Τα πάντα για τα 690...

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
καλησπέρα, θα προσθέσω κι εγώ μερικά σχόλια, παρότι δεν πρέπει να είμαι και ο πιο κατάλληλος,
καθώς στη βόλτα της Κυριακής συμπληρώθηκαν τα πρώτα 1100 χλμ, και αύριο πάμε για τα πρώτα λάδια :)

τα σκορτσαρισματα, όπως σωστά ανέφερε και ο Γιώργος Srider είναι και συνήθεια

με το Dongle του ABS δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, με traction 2, αν έχω καταλάβει σωστά μπαίνει σε off road abs
οπότε μπλοκάρει μόνο ο πίσω τροχός, όλες τις βόλτες τις έχω πάει έτσι, και μεχρι στιγμής όλα παραπάνω από good

σε εμένα το traction, δεν μπαίνει στο off, διάβασα στο net ότι συμβαίνει και σε άλλα μηχανάκια,
κάτι γίνεται στο διακόπτη, και θα το δω στο σέρβις, αλλά δεν ξέρω κιόλας αν έχει νόημα, καθώς με traction στο 2
πήγα να ανοίξω ''λιιγο'' παραπάνω σε κάτι ψιλοσαθρά με 3η, και παραλίγο να πάω να μαζέψω σπαράγγια στα Μεγαρα ...
το μηχανάκι είναι απλά πολύ δυνατό ...

για τα μακρινά, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, όπως επίσης έγραψε ο Γιώργος, αν δεν βιάζεσαι...
γνώμη μου είναι, αν κάποιος κάνει πολλές 500άρες δεν είναι και το πιο κατάλληλο μηχανάκι, αλλά πάλι περί ορέξεως ...

κραδασμοί από ελάχιστοι εως καθόλου

για το βάρος και την αίσθηση, νομίζω δεν υπάρχει σύγκριση, με τα 650-800, τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά και σε άσφαλτο
και στο χώμα, το 690 είναι καμιά 40αρια κιλά πιο ελαφρύ, και είναι σαν να οδηγάς ένα βαρύ εντούρο ... η μέρα με δυο νύχτες
με τα συγκεκριμένα μηχανάκια, και δεν το λέω υποτιμητικά, καθώς προσφέρουν και άλλα πράγματα

Νομίζω ότι όπως όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή, έτσι και τα μηχανάκια, είναι τι θέλει να κάνει ο καθένας μας ...
Εγώ πάντως έχω κακό σκοπό ... :ha
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
καλησπέρα, θα προσθέσω κι εγώ μερικά σχόλια, παρότι δεν πρέπει να είμαι και ο πιο κατάλληλος,
καθώς στη βόλτα της Κυριακής συμπληρώθηκαν τα πρώτα 1100 χλμ, και αύριο πάμε για τα πρώτα λάδια :)

τα σκορτσαρισματα, όπως σωστά ανέφερε και ο Γιώργος Srider είναι και συνήθεια

με το Dongle του ABS δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, με traction 2, αν έχω καταλάβει σωστά μπαίνει σε off road abs
οπότε μπλοκάρει μόνο ο πίσω τροχός, όλες τις βόλτες τις έχω πάει έτσι, και μεχρι στιγμής όλα παραπάνω από good

σε εμένα το traction, δεν μπαίνει στο off, διάβασα στο net ότι συμβαίνει και σε άλλα μηχανάκια,
κάτι γίνεται στο διακόπτη, και θα το δω στο σέρβις, αλλά δεν ξέρω κιόλας αν έχει νόημα, καθώς με traction στο 2
πήγα να ανοίξω ''λιιγο'' παραπάνω σε κάτι ψιλοσαθρά με 3η, και παραλίγο να πάω να μαζέψω σπαράγγια στα Μεγαρα ...
το μηχανάκι είναι απλά πολύ δυνατό ...

