Ταξινομήσεις Α τετράμηνου 2018

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απολύτως φυσιολογικοί και κανονικοί είμαστε όσοι γύρο φερνουμε στο 1.75...:D
Οι πάνω από 1.80 ειναι ανωμαλοι:p
και μετά σου λέει το GS είναι "άνετο".

ότι στατιστική και να βάλετε... τα "off" μηχανάκια που θεωρητικά είναι ψηλά, δεν μπορεί να στήνονται για τον γκαστόν ραχιέρ του ντακάρ του τότε.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
και μετά σου λέει το GS είναι "άνετο".

ότι στατιστική και να βάλετε... τα "off" μηχανάκια που θεωρητικά είναι ψηλά, δεν μπορεί να στήνονται για τον γκαστόν ραχιέρ του ντακάρ του τότε.
1.64...RESPECT!!!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
και μετά σου λέει το GS είναι "άνετο".

ότι στατιστική και να βάλετε... τα "off" μηχανάκια που θεωρητικά είναι ψηλά, δεν μπορεί να στήνονται για τον γκαστόν ραχιέρ του ντακάρ του τότε.
Νταξ φίλος... μη λέμε κι ότι θέμε... το GSadv έχει σέλα μέχρι τους 91 πόντοι... τι δι@λο...δεν είσαι άνετος; τι ύψος έχεις;;

ΕΔΙΤ: Στους 90 πόντους είναι το 1090R...85-87cm το ΑΤ 2016/2017 κ λίγο ψηλότερο νομίζω το ATAS του 2018...
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νταξ φίλος... μη λέμε κι ότι θέμε... το GSadv έχει σέλα μέχρι τους 91 πόντοι... τι δι@λο...δεν είσαι άνετος; τι ύψος έχεις;;

ΕΔΙΤ: Στους 90 πόντους είναι το 1090R...85-87cm το ΑΤ 2016/2017 κ λίγο ψηλότερο νομίζω το ATAS του 2018...
Περισσότερο παίζει ρόλο το "φάρδος" της σελας, παρά οι 1-2 πόντοι ύψος.
Και στην άνεση, αλλά και στο πάτημα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νταξ φίλος... μη λέμε κι ότι θέμε... το GSadv έχει σέλα μέχρι τους 91 πόντοι... τι δι@λο...δεν είσαι άνετος; τι ύψος έχεις;;

ΕΔΙΤ: Στους 90 πόντους είναι το 1090R...85-87cm το ΑΤ 2016/2017 κ λίγο ψηλότερο νομίζω το ATAS του 2018...
Ναι, κάνεις το κλασσικό μπέρδεμα. Το ύψος της σέλας μου είναι εντελώς αδιάφορο, ας είναι και δέκα μέτρα (που λέει ο λόγος). Το σημαντικό είναι η απόσταση σέλας-μαρσπιέ και η θέση των μαρσπιέ σε σχέση με την έδρα του αναβάτη (είδες, δεν είπα τον κώλο του για να ακουστεί πιο επιστημονικό).

Τυχαίο συμβάν: Μπαίνει κάποιος σε έκθεση πενφέ. Βλέπει το τσιές όπως το στέλνει το εργοστάσιο (μπες και στο configurator της εταιρίας να δεις). "Κανονική σέλα" στην χαμηλή θέση. Ο πωλητής λοιπόν που βλέπει έναν άνθρωπο που είναι 185+ (το + γιατί μεγαλώνει και μαζεύει ο τυχαίος αναβάτης, θα σου έλεγα 187 αλλά δεν έχει μετρηθεί καιρό) αν έχει στάλα μυαλό δεν θα του πει "βάρτεν ζι μπίτε χερ πελάτεν" να κάνει ένα τσίκι να ανεβάσει την σέλα; Λέω εγώ τώρα. Δεν το κάνει. Παίρνει λοιπόν ο πελάτης ένα μηχανάκι στημένο για τον Γκαστόν καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται. Χωρίς υπερβολή. Ας πούμε ότι ο πελάτης έχει πάει στην έκθεση με ένα άλλο ον-οφ, τυχαία λέμε τώρα ένα απρίλια πήγασο, φαντάσου σύμπτωση δηλαδή. Και ανεβαίνει στο τέρας των 1200 κυβικών και τα γόνατά του είναι λυγισμένα όσο και στο στριτ μηχανάκι που τυχαίνει να έχει (στο οποίο έχει φουσκώσει και την σέλα). Και πάει μιά βόλτα 40 λεπτά και γυρνάει και νιώθει καταπόνηση στα γόνατα γιατί λυγισμένα πόδια και όρθιο σώμα είναι κάπως περίεργο. Και ανεβαίνει στο 1200RS και είναι πιο άπλα (σερπράιζ, ευχάριστο γιατί το RS είναι ταμάμ μηχανάκι). Και μετά στο απρίλια και είναι ακόμα πιο άπλα.

