Γιάννη έδωσα το τηλ στον μάστορα μου και τα είπατε. Με τη περίπτωση του 950 τι γίνεται; Τσιπαρει η ηλεκτρονική; πρέπει να έχεις τη μηχανή εκεί;Επιπλέον :
Η διαδικασία είναι απλή. Στέλνω τσιπ το οποίο περνιέται στην ΕCU των παλιών boxer R850-1100-1150 1993-2005. Αν πρόκειται για τα R1200GS-RT-S-RS-S kai K1200GT 2005 και μετά και R1000RR, μου στελνετε απλά την ECU (εγκέφαλο) είναι κάτω από το ρεζερβουρά και το περνάω το πρόγραμμα.
Οι τιμές είναι οι κατώτερες της αγοράς (ελέω κρίσης) τόσο που μπορεί να φάω ξύλο από άλλους συναδέλφους, πληροφορίες όπως είπαμε με pm ή στο λέφωνο 698 703 8352
Η δουλεία είναι εγγυημένη (έχω άδεια για αυτό "Δραστηριότητες προγραμματισμού ηλεκτρονικών συστημάτων"
από τη διεύθυνση εμπορίου με κωδικό ΚΑ 62.01), δίνω εγγύηση εφ' όρου ζωής, το μηχανάκι ζωντανεύει, ζωηρεύει και νιώθετε τα 1000+ κυβικά που έχει, κάνει οικονομία αποδεδηγμένα γιατί πατε με 1 ταχύτητα πάνω ελέω αύξησης της ροπής και με μικρότερο άνοιγμα του γκριπ γκαζιού σε ταξίδι, αξίζει δηλ.
Μιλάμε για ΑΣΦΑΛΗ βελτίωση ροπής της τάξης του 15-20% από τις χαμηλές στροφές, και 8-10% στην ιπποδύναμη ψηλά.
Αυτά προς ενημέρωση..
Εδώ οι κωδικοί και η άδεια από τη διεύθυνση εμπορίου, (μάτωσα για να τη βγάλω..)
http://www.sepe.gr/files/1/pdf/Epileksimoi_kad_Alpha.pdf
δεν εχει νοημα να ασχοληθεις με ηλεκτρονικη στο 950Γιάννη έδωσα το τηλ στον μάστορα μου και τα είπατε. Με τη περίπτωση του 950 τι γίνεται; Τσιπαρει η ηλεκτρονική; πρέπει να έχεις τη μηχανή εκεί;
αυτα ειναι τα target afr σου στο τερμα γκαζι?Δηλ.
Από ρελαντί μέχρι 3600 : 14,4:1
Από 3.600-5.000 : 14,1:1
Από 5-6.500 13,8:1
Και από 6.500-κόφτη στο 13,2-12,8:1 ενώ όσο πλησιάζει κόφτες κατεβαίνει και στο 12,5:1.
Έτσι βγάζει την μέγιστη ροπή που μπορεί να βγάλει ανα στροφές και παράλληλα προστατεύει τον κινητήρα από τυχόν πειράκια, φτωχά μίγματα και υπερθερμάνσεις.
Σου διαφεύγει το γεγονός της καλύτερης ατμοποίησης, κ ενας τρόπος να γίνει αυτό είναι στη σωστή χρονική στιγμή του ψεκασμού πάνω σε όσο το δυνατόν περισσοτερα "ζεστά" μέρη.μια χαρα βελτιωνεται απο σωστο χαρτη, καθως αποδιδει παραπανω ο κινητηρας στο ιδιο γκαζι, οποτε το εργο που παραγει ο κινητηρας στην ιδια θεση του γκαζιου ειναι παραπανω
τωρα ειδικα στους συγχρονους ατμοσφαιρικους κινητηρες ειναι πολυ δυσκολο να καταφερεις να κανεις ζημια απο χαρτογραφιση...για να κινδυνεψει ο κινητηρας θα πρεπει να δουλευει παρα πολυ σκατα και οποιοσδηποτε χωρις καποιο σοβαρο προβλημα αντιληψης θα το καταλαβει αμεσα
Μπορεί να πάρει αρκετή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες και μία μικρή ιπποδύναμη στις ψηλες.@JOHNGS1100 Γιάννη, κάποτε είχαμε μιλήσει και για τα 1200 2010+ μοντέλα με 2πλούς εκκεντροφόρους. Τότε μου είχες πει ότι έχουν γενικά καλύτερο πρόγραμμα , αλλά παίρνουν κάποια βελτίωση κυρίως στη μορφή της καμπύλης απόδοσης ιπποδύναμης και ροπής κι όχι τόσο στις απόλυτες/μέγιστες τιμές.
Μετά από 2+ χρόνια σίγουρα τα έχεις ψάξει πιο καλά, ποια άποψη έχεις τώρα?