για τα μακρινά, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, όπως επίσης έγραψε ο Γιώργος, αν δεν βιάζεσαι...
γνώμη μου είναι, αν κάποιος κάνει πολλές 500άρες δεν είναι και το πιο κατάλληλο μηχανάκι, αλλά πάλι περί ορέξεως ...

κραδασμοί από ελάχιστοι εως καθόλου

για το βάρος και την αίσθηση, νομίζω δεν υπάρχει σύγκριση, με τα 650-800, τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά και σε άσφαλτο
και στο χώμα, το 690 είναι καμιά 40αρια κιλά πιο ελαφρύ, και είναι σαν να οδηγάς ένα βαρύ εντούρο ... η μέρα με δυο νύχτες
με τα συγκεκριμένα μηχανάκια, και δεν το λέω υποτιμητικά, καθώς προσφέρουν και άλλα πράγματα

Νομίζω ότι όπως όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή, έτσι και τα μηχανάκια, είναι τι θέλει να κάνει ο καθένας μας ...
Εγώ πάντως έχω κακό σκοπό ... :ha
Dtz/Δημήτρη ευχαριστώ για την επίσης διαφωτιστική απάντηση.
Όπως γίνεται φανερό με τρώει ο λώκος μου για να "φορέσω" τα περτικαλιά...
- Ο λόγος που ρωτάω για αποστάσεις 500χλμ είναι όχι γιατί σκοπεύω να κάνω σε μόνιμη βάση τέτοιες διαδρομές,
αλλά περισσότερο για τη μετάβαση σε περιοχές όπου θα ακολουθεί παραμονή και διαδρομές εκτός δρόμου, όπως τα advrides.
Δεν θα ήθελα να σκέφτομαι ότι θα "ζορίζεται" το μοτέρ σε αυτές τις ταχύτητες (110 - 130), ούτε να γίνομαι φραπόγαλο από τους κραδασμούς,
έτσι κι αλλιώς τα όρια γίνονται πλέον ιδιαίτερα αυστηρά παντού, ενώ και τα τακουνάτα ελαστικά δεν είναι για παραπάνω...
- Το θέμα του βάρους είναι μια εμμονή που έχω (με έχει μπολιάσει ο STF)... Aν και όπως έχει πει έταιρος συμφορουμίτης δυνητικά
"...και εκατό κιλά μηχανάκι μπορεί να μη μπορείς να το σηκώσεις μόνος" (για αυτό πάντα 2+), το βάρος/αίσθηση του Ντακάρ με ζορίζει.
Αν δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση / πράξη με τα 690/701, τότε οι επιλογές αγοράς θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν έναν ακόμα κύλινδρο,
με το αντίστιχο τίμημα στο βάρος, που θα πρέπει να γίνει συνήθεια!
/// Β
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Dtz/Δημήτρη ευχαριστώ για την επίσης διαφωτιστική απάντηση.
Όπως γίνεται φανερό με τρώει ο λώκος μου για να "φορέσω" τα περτικαλιά...
- Ο λόγος που ρωτάω για αποστάσεις 500χλμ είναι όχι γιατί σκοπεύω να κάνω σε μόνιμη βάση τέτοιες διαδρομές,
αλλά περισσότερο για τη μετάβαση σε περιοχές όπου θα ακολουθεί παραμονή και διαδρομές εκτός δρόμου, όπως τα advrides.
Δεν θα ήθελα να σκέφτομαι ότι θα "ζορίζεται" το μοτέρ σε αυτές τις ταχύτητες (110 - 130), ούτε να γίνομαι φραπόγαλο από τους κραδασμούς,
έτσι κι αλλιώς τα όρια γίνονται πλέον ιδιαίτερα αυστηρά παντού, ενώ και τα τακουνάτα ελαστικά δεν είναι για παραπάνω...
- Το θέμα του βάρους είναι μια εμμονή που έχω (με έχει μπολιάσει ο STF)... Aν και όπως έχει πει έταιρος συμφορουμίτης δυνητικά
"...και εκατό κιλά μηχανάκι μπορεί να μη μπορείς να το σηκώσεις μόνος" (για αυτό πάντα 2+), το βάρος/αίσθηση του Ντακάρ με ζορίζει.
Αν δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση / πράξη με τα 690/701, τότε οι επιλογές αγοράς θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν έναν ακόμα κύλινδρο,
με το αντίστιχο τίμημα στο βάρος, που θα πρέπει να γίνει συνήθεια!
/// Β
Δεν παιζει να βρεις το 690 πιο βαρυ απο το ντακαρ, οπως και δεν παιζει να βρεις δικυλινδρο κατω απο "πολυ πιο βαρυ" απο 690/701