Πρώτη σκέψη, θα πλερώΚεις 24000 στίκερ πράις για να πάρεις κάτι που ΔΕΝ είναι πιο άνετο από αυτά που έχεις; Ε μπορείς να το κάνεις, αλλά προσωπική γνώμη αν το κάνεις, είσαι ολίγον μαλάκας. Διαβάζεις επίσης ότι η σέλα όταν σηκώνεται έχει κλίση προς τα εμπρός και η βούντερλιχ έχει βγάλει ειδικό λαστιχένιο παπαρόλι το οποίο έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το εργοστασιακό λαστιχένιο παπαρόλι και την φέρνει στα ίσια για να βολεύονται οι ψηλοί και να μην κολλάνε στο ντεπόζιτο τα ευαίσθητα σημεία. Και προφανώς υπάρχει η ψηλότερη σέλα και η ακόμα ψηλότερη σέλα. Οπότε πες το ζήτημα "σέλα-μαρσπιέ" λύνεται, αλλά μετά υπάρχει άλλο ζήτημα, το οποίο λέγεται "δεν θα πατάς κάτω" από ένα σημείο και μετά γιατί την κακή σχεδίαση υποπλαισίου για να βολεύεται ο Γκαστόν δεν την διορθώνεις έτσι, μόνο την μπαλώνεις. Και πες τώρα ότι βρήκες την σέλα, έβαλες και τα ράλι μαρσπιέ χωρίς λάστιχο και κέρδισες και από εκεί, το τιμόνι δεν θα πέφτει χαμηλά; Θα πέφτει. Βάλε αποστάτες. Σε μηχανάκι 24000 ευρώ. Που θα έπρεπε να σκάει ο ράφτης με την μεζούρα και να το φέρνει στα μέτρα σου πριν βγεις από την έκθεση. Θα μου πεις πάλι, στις 24000 το πρόβλημα είναι τα άλλα 200 ή όσα θέλει η βούντερλιχ και η ροξ ρε τσιφούτη; Μπορεί και όχι, αλλά με εκνευρίζει η φιλοσοφία. Όπως δεν θα χωρέσω εγώ ποτέ σε MT-07 το οποίο είναι κουκλάκι ζωγραφιστό και ελαφρύ και υπέροχο στο δρόμο και το καβαλάω και μοιάζω να έκλεψα BMXάκι από παιδική χαρά, έτσι να μην σώσουν και χωρέσουν οι Γκαστόν σε 1200άρι ον-οφ. Που ο εν λόγω είχε και την μαγκιά να το τρέξει, να κερδίσει και να είναι Ντακαρίσιος, όχι σαν τον κοντό τον Ντακαπίσιο του Κολωνακίου.

Παράσημο ανοιχτής παλάμης λοιπόν στην Χόντα που δανείστηκε το τρίγωνο αναβάτη της πενφέ τσιες της απλής για την ΑΤ την απλή και κατάφερε να μην σχεδιάσει και έξυπνο σύστημα σηκώματος σέλας όπως η τράιουμφ, γιατί διαβάζω πως όσοι την έβαλαν ψηλά, τους έσπασε η βάση της που πιάνει μόνο μπρος και πίσω και τραμπα-τραμπαλίζεται στην μέση. Και σε άλλες εταιρίες πρέπει να δοθεί βραβείο. Και στην πενφέ την ίδια που το μετέφερε στο S1000XR και στο 850GS.

