ΤΕΧΝΙΚΟ-Χαρτογραφηση ECU σε F800GS κ οχι μονο...

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Όπως βλέπεται το πρόγραμμα αξιοποιεί στο μέγιστο τον περίφημο κινητήρα του F800GS, τόσο που σκέφτομαι για κανα F800ST που ταιριάζει πιο πολύ στα γούστα μου (είναι κ πιο φθηνό), για να κάνω παιχνίδια και να το πάω στους 100 ίππους μιας και είναι πιστιάρικο μηχανάκι..

Ο επόμενος έρωτας :

 
Τελευταία επεξεργασία:

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Εδώ είναι ξανά η δυναμομέτρηση του Κωστή με φίλτρο αέρα 2 σταδίου και ελευθερη εξάτμηση (είναι περίπου +4 άλογα) :
Άρα με Φ.Π.Ε. ανέβηκε 4 άλογα από μαμά;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παιδιά για να μη τρελενόμαστε εδώ είναι μία δυναμομέτρηση σε τελείως μαμά F800GS πριν και μετά το πρόγραμμα στο ίδιο δυναμόμετρο την ίδια μέρα.
Η δύναμη που μετράει είναι σε τροχό.
Η δύναμη του F800GS του Κωστή είναι μεγαλύτερη.

Τα συμπεράσματα δικά σας.



Εδώ είναι ξανά η δυναμομέτρηση του Κωστή με φίλτρο αέρα 2 σταδίου και ελευθερη εξάτμηση (είναι περίπου +4 άλογα) :


Άρα με Φ.Π.Ε. ανέβηκε 4 άλογα από μαμά;

Κώστα όπως φαίνεται τα +4 είναι σε σχέση με το άλλο F800, που έχει την άλλη μέτρηση, πιο πάνω. Και τα δύο έχουν το πρόγραμμα, αλλά του Μάθου έχει και φίλτρο-εξάτμιση.
Αυτό δε σημαίνει ότι έχει +4 άλογα από μαμά, χωρίς το πρόγραμμα. Δεν πάνε έτσι, αναλογικά αυτά ;)
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Κατ' αρχας για μην παρεξηγηθω δεν εχω προθεση να μειωσω την δουλεια που έγινε σε καμια περιπτωση, απλά προσπαθώ να ξεκαθαρίσω τα αποτελέσματα.

Στην δυναμομέτρηση την τελευταία φαίνεται οτι η ιπποδύναμη είναι 88hp στον στρόφαλο, η εταιρεία δηλώνει 85hp, δεν θες 85άλογα, 83 σου λέω εγώ.
Άρα αυξήθηκε 5 άλογα η ιπποδύναμη με εξάτμιση και φίλτρο.

