Τα πάντα για τα 690...

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...και πες εισαι με εντουρο στο πουθενα και αρχιζει να βαραει..τι κανεις?
Μανώλη δεν σε αφήνει απροειδοποίητα...
Πρέπει να το ακούς αρκετό καιρό και να αδιαφορείς για να σε αφήσει.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανώλη δεν σε αφήνει απροειδοποίητα...
Πρέπει να το ακούς αρκετό καιρό και να αδιαφορείς για να σε αφήσει.
Θανο δεν εχω ιδεα για τον 690 γι αυτο τα ποστ,αλλα εχω εντυπωσιαστει απ τη διαρκεια που αυτο συνοδευει το προβλημα,οπως και την 100% αυξηση του ανταλακτικου στο κοστος..το φιλαρακι με το 690 ειπε οτι εκανε 70ε ο ενας και πηγε 140ε!!!Επισης δεν βγαζω ακρη το ποτε προληπτικα να τους αλλαζεις...πραγματικο τζοκερ δηλ..Πατεντες με πονταρισματα στον πυρο παιζουν,στο com υπαρχουν βιντεακια.
Δηλ εισαι μια βολτουλα καπου κανα 200αρι μακρια χλμ,πας να βαλεις μπρος και το ακους...με τη καρδια καβαλας αραγε?
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επίσης, αναφερόμαστε σε ένα εργαλείο το οποίο διαφημίζεται από την εταιρεία σαν καθαρόαιμο που δεν χρειάζεται τρέιλερ. Χρειάζεται όμως την συντήρηση που πρέπει σε ένα κινητήρα με αυτή την απόδοση. Θεωρώ ότι όποιος το έχει ή σκέφτεται να το αποκτήσει ότι έχει και αυτό στο μυαλό του.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Δηλ εισαι μια βολτουλα καπου κανα 200αρι μακρια χλμ,πας να βαλεις μπρος και το ακους...με τη καρδια καβαλας αραγε?
Συνεχίζεις την βόλτα σου και όταν επιστρέψεις το φτιάχνεις.
Όσον αφορά τα ανταλλακτικά να πω πως το ρουλεμάν της πιανολας μπορεί να αλλάξει μόνο αυτό με κόστος κάνα 35-40€.
Υπάρχει στο εμπόριο...;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πολλά κοινά με τον Γκάντι βλέπω....συνεχιστε
Το μόνο κοινό που έχουν είναι οι δυο τροχοί... :secret:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Αρκετα ποστ στο εξωτερικο....
πολλοι λενε απ τον τελευταιο δουκα 2016+ ειναι καλυτερης ποιοτητας ανταλακτικο
αλλοι να γραφει οποσδηποτε πανω το ανταλακτικο το νουμερο 15...
αλλοι λενε τα νεοτερα 701 εχουν καταργησει κατι εκει και δεν ξερουν αν ταιριαζει
τα 10000 μιλια σε αλλαγη δηλ 16000 χλμ..παιζει πολυ,ομως κανεις βαλβιδες καθε 10000 χλμ...
αν το κοστος ηταν μικρο νταξει αλλα μια 300αρα για ανταλακτικα σε <πολιτικο> μηχανακι ειναι καπως,ιδιως σε 1κ
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αρκετα ποστ στο εξωτερικο....
πολλοι λενε απ τον τελευταιο δουκα 2016+ ειναι καλυτερης ποιοτητας ανταλακτικο
αλλοι να γραφει οποσδηποτε πανω το ανταλακτικο το νουμερο 15...
αλλοι λενε τα νεοτερα 701 εχουν καταργησει κατι εκει και δεν ξερουν αν ταιριαζει
τα 10000 μιλια σε αλλαγη δηλ 16000 χλμ..παιζει πολυ,ομως κανεις βαλβιδες καθε 10000 χλμ...
αν το κοστος ηταν μικρο νταξει αλλα μια 300αρα για ανταλακτικα σε <πολιτικο> μηχανακι ειναι καπως,ιδιως σε 1κ
Στα παλαιότερα μοντέλα (πριν βγει το ανταλλακτικό που γράφει Νο15) άλλαζαν όλα αυτά τα παπαράκια σε κάθε δεύτερη ρύθμιση βαλβίδων (20.000χλμ).
Με το Νο15 δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Στα παλαιότερα μοντέλα (πριν βγει το ανταλλακτικό που γράφει Νο15) άλλαζαν όλα αυτά τα παπαράκια σε κάθε δεύτερη ρύθμιση βαλβίδων (20.000χλμ).
Με το Νο15 δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση;
υπαρχουν καποιοι που λενε οχι...
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Καλημέρα σε όλους,