Το 1090R μοιάζει να φτιάχτηκε (στατική άποψη μόνο) για να κάτσω επάνω και να μου έρθουν όλα εκεί που πρέπει. Το F800ADV το ίδιο (αυτό το οδήγησα και δεν άλλαξα γνώμη αν και δεν το πατάω κάτω με τα δύο πόδια σωστά) και το 800GS με την κόμφορτ, η απλή σέλα είναι σχεδιασμένη από φανατικό Ισπανό ιεροξεταστή, πολέμιο της μοτοσικλέτας. Το AT-AS είναι πολύ κοντά, αλλά όχι ακριβώς. Το GS-ADV με την σέλα ψηλά επίσης πολύ κοντά, πιο κοντά από το AT-AS.

Τα είπα ακόμα μιά φορά και ησύχασα. Πάω να παίξω επιτραπέζια και ελπίζω να μην το ξημερώσουμε μήπως και πάω συμοφε.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ναι, κάνεις το κλασσικό μπέρδεμα. Το ύψος της σέλας μου είναι εντελώς αδιάφορο, ας είναι και δέκα μέτρα (που λέει ο λόγος). Το σημαντικό είναι η απόσταση σέλας-μαρσπιέ και η θέση των μαρσπιέ σε σχέση με την έδρα του αναβάτη (είδες, δεν είπα τον κώλο του για να ακουστεί πιο επιστημονικό).
Δε ξέρω αν το είπες "έδρα" για να ακουστεί "πιο επιστημονικό", πάντως εγώ έμαθα μια καινούργια λέξη κι έτσι δε πήγε χαμένη η μέρα μου... :ok:

Τυχαίο συμβάν: Μπαίνει κάποιος σε έκθεση πενφέ. Βλέπει το τσιές όπως το στέλνει το εργοστάσιο (μπες και στο configurator της εταιρίας να δεις). "Κανονική σέλα" στην χαμηλή θέση. Ο πωλητής λοιπόν που βλέπει έναν άνθρωπο που είναι 185+ (το + γιατί μεγαλώνει και μαζεύει ο τυχαίος αναβάτης, θα σου έλεγα 187 αλλά δεν έχει μετρηθεί καιρό) αν έχει στάλα μυαλό δεν θα του πει "βάρτεν ζι μπίτε χερ πελάτεν" να κάνει ένα τσίκι να ανεβάσει την σέλα; Λέω εγώ τώρα. Δεν το κάνει. Παίρνει λοιπόν ο πελάτης ένα μηχανάκι στημένο για τον Γκαστόν καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται. Χωρίς υπερβολή. Ας πούμε ότι ο πελάτης έχει πάει στην έκθεση με ένα άλλο ον-οφ, τυχαία λέμε τώρα ένα απρίλια πήγασο, φαντάσου σύμπτωση δηλαδή. Και ανεβαίνει στο τέρας των 1200 κυβικών και τα γόνατά του είναι λυγισμένα όσο και στο στριτ μηχανάκι που τυχαίνει να έχει (στο οποίο έχει φουσκώσει και την σέλα). Και πάει μιά βόλτα 40 λεπτά και γυρνάει και νιώθει καταπόνηση στα γόνατα γιατί λυγισμένα πόδια και όρθιο σώμα είναι κάπως περίεργο. Και ανεβαίνει στο 1200RS και είναι πιο άπλα (σερπράιζ, ευχάριστο γιατί το RS είναι ταμάμ μηχανάκι). Και μετά στο απρίλια και είναι ακόμα πιο άπλα.

