ΤΕΧΝΙΚΟ-Χαρτογραφηση ECU σε F800GS κ οχι μονο...

Nikkyo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα Χαλάνδρι
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Bmw f800gs
Reflash ecu part 2

Λοιπον μετα από τον flashaρισμα του F650Gs και αρκετα χιλιομετρακια και εθνικη και κεντρο πολη και μπολικα εξωτερικο με άλλες βενζινες και άλλες ταχυτητες.Συμπερασμα ΑΞΙΖΕΙ.και αξιζει πολύ.η καταναλωση μου ηταν γυρω στο 4,3 στην πολη και σε ταξιδι δικαβαλος με βαλιτσες 4,7λιτρα στα 100 με ταχυτητα σταθερα 130χ/ω.

Μαλιστα για να ολοκληρωσω περι αλογων σε ένα ανοιγμα εγω δικαβαλος και ένα adv 1200 gs ,0-170 από τα διοδια στα κιουρκα με κατευθυνση προς αθηνα μεχρι πολύ πριν την δεξια στροφη ημουν 3-4 μηχανες εμπρος του,Ναι θα μου πειτε εχει αξονα μειον 12 αλογα, ναι εχει 90 κιλα βαρους πιο πολλα από το F650 , ναι σε όλα αλλα εχει και 5 κιλα ροπης παραπανω από μενα.

Αφου γλυκαθηκα με τα αλογατα εδωσα το 650αρι και πηρα ένα 800αρι gs,Λουλουδι δεν μπορω να πω με Ohlins η whitepower εμπρος, με leovincecarbon εξατμιση ,fuelboosterplug μπλα μπλα πολλα

Κυκλοφορησα με εξατμιση και Booster για μια εβδομαδα καταναλωση 4,7-5,1 καλο αρπαγμα, αλλα 120-180 ρεπριζ το 650αρι πιο γρηγορο.(το παλιο μου το πηρε φιλος οποτε καναμε μετρησεις και αλλαγες μεταξυ μας)Η τρυπα 4,000-5,500 δεν εκλεινε με τιποτα.ναι ηταν πολύ πιο ροπατο και σβελτο σε σχεση με το μαμα (και αυτό παλι τσεκαρισμενο με φιλο) αλλα ….δεν

Την επομενη εβδομαδα φοραω μαμα εξατμιση και παλι με boosterplug , κατι ελλειπε, αυτό το αρπαγμα η αγριαδα χαθηκε καταναλωση ιδια μεταξυ 4,7-5,0 και η τρυπα στις 4.000 πιο εμφανης

Τηλεφωνω στον Γιαννη οπου μου λεει βαλε φιλτρο ,κρατα την εξατμιση και στειλε εγκεφαλο.ετσι και εγινε σε 3 μερες παλι με την μηχανη καβαλα χωρις booster και τον γιαννη να ουρλιαζει μονο συνθετικα λαδια και ανοιξε λιγο τις βαλβιδες.ουρλιαζε όμως.

Τα κανω όλα αυτά και ξαφνικα πηγαινα με μια ταχυτητα πιο πανω οπου ειχα τριτη ,πλεον ειχα το ιδιο γκαζι αλλα με 4τη.τεραστια διαφορα.Καταναλωση 4,7 σταθερα αλλα με γκαζι τρελο.και λεω αφου εχω να κανω ταξιδι μεγαλο (μαυρη θαλασσα) αρα μιλαμε για τουλαχιστον 4000χιλ και 2-3000 στην ελλαδα δεν βαζω ένα γραναζακι 17αρι εμπρος(πιο μάκρεμα στην μεταδοση)