Το δικό μου 690 R το πήρα πέρσι τον Νοέμβριο μοντέλο το 2010 με 9900 χλμ τότε.
Στο μηχανάκι μετά την αγορά του έγινε γενικό σέρβις και στον έλεγχο των βαλβίδων και της πιανόλας βγήκε ότι έχριζε αλλαγής του ενός κοκκορακίου με κόστος ανταλλακτικού 130,00€ και ευτυχώς το προλάβαμε.
Οπότε νομίζω ότι ένα άνοιγμα το ψευτοκάπακου κάθε 7000 χλμ δεν ειναι κακή ιδέα για ένα ελεγχο.

Απορώ όμως ρε παιδιά, γιατί θα πρέπει να ασχολούμαστε εμείς με τις παθογένειες της KTM (κοκκοράκια ,τρομπα συμπλέκτη,αντλία καυσίμου κ.λ.π) μετά από 20 και βάλε χρόνια επαναλαμβανόμενων προβλημάτων.
Και το λέω γιατί είναι προβλήματα που σε αφήνουν στον δρόμο ή χειρότερα κάπου μέσα στο βουνό.

Κατά τα άλλα το θεωρώ μια πολύ καλή επιλογή για Travel Enduro (150 κιλα σχεδον γεμάτο) με τις κατάλληλες προσθήκες για να ταξιδέψεις λίγο πιο άνετα γιατι το μοτέρ είναι ενα απο τα καλύτερα μονοκύλινδρα σε απόδοση.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προβληματα σε κοκκορακια ειναι απολυτως αναμενομενα και θα επρεπε σχεδον να ανηκει η αλλαγη τους σε περιοδικη συντηρηση για κινητηρα με τοσο αγριο εκκεντροφορο. Δυστυχως δεν υπαρχει λυση σε αυτο, ο μονος τροπος να φτιαχτει θα ηταν αλλος τυπος κεφαλης με επικεφαλεις εκκεντροφορους. Οποιος εχει το μηχανακι, θα πρεπει να μαθει να ζει με αυτο. Αποτελει θαυμα που ενα 1κ σαν τα καινουρια 690/701 μπορουν και αντεχουν τοσες χιλιαδες χιλιομετρα με μονο αλλαγες λαδιου ουσιαστικα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Προβληματα σε κοκκορακια ειναι απολυτως αναμενομενα και θα επρεπε σχεδον να ανηκει η αλλαγη τους σε περιοδικη συντηρηση για κινητηρα με τοσο αγριο εκκεντροφορο. Δυστυχως δεν υπαρχει λυση σε αυτο, ο μονος τροπος να φτιαχτει θα ηταν αλλος τυπος κεφαλης με επικεφαλεις εκκεντροφορους. Οποιος εχει το μηχανακι, θα πρεπει να μαθει να ζει με αυτο. Αποτελει θαυμα που ενα 1κ σαν τα καινουρια 690/701 μπορουν και αντεχουν τοσες χιλιαδες χιλιομετρα με μονο αλλαγες λαδιου ουσιαστικα.
ποια ειναι η αποψη σου για την περιοδικοτητα της αλλαγης?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν θα τα αλλαζα με βαση τα χιλιομετρα σιγουρα, αλλα θα τα ελεγχα περιοδικα για φθορα. Ο Lyndon πουλαει σετ κοκκορακια που υποτιθεται τα εχει ελεχξει/τροποποιησει.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν θα τα αλλαζα με βαση τα χιλιομετρα σιγουρα, αλλα θα τα ελεγχα περιοδικα για φθορα. Ο Lyndon πουλαει σετ κοκκορακια που υποτιθεται τα εχει ελεχξει/τροποποιησει.
lyndon εδω δηλ

αυτος προτεινει τα δικα του καθε 25000χλμ ,ενω πανω αναφερει οτι εκανε μαζι 160000 χλμ...

τιμες ιδιες με τα εργοστασιακα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μάνο...θα σου πω μια ιστορία...

