Τα πάντα για τα 690...

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μια και βλέπω πως τα 690 έχουν γίνει περιζήτητα σκέφτηκα να ανοίξω ένα θεματάκι για τα μπουρδελακια μας ...
Τι έχουμε φτιάξει τι χάλασε πως χάλασε πως φτιάχτηκε αξεσουάρ π ου δουλεύουν αξεσουάρ που δεν δουλεύουν Λαστοιχα πατέντες και ότι άλλο χρήσιμο για το μοντελάκι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Έχουμε και λέμε
Ένα από τα πρώτα μείον που θα έχετε καταλάβει όση έχετε ένα 690 είναι η τάβλα που έχουν βάλει για να ακουμπάμε τα ποπουδακια μας...
Προσωπικά την έστειλα σε γνωστό μαγαζί και μου την έφτιαξαν . Πολύ καλή δουλειά και άξιζαν τα λεφτά για την μετατροπή .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Έχουμε και λέμε
Ένα από τα πρώτα μείον που θα έχετε καταλάβει όση έχετε ένα 690 είναι η τάβλα που έχουν βάλει για να ακουμπάμε τα ποπουδακια μας...
Προσωπικά την έστειλα σε γνωστό μαγαζί και μου την έφτιαξαν . Πολύ καλή δουλειά και άξιζαν τα λεφτά για την μετατροπή .



Sent from my iPhone using Tapatalk
Από τα πρώτα πράγματα που έκανα και εγώ , τρελή διαφόρα , πιο φαρδιά με άλλο σχήμα και άλλο υλικό .

Εμένα ξεκίνησε την κατασκευή από το πλαστικό τις σέλας , πέταξε όλο το παλιό υλικό γιατί ήταν άχρηστο !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μια πιθανή αλλαγή που θα σκέφτεστε να κάνετε είναι η πόδια η οποία είναι πλαστική (Μα τι μ@λακες)
Εγώ έχω τις τουρατεκ αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος και ο λόγος είναι ότι είναι σχετικά μικρή με αποτέλεσμα να μην προστατεύει τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα από πέτρες που πετάγονται και σε πιθανή πτώση .
Στα άμεσα σχέδια μου είναι να την αλλάξω με μια από τις παρακάτω που μου φενεται πως είναι ποιο καλές Γι αυτό που πρέπει να κάνουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Άλλη μια παπ@ρια που έχουν τα καπάκια είναι ότι ξεβαφουν από το τρίψιμο με τις μπότες
Η λύση προστατευτικά καπάκια




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχουμε και λέμε
Ένα από τα πρώτα μείον που θα έχετε καταλάβει όση έχετε ένα 690 είναι η τάβλα που έχουν βάλει για να ακουμπάμε τα ποπουδακια μας...
Προσωπικά την έστειλα σε γνωστό μαγαζί και μου την έφτιαξαν . Πολύ καλή δουλειά και άξιζαν τα λεφτά για την μετατροπή .



Sent from my iPhone using Tapatalk
Φωτορομάτζο παρακαλώ.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Άλλη μια παp@ρια είναι το ντεπόζιτο -υποπλαίσιο του 690 .λενε πως σπάνε οι βίδες που το συγκρατούν ραγίζει το τεπόζιτο και αλλά τέτοια που δεν ξέρω από πρώτο χέρι αλλά η αλλαγή των βίδων συγκράτησης θεωριτε απαρατήρητη