Χαθηκε η αγριαδα, λεω μ@λ@κια εκανα, ξαφνικα εγινε πολιτισμενο, ουτε αγριαδες ουτε να μην αλλαζεις ταχυτητες και με οποια ταχυτητα κιαν εχεις στο κιβωτια να επιταχυνει. Τιποτα από αυτά.Νομιζα, ξαναλεω νομιζα οτι εχασε αγριαδα , εχασα μπαμ από το ρελαντι (με το νέο προγραμμα του γιαννη από τις 1700 στροφες εχεις 8 κιλα ροπης ) που οι εποχες (μια εβδομδα πριν χωρις το 17αρι ) που γελαγα με τα TDM και σαν 16χρονο κυνηγιόμουν με ότι «πορτοκαλι δαιμονες» εβλεπα στον δρομο. Αλλα ξαναλεω, αλλα, η ροπη πανταχου παρουσα, η επιταχυνση υπηρχε απλα δεν ηταν τοσο βιαιη , αμεση ναι αλλα όχι βιαιη που να κλεινεις το γκαζι ,και κανω μια διαδρομη των 80 χιλιομετρων μικτη και σταματα ξεκινα και λιγο εθνικη με 120-130 και 1-2 ανοιγματα παιζοντας με ένα καινουριο Africa εως τα 180χιλ στην Αττικη οδο και κοιταζω καταναλωση 3,9-4,1 λιτρα στα 100 χιλιομετρα. Οπα λεω χαλασε.παω γεμιζω βενζινη όχι 100αρα , ουτε καν 97 απλη EKO και τεσταρω ξανα καταναλωση 4,1λιτρα στα 100!!!!

Εχω γκαζι, εχω οικονομια,εχω τρελη ροπη εχω κεφια

Μπραβο ρε γιαννη

δεν θελω να του κανω διαφημιση ,ουτε εχω ποσοστα αλλα σε ένα φορουμ πιστευω ότι όταν κανεις κατι καλο πρεπει να βοηθας και τους γυρω σου το ένα χερι νίβει τ’αλλο


επισης ξεχασα να γραψω κατεβασα λιγο την τιμονοπλακα κατα 1,5-1,8 εκατοστα και μαζι με τα σκληροτερα μπροστινα ελατηρια,χοντροτερο λαδακι , απεκτησε αισθηση το εμπρος και στριβει κατα πολυ καλυτερα σαν να εχω παλι 19αρι τροχο και οχι 21.αυτα
 

Nikkyo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα Χαλάνδρι
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Bmw f800gs
Συνέχεια περί κατανάλωσης.
Διαδρομές Σπάρτη- Νεάπολη.2-3 φορές Νεάπολη- Μονεμβασιά.αρκετες Νεάπολη Βιγκλάφια.ταχυτητες από 70-100. Κυμαίνεται σε στροφές από 2.500-3.500 .η πρώτη μείωση στον δείκτη βενζίνης έγινε στα 225 χιλιόμετρα και μέση κατανάλωση σταθερά 3.8.τυφλα να χουν τα σκουτερακια.στι ταξίδι Αθήνα Σπάρτη με σταθερή ταχύτητα 120-130 δικαβαλος πολλά μπαγκαζια.αλλα πολλά λέμε κατανάλωση 5.3 λιτ/100. Νομίζω ότι αν θέλω χαμηλότερη κατανάλωση στην εθνική πρέπει να πάω σε κάνα 3κυλινδρο tracer. Αλλά μεσα στην Αθήνα νομίζω ότι δεν είχα άλλη μηχανή αυτού του κυβισμού και αυτής της απόδοσης με τόσο χαμηλή κατανάλωση.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Καναμε επαναχαρτογραφηση σε 700gs στον @JOHNGS1100 .
Το μηχανακι ειναι του πατερα μου και εχει αγοραστει καινουργιο.
Ο ανθρωπος τελευταια μου ελεγε οτι το βαρεθηκε απο τον τροπο λειτουργιας του,και ειχε ξεκινησει να σκεφτεται να το δωσει.
Σκορτσαρισματα μολις επεφταν οι στροφες,και καθολου νευρο.Γενικα ειναι ανθρωπος που οδηγαει μια πανω με την ροπη.
Το μοτερ δουλευει σπανια ψηλα...
Μιλαω με τον Γιαννη!
Η διαδικασια απλη και ευκολη.Αφου εκανε ο Γιαννης τα μαγικα του,κουμπωνουμε τον εγκεφαλο πανω...
Στην αρχη η διαφορα αμελητεα,μιλαω με τον Γιαννη και μου λεει αστο να δουλεψει σε ολες τις στροφες και δωσε του χρονο για μερικα χλμ.
Λοιπον !!
Αλλαξε ο ηχος της μηχανης,εγινε πιο μπασος.
Γεμισε χαμηλα...Περισσοτερη ροπη,πολυ πιο γρηγορη ανταποκριση στο ανοιγμα του γκαζιου.
Στο σπασιμο του καρπου πλεον εχει νευρο και κανει καθισμα η αναρτηση.
Πριν ηταν αδιαφορο και ανεβαζε χωρις νευρο...
Πλεον υπαρχει λογος που εχει antispin το 700gs.
Καταναλωση δεν ξερουμε και δεν μας νοιαζει σε μια μηχανη 800 κυβικων που πριν εκαιγε 4,5/100,και ηταν αχρηστη.
Το κυριοτερο ειναι οτι πλεον θα το κρατησει...!!

