dtz
Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
καλησπέρα, θα προσθέσω κι εγώ μερικά σχόλια, παρότι δεν πρέπει να είμαι και ο πιο κατάλληλος,
καθώς στη βόλτα της Κυριακής συμπληρώθηκαν τα πρώτα 1100 χλμ, και αύριο πάμε για τα πρώτα λάδια
τα σκορτσαρισματα, όπως σωστά ανέφερε και ο Γιώργος Srider είναι και συνήθεια
με το Dongle του ABS δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, με traction 2, αν έχω καταλάβει σωστά μπαίνει σε off road abs
οπότε μπλοκάρει μόνο ο πίσω τροχός, όλες τις βόλτες τις έχω πάει έτσι, και μεχρι στιγμής όλα παραπάνω από good
σε εμένα το traction, δεν μπαίνει στο off, διάβασα στο net ότι συμβαίνει και σε άλλα μηχανάκια,
κάτι γίνεται στο διακόπτη, και θα το δω στο σέρβις, αλλά δεν ξέρω κιόλας αν έχει νόημα, καθώς με traction στο 2
πήγα να ανοίξω ''λιιγο'' παραπάνω σε κάτι ψιλοσαθρά με 3η, και παραλίγο να πάω να μαζέψω σπαράγγια στα Μεγαρα ...
το μηχανάκι είναι απλά πολύ δυνατό ...
για τα μακρινά, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, όπως επίσης έγραψε ο Γιώργος, αν δεν βιάζεσαι...
γνώμη μου είναι, αν κάποιος κάνει πολλές 500άρες δεν είναι και το πιο κατάλληλο μηχανάκι, αλλά πάλι περί ορέξεως ...
κραδασμοί από ελάχιστοι εως καθόλου
για το βάρος και την αίσθηση, νομίζω δεν υπάρχει σύγκριση, με τα 650-800, τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά και σε άσφαλτο
και στο χώμα, το 690 είναι καμιά 40αρια κιλά πιο ελαφρύ, και είναι σαν να οδηγάς ένα βαρύ εντούρο ... η μέρα με δυο νύχτες
με τα συγκεκριμένα μηχανάκια, και δεν το λέω υποτιμητικά, καθώς προσφέρουν και άλλα πράγματα
Νομίζω ότι όπως όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή, έτσι και τα μηχανάκια, είναι τι θέλει να κάνει ο καθένας μας ...
Εγώ πάντως έχω κακό σκοπό ...
καθώς στη βόλτα της Κυριακής συμπληρώθηκαν τα πρώτα 1100 χλμ, και αύριο πάμε για τα πρώτα λάδια
τα σκορτσαρισματα, όπως σωστά ανέφερε και ο Γιώργος Srider είναι και συνήθεια
με το Dongle του ABS δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, με traction 2, αν έχω καταλάβει σωστά μπαίνει σε off road abs
οπότε μπλοκάρει μόνο ο πίσω τροχός, όλες τις βόλτες τις έχω πάει έτσι, και μεχρι στιγμής όλα παραπάνω από good
σε εμένα το traction, δεν μπαίνει στο off, διάβασα στο net ότι συμβαίνει και σε άλλα μηχανάκια,
κάτι γίνεται στο διακόπτη, και θα το δω στο σέρβις, αλλά δεν ξέρω κιόλας αν έχει νόημα, καθώς με traction στο 2
πήγα να ανοίξω ''λιιγο'' παραπάνω σε κάτι ψιλοσαθρά με 3η, και παραλίγο να πάω να μαζέψω σπαράγγια στα Μεγαρα ...
το μηχανάκι είναι απλά πολύ δυνατό ...
για τα μακρινά, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, όπως επίσης έγραψε ο Γιώργος, αν δεν βιάζεσαι...
γνώμη μου είναι, αν κάποιος κάνει πολλές 500άρες δεν είναι και το πιο κατάλληλο μηχανάκι, αλλά πάλι περί ορέξεως ...
κραδασμοί από ελάχιστοι εως καθόλου
για το βάρος και την αίσθηση, νομίζω δεν υπάρχει σύγκριση, με τα 650-800, τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά και σε άσφαλτο
και στο χώμα, το 690 είναι καμιά 40αρια κιλά πιο ελαφρύ, και είναι σαν να οδηγάς ένα βαρύ εντούρο ... η μέρα με δυο νύχτες
με τα συγκεκριμένα μηχανάκια, και δεν το λέω υποτιμητικά, καθώς προσφέρουν και άλλα πράγματα
Νομίζω ότι όπως όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή, έτσι και τα μηχανάκια, είναι τι θέλει να κάνει ο καθένας μας ...
Εγώ πάντως έχω κακό σκοπό ...