Τα κοκκοράκια ,στο 690 του onroad ,με το οποίο πήγε ένα μεγαλο Ταξίδι (πρέπει να ναι γραμμενο κ δω μεσα)
άρχισαν να ακούγονται στο πήγαινε...στην Τουρκιά...μα...έφτασε Μογγολία κι ακόμα παρα πέρα ,κ γύρισε κ πίσω...καβάλα.
Με το ΤρανΖαλπ πάλι...δεν καταφερε ποτέ να περάσει το Μαρτίνο. :ha

Οταν γύρισε ,κ το ανοίξαμε ,στα διάκενα των βαλβίδων ,χώραγε το μεσαίο δάΧτυλο του ΓλυκοΓιώργη. :laugh:
Το booRRδέλο δούλευε όμως ακόμα.
Με δυό καινούργια Rocker Arms ,γουργούριζελαθοςχονδα κροτάλιζε σαν ΚΤΜ καινούργιο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μάνο...θα σου πω μια ιστορία...

Τα κοκκοράκια ,στο 690 του onroad ,με το οποίο πήγε ένα μεγαλο Ταξίδι (πρέπει να ναι γραμμενο κ δω μεσα)
άρχισαν να ακούγονται στο πήγαινε...στην Τουρκιά...μα...έφτασε Μογγολία κι ακόμα παρα πέρα ,κ γύρισε κ πίσω...καβάλα.
Με το ΤρανΖαλπ πάλι...δεν καταφερε ποτέ να περάσει το Μαρτίνο. :ha

Οταν γύρισε ,κ το ανοίξαμε ,στα διάκενα των βαλβίδων ,χώραγε το μεσαίο δάΧτυλο του ΓλυκοΓιώργη. :laugh:
Το booRRδέλο δούλευε όμως ακόμα.
Με δυό καινούργια Rocker Arms ,γουργούριζελαθοςχονδα κροτάλιζε σαν ΚΤΜ καινούργιο.
Αυτά είναι...ποστ κατευθείαν στην καρδιά..
 

Giwrgos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Παλικάρια έχουμε καμία ιδέα?έκανα τσέκ τι μίζα με μπαταρία και δουλεύει,τσέκ το γρανάζι μίζας χωρίς φθορές.Καρβουνακια σε καλή κατάσταση.Αλλαξα μπαταρία και δούλεψε κάνα δυο φορές και μετά τζιφοςTapatalk Cloud - Downlaoad File VID_20221221_212654_01.mp4

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Κοιτάω το μηχανάκι αυτό εδω και λίγο καιρό με σκοπό να αντικαταστήσω το Τ7 με κάτι πιο χωμάτινο. Κοίταγα για WR450 αλλά δεν βγάζουν πινακίδα πλέον. Μου έκανε εντύπωση ότι στο car δεν υπάρχουν μεταχειρισμένο 690 ENDURO αν και το μηχανάκι κυκλοφορεί πολλά χρόνια.....τελικά διάβασα τώρα τα παραπάνω και κατάλαβα τον λόγο......ξέρει κανείς πόσο εγγύηση δίνουν τώρα στο 690 αν το πάρεις καινούργιο ? Και κάτι ακόμα...αν το πάρεις καινούργιο και κάνεις τα σερβις όλα στον εξουσιοδοτημένο όπως λέει το manual και καρφώσει εντός εγγύησης, σου επισκευάζουν το μοτέρ χωρίς κανένα δικό σου κόστος σε ανταλλακτικά ή εργασία ? Η σου λένε πλήρωσε μόνο την εργασία κλπ κουλά που κάνουν όταν σφίγγουν οι κώλοι........????
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παλικάρια έχουμε καμία ιδέα?έκανα τσέκ τι μίζα με μπαταρία και δουλεύει,τσέκ το γρανάζι μίζας χωρίς φθορές.Καρβουνακια σε καλή κατάσταση.Αλλαξα μπαταρία και δούλεψε κάνα δυο φορές και μετά τζιφοςTapatalk Cloud - Downlaoad File VID_20221221_212654_01.mp4

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τσέκαρε αν έχουν οξειδωθεί οι ακροδέκτες σου και δεν αφήνουν να έχει καλή ροή το ρεύμα σου (το εύκολο).
Τσέκαρε αν έχεις πρόβλημα στα πηνία ή στον ανορθωτή.
Για κάποιον λόγο δεν φορτίζει τη μπαταρία σου, πιθανόν και η παλιά να μην είχε πρόβλημα.
 
Top Bottom