Πρώτη σκέψη, θα πλερώΚεις 24000 στίκερ πράις για να πάρεις κάτι που ΔΕΝ είναι πιο άνετο από αυτά που έχεις; Ε μπορείς να το κάνεις, αλλά προσωπική γνώμη αν το κάνεις, είσαι ολίγον μαλάκας. Διαβάζεις επίσης ότι η σέλα όταν σηκώνεται έχει κλίση προς τα εμπρός και η βούντερλιχ έχει βγάλει ειδικό λαστιχένιο παπαρόλι το οποίο έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το εργοστασιακό λαστιχένιο παπαρόλι και την φέρνει στα ίσια για να βολεύονται οι ψηλοί και να μην κολλάνε στο ντεπόζιτο τα ευαίσθητα σημεία. Και προφανώς υπάρχει η ψηλότερη σέλα και η ακόμα ψηλότερη σέλα. Οπότε πες το ζήτημα "σέλα-μαρσπιέ" λύνεται, αλλά μετά υπάρχει άλλο ζήτημα, το οποίο λέγεται "δεν θα πατάς κάτω" από ένα σημείο και μετά γιατί την κακή σχεδίαση υποπλαισίου για να βολεύεται ο Γκαστόν δεν την διορθώνεις έτσι, μόνο την μπαλώνεις. Και πες τώρα ότι βρήκες την σέλα, έβαλες και τα ράλι μαρσπιέ χωρίς λάστιχο και κέρδισες και από εκεί, το τιμόνι δεν θα πέφτει χαμηλά; Θα πέφτει. Βάλε αποστάτες. Σε μηχανάκι 24000 ευρώ. Που θα έπρεπε να σκάει ο ράφτης με την μεζούρα και να το φέρνει στα μέτρα σου πριν βγεις από την έκθεση. Θα μου πεις πάλι, στις 24000 το πρόβλημα είναι τα άλλα 200 ή όσα θέλει η βούντερλιχ και η ροξ ρε τσιφούτη; Μπορεί και όχι, αλλά με εκνευρίζει η φιλοσοφία. Όπως δεν θα χωρέσω εγώ ποτέ σε MT-07 το οποίο είναι κουκλάκι ζωγραφιστό και ελαφρύ και υπέροχο στο δρόμο και το καβαλάω και μοιάζω να έκλεψα BMXάκι από παιδική χαρά, έτσι να μην σώσουν και χωρέσουν οι Γκαστόν σε 1200άρι ον-οφ. Που ο εν λόγω είχε και την μαγκιά να το τρέξει, να κερδίσει και να είναι Ντακαρίσιος, όχι σαν τον κοντό τον Ντακαπίσιο του Κολωνακίου.

Παράσημο ανοιχτής παλάμης λοιπόν στην Χόντα που δανείστηκε το τρίγωνο αναβάτη της πενφέ τσιες της απλής για την ΑΤ την απλή και κατάφερε να μην σχεδιάσει και έξυπνο σύστημα σηκώματος σέλας όπως η τράιουμφ, γιατί διαβάζω πως όσοι την έβαλαν ψηλά, τους έσπασε η βάση της που πιάνει μόνο μπρος και πίσω και τραμπα-τραμπαλίζεται στην μέση. Και σε άλλες εταιρίες πρέπει να δοθεί βραβείο. Και στην πενφέ την ίδια που το μετέφερε στο S1000XR και στο 850GS.

Το 1090R μοιάζει να φτιάχτηκε (στατική άποψη μόνο) για να κάτσω επάνω και να μου έρθουν όλα εκεί που πρέπει. Το F800ADV το ίδιο (αυτό το οδήγησα και δεν άλλαξα γνώμη αν και δεν το πατάω κάτω με τα δύο πόδια σωστά) και το 800GS με την κόμφορτ, η απλή σέλα είναι σχεδιασμένη από φανατικό Ισπανό ιεροξεταστή, πολέμιο της μοτοσικλέτας. Το AT-AS είναι πολύ κοντά, αλλά όχι ακριβώς. Το GS-ADV με την σέλα ψηλά επίσης πολύ κοντά, πιο κοντά από το AT-AS.

Τα είπα ακόμα μιά φορά και ησύχασα. Πάω να παίξω επιτραπέζια και ελπίζω να μην το ξημερώσουμε μήπως και πάω συμοφε.
Είσαι απολαυστικός στη διήγηση φίλε... και το κειμενάκι σου, σωστό eye opener!
:friendship:
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ναι, κάνεις το κλασσικό μπέρδεμα. Το ύψος της σέλας μου είναι εντελώς αδιάφορο, ας είναι και δέκα μέτρα (που λέει ο λόγος). Το σημαντικό είναι η απόσταση σέλας-μαρσπιέ και η θέση των μαρσπιέ σε σχέση με την έδρα του αναβάτη (είδες, δεν είπα τον κώλο του για να ακουστεί πιο επιστημονικό).