Δεν συζηταω καν αν αξιζει,ειδικα με τις τιμες που κανει ο Γιαννης...
Που να σημειωσω οτι οποιος μιλησει μαζι του θα δει οτι δεν το κανει για τα χρηματα και μονο.
Μπραβο Γιαννη!
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ξεθάβω το θέμα και θέλω να ρωτήσω όσους φοράνε το chip αυτά τα χρόνια αν είναι όλα οκ με την λειτουργία της μηχανής
Εγώ κ άλλοι 5 φίλοι με 800 το φοράμε κανα 3αρι χρόνια. Μπορεί κ παραπάνω . Άψογα όλα . Κ έχουμε πλέον στο κοντέρ από 67000 χλμ μέχρι 146000 χλμ ο τελευταίος .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν κάποιος έχει κάνει χαρτογράφηση ECU στον Γιάννη θα με ενδιέφερε πέρα απο την αξιοπιστία, την απόδοση και την κατανάλωση αν μπορεί να σχολιάσει 2 πράγματα:

1) Έχει επηρεαστεί σε κάτι η κατα τα άλλα φανταστική λειτουργία του ψεκασμού και της απόκρισης του γκαζιού? Εννοώ να διατηρείται η καθαρή λειτουργία, χωρίς λόξυγγες, χωρίς τινάγματα με καθαρή απόκριση γκαζιού και να μην γίνεται νευρικός ο ψεκασμός απο την αλλαγή.

2)το 800 βγάζει λίγο ζεστούλα απο το μοτέρ που σε ορισμένους τις πιο ζεστές μέρες είναι λίγο ενοχλητική. Είχα ακούσει πώς με την χαρτογράφηση στο 800 επειδή απο το εργοστάσιο δουλεύει πολύ φτωχά χαμηλά βλέπεις βελτίωση και στην θερμότητα που βγάζει ο κινητήρας στα πόδια σου τις ζεστές μέρες. Έχει παρατηρήσει κάποιος να ισχύει αυτό απο τα παιδιά που έκαναν την αλλαγή?
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Αν κάποιος έχει κάνει χαρτογράφηση ECU στον Γιάννη θα με ενδιέφερε πέρα απο την αξιοπιστία, την απόδοση και την κατανάλωση αν μπορεί να σχολιάσει 2 πράγματα:

1) Έχει επηρεαστεί σε κάτι η κατα τα άλλα φανταστική λειτουργία του ψεκασμού και της απόκρισης του γκαζιού? Εννοώ να διατηρείται η καθαρή λειτουργία, χωρίς λόξυγγες, χωρίς τινάγματα με καθαρή απόκριση γκαζιού και να μην γίνεται νευρικός ο ψεκασμός απο την αλλαγή.

2)το 800 βγάζει λίγο ζεστούλα απο το μοτέρ που σε ορισμένους τις πιο ζεστές μέρες είναι λίγο ενοχλητική. Είχα ακούσει πώς με την χαρτογράφηση στο 800 επειδή απο το εργοστάσιο δουλεύει πολύ φτωχά χαμηλά βλέπεις βελτίωση και στην θερμότητα που βγάζει ο κινητήρας στα πόδια σου τις ζεστές μέρες. Έχει παρατηρήσει κάποιος να ισχύει αυτό απο τα παιδιά που έκαναν την αλλαγή?