Συγκεκριμένα βρηκα τωρα τα βαρη. Το 690R του 19/20 παιζει καπου στα 160kg γεματο, το 650dakar ειναι 195... Το πιο ελαφρυ δικυλινδρο σε ονοφ ειναι το Τ7 με 10κιλα παραπανω απο το dakar.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
500αρες όλη μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα , μια σεζόν συνέχεια τα σκ στο κωριο 200χλμ πάνε κ 200 έλα .

Κάθε μέρα σαν παπί στην πόλη , φανταστικό μηχανάκι .

Κάνει τα πάντα εκτός από δικαβαλο αν είσαι πάνω από 32 ετών.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Εκτός από τα θετικά σχόλια, τι ωραίο το 690, τι ωραία τα πορτοκαλιά, πόσο μεγάλη την έχουνε, και άλλα τέτοια ωραία
πρέπει να λέμε και τα στραβά, ακόμη και αν είναι ασήμαντα, και να προσφέρουμε γέλιο στους φίλους μας ... :D
Χθες λοιπόν παρέλαβα και το 2ο δωράκι, την μαμά ποδιά αλουμινίου.
Σήμερα λοιπόν περιχαρής, παίρνω τα καρυδάκια μου, τα γυαλάκια μου τα 1,5 στραβυωπίας, και πάω να βάλω την ποδίτσα μου...
Βγάζω την πλαστική, μοντάρω την αλουμινένια, λαμάκια κτλ, βάζω κάτι λαστιχάκια στο πίσω μέρος,
πάω να την βάλω, οι μπροστά βίδες δεν πέφτανε και πολύ καλά ... Βουτάω την ματσολίτσα, μπάπα μπούπα, όλα κάλα
Πατάω και μια μιζιά, όλα οκ, όχι όπως στο 640, που μόλις βαλεις ποδιά αλουμινίου, λες "πάει ... έσπασε..." :D
Μαζεύω τα εργαλεία, και ξαναβγαίνω να πάω το μοτοσακό στο γκαράζ. Μιζιά, συμπλέκτης, πάταω λεβιέ, τιποτις ...
ενα μεταλλικό κλακ, και δεν έσβησε το πράσινο λαμπάκι της νεκράς ...
μπα ... λεω, κατι δεν έκανα καλά ... ξαναπατάω, το ίδιο ...
Λοιπόν, ο λεβιές βρίσκει στην ποδιά, και δεν μπαίνει η 1η ... εντάξει ... Θεούληδες ...
δεν υπάρχει περίπτωση οι Αυστριακοί, έχουν Ελληνικά γονίδια και δεν το ξέρουν ... :ha
και επειδή με πήρε η νύχτα, βγάλσιμο και αύριο flexim ...

καλό σας βράδυ ... :roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μήτσε...το φάκινγκ λίτλ μάνιουαλ που είχε η συσκευασία το διάβασες καθόλου;
Ούτε ματσόλα θέλει ,ούτε φλεξίμ ,ούτε Νέφελιμ.

Μήπως έσφιξες την αλουμινένια βάση που βιδώνει στο πλαίσιο ΠΡΙΝ βιδώσεις πάνω της την ποδιά ;
Μήπως έβαλες την αλουμινένια βάση που βιδώνει στο πλαίσιο ανάποδα ;
Μήπως βίδωσες τα πλαστικά στηρίγματα του πίσω μέρους ανάποδα ;

Για τσέκαρε αυτά ,πρίν αρχίσεις το κοπάνημα κ το κόψε-ράψε.

