Τα πάντα για τα 690...

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Άλλη μια μαλακια επιλογή είναι η πίσω σχάρα τις κατουρατεκ. Πολύ ωραία μεν πολύ μικρή δε. Υπάρχουν αρκετές σχάρες μεγαλύτερες . Βέβαια ο καθένας με τις ανάγκες του.
Εγώ σκέφτομαι για μια από τις παρακάτω



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
H καλο θα ηταν να εχει προβλεψη για προστασια την τρομπας του πισω φρενου...

Θα συμβαλω στο τοπικ τουτο σε αργοτερα...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Άλλη μια μαλακια επιλογή είναι η πίσω σχάρα τις κατουρατεκ. Πολύ ωραία μεν πολύ μικρή δε. Υπάρχουν αρκετές σχάρες μεγαλύτερες . Βέβαια ο καθένας με τις ανάγκες του.
Εγώ σκέφτομαι για μια από τις παρακάτω



Sent from my iPhone using Tapatalk

Αγορι.... για δες και την PERUN moto.

https://www.perunmoto.com/collections/ktm-690-enduro-enduro-r/products/ktm-690-enduro-luggage-rack-sd


























Την λιγουρευεσε ;

 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το λοιπών
Σύμφωνα με των προηγούμενο ιδιοκτήτη (Carooly) που είναι πολύ ψαγμένος με το θέμα
Τα 690 αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή πρόβλημα με την ασφαλειοθηκη τους που είναι κακής ποιότητας με αποτέλεσμα να χαλαρώνουν τα πιν και λόγο τις χαλαρότητας στις ασφάλειες το μηχανάκι κάνει διαφορά τρέλα όπως να σβήνουν η να μπαίνουν σε safe mode. Η λύση είναι ξυλωμα τις ασφαλειοθηκης αφήνοντας μόνο την κεντρική που βρίσκεται στο ρελε τις μίζας ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το λοιπών
Σύμφωνα με των προηγούμενο ιδιοκτήτη (Carooly) που είναι πολύ ψαγμένος με το θέμα
Τα 690 αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή πρόβλημα με την ασφαλειοθηκη τους που είναι κακής ποιότητας με αποτέλεσμα να χαλαρώνουν τα πιν και λόγο τις χαλαρότητας στις ασφάλειες το μηχανάκι κάνει διαφορά τρέλα όπως να σβήνουν η να μπαίνουν σε safe mode. Η λύση είναι ξυλωμα τις ασφαλειοθηκης αφήνοντας μόνο την κεντρική που βρίσκεται στο ρελε τις μίζας ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Για πες περισοτερα...
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Για πες περισοτερα...
Μέχρι εδώ ξέρω
Έχουν καταργηθεί οι ασφαλιες που δίνουν ρεύμα γύρω γύρω και έχει μείνει μόνο μια κεντρική . Για κάτι παραπάνω πρέπει να ρωτήσεις των αποστολή


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Έλα ντε,γιαυτό εξαφανίστηκαν απο προσώπου γής τα enduro!;)
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Άλλη μια παπ@ρια που έχουν τα καπάκια είναι ότι ξεβαφουν από το τρίψιμο με τις μπότες
Η λύση προστατευτικά καπάκια




Sent from my iPhone using Tapatalk
Σώζουν κι από τις τούμπες, είχα βάλει στο drz τέτοια καπάκια, 7 χρόνια μετά σε στατική πτώση, έπεσε από το στάντ, την γλίτωσα και δεν μου έσπασε το πλαϊνό καπάκι ο λεβιές των ταχυτήτων.
Το θεωρώ must αξεσουάρ για ψηλόφτερα.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Σώζουν κι από τις τούμπες, είχα βάλει στο drz τέτοια καπάκια, 7 χρόνια μετά σε στατική πτώση, έπεσε από το στάντ, την γλίτωσα και δεν μου έσπασε το πλαϊνό καπάκι ο λεβιές των ταχυτήτων.
Το θεωρώ must αξεσουάρ για ψηλόφτερα.[/
Και πως ποιανούν πάνω στο καπάκι αυτά;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Με σιλικόνη υψηλών θερμοκρασιών, πολύ καλό καθάρισμα στα σημεία που θα κολλήσουν, να μην έχουν μπίχλα/λάδι, σιλικόνη/φλατζόκολα περίπου 4χιλ (να έχει λίγο "ψωμί" βρε παιδί μου!) ομοιόμορφα-να πάει παντού, τοποθέτηση και μετά απο 12 ώρες περίπου-ένα βράδυ είναι οκ.
Εγώ είχα βάλει και χαρτοταινία πάνω τους για να τους δίνει μια μικρή πίεση και για να μην κινηθούν μέχρι το στέγνωμα.