Τυχαίο συμβάν: Μπαίνει κάποιος σε έκθεση πενφέ. Βλέπει το τσιές όπως το στέλνει το εργοστάσιο (μπες και στο configurator της εταιρίας να δεις). "Κανονική σέλα" στην χαμηλή θέση. Ο πωλητής λοιπόν που βλέπει έναν άνθρωπο που είναι 185+ (το + γιατί μεγαλώνει και μαζεύει ο τυχαίος αναβάτης, θα σου έλεγα 187 αλλά δεν έχει μετρηθεί καιρό) αν έχει στάλα μυαλό δεν θα του πει "βάρτεν ζι μπίτε χερ πελάτεν" να κάνει ένα τσίκι να ανεβάσει την σέλα; Λέω εγώ τώρα. Δεν το κάνει. Παίρνει λοιπόν ο πελάτης ένα μηχανάκι στημένο για τον Γκαστόν καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται. Χωρίς υπερβολή. Ας πούμε ότι ο πελάτης έχει πάει στην έκθεση με ένα άλλο ον-οφ, τυχαία λέμε τώρα ένα απρίλια πήγασο, φαντάσου σύμπτωση δηλαδή. Και ανεβαίνει στο τέρας των 1200 κυβικών και τα γόνατά του είναι λυγισμένα όσο και στο στριτ μηχανάκι που τυχαίνει να έχει (στο οποίο έχει φουσκώσει και την σέλα). Και πάει μιά βόλτα 40 λεπτά και γυρνάει και νιώθει καταπόνηση στα γόνατα γιατί λυγισμένα πόδια και όρθιο σώμα είναι κάπως περίεργο. Και ανεβαίνει στο 1200RS και είναι πιο άπλα (σερπράιζ, ευχάριστο γιατί το RS είναι ταμάμ μηχανάκι). Και μετά στο απρίλια και είναι ακόμα πιο άπλα.

Πρώτη σκέψη, θα πλερώΚεις 24000 στίκερ πράις για να πάρεις κάτι που ΔΕΝ είναι πιο άνετο από αυτά που έχεις; Ε μπορείς να το κάνεις, αλλά προσωπική γνώμη αν το κάνεις, είσαι ολίγον μαλάκας. Διαβάζεις επίσης ότι η σέλα όταν σηκώνεται έχει κλίση προς τα εμπρός και η βούντερλιχ έχει βγάλει ειδικό λαστιχένιο παπαρόλι το οποίο έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το εργοστασιακό λαστιχένιο παπαρόλι και την φέρνει στα ίσια για να βολεύονται οι ψηλοί και να μην κολλάνε στο ντεπόζιτο τα ευαίσθητα σημεία. Και προφανώς υπάρχει η ψηλότερη σέλα και η ακόμα ψηλότερη σέλα. Οπότε πες το ζήτημα "σέλα-μαρσπιέ" λύνεται, αλλά μετά υπάρχει άλλο ζήτημα, το οποίο λέγεται "δεν θα πατάς κάτω" από ένα σημείο και μετά γιατί την κακή σχεδίαση υποπλαισίου για να βολεύεται ο Γκαστόν δεν την διορθώνεις έτσι, μόνο την μπαλώνεις. Και πες τώρα ότι βρήκες την σέλα, έβαλες και τα ράλι μαρσπιέ χωρίς λάστιχο και κέρδισες και από εκεί, το τιμόνι δεν θα πέφτει χαμηλά; Θα πέφτει. Βάλε αποστάτες. Σε μηχανάκι 24000 ευρώ. Που θα έπρεπε να σκάει ο ράφτης με την μεζούρα και να το φέρνει στα μέτρα σου πριν βγεις από την έκθεση. Θα μου πεις πάλι, στις 24000 το πρόβλημα είναι τα άλλα 200 ή όσα θέλει η βούντερλιχ και η ροξ ρε τσιφούτη; Μπορεί και όχι, αλλά με εκνευρίζει η φιλοσοφία. Όπως δεν θα χωρέσω εγώ ποτέ σε MT-07 το οποίο είναι κουκλάκι ζωγραφιστό και ελαφρύ και υπέροχο στο δρόμο και το καβαλάω και μοιάζω να έκλεψα BMXάκι από παιδική χαρά, έτσι να μην σώσουν και χωρέσουν οι Γκαστόν σε 1200άρι ον-οφ. Που ο εν λόγω είχε και την μαγκιά να το τρέξει, να κερδίσει και να είναι Ντακαρίσιος, όχι σαν τον κοντό τον Ντακαπίσιο του Κολωνακίου.