Δες κι ένα τυχαίο βίδεο.
Ακόμα κι ο ΑμεριΚλάνος την μόνταρε εύκολα κ χωρίς κοπανήματα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εκτός από τα θετικά σχόλια, τι ωραίο το 690, τι ωραία τα πορτοκαλιά, πόσο μεγάλη την έχουνε, και άλλα τέτοια ωραία
πρέπει να λέμε και τα στραβά, ακόμη και αν είναι ασήμαντα, και να προσφέρουμε γέλιο στους φίλους μας ... :D
Χθες λοιπόν παρέλαβα και το 2ο δωράκι, την μαμά ποδιά αλουμινίου.
Σήμερα λοιπόν περιχαρής, παίρνω τα καρυδάκια μου, τα γυαλάκια μου τα 1,5 στραβυωπίας, και πάω να βάλω την ποδίτσα μου...
Βγάζω την πλαστική, μοντάρω την αλουμινένια, λαμάκια κτλ, βάζω κάτι λαστιχάκια στο πίσω μέρος,
πάω να την βάλω, οι μπροστά βίδες δεν πέφτανε και πολύ καλά ... Βουτάω την ματσολίτσα, μπάπα μπούπα, όλα κάλα
Πατάω και μια μιζιά, όλα οκ, όχι όπως στο 640, που μόλις βαλεις ποδιά αλουμινίου, λες "πάει ... έσπασε..." :D
Μαζεύω τα εργαλεία, και ξαναβγαίνω να πάω το μοτοσακό στο γκαράζ. Μιζιά, συμπλέκτης, πάταω λεβιέ, τιποτις ...
ενα μεταλλικό κλακ, και δεν έσβησε το πράσινο λαμπάκι της νεκράς ...
μπα ... λεω, κατι δεν έκανα καλά ... ξαναπατάω, το ίδιο ...
Λοιπόν, ο λεβιές βρίσκει στην ποδιά, και δεν μπαίνει η 1η ... εντάξει ... Θεούληδες ...
δεν υπάρχει περίπτωση οι Αυστριακοί, έχουν Ελληνικά γονίδια και δεν το ξέρουν ... :ha
και επειδή με πήρε η νύχτα, βγάλσιμο και αύριο flexim ...

καλό σας βράδυ ... :roflmao:
Εχεις χαμηλωσει μηπως τα μαρσπιε και κατα συνεπεια και τον λεβιε? Το ιδιο θεμα ειχα κι εγω στο 1090 οταν χαμηλωσα μαρσπιε και τον λεβιε, για να ειναι ανετος πηγε σε θεση που εβρισkε στην εργοστασιακη βαση του πλαινου σταντ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Εκτός από τα θετικά σχόλια, τι ωραίο το 690, τι ωραία τα πορτοκαλιά, πόσο μεγάλη την έχουνε, και άλλα τέτοια ωραία
πρέπει να λέμε και τα στραβά, ακόμη και αν είναι ασήμαντα, και να προσφέρουμε γέλιο στους φίλους μας ... :D
Χθες λοιπόν παρέλαβα και το 2ο δωράκι, την μαμά ποδιά αλουμινίου.
Σήμερα λοιπόν περιχαρής, παίρνω τα καρυδάκια μου, τα γυαλάκια μου τα 1,5 στραβυωπίας, και πάω να βάλω την ποδίτσα μου...
Βγάζω την πλαστική, μοντάρω την αλουμινένια, λαμάκια κτλ, βάζω κάτι λαστιχάκια στο πίσω μέρος,
πάω να την βάλω, οι μπροστά βίδες δεν πέφτανε και πολύ καλά ... Βουτάω την ματσολίτσα, μπάπα μπούπα, όλα κάλα
Πατάω και μια μιζιά, όλα οκ, όχι όπως στο 640, που μόλις βαλεις ποδιά αλουμινίου, λες "πάει ... έσπασε..." :D
Μαζεύω τα εργαλεία, και ξαναβγαίνω να πάω το μοτοσακό στο γκαράζ. Μιζιά, συμπλέκτης, πάταω λεβιέ, τιποτις ...
ενα μεταλλικό κλακ, και δεν έσβησε το πράσινο λαμπάκι της νεκράς ...
μπα ... λεω, κατι δεν έκανα καλά ... ξαναπατάω, το ίδιο ...
Λοιπόν, ο λεβιές βρίσκει στην ποδιά, και δεν μπαίνει η 1η ... εντάξει ... Θεούληδες ...
δεν υπάρχει περίπτωση οι Αυστριακοί, έχουν Ελληνικά γονίδια και δεν το ξέρουν ... :ha
και επειδή με πήρε η νύχτα, βγάλσιμο και αύριο flexim ...