Καμιά ώρα μετά την τοποθέτηση λίγο καλό καθάρισμα γύρω τους που θα έχει πετάξει η σιλικόνη.
Ευκολακι!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια πιθανή αλλαγή που θα σκέφτεστε να κάνετε είναι η πόδια η οποία είναι πλαστική (Μα τι μ@λακες)
Εγώ έχω τις τουρατεκ αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος και ο λόγος είναι ότι είναι σχετικά μικρή με αποτέλεσμα να μην προστατεύει τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα από πέτρες που πετάγονται και σε πιθανή πτώση .
Στα άμεσα σχέδια μου είναι να την αλλάξω με μια από τις παρακάτω που μου φενεται πως είναι ποιο καλές Γι αυτό που πρέπει να κάνουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάχνομαι κι εγώ για ποδιά.
Συμφωνώ για την Τούρατεκ....είναι λίγη.
Εχω δει πάντως κ καλύτερες από αυτές που εβαλες (βαζε κ κανα λίνκ)
Αλλά είναι όλες Αμερικές κ ΑστραΛίες ρε φίλε ,πράγμα που σημαίνει 2-3 μήνες + τελωνειακό φόρο όσο τους καVλώσει ,για να φτάσουν στα χέρια μας.


Αρκετοί είναι αυτοί που λένε πως το μηχανάκι είναι σκληρό
Γενικά έχει ένα σεταρισμα που φέρνει ποιο ποκυ σε μοτοκρος παρά σε εντουρο
Στέλνετε τα αμορτισέρακια σας σε σχετικό κατάστημα με σουστες του λέτε τι παίζει άλαγη ελατήρια λάδια ξύδια και θα έχετε άλλο μηχανάκι .
Πριν όμως τη κάνετε όμως την μοντα φτιάξτε το sag τις μηχανής πολύ σημαντικό .
Tip: άμα είστε ψείρες υπάρχει σαν έξτρα από τα αμορτισέρ τον sx η ρυθμίσει τις συμπιεσεις για το μπροστινό ;)
Το μπροστινό έχει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης.
Τα εξτρά που λές ,είναι άλλες τάπες ,με δυνατότητα εξωτερικής ρύθμισης της προφόρτισης.

Οι αναρτήσεις έρχονται στα μέτρα μας κ χωρίς αλλαγές σε σωθικά.
Είχα διαβάσει κι εγώ τα περί σκληρότητας κτλ ,αλλά προσωπικά δεν εχω κανένα παράπονο
Βέβαια ένα σερβις τους ,μόνο καλό κάνει.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Ψάχνομαι κι εγώ για ποδιά.
Συμφωνώ για την Τούρατεκ....είναι λίγη.
Εχω δει πάντως κ καλύτερες από αυτές που εβαλες (βαζε κ κανα λίνκ)
Αλλά είναι όλες Αμερικές κ ΑστραΛίες ρε φίλε ,πράγμα που σημαίνει 2-3 μήνες + τελωνειακό φόρο όσο τους καVλώσει ,για να φτάσουν στα χέρια μας.



Το μπροστινό έχει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης.
Τα εξτρά που λές ,είναι άλλες τάπες ,με δυνατότητα εξωτερικής ρύθμισης της προφόρτισης.

Οι αναρτήσεις έρχονται στα μέτρα μας κ χωρίς αλλαγές σε σωθικά.
Βέβαια ένα σερβις τους ,μόνο καλό κάνει.
Σωστά εγώ μπερδεύτηκα στην βιασύνη μου
Μισο να σου δώσω μινκ ευρωπαικον ποδιών


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το λοιπών
Σύμφωνα με των προηγούμενο ιδιοκτήτη (Carooly) που είναι πολύ ψαγμένος με το θέμα
Τα 690 αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή πρόβλημα με την ασφαλειοθηκη τους που είναι κακής ποιότητας με αποτέλεσμα να χαλαρώνουν τα πιν και λόγο τις χαλαρότητας στις ασφάλειες το μηχανάκι κάνει διαφορά τρέλα όπως να σβήνουν η να μπαίνουν σε safe mode. Η λύση είναι ξυλωμα τις ασφαλειοθηκης αφήνοντας μόνο την κεντρική που βρίσκεται στο ρελε τις μίζας ;)
@Carooly Απόστολε ,για δώσε infos. :)
Μια πιθανή αλλαγή που θα σκέφτεστε να κάνετε είναι η πόδια η οποία είναι πλαστική (Μα τι μ@λακες)
Πάντως είναι πολύ ανθεκτική κι ελαφρότερη από την αλουμινένια.
Προσωπικά το πρόβλημά μου ,είναι η ΜΗ κάλυψη των πλαϊνών του μοτέρ ,διαφορετικά ,μια χαρά θα την άφηνα πάνω.

Άλλη μια παπ@ρια που έχουν τα καπάκια είναι ότι ξεβαφουν από το τρίψιμο με τις μπότες
Η λύση προστατευτικά καπάκια




Sent from my iPhone using Tapatalk
Αγγλία δεν είναι η AS ?
Για ρίξε λινκ.




YΓ: ΓμΣέΤα....ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ κανονικοί τα γΜμΝα τα σΚαΤέΜια ρε πστμουγμτοκρτόμουμέσα.:mad:
 
Top Bottom