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ορίστε



Sent from my iPhone using Tapatalk
....ναααααραααα!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Αρκετοί είναι αυτοί που λένε πως το μηχανάκι είναι σκληρό
Γενικά έχει ένα σεταρισμα που φέρνει ποιο ποκυ σε μοτοκρος παρά σε εντουρο
Στέλνετε τα αμορτισέρακια σας σε σχετικό κατάστημα με σουστες του λέτε τι παίζει άλαγη ελατήρια λάδια ξύδια και θα έχετε άλλο μηχανάκι .
Πριν όμως τη κάνετε όμως την μοντα φτιάξτε το sag τις μηχανής πολύ σημαντικό .
Tip: άμα είστε ψείρες υπάρχει σαν έξτρα από τα αμορτισέρ τον sx η ρυθμίσει τις συμπιεσεις για το μπροστινό ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
ποδιες υπαρχουν πολλες, ποσο δυσκολο ειναι ομως να φτιαξεις μια μονος σου???
https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-enduro-parts/products/flatland-racing-skid-plate-ktm-690-enduro-2008-2017-husqvarna-701-enduro-2014-2017
http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-skidplate-2/
με το θεμα της αυτονομιας τι κανετε? σας φτανει το υπαρχον τεποζιτο ή υπαρχει η αναγκη για εξτρα προσθηκη? υπαρχουν εξτρα κομματια που κουμπωνουν στην ουρα ή το κιτ που μπαινει μπροστα...
http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-auxiliary-tank/
http://www.rally-raidproducts.co.uk/KTM-690-Enduro-R-SMC/ktm-690-enduro-rear-tank/ktm-690-enduro-rear-fuel-tank-natural
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Αρκετοί είναι αυτοί που λένε πως το μηχανάκι είναι σκληρό
Γενικά έχει ένα σεταρισμα που φέρνει ποιο ποκυ σε μοτοκρος παρά σε εντουρο
Στέλνετε τα αμορτισέρακια σας σε σχετικό κατάστημα με σουστες του λέτε τι παίζει άλαγη ελατήρια λάδια ξύδια και θα έχετε άλλο μηχανάκι .
Πριν όμως τη κάνετε όμως την μοντα φτιάξτε το sag τις μηχανής πολύ σημαντικό .
Tip: άμα είστε ψείρες υπάρχει σαν έξτρα από τα αμορτισέρ τον sx η ρυθμίσει τις συμπιεσεις για το μπροστινό ;)
Ερώτηση: Οκ φτιάχνεις sag. Αν πας για αλλαγή σε ελατήρια- λάδια- ξύδια, δεν θα χρειαστεί πάλι φτιάξιμο; Ή το λες με το σκεπτικό "φτιάξε sag μήπως μείνεις ικανοποιημένος με τις υπάρχουσες αναρτήσεις" ;
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Με την αυτονομία είμαι καλυμένος αλλά δε θα με χάλαγε το 5lt τεπόζιτο που τοποθετείται κατω απο τη σέλα κιαυτό γιατί μόλις ανάψει λαμπάκι ρεζέρβας θέλω να βάζω βενζίνη μη ζορίζεται η αντλία.~228χλμ δικάβαλο φορτωμένο άναψε λαμπάκι(απο Άγιο Νικόλαο Σφακιά)πλακωμένο,εντελώς εργοστασιακές ρυθμίσεις.Με τις αναρτήσεις δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ απολύτως θέμα και είναι στην εργοστασιακή τους ρύθμιση,απλά μαμάει στο χώμα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Ερώτηση: Οκ φτιάχνεις sag. Αν πας για αλλαγή σε ελατήρια- λάδια- ξύδια, δεν θα χρειαστεί πάλι φτιάξιμο; Ή το λες με το σκεπτικό "φτιάξε sag μήπως μείνεις ικανοποιημένος με τις υπάρχουσες αναρτήσεις" ;
Εννοείτε πως θα το φτιάξεις πάλι μετά από το σέρβις
Ακόμα και βαλίτσες να φορτώσεις πρέπει να το φτιάξεις
Το σκεπτικό όμως είναι να το φτιάξεις γενικός
Σηνηθως τα μηχανάκια έχουν μια φιλοσοφία αναβάτης 75κιλων όποτε αμέσως αμέσως καινούριο να το έχεις πάρεις θέλει σεταρισμα



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
ποδιες υπαρχουν πολλες, ποσο δυσκολο ειναι ομως να φτιαξεις μια μονος σου???
https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-enduro-parts/products/flatland-racing-skid-plate-ktm-690-enduro-2008-2017-husqvarna-701-enduro-2014-2017
http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-skidplate-2/
με το θεμα της αυτονομιας τι κανετε? σας φτανει το υπαρχον τεποζιτο ή υπαρχει η αναγκη για εξτρα προσθηκη? υπαρχουν εξτρα κομματια που κουμπωνουν στην ουρα ή το κιτ που μπαινει μπροστα...
http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-auxiliary-tank/
http://www.rally-raidproducts.co.uk/KTM-690-Enduro-R-SMC/ktm-690-enduro-rear-tank/ktm-690-enduro-rear-fuel-tank-natural
Προσωπικά εμένα μου φθάνει βγάζει άνετα 200 χιλιόμετρα και μου είναι αρκετά για την Κρήτη . Από εκεί και πέρα υπάρχουν αρκετές λύσεις όπως αυτά που είπες μέχρι και ολόκληρα κουστούμια rally με 4 τεπόζιτο
Θα γράψω μετά για αυτό
Όσο για την πόδια σίγουρα μπορείς να φτιάξεις αλλά πρέπει να ασχοληθείς και δεν νομίζω ότι θα γλυτώσεις τίποτα για μια πόδια . Υπάρχουν έτοιμες πολλές και καλές . Αν είχα τα μηχανήματα σίγουρα θα έφτιαχνα μόνος αλλά δεν ..

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Με την αυτονομία είμαι καλυμένος αλλά δε θα με χάλαγε το 5lt τεπόζιτο που τοποθετείται κατω απο τη σέλα κιαυτό γιατί μόλις ανάψει λαμπάκι ρεζέρβας θέλω να βάζω βενζίνη μη ζορίζεται η αντλία.~228 χλμ δικάβαλο φορτωμένο άναψε λαμπάκι(απο Άγιο Νικόλαο Σφακιά για όσους γνωρίζουν)και πλακωμένο.Με τις αναρτήσεις δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ απολύτως θέμα και είναι στην εργοστασιακή τους ρύθμιση,απλά μαμάει στο χώμα!
 
Top Bottom