καλό σας βράδυ ... :roflmao:
...γνήσιο KTM power part ή aftermarket???
/// B
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Μήτσε...το φάκινγκ λίτλ μάνιουαλ που είχε η συσκευασία το διάβασες καθόλου;
Ούτε ματσόλα θέλει ,ούτε φλεξίμ ,ούτε Νέφελιμ.

Μήπως έσφιξες την αλουμινένια βάση που βιδώνει στο πλαίσιο ΠΡΙΝ βιδώσεις πάνω της την ποδιά ;
Μήπως έβαλες την αλουμινένια βάση που βιδώνει στο πλαίσιο ανάποδα ;
:ha η ποδιά είναι γνήσια, και η εφαρμογή δεν ήταν τόσο θέμα, ούτε το κοπάνημα ήταν τίποτα σπουδαίο,
ισα να πατήσουν τα λάστιχα πίσω ... το γέλιο είναι στο ότι βρίσκει ο λεβιές ...
Δηλ ή θα ρυθμίσω τον λεβιέ ένα δόντι προς τα πάνω (δεν βολεύει πάει ψηλά ...) ή θα φάει η ποδιά τρόχισμα ... :D
Η θέση του λεβιέ τώρα, είναι αυτή που πρέπει για μπότα enduro, όχι πολιτικό παπουτσάκι ...
άρα ... τρόχισμα ... :ha

επίσης, άσχετα με τον λεβιέ, όταν κάτσει η ποδιά στη θέση της, ενώ από δεξιά όπως καθόμαστε ολα οκ,
από την αριστερή, η ποδιά είναι ΠΟΛΥ κοντά στο καπάκι του βολάν ...
με το παραμικρό στράβωμα, μπορεί να κάνει ζημιά, άρα ... πάλι στη βία καταλήγουμε ... :ha

βιάστηκα να πω "καλό σας βράδυ..." :D
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Επίσης σήμερα, έγινε το 1ο σέρβις, και η 1η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ βελτίωση, πιο σημαντική και από την εξάτμιση ...
Κατάργηση αισθητήρα "λ" ... δεν ξέρω αν έχει κάνεις εικόνα,, άλλο μηχανάκι στο ξεκίνημα ...
Αυτό το ενοχλητικό κόμπιασμα, με το που ξεκινάς τέλος, καθώς αυτόματα η ECU διαβάζει, και το κάνει πιο πλούσιο
Το μόνο που μένει κατά ώρας, είναι να φτιάξω μια μικρή πινακίδα, γιατί την Κυριακή, έφαγε το 1ο δίπλωμα,
η κανονική, που είναι σαν ταψί, πάνω στο μηχανάκι ... :D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
:ha η ποδιά είναι γνήσια, και η εφαρμογή δεν ήταν τόσο θέμα, ούτε το κοπάνημα ήταν τίποτα σπουδαίο,
ισα να πατήσουν τα λάστιχα πίσω ... το γέλιο είναι στο ότι βρίσκει ο λεβιές ...
Δηλ ή θα ρυθμίσω τον λεβιέ ένα δόντι προς τα πάνω (δεν βολεύει πάει ψηλά ...) ή θα φάει η ποδιά τρόχισμα ... :D
Η θέση του λεβιέ τώρα, είναι αυτή που πρέπει για μπότα enduro, όχι πολιτικό παπουτσάκι ...
άρα ... τρόχισμα ... :ha