Γιατί το αναλύω τόσο;
Γιατί μου φάνηκε υπερβολικό να αυξηθεί η ιπποδύναμη 10 άλογα μόνο με ΦΠΕ.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Η εταιρία μπορεί να δηλώνει διάφορα ωστόσο η πραγματική ισχύς μετριέται μόνο στο δυναμόμετρο.
Χωρίς πρόγραμμα μια εξάτμιση από μόνη της δε μπορεί να ανεβάσει την ιπποδύναμη, χρειάζεται να προσθέσεις μίγματα για να πάρει άλογα.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Στην δυναμομέτρηση την τελευταία φαίνεται οτι η ιπποδύναμη είναι 88hp στον στρόφαλο, η εταιρεία δηλώνει 85hp, δεν θες 85άλογα, 83 σου λέω εγώ.
Άρα αυξήθηκε 5 άλογα η ιπποδύναμη με εξάτμιση και φίλτρο.
Κωστη εκει ειναι η μεγαλη "απατη"...Οι ιπποδυναμεις οι ανακοινωσιμες δεν ανταποκρινονται σχεδον ποτέ στην πραγματικη ιπποδυναμη...οι λογοι πολλοι,απο λογους γοητρου εως ανταγωνισμου εως φορολογησης εως ...οτι θες...Ασε που τα διαγραμματα,ο τροπος δηλαδη στην ουσια,αποδοσης ιππων κ ροπης εχουν πολλες τρυπες και κοιλιες...λογοι πολλοι,νομοθεσια για ρυπους,πνιξιμο,φτωχα μιγματα κλπ κλπ που αναγκαζουν την εταιρεια για να βγει στην παραγωγη να κανουν σκοντο στην γραμμικοτητα...Αν δηλαδη καναμε ολοι μια δυναμομετρηση μετα την αγορα,πολλα χαμογελα θα χανονταν...θα μου πεις,ειναι αυτοσκοπος το δυνατο εργαλειο ή παιζουν κι αλλα.σαφως κ καθενας βαζει προτεραιοτητες.Αλλά μιας κ μιλαμε για δυναμη,το συζηταμε αυτο...
Και το δικο μου ζητουμενο ηταν η γραμμικοτητα κ η απλωμενη δυναμη.Ο Γιαννης καταφερε για μενα οτι πιο ιδανικο θα ζητουσα απο την ιδια την...ΒΜW.Ως εκει ομως.δεν θελω κατι περισσοτερο...Αν ηθελα(και ειχα τον τροπο/ζητουμενο)θα κοιτουσα για ενα 1190R...καθε μοτο για καποιο λογο υπαρχει και καποιοι χαμογελανε πιο πολυ με διαφορετικο απο το δικο μου,σου,του μοτο.Κι αυτο απο μονο του και λεει κατι αλλά και προσωπικα το θελω.Αλλιως μια μοτο ολοι και τελος...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Γιατί το αναλύω τόσο;Γιατί μου φάνηκε υπερβολικό να αυξηθεί η ιπποδύναμη 10 άλογα μόνο με ΦΠΕ.
Κωστα δεν ειναι μονο καθ'εαυτου ποσα "νουμερα" πανω πηγε σε ονομαστικη ισχυ.Ειναι περισσοτερο ο τροπος που αποδιδεται πλεον κ πώς ηταν πριν.Αυτο το "τραπεζι" που βλεπεις στο δυναμομετρο κ στα χαρτια ειναι ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στο δρομο κ στην αισθηση οδηγησης.Σε ασφαλτο ΚΑΙ χωμα.Εγω τουλαχιστο που οδηγω καθημερινα την 800 μου και την ξερω απ'εξω σε οτι "διαβαζω οδηγωντας την " παρατηρω εξαιρετικη τροπη στη λειτουργια...Τι να το κανεις δηλ.αν απο 79 αλογα εφτανα στα 100 για παραδειγμα αλλά βαραγε ακαυστες και πειρακια σε ολη την διαρκεια λειτουργιας;Χωρις γραμμικοτητα και σωστη αισθηση και κατανομη της δυναμης της;...
 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Θα συμφωνήσω με τον Κώστα.
Έχω οδηγήσει διάφορα μηχανάκια, πρόσφατα το 990 KTM το οποίο μέχρι να πιάσει ροπή ήθελες αρκετές στροφές στον κινητήρα.
Σαν το F800 όμως δεν είδα ΚΑΝΕΝΑ !! Λίγα κυβικά, καίει το μισό από τα χιλιάρια και έχει μπαμ ροπή από τις 1700 στροφές, τα κάνει όλα.. και με 90 ίππους δε το λες και λίγο..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα συμφωνήσω με τον Κώστα.
Έχω οδηγήσει διάφορα μηχανάκια, πρόσφατα το 990 KTM το οποίο μέχρι να πιάσει ροπή ήθελες αρκετές στροφές στον κινητήρα.
Σαν το F800 όμως δεν είδα ΚΑΝΕΝΑ !! Λίγα κυβικά, καίει το μισό από τα χιλιάρια και έχει μπαμ ροπή από τις 1700 στροφές, τα κάνει όλα.. και με 90 ίππους δε το λες και λίγο..
Πριν μια 10ετια αυτα τα αλογα ηταν ss...
Οι Ducati εβγαζαν κατω απο 100 και γαζωναν παντου ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Πριν μια 10ετια αυτα τα αλογα ηταν ss...
Οι Ducati εβγαζαν κατω απο 100 και γαζωναν παντου ;)
Πως αλλαζουν οι εποχες παντως...τοσο σε μοτο οσο και αυτοκινητα...κάποτε τα 600 κυβικα ηταν "μεγαλος κυβισμος" σε μοτοσυκλετα...σημερα μιλαμε για μικρομεσαια κυβικα...τοτε οι 45 ιπποι στα OnOff ηταν μεσος ορος κ καλοι,σημερα οι 80 μάς φαινονται λιγοι...
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Ακριβώς αυτό.
Με 90 άλογα και ροπές 8 κιλά σημαίνει, ξεκινάς σφαίρα, σκάβεις το δρόμο σε χωμάτινη, πας ταξίδι χαλαρά με 140-160 και τελικιάζεις στα 200+. Κ όλα αυτά με κατανάλωση 5-6 Λ/100km. Νομίζω ότι είναι ο απόλυτος κινητήρας μεσαίων κυβικών.
Μέχρι πρότινος θαυμαζα τον TDM900 αλλά η κατανάλωσή του και η έλληψη ροπής στις χαμηλές είναι στα μείον του σε σχέση με τον F800 της BMW.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Στο δια ταύτα να πω μιας και μιλάμε για χαρτογραφήσεις και τα σχετικά, έχω καταλάβει ότι είτε έχεις παπί είτε 1000άρα, είτε καρπυρατέρ είτε ιντζεκτιον, το θέμα είναι ο κινητήρας να είναι ΚΑΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΣ για να τον απολαύσεις.