Βαγγέλη εγω εχω κάνει remap εδω και 35Κ περίπου.

1)
-Αυτό που είδα εγω, είναι να κάνει μια χαρτογράφηση χωρίς τις "τρύπες" που κάνει σε κανα 2-3 σημεία στο φάσμα των στροφών, φαντάσου ενα διάγραμμα τραπέζι.
Εμένα με καλύπτει σε μεγάλο βαθμό. Κάτι καλύτερο θα φαινόταν μόνο αν είχαμε και καμια 15-20 αλόγατα ακόμα!
-Άμεση απόκριση στο γκάζι, δεν έχω και ούτε είχα. Με φίλτρο και εξάτμιση πιστεύω λύνεται και αυτό.

2)
Καμία διαφορά!


Στα μεγάλα (+) είναι η γραμμικότατη ροπή χωρίς τρύπες σε ολο το φάσμα των ρπμ.
Στα (-) μετα απο μια εβδομάδα το εχεις συνηθίσει και αρχίζεις να μην θυμάσαι την διαφορά.

Η δική μου εμπειρία πάντα!:friendship:
 

Γιάννης Σάρχο

SarchoGiannakis
Περιοχή
Κατερίνη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda Varadero XL125V
Honda Transalp 400V
BMW F 800 GS
Να κάνω κάποιες ερωτήσεις κι εγώ, γιατί παρακολουθώ καιρό το thread και είμαι σε σκέψεις για το πρόγραμμα.

1) Ρίχνει την κατανάλωση όταν δουλεύει νορμάλ η μηχανή, ή τουλάχιστόν παραμένει ίδια; Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μειώσω την αυτονομία μου.

2) Σε κλειστές ανηφορικές φουρκέτες, η σε στεναδούρια χωριών που η δευτέρα σκορτσάρει και πρέπει να κατεβάσεις 1η, έχει διαφορά; Βελτιώνει όπως διαβάζω την ροπή, οπότε λύνει στην πράξη κι αυτό το πρόβλημα;

3) Το κόστος και η όλη διαδικασία πιστεύετε ότι αξίζει αναλογικά με το κόστος; (δεν ξέρω την τιμή, αλλά θα μιλήσω και με τον κ.Γιάννη για λεπτομέρειες)
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Να κάνω κάποιες ερωτήσεις κι εγώ, γιατί παρακολουθώ καιρό το thread και είμαι σε σκέψεις για το πρόγραμμα.

1) Ρίχνει την κατανάλωση όταν δουλεύει νορμάλ η μηχανή, ή τουλάχιστόν παραμένει ίδια; Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μειώσω την αυτονομία μου.

2) Σε κλειστές ανηφορικές φουρκέτες, η σε στεναδούρια χωριών που η δευτέρα σκορτσάρει και πρέπει να κατεβάσεις 1η, έχει διαφορά; Βελτιώνει όπως διαβάζω την ροπή, οπότε λύνει στην πράξη κι αυτό το πρόβλημα;

3) Το κόστος και η όλη διαδικασία πιστεύετε ότι αξίζει αναλογικά με το κόστος; (δεν ξέρω την τιμή, αλλά θα μιλήσω και με τον κ.Γιάννη για λεπτομέρειες)
1 Κατανάλωση θα σαι μισό λίτρο κάτω (με το ίδιο χέρι στο Γκάζι).
2.εξαλειφεται αυτό με τη Δευτέρα ,δουλεύει τέρμα γραμμικά τώρα και έχεις πολύ πολύ περισσότερο γκάζι ,θα νομίζεις ότι έχεις τουλάχιστον άλλα 10αλογα διαθέσιμα λόγω της ροπής .
Το μηχανάκι φεύγει κανονικά
3.η τιμή του ;νομίζω ότι παραμένει ανταγωνιστική στο τι δίνεις ,τι παίρνεις.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ωραία!