επίσης, άσχετα με τον λεβιέ, όταν κάτσει η ποδιά στη θέση της, ενώ από δεξιά όπως καθόμαστε ολα οκ,
από την αριστερή, η ποδιά είναι ΠΟΛΥ κοντά στο καπάκι του βολάν ...
με το παραμικρό στράβωμα, μπορεί να κάνει ζημιά, άρα ... πάλι στη βία καταλήγουμε ... :ha

βιάστηκα να πω "καλό σας βράδυ..." :D
Μητσάκο ,θα επιμείνω λίγο ακόμα ,επειδή εχω τοποθετήσει ΚΤΜ ποδιά ,κ κούμπωσε τέλεια ,χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα πουθενά.
Ετσι όπως το περιγράφεις ,δείχνει σα να χει κάτσει παράκεντρα.
Τσέκαρε οτι έχει μπεί η εμπρός βάση με την φορά που πρέπει.
Τσέκαρε κ τα πίσω στηρίγματα.
Είναι σχεδιασμένα υπό γωνία ,κι αν έχουν μπεί (έστω κ το 1) ανάποδα ή αντίστροφα ,μπορεί να συμβεί αυτό που λές.

Χαλάρωσε επίσης τις βίδες που δένει η λάμα στο πλαίσιο ,κ σφίχτες μόνον όταν δεις ότι η ποδιά είναι στη σωστή θέση.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επίσης σήμερα, έγινε το 1ο σέρβις, και η 1η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ βελτίωση, πιο σημαντική και από την εξάτμιση ...
Κατάργηση αισθητήρα "λ" ... δεν ξέρω αν έχει κάνεις εικόνα,, άλλο μηχανάκι στο ξεκίνημα ...
Αυτό το ενοχλητικό κόμπιασμα, με το που ξεκινάς τέλος, καθώς αυτόματα η ECU διαβάζει, και το κάνει πιο πλούσιο
Το μόνο που μένει κατά ώρας, είναι να φτιάξω μια μικρή πινακίδα, γιατί την Κυριακή, έφαγε το 1ο δίπλωμα,
η κανονική, που είναι σαν ταψί, πάνω στο μηχανάκι ... :D
Σοφή επιλογή η κατάργηση του Λ (μέσω του διαγνωστικού φαντάζομαι)
Τώρα πιά το μοτέρ δουλεύει μόνιμα σε Open Loop ,γι'αυτό κι εξαφανίστηκε το κόμπιασμα που δημιουργεί η μετάβαση (από Close σε Open Loop) λόγω της μεγάλης διαφοράς του AFR ,μεταξύ Fuel Map κ περιοχής Λ (βλ.προδιαγραφές ρύπων)

Θα έχεις ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση ,αλλά ταυτόχρονα ευχρηστία στα χαμηλομεσαία κ αρκετά μεγαλύτερη ευχαρίστηση ,που είναι το βασικότερο.