Ειδικά αυτές οι "τρύπες" και τα φτωχά μίγματα στις τελευταίες μοτοσυκλέτες ελέω προδιαγραφών καυσαερίων ΄και διαφόρων στανταρ που ισχύουν από χώρα σε χώρα έχουν κάνει αχταρμά τις ρυθμίσεις τους. Χώρια οι πατέντες που κάνουν (βλ. VW στους πετρελαιοκινητήρες) κ κάτι τουρμπάκια BMW που για να κόψουν ρύπους έχουν τόσο χαμηλή απόδοση στο ξεκίνημα που σε μια ανηφόρα σε στάση κυριολεκτικά μένουν, αδυνατούν να ξεκινήσουν- μου έχει έρθει τέτοιο αυτοκίνητο για διόρθωση ροπής.

Μόλις το επανάφερα σε φυσιολογικές ροπές για τα 2.200 κυβικά που έχει ο άνθρωπος μπήκε μέσα και από συνήθειο να πατάει τέρμα το γκάζι να ξεκινήσει κόντεψε να τρακάρει.. στο δέντρο μπροστά του εκεί που το άφησα παρκαρισμένο μετά τις δοκιμές μου.

Τι θέλω να πω.. το παν στους σύγχρονους κινητήρες πλέον είναι οι ρυθμίσεις, είτε έχεις χορτοκοπτικό, είτε το BMW S1000RR με τα 200 θεωρητικά άλογα που ανακοινώνει ..η εταιρία, μία προσεκτική επαναρύθμιση είναι επιβεβλημένη- ειδικά δε όταν αλλάζουν εξατμίσεις φίλτρα και άλλα τέτοια ωραία στο μηχανάκι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τι θέλω να πω.. το παν στους σύγχρονους κινητήρες πλέον είναι οι ρυθμίσεις, είτε έχεις χορτοκοπτικό, είτε ...
Exω ενα χορτοκοπτικο αλλά το φοβαμαι να το πειραξεις...:D:happy::happy:
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Παιδιά να ενημερώσω ότι οι τιμές για τους φίλους του forum είναι απλά χώμα, τόσο για τσιπακια για το παλιά boxer R850-1100-1150 όσο και για επαναπρογραμματισμό στα R1200GS-R-RT-RS-S και Κ1200GT-K1300S-S1000RR και F650-700-800GS-S-ST TWINS.
Πληροφορίες με pm.
Εννοείται ότι για όλους τους συντελεστές του forum ότι χρειάζονται και μπορώ να βοηθήσω είναι μετά καρδιάς δωρεάν..