Παράσημο ανοιχτής παλάμης λοιπόν στην Χόντα που δανείστηκε το τρίγωνο αναβάτη της πενφέ τσιες της απλής για την ΑΤ την απλή και κατάφερε να μην σχεδιάσει και έξυπνο σύστημα σηκώματος σέλας όπως η τράιουμφ, γιατί διαβάζω πως όσοι την έβαλαν ψηλά, τους έσπασε η βάση της που πιάνει μόνο μπρος και πίσω και τραμπα-τραμπαλίζεται στην μέση. Και σε άλλες εταιρίες πρέπει να δοθεί βραβείο. Και στην πενφέ την ίδια που το μετέφερε στο S1000XR και στο 850GS.

Το 1090R μοιάζει να φτιάχτηκε (στατική άποψη μόνο) για να κάτσω επάνω και να μου έρθουν όλα εκεί που πρέπει. Το F800ADV το ίδιο (αυτό το οδήγησα και δεν άλλαξα γνώμη αν και δεν το πατάω κάτω με τα δύο πόδια σωστά) και το 800GS με την κόμφορτ, η απλή σέλα είναι σχεδιασμένη από φανατικό Ισπανό ιεροξεταστή, πολέμιο της μοτοσικλέτας. Το AT-AS είναι πολύ κοντά, αλλά όχι ακριβώς. Το GS-ADV με την σέλα ψηλά επίσης πολύ κοντά, πιο κοντά από το AT-AS.

Τα είπα ακόμα μιά φορά και ησύχασα. Πάω να παίξω επιτραπέζια και ελπίζω να μην το ξημερώσουμε μήπως και πάω συμοφε.
Όπως πάντα,με την ιδιαιτερη πένα σου!!!
Νομιζω έχεις καβαλήσει και το σούπερ τενερε...
Σε σύγκριση με τα άλλα;,πως είναι;
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Πίνακας με τις ταξινομήσεις του πρώτου τετραμήνου μόνο στα μεγάλα on/off-adventure.
90 μόνη της η BMW με τα GS και 120 όλοι οι υπόλοιποι μαζί(συμπεριλαμβανομένου και του s1000xr της ίδιας εταιρείας):Watching:

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάλιστα, υπήρξε ένας που ψώνισε σούπερ τενερέ, ένας απρίλια 1200 που σταμάτησε να παράγεται και ένας βέρσις 1000. Tα tiger εξαιρετικά πιθανόν να είναι τα δημοσιογραφικά, ένα και ένα. Πάντως κάτι λείπει, τα 800άρια GS και Tiger (έχω δει αρκετά από τα πρώτα σε σελίδα αντιπροσώπου, κανονικά έπρεπε να είναι στον πίνακα, αφού έχει Duc950)

Το κακόμοιρο το Aprilia Caponord αυτό και αν δεν είναι αδικημένη μοτοσικλέτα. Η καλύτερη ανάρτηση της αγοράς από ότι γράφουν όχι μόνο δημοσιογράφοι αλλά και έκπληκτοι κάτοχοι, χωρίς προβλήματα (δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει κάτι χτυπητό). Ήθελε λίγο εξέλιξη ακόμα και 4-5 λίτρα βενζίνης έξτρα αυτή η μοτοσικλέτα. Πέτυχα ένα Rally στο δρόμο χτες, έχει παρουσία το άτιμο.