Το EPC στο ακύρωσαν ; ή όχι ακόμα ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εκτός από τα θετικά σχόλια, τι ωραίο το 690, τι ωραία τα πορτοκαλιά, πόσο μεγάλη την έχουνε, και άλλα τέτοια ωραία
πρέπει να λέμε και τα στραβά, ακόμη και αν είναι ασήμαντα, και να προσφέρουμε γέλιο στους φίλους μας ... :D
Χθες λοιπόν παρέλαβα και το 2ο δωράκι, την μαμά ποδιά αλουμινίου.
Σήμερα λοιπόν περιχαρής, παίρνω τα καρυδάκια μου, τα γυαλάκια μου τα 1,5 στραβυωπίας, και πάω να βάλω την ποδίτσα μου...
Βγάζω την πλαστική, μοντάρω την αλουμινένια, λαμάκια κτλ, βάζω κάτι λαστιχάκια στο πίσω μέρος,
πάω να την βάλω, οι μπροστά βίδες δεν πέφτανε και πολύ καλά ... Βουτάω την ματσολίτσα, μπάπα μπούπα, όλα κάλα
Πατάω και μια μιζιά, όλα οκ, όχι όπως στο 640, που μόλις βαλεις ποδιά αλουμινίου, λες "πάει ... έσπασε..." :D
Μαζεύω τα εργαλεία, και ξαναβγαίνω να πάω το μοτοσακό στο γκαράζ. Μιζιά, συμπλέκτης, πάταω λεβιέ, τιποτις ...
ενα μεταλλικό κλακ, και δεν έσβησε το πράσινο λαμπάκι της νεκράς ...
μπα ... λεω, κατι δεν έκανα καλά ... ξαναπατάω, το ίδιο ...
Λοιπόν, ο λεβιές βρίσκει στην ποδιά, και δεν μπαίνει η 1η ... εντάξει ... Θεούληδες ...
δεν υπάρχει περίπτωση οι Αυστριακοί, έχουν Ελληνικά γονίδια και δεν το ξέρουν ... :ha
και επειδή με πήρε η νύχτα, βγάλσιμο και αύριο flexim ...

καλό σας βράδυ ... :roflmao:
Εαν οι Αυστριακοι ειχαν Ελληνικα γονιδια, θα ξεκινουσαν με δευτέρα λογω ροπης!! :inlove:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μητσάκο ,θα επιμείνω λίγο ακόμα ,επειδή εχω τοποθετήσει ΚΤΜ ποδιά ,κ κούμπωσε τέλεια ,χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα πουθενά.
Ετσι όπως το περιγράφεις ,δείχνει σα να χει κάτσει παράκεντρα.
Τσέκαρε οτι έχει μπεί η εμπρός βάση με την φορά που πρέπει.
Τσέκαρε κ τα πίσω στηρίγματα.
Είναι σχεδιασμένα υπό γωνία ,κι αν έχουν μπεί (έστω κ το 1) ανάποδα ή αντίστροφα ,μπορεί να συμβεί αυτό που λές.

Χαλάρωσε επίσης τις βίδες που δένει η λάμα στο πλαίσιο ,κ σφίχτες μόνον όταν δεις ότι η ποδιά είναι στη σωστή θέση.
Επειδη δεν το ξερω καθολου Κωστη, μηπως και με μια παραπανω ροδελλα απομακρυνθει οσο χρειαζεται η ποδιά?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επειδη δεν το ξερω καθολου Κωστη, μηπως και με μια παραπανω ροδελλα απομακρυνθει οσο χρειαζεται η ποδιά?
Οχι Λευτέρη ,καμία σχέση ,δεν δένει στο πλάϊ ,μόνο μπρός κ πίσω.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Μητσάκο ,θα επιμείνω λίγο ακόμα ,επειδή εχω τοποθετήσει ΚΤΜ ποδιά ,κ κούμπωσε τέλεια ,χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα πουθενά.
Ετσι όπως το περιγράφεις ,δείχνει σα να χει κάτσει παράκεντρα.
Τσέκαρε οτι έχει μπεί η εμπρός βάση με την φορά που πρέπει.
Τσέκαρε κ τα πίσω στηρίγματα.
Είναι σχεδιασμένα υπό γωνία ,κι αν έχουν μπεί (έστω κ το 1) ανάποδα ή αντίστροφα ,μπορεί να συμβεί αυτό που λές.

Χαλάρωσε επίσης τις βίδες που δένει η λάμα στο πλαίσιο ,κ σφίχτες μόνον όταν δεις ότι η ποδιά είναι στη σωστή θέση.
Κωστή αύριο πάλι, γιατί ως γνωστόν "της νυχτας τα καμώματα ... " κτλ κτλ :ha
Μπορεί τα πίσω πλαστικά να μην τα έχω βάλει σωστά, θα το δω ... θα μπεί τι διαολο... δεν είναι και πυραυλος
 
Top Bottom