Ευχαριστώ το forum :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Επιπλέον :

Η διαδικασία είναι απλή. Στέλνω τσιπ το οποίο περνιέται στην ΕCU των παλιών boxer R850-1100-1150 1993-2005. Αν πρόκειται για τα R1200GS-RT-S-RS-S kai K1200GT 2005 και μετά και R1000RR, μου στελνετε απλά την ECU (εγκέφαλο) είναι κάτω από το ρεζερβουρά και το περνάω το πρόγραμμα.

Οι τιμές είναι οι κατώτερες της αγοράς (ελέω κρίσης) τόσο που μπορεί να φάω ξύλο από άλλους συναδέλφους, πληροφορίες όπως είπαμε με pm ή στο λέφωνο 698 703 8352

Η δουλεία είναι εγγυημένη (έχω άδεια για αυτό "Δραστηριότητες προγραμματισμού ηλεκτρονικών συστημάτων"
από τη διεύθυνση εμπορίου με κωδικό ΚΑ 62.01), δίνω εγγύηση εφ' όρου ζωής, το μηχανάκι ζωντανεύει, ζωηρεύει και νιώθετε τα 1000+ κυβικά που έχει, κάνει οικονομία αποδεδηγμένα γιατί πατε με 1 ταχύτητα πάνω ελέω αύξησης της ροπής και με μικρότερο άνοιγμα του γκριπ γκαζιού σε ταξίδι, αξίζει δηλ.

Μιλάμε για ΑΣΦΑΛΗ βελτίωση ροπής της τάξης του 15-20% από τις χαμηλές στροφές, και 8-10% στην ιπποδύναμη ψηλά.

Αυτά προς ενημέρωση..

Εδώ οι κωδικοί και η άδεια από τη διεύθυνση εμπορίου, (μάτωσα για να τη βγάλω..)
http://www.sepe.gr/files/1/pdf/Epileksimoi_kad_Alpha.pdf
 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Και εδώ επαναλαμβάνω τον έρωτά μου!! (αχ τι έπαθα σήμερα.. ειλικρινά τα σκοτώνουν στο car.gr)

Ελπίζω την άνοιξη να καβαλάω ένα τέτοιο με περιποίηση στα 100 άλογα,, κατανάλωση στα 5l/100km και ροπές τραπέζι από τις 1750 στροφές με 7 κιλά ροπής..
Σκέφτομαι να το οδηγάω με 1.500 στροφές 6η ταχύτητα, τσιγάρο στο χέρι και βλέμα ηλιθίου που διασχίζει την Βασ. όλγας με 1 χέρι στο τιμόνι και καπελάκι στη φαλάκρα, αντί κράνος..
Έτσι για να ξεχνάμε τα προβλήματά μας..
 
Τελευταία επεξεργασία:

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Πράγματι είναι λιώμα οι τιμές τους, θεωρώ πως το έθαψε το GS όταν βγήκε. Αδικημένο all-around στη μεσαία κατηγορία,
αλλά έχει και τρομερό ανταγωνισμό από τις ιαπωνικές προτάσεις με λιγότερους κυβισμούς, τα ίδια άλογα σχεδόν, λίγοτερα λειτουργικά κόστη.
Μια φορά που οδήγησα ένα, νόμιζα ότι ήμουν πάνω σε κάποιο μαγικό χαλί, πολύ καλό στήσιμο.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Πράγματι είναι λιώμα οι τιμές τους, θεωρώ πως το έθαψε το GS όταν βγήκε. Αδικημένο all-around στη μεσαία κατηγορία,
αλλά έχει και τρομερό ανταγωνισμό από τις ιαπωνικές προτάσεις με λιγότερους κυβισμούς, τα ίδια άλογα σχεδόν, λίγοτερα λειτουργικά κόστη.
Μια φορά που οδήγησα ένα, νόμιζα ότι ήμουν πάνω σε κάποιο μαγικό χαλί, πολύ καλό στήσιμο.

Mη με λες τέτοια και τρελένομαι..
Νομίζω ότι είναι το ΜΗΧΑΝΑΚΙ, για όλα τα γούστα.
 
Top Bottom