξαναβλεπω το διαγραμα και δεν πιστευω στο τραπεζωμα αυτο της ροπης! :Watching:
μπραβο σου φιλε.
Στην οδηγηση να δεις...την ξερεις τη λεξη μηναρομπεης;:p...ετσι νοιωθω αμα με κοιτανε μεσα απ το κρανος...χαμογελο λεμε...:happy:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Έλα πες μας λεπτομέρεις.
Τι hardware άλλαξες (εξατμίσεις κλπ), τι παράλληλο εγγέφαλο έβαλες, πως ρύθμισες τα μίγματα και τι αποτελέσματα είχες ? Δείξε μας μερικούς χάρτες please :)
Μα ,τα ανέφερα ήδη
Υπό τις ίδιες περίπου συνθήκες που περιγράφεις + παράλληλο εγκέφαλο.

Ξηλωμένος "λ" ,και Απενεργοποιημένος λειτουργικά.
Μόνιμη λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο ,2 χ Αckrap (χωρίς καταλύτες) ,DNA Stage2 , + PCV (με πολλές δοκιμές) για τις ρυθμίσεις του AFR ,από πολύ χαμηλά(αφού δεν επεμβαίνει "λ" ώστε να αναιρεί τις όποιες αλλαγές) έως τα κόκκινα.

Ακόμα το "πειράζω" δοκιμάζοντας διάφορα. :rolleyes:
Τα μίγματα τα ρύθμισα στον δρόμο ,με δανεικό φορητό καυσαναλυτή ,ώστε να φτιάξω έναν base map ,τον οποίον χρησιμοποιώ σαν "μπούσουλα" πλέον ,ανεβοκατεβάζοντας ελαφρά % το καύσιμο ,εκεί που νιώθω ότι θέλω αλλαγές ,και αναλόγως προς τα που τις θέλω.

Η αλήθεια είναι οτι ,οι γνώσεις μου επί του θέματος ,σε σχέσεις με τις δικές σου ,είναι πολύ "λίγες".
Ασχολούμαι πολύ λίγο χρόνο ,μόνο με το δικό μου ,και όχι συνεχώς κ αγχωτικά ,μια και ούτε πολύ χρόνο έχω ,ούτε κ με βιάζει το απόλυτο ,αφού είμαι ήδη πολύ ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα που έχω στον δρόμο.

Δεν έχω ασχοληθεί με "χακαρίσματα-ξεκλειδώματα" μαμά ECU ,αφού οι γνώσεις μου επ'αυτού δεν φτάνουν (ακόμα τουλάχιστον)
Ούτε και έχω την οικονομική δυνατότητα (αλλά ούτε κ την διάθεση) να πληρώνω συνεχώς δυναμομετρήσεις για κάθε μικρο-αλλαγή που κάνω.

Χάρτες (αν εννοείς διαγράμματα ροπής-ισχύος) δεν υπάρχουν ,αφού δεν το'χω βάλει δυναμόμετρο.

Ενα διάγραμμα έχω μόνο ,το οποίο βγήκε απο μιά ρύθμιση που έγινε σε γνωστό "οίκο βελτιώσεων" πολύ πρίν ασχοληθώ μονάχος ,τον οποίον χάρτη όμως έχω πετάξει εδώ κ καιρό ,αφού οι θερμοκρασίες ήταν μεγάλες ,και είχε κ μια μεγάλη τρύπα που ήθελα να ξεφορτωθώ.
Αυτό ήταν και η αφορμη για να ασχοληθώ μονάχος.

Βασικά ,τώρα μαθαίνω ,αλλά όχι στου "Κασσίδη(βλ.πελάτη) το κεφάλι" ,όπως πολλά μαστόρια ,αλλά στο δικό μου το κεφάλι ,το οποίο ακόμα κ να σπάσει ,εγώ θα πονέσω. ;)
 
Top Bottom