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, με ωθήσατε ακόμα λίγο στην αναβάθμιση...
Κοίτα .
Το καλό με τον Γιάννη είναι ότι δεν θα σε αφήσει ποτέ χωρίς υποστήριξη ,μέχρι να το φέρεις το μηχανάκι σου εκεί που εσύ θες .
Μιλάω για μικρορυθμισεις ,όχι όπως άλλου που σε βλέπουν σαν πορτοφολι
Η τιμή (παρτον τηλ είναι τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα) τσάμπα .
Επίσης αν δε σε αρέσει ,σε γυρνάει τα λ7 πίσω ,είναι τελειομανής στη δουλειά του.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κοίτα .
Το καλό με τον Γιάννη είναι ότι δεν θα σε αφήσει ποτέ χωρίς υποστήριξη ,μέχρι να το φέρεις το μηχανάκι σου εκεί που εσύ θες .
Μιλάω για μικρορυθμισεις ,όχι όπως άλλου που σε βλέπουν σαν πορτοφολι
Η τιμή (παρτον τηλ είναι τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα) τσάμπα .
Επίσης αν δε σε αρέσει ,σε γυρνάει τα λ7 πίσω ,είναι τελειομανής στη δουλειά του.
Δεν υπάρχει λέμε ο Γιαννάρας!!! :ok:
 

Geoakr

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Bmw f800gs 2009
Καλησπέρα συντροχοι.Εκανε τον τελευταίο καιρό χαρτογράφηση στον εγκέφαλο κάποιος στον γιαννη να μου πει εντυπώσεις και αν αξίζει να το κανω?
 
Τελευταία επεξεργασία:

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Νομιζω οτι πλεον το να συζηταμε αν ειμαστε ευχαριστημενοι απο τον Γιαννη δεν εχει νοημα... Δεν εχω βρει ουτε εναν να εχει παραπονο και στην τελικη σου λεει οτι αν δεν σου αρεσει τα λεφτά σου πισω και βαζεις μαμα παλι!! Εγω δεν εχω βαλει ακομα, δρομολογειται ομως!!
 

Libero_mac

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
F800GS
Καλησπέρα συντροχοι.Εκανε τον τελευταίο καιρό χαρτογράφηση στον εγκέφαλο κάποιος στον γιαννη να μου πει εντυπώσεις και αν αξίζει να το κανω?
Εγώ έκανα πρόσφατα. Εϊχα ήδη"αναβαθμίσει" τη λειτουργία του F800GS '09 με το PowerCommander (μείωση κατανάλωσης και ελαφρά αύξηση ιπποδύναμης). Όμως μετά από κάποιο καιρό είχα συνηθίσει τη διαφορά και η μηχανή είχε γίνει κάπως βαρετή, ειδικά στις χαμηλομεσαίες. Το να έχεις μια μηχανή που εξωτερικά θυμίζει on-off αλλά η καρδιά της χτυπάει street δεν είναι ό,τι πιο λειτουργικό. Σκεφτόμουν πάρα πολύ να την αλλάξω και το μόνο που λυπόμουν ήταν ότι είχα καταναλώσει χρόνο και ενέργεια για να λύσω τα υπόλοιπα προβλήματα αυτής της μηχανής (με ηλεκτρικά κλπ), αλλά με το μοτέρ δεν μπορούσα να βρω άκρη. Και ξαφνικά Γιάννης... Μιλήσαμε στο τηλέφωνο, μου εξήγησε αρκετά πράγματα, τον εμπιστεύτηκα και το αποτέλεσμα δικαίωσε την αποφαση μου. Κατάργησα και το PowerCommander αφού πια με τη νέα χαρτογράφηση πετύχαμε αυτό που είχα (στην κατανάλωση), αλλά συν αυξημένη ιπποδύναμη σε όλο το εύρος των στροφών. Ειδικά στις χαμηλομεσαίες που αυτή η μηχανή υστερεί. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κανείς σε αυτή τη μηχανή. Το καλό με τον Γιάννη είναι ότι πραγματικά αγαπά τη δουλειά του. Το ενδιαφέρον του δε σταματά στο να κάνει τη δουλειά. Συνεχίζει να σου δίνει συμβουλές και στη συνέχεια.
 
Top Bottom