Όπως πάντα,με την ιδιαιτερη πένα σου!!!
Νομιζω έχεις καβαλήσει και το σούπερ τενερε...
Σε σύγκριση με τα άλλα;,πως είναι;
Πάνε χρόνια, αλλά πέραν του λίγο χαμηλού τιμονιού αν θυμάμαι καλά, που ίσως απλά να θέλει λίγο στρίψιμο στα καβαλέτα, είναι πολύ ευρύχωρο και δεν νιώθεις καν ότι κάθεται κάποιος πίσω. Και δεν σου δίνει την αίσθηση "τεράστιου". Μου αρέσει αυτή η μοτοσικλέτα και ας μην ξέρει ακριβώς τι είναι. Δεν ξέρω αν θα την πήγαινα ταμείο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μάλιστα, υπήρξε ένας που ψώνισε σούπερ τενερέ, ένας απρίλια 1200 που σταμάτησε να παράγεται και ένας βέρσις 1000. Tα tiger εξαιρετικά πιθανόν να είναι τα δημοσιογραφικά, ένα και ένα. Πάντως κάτι λείπει, τα 800άρια GS και Tiger (έχω δει αρκετά από τα πρώτα σε σελίδα αντιπροσώπου, κανονικά έπρεπε να είναι στον πίνακα, αφού έχει Duc950)

Το κακόμοιρο το Aprilia Caponord αυτό και αν δεν είναι αδικημένη μοτοσικλέτα. Η καλύτερη ανάρτηση της αγοράς από ότι γράφουν όχι μόνο δημοσιογράφοι αλλά και έκπληκτοι κάτοχοι, χωρίς προβλήματα (δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει κάτι χτυπητό). Ήθελε λίγο εξέλιξη ακόμα και 4-5 λίτρα βενζίνης έξτρα αυτή η μοτοσικλέτα. Πέτυχα ένα Rally στο δρόμο χτες, έχει παρουσία το άτιμο.


Πάνε χρόνια, αλλά πέραν του λίγο χαμηλού τιμονιού αν θυμάμαι καλά, που ίσως απλά να θέλει λίγο στρίψιμο στα καβαλέτα, είναι πολύ ευρύχωρο και δεν νιώθεις καν ότι κάθεται κάποιος πίσω. Και δεν σου δίνει την αίσθηση "τεράστιου". Μου αρέσει αυτή η μοτοσικλέτα και ας μην ξέρει ακριβώς τι είναι. Δεν ξέρω αν θα την πήγαινα ταμείο.
Το σούπερ τενερε μου αρέσει κι εμένα παααρα πολύ.τα λεφτά που έχει μου λείπουν.
Έχω διαβάσει επισης ότι κρύβει πολύ καλά τα κιλά του.
Το καπονορντ όντως εχει πολύ καλές κριτικές.εμενα μου φαινεται πολύ μακροστενο.μοιαζει με το βερσυς 1000 σε σουλουπι.
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
Το κακόμοιρο το Aprilia Caponord αυτό και αν δεν είναι αδικημένη μοτοσικλέτα. Η καλύτερη ανάρτηση της αγοράς από ότι γράφουν όχι μόνο δημοσιογράφοι αλλά και έκπληκτοι κάτοχοι, χωρίς προβλήματα (δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει κάτι χτυπητό). Ήθελε λίγο εξέλιξη ακόμα και 4-5 λίτρα βενζίνης έξτρα αυτή η μοτοσικλέτα. Πέτυχα ένα Rally στο δρόμο χτες, έχει παρουσία το άτιμο.
Αδικημένη δε ξέρω αλλά μετά από 20.000χιλ δεν μ έχει απογοητεύσει. Όσο για την βενζίνη σε σύγκριση με το lc του 2013 τριβάλιτσο 2 καβαλο σε 3000χιλ ταξίδι έκαψε 40 ευρώ παραπάνω και με τους ανεφοδιασμούς ταυτόχρονα ... Καίει πολύ γιατί σε ωθεί σε καγκουριές. Συμφωνώ ότι ήθελε λίγο εξέλιξη για να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό.
